ديوارپوش ضد ضربه
نوشته شده توسط : mehdi
ديوارپوش ضد ضربه يکي‌از محصولاتي است‌که‌در دکوراسيون داخلي به کار ميرود. خريد ديوارپوش ضد ضربه و همچنين قيمت مناسبي نسبت به ديگر محصولات دارد

قيمت ديوارپوش ضد ضربه و خريد ديوارپوش ضد ضربه – الو مدرن

ديوارپوش ضد ضربه

 

از مهم ترين مسائل در زمينه انتخاب ديوار پوش قطعا دوام و طول عمر آن است.بسياري از افرادي که براي محيط خود به دنبال متريال و جنسي هستند که داراي دوام بالايي باشد ؛ از مکان هايي که اهميت وجود يک متريال با دوام چندبرابر خواهد بود راه پله ها، راهروها ، مکان هاي عمومي و هر فضاي پرترددي است که در ذهن داريد.

اگر بحث يک ديوار پوش عالي براي اين دست از مکان ها باشد؛ قطعا اولين نوع ديوار پوش که به ذهن خطور ميکند ديوارپوش ضد ضربه است.در ميان انواع و متريال هاي موجود در صنعت دکوراسيون داخلي نوع ضد ضربه بسيار کارآمد و همين طور پر طرفدار است.

همان طور که مي دانيد يک ديوار هر چقدر که زيبا باشد در نهايت درمقابل اجسامي که به آن صدمه وارد مي کند اسيب پذير است به اين معني که اگر يک محيطي همچون اداره يا محيط شرکت را درنظر بگيريم بارها ضربه زدن ميز و صندلي به ديوار باعث فرو رفتگي در ديوار شده است که اين امر درطولاني مدت محيط را بد نما ميکند؛ يا به طور مثال محيط يک راه پله را درنظر بگيريد که هر ساله تعداد زيادي حمل بار و اسباب کشي را تجربه ميکندو امکان صدمه ديدن ديوارها دراين شرايط بالا هست.

انتخاب درست و به جاي سبک و مدل براي هر فضايي از اولويت هاي طراحي و دکور داخلي است ، ديوار پوشهاي ضد ضربه داراي تنوع بينظيري در زمينه رنگ و طرح هستند و باعث ايجاد جلوه و نماي بصري بسيار زيبا در محيط منزل يا تجاري خواهد شد. استفاده از اين ديوار پوش نه تنها منزل را زيباتر خواهد کرد بلکه در محيط هاي اداري و تجاري نيز به شيک بودن ديوارها کمک ميکنند.

 

ديوارپوش ضد ضربه چيست ؟

درمقابل ديوار پوش pvc ساده و پلي استايرن که هرکدام مزايا و و معايب خود را دارند؛ ديوارپوش ضد ضربه ي پي وي سي محصولي قابل اعتماد براب مکان هاي پرتردد است اين سبک از ديوار پوش پوشش و روکش ديوار پوش پي وي سي روکشدار را دارد و علاوه برآن داراي يکسري محاسن اضافه استکه درساختار اين نوع تعبيه گشته است.

ضخامت ضدضربه pvc حدود 8 ميلي متر است ودر دو ابعاد 20 سانت در6 متر و 25 سانت در6 متر در بازار ايران موجود است؛در ادامه به تفاوت هاي ساختاري ديوارپوش ضد ضربه و نوع ساده تر آن پرداخته ايم.

 

به جهت ضخامت مناسب و تعداد پل هاي بالا مقاومت بالايي دارد درهر فضايي که آسيب نرسيدن به ديوار ها اولويت شما باشد ميتواند نصب گردد؛ استفاده از اين ديوار پوشها درقسمتهاي مختلف حتي منزل هم بدون مانع است؛مخصوصا فضاهايي که‌پر تردد باشند يا احتمال برخورد لوازم با ديوار ها باشه و يا دوستاني که‌داراي فرزند کوچک هستند که قالبا ديوارها در امان نيستند ميتوانند از اين سبک و سياق از ديوار پوش براي منازل استفاده کنند.

ابعاد ديوارپوش ضد ضربه پي وي سي به طور نرمال داراي طول سه متر و عرض 20 و 25 سانت است که اين ابعاد کار نصاب را براي نصب درهر فضايي راحت ميکند؛ اگر مقالات ديگر ما را مطالعه کرده باشيد دربخش ديوار پوش پي وي سي توضيح داديم که تفاوت ساده و ضد ضربه چيست اگر هم فرصت نکرده ايد در اينجا مختصر توضيح خواهيم داد.

تفاوت ديوار پوش پي وي سي ساده و ديوار پوش پي وي سي ضد ضربه

بطور کلي اين سبک داراي شبکه اي تو خالي است اگر دو انگشت را بالا و پايين پانل قرار دهيد با فشار دادن تا حدي باعث تو رفتگي اين مدل ديوار پوشها خواهد شد ولي اين موضوع درمورد ديوار پوش ضد ضربه ديگر وجود ندارد، درواقع پي وي سي معمولي در منازل و محيط هايي که ديوار تحت آسيب نباشد و فقط محل سکونت باشد و جابه جايي زيادي درآن رخ ندهد هيچ مشکلي نداشته و کفايت ميکند.

داشته ايم مشترياني که‌حتي به مدت 10 سال روي ديوار خودشان نصب شده است و مشکلي نداشته است ولي بحث ما بيشتر مکان هاي پرتردد است قطعا ديوارپوش ضد ضربه که از نظر مقاومت در درجه بالاتري قرار دارد مناسب کار شما است.

اين ديوار پوش ها علاوه بر شبکه‌ي داخلي ديوار پوش هاي پي وي سي داراي 4 پل اضافه ي بزرگتر هستند که مقاومت خمشي و برشي اين مدل را بالاتر برده و به همينن دليل نام ضد ضربه روي آن ها قرار داده شده است.

مزاياي ديوار پوش پي وي سي

  • مقاوم دربرابر هرگونه صدمه و خش
  • مقاوم در برابر حرارت و رفتار ريزشي در برابر آتش و شعله مستقيم
  • عايق صوتي و حرارتي مناسب براي ديوارها
  • قابليت شستشو و رنگ ثابت اين مدل از ديوار پوش ها
  • نصب آسان و راحت
  • ضد حشره و موريانه و موجودات موذي

از ديوار پوش ضد ضربه کجا ميتوان استفاده کرد؟

محل نصب ديوار پوش ضد ضربه را در ادامه براي شما آورده ايم و البته که‌هيچ محدوديتي در استفاده از آن ها نداريد.و به راحتي درهر فضايي قابل نصب هستند.گاها سوالي که‌از ما پرسيده مي شود اين هست که‌براي تهيه اين ديوار پوش ها مردد هستيم چون به فضاي منزل يا محيط ما نميخورد که البته ذهنيت اشتباهي است؛ شما ميتوانيد درانواع فضا ها از اين سبک ديوار پوش استفاده کنيد.به طور مثال ليست زير را مطالعه کنيد:

  1. منازل مسکوني هم براي دکور داخلي و هم مشاعات مانند راه پله و..
  2. در سالن هاي آمفي تائتر
  3. در کليه بيمارستان ها در تمامي اتاق ها
  4. فروشگاه ها سطح شهر
  5. مهد کودک ها و مدارس و دانشگاه ها




:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: