پوستر سه بعدي
نوشته شده توسط : mehdi

پوستر کاغذ ديواري 

پوستر ديواري به نوعي همان کاغذ ديواري از ارزان ترين روش‌هاي تغيير دکوراسيون منزل است که تاثير بالايي در تغيير فضا دارد. شما مي توانيد با صرف هزينه اي خيلي کمتر نسبت به متريال هاي گران قيمت دکوري کم هزينه اما زيبا و اثرگذار در منزل خود داشته باشيد.

در ادامه کامل براي شما توضيح مي دهيم که چطور مي توانيد خيلي ساده و سريع از ما خريد کنيد.

جنس پوستر سه بعدي ديواري

 جنس پوستر ديواري به کشور سازنده ، وزن ( گرم کاغذ مورد استفاده در پوستر ديواري) ، بافت کاغذ پوستر ديواري و همين طور به کار رفتن اکليل در پوسترديواري برمي گردد .

سفارش پوستر ديواري

براي سفارش انواع پوستر ديواري در طرح‌هاي ساده، مدرن، براي پشت تلويزيون، لاکچري و ديگر دسته بندي‌ها در ابعاد کوچک و بزرگ کافيست سري به محموعه طرح‌هاي سايت چاپ دي بزنيد و يا به صورت حضوري تشريف بياوريد و طرح انتخابي خود را سفارش دهيد. همچنين مي‌توانيد عکس يا تصوير موردنظر خود را سفارش دهيد تا به صورت پوستر ديواري براي شما چاپ کنيم. (آذران پلاستيک)

نصب پوستر ديواري

نصب پوستر ديواري نگران کننده ترين مطلب مشتريان شهرستان در هنگام خريد اينترنتي آن مي باشد . اما جاي نگراني نيست. چاپ دي مفتخر است که در تمامي شهرستان هاي بزرگ و خيلي از شهرستان هاي کوچک نصاب هاي درجه يک دارد.

 

 

طرح پوستر ديواري

طرح پوستر ديواري  تاثيري در قيمت پوستر ديواري ندارد (قيمت فقط بستگي به جنس کاغذ آن دارد به اين معني که شما هر طرحي انتخاب کنيد تاثيري درقيمت ندارد.)

ارسال پوستر ديواري

ارسال پوستر ديواري توسط چاپ دي به تمام نقاط کشوراز طريق پست پيشتاز امکان پذير است. هر کجاي ايران که باشيد امکان ثبت سفارش آنلاين از طريق وبسايت براي شما امکان پذير است. پوستر مورد نظر با پست پيشتاز در کمترين فاصله زماني به دست شما خواهد رسيد. در ضمن در صورت خريد بالاي 500 هزار تومان ارسال به تمامي نقاط ايران به صورت رايگان انجام مي شود.

طرح دلخواه ذهني / ذهن خود را چاپ کنيد

اينکه تعداد طرح هاي آماده در سايت ما بسيار زياد و متنوع است اما اگر طرح خاصي مدنظر داريد مي توانيد آن را براي ما ارسال کنيد

تا دقيقا آن چه را که مي خواهيد براي شما چاپ کينم و يا اينکه مي توانيد طرح هاي موجود در سايت را به دلخواه و طبق سليقه ي خود تغيير دهيد

تا دقيقا چيزي را در خانه خود داشته باشيد که مور

 

خريد و قيمت پوستر ديواري 

 پوستر ديواري با توجه به انواع مختلفي که دارد قيمت‌هاي متفاوتي هم دارد. در واقع با توجه به جنس و نوع کاغذي که  طرح بر روي آن چاپ مي‌شود قيمت پوستر ديواري تعيين مي‌شود.

هرچقدر گرم کاغذ انتخابي گرم بالاتري داشته باشد خريد پوستر ديواري شما با هزينه بيشتري انجام مي‌شود.(آذران پلاستيک)





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: