خريد سقف کشسان
نوشته شده توسط : mehdi

سقف کشسان چيست؟ قيمت + خريد سقف کشسان و تمامي اطلاعات مورد نياز آن و همچنين انواع مدل سقف کشسان همگي در اين صفحه در دسترس شماست، همراه ما باشيد.

به جرات ميتوانيم عرض کنيم که يکي از زيباترين سقف هاي موجود در بازار به نام سقف کشسان است، اين سقف همانطور که از نامش پيدا است سقفهايي هستند که به صورت کششي و پارچه هاي مخصوص که با وجود گرمايش دادن ميتواند به حالت ارتجاعي درآمده و در نهايي با کشيده شدن پارچه سقف کشسان، زيباترين سقف موجود در بازار را توسط شرکت آذران دکور خريداري کنيد. 

اين سبک از سقف کشسان که يکي از گرانترين سقفهاي موجود در بازار است داراي شاخص هاي مهمي است که خدمت شما عرض مي شود اما موضوع مهم وجود نصاب هاي قوي براي نصب اين مدل از سقف است، چرا که در اصطلاح گفته مي شود که سقف کشسان کار هر کسي نيست و نميتوانيد به نصاب هاي تازه ورود شده به بازار بسپاريد.

  • پارچه هاي کاملا قابل شستشو و آنتي باکتريال است 
  • رفتار پارچه در مقابل آتش ريزنده است و حريق را گسترش نميدهد 
  • نماي بسياز زيبا با طرح هاي مختلف همراه با نورپردازي 
  • قابليت چاپ تمامي طرح هايي که مد نظر شما است 
  • گارانتي مادام العمر شرکت آذران دکور براي برخي از سقف هاي کشسان بستگي به درجه کار 
  • قابل انتقال به سقف هاي ديگر، باز شدن پارچه و نصب در محل ديگر 
  • استفاده از سازه هاي ساخته شده توسط کشور آلمان به جهت استحکام بيشتر 
  • به هيچ عنوان گرد و غبار بر روي پارچه نشست نخواهد کرد 
  • سقف کاملا يک دست و يک تيکه بدون هيچ گونه سازه در وسط کار 

پارچه سقف کشسان به جهت مقاومت بالا در مقابل حرارت و نيز به جهت اينکه پارچه ها حالت کششي دارند مناسبترين سقف براي لابي هاي هتل ها، بيمارستان ها و نيز منازل با وسعت بالا هستند. اين پارچه که اساسا از کشور المان وارد ميشود ميتواند در حدود 5 تا 10 سانت ارتجاعي داشته باشند و بر روي سازه هاي مخصوص خود وصل شود. از همين رو کارشناسان شرکت آذران دکور در کارهاي طراحي خود در مورد سقف هاي داخل منازل، ويلاها و نيز لابي هاي برج هاي مسکوني و نيز هتل ها از سقف کشسان استفاده ميکنند. 

سقف پوش و ديوارپوش کشسان 

همانطورکه در بالا گفته شد سقف پوش کشسان از نوعي پارچه ي با متريال نزديک به pvc پي وي سي همانند ديوارپوش هاي pvc  ساخته خواهد شد با اين تفاوت مهم که مواد سقف کاذب کشسان اساسا پي وي سي سخت نيست و متريال نزديک به آن با کيفيت بسيار بالاتري است؛ به جهت اينکه براي نصب اين محصول نصاب هاي شرکت آذران پلاستيک حتما بايد از وسايل گرمايشي مخصوص خود استفاده کنند تا پارچه ها به حد کافي گرما داده و سپس اقدام به نصب مينمايند. بدين شکل که بعد از گرمايش دهي، پارچه ها کش يا حالت ارتجاعي به خود خواهد گرفت و بنابراين با استفاده از کاردک هاي مخصوص کار، پارچه ها را در داخل سازه ها قرار خواهند داد. 

از اين نوع پارچه نيز در ديوار هم ميتوانيد استفاده کنيد، همانطور که درسقف نصب مي شود روي ديوار هم ميتوانيد در ابعاد نامحدود شما نصب و از نور پردازي منحصر به فر شرکت لذت ببريد، البته نصاب هاي شرکت آذران دکور تمامي اين امکانات را همراه با نورپردازي در اختيار شما قرار ميدهند، به طوريکه با يک ريموت کنترل با طرح هاي مختلف نوري با رشته هاي smd نورپردازي خارق العاده را در خدمت شما هستيم، همانند نورپردازي که در کشورهاي حوزه ي خليج فارس همانند کشورهاي مثل دبي و عمان انجام ميدهيم در داخل کشور و همين وطن هاي خوب هم خدمت رساني خواهيم کرد. 

 

نصب ديوار و سقف پوش کشسان 

همانطور که در بالا خدمت شما سروران گرامي توضيح داده شد، در ابتدا بعد از بررسي پروژه و طراحي تيم طراحان ما با توجه به سليقه شما، اکنون نياز است که سازه هاي که به شکل ريل است؛ در کنارهاي سقف اين سازه ها نصب مي شود، اکنون زيرسازي اماده است. سراغ زيرسازي همراه با نور پردازي ميرويم، بستگي به ميزان نوري که مشتري محترم در نظر دارد،‌ رشته هاي smd را نصب کرده و تست نهايي را در روي نورپردازي انجام خواهيم داد و سپس ‌اکنون سراغ پارچه هاي کشسان ميرويم؛  اساسا وزني در حدود نيم تا يک کيلو بستگي به ابعاد پروژه را دارند، اکنون نصاب هاي شرکت آذران دکور بالاي نردبان رفته و پارچه هاي مخصوص کشسان را از فاصله ي يک تا دومتري با گرمايش بالا، گرم ميکنند و نهايت اينکه زماني که پارچه به حد گرمايش رسيد توسط کاردک هاي مخصوص بر روي سازه هاي ريلي سوار مي شوند.  

اکنون پروژه تمام شده و کشسان شرکت آذران دکور همراه با نورپردازي منحصر به فر در خدمت شما عزيزان است، همراه با تست هاي مکرر توسط تيم نصاب ها و همراه با گارانتي طلايي شرکت آذران پلاستيک، خدمتگزاري شما عزيزان را خواهيم کرد. 

 





:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: