سقف کاذب چيست
نوشته شده توسط : mehdi

سقف کاذب درمنزل همانقدر اهميت دارد که‌در محيطهاي اداري مااز آن‌به عنوان يک محصولي دکور استفاده ميکنيم ، سقف کاذب زيبا محيط راگرم و زيبا جلوه خواهند داد. قبلا طاق را صرفا با يک نقاشي و گچ کردن به اتمام مي رساند اما امروزه سليقه‌ها تفاوت پيدا کرده است، کسي به‌سراغ نقاشي و گچ نميرود ، ما براي شما هم نمونه هاي مختلفي رابه ارمغان خواهيم اورد و هم اينکه قيمت مناسبي دارد، شما مي توانيد بهترين را درطاق نصب کنيد و استفاده نماييد. در واقع سقف کاذب را ميتوانيم روي طاق اصلي نصب کنيم و يک بار بر روي طاق اصلي با وزن بسيار کم به اين جهت که وزن سازه‌ها و تايلهاي برروي قسمتهاي طاق تقسيم بندي مي‌شود و هيچ گونه بار اضافه رابر سازه اصلي ساختمان تحميل نميکند.

هميشه براي آذيين بندي و دکوراسيون سقف پوش متريال مختلفي را ما در شرکت اذران دکور به مشتري خود معرفي ميکند ، اصلا مشکلي نيست‌که متراژ پروژه شماچقدر باشد کم باشد يازياد و يااينکه محيط پروژه منزل باشد يامحيط اداري و کاري ،‌ همواره مارا به‌عنوان مشاور دکور خوددر کنار خودداشته باشيد. ماهميشه متريال درجه يک را خدمت شما ازدرب کارخانه عرضه خواهيم کرد. تصميم گرفته‌ايم‌که خريد شمارا بي واسطه انجام دهيم و تمامي متريال مربوط به سقف کاذب همچون خود تايل و نيز سازه آن رابه صورت مستقيم در رنگ بندي مختلف به‌شما خوبان عرضه مستقيم داشته باشيم . بنابراين کيفيت درجه يک رابراي‌خود اولويت قرار داده‌ايم و نيز داشتن قيمت کاملا پايين باتوجه به‌بودجه ريالي شماخوبان به‌عنوان سروران شرکت را مد نظر خودداريم.

سقف کاذب در واقع تشکيل شده است از چندين متريال که در کنار هم قرار گيري آن باعث شکل گيري يک طاقبسيار ايده ال خواهد شد، در واقع سقفي که از طاق اصلي نزديک به ده تا پانزده سانت پايين تر باشد تا بتوانيم فرايندهاي مختلفي همچون، مخفي کردن تاسيسات ساختمان، لوله کشي آب و فاضلاب، همچنين برق کاري را ميتوانيم در پشت اين تايلهاي بسيار زيبا مخفي کنيم. در واقع يک نوع عايق پوششي و از سمت ديگر به نوعي عايق صوتي هم هست، به اين جهت که معطوف به قسمت خاصي نيست، هم در منازل و نيز در مراکز تجاري و خريد و از سمت ديگر در مراکز عمومي قابليت نصب را دارد.

در واقع سقف کاذب تقسيم بندي مي شوند به:

پانل پي وي سي در انواع و رنگ بندي گوناگون

تايل پي وي سي در انواع مختلف همچون ساده و روکش دار

تايل گچي در انواع مختلفي همچون (ساده، تخم مرغي و حصيري)

تايل اسمان مجازي در حدود 40 طرح و رنگ مختلف همراه با سازه کشي کشسان

سقف کاذب سي ان سي cnc که به صورت همراه با سازه کشي درجه يک از سازه هاي گالوانيزه سفيد و طلايي

سقف کاذب داراي تنوع هاي مختلفي است، به هر پوششي که باعث شود طاق را آذيين بندي و آرايه هاي داخلي ساختمان را در داخل آن نصب کنيم، سقف پوش يا سقف کاذب گفته مي شود، شما در منزل يا محيط اداري خود در حال حاضر يک سقفي داريد که بالا سر است، حالا نياز است اين طاق از شمايل تکراري خود خارج شود و به يک طاق زيبا تبديل شود.

خوب در ابتدايي روش ما بايد يک باري را به اين طاق اضافه کنيم،‌ بنابراين در مرحله اول کارشناسان شرکت آذران پلاستيک،‌ طاق را از نظر استحکام سنجي خواهند کرد که ايا ميتواند نياز مشتري را بر طرف کند و ما ميتوانيم سقف پوش به آن اضافه کنيم يا خير خوب در اکثر پروژه‌ها اين امکان وجود دارد اما در بعضي ديگر چنانچه که امکان پذير نباشد حتما اقدام به استحکام آن خواهيم نمود.

 

خريد سقف کاذب

در اين بخش در مورد خريد سقف کاذب با شما صحبت کنيم و در اين مهم اشاره کنيم که تهيه کردن سقف کاذب به سهل ترين روش ممکن امکان پذير است، در سايت شرکت اذران دکور به خوبي شما نمونه هاي مختلف را در حال مشاهده کردن هستيد، ولي خوب بايد به صورت حضوري هم اين متريال ديده شود و در نهايت تصميم گيري شود، کيفيت ها را در رتبه هاي بالايي قرار داده شده است، همه جنس ها در درجه اول قرار گرفته است و در هم چنين حضور تيم نصاب حرفه اي در اين امر محقق مي شود. کافي است که شما مشتري هاي محترم در تهران و نيز شهرستان هاي خوب کشورمان اين متريال را مشاده کنيد و بعد در خدمت باشيم. در روش هاي خريد خدمت شما دوستان اشاره مي کنيم که دو بخش مجزا وحود دارد که شما تهيه کنيد، در بخش اول اين است که به صورت خريد انلاين داشته باشيد، در هر پيام رسان هايي که روي تلفن همراه شما وجود دارد، تيم ما در خدمت شما است که با کيفيت ترين نوع جنس و نيز پر فروش ترين ها را به شما تقديم کند، هم چنين در هر زمينه اي ويژگي ها و نيز معايب اين امر را نيز خدمت شما شرح ادب مي کنيم. روش هاي مختلفي در اين سال ها براي خريد کردن شما وجود دارد، معمولا بيشتر مشتري ها به روي خريد انلاين گرايش دارند ولي عزيزاني هم هستند که در تهران و حومه هستند و با توجه به دسترسي بسيار خوب از طريق خيابان ها و اتوبان ها، به راحت ترين شکل به محيط شرکت مي رسيد و ما خدمتگزار شما باشيم.

اشاره کرديم در مورد خريد سقف کاذب، روش هاي حضوري هم امکان پذير است براي دوستاني که در شهرستان هاي خوب کشورمان هم حضور دارند براي تهيه کردن اين کالا به سراغ پيام رسان هاي داخلي يا خارجي خواهند رفت و با علم بر اينکه کاملا کاتالوگ هاي بسيار مناسبي از اين متريال روي سايت اذران دکور وجود دارد شما قادر هستيد که مدل هاي مختلف را نگاه کنيد و در نهايت انتخاب خودتان را از بين اين همه مدل داشته باشيد، چرا که فيلم هاي قبل و بعد از نصب هم وجود دارد که با علم بر اينکه کيفيت را در نظر داريم، حتي اموزش نصب را نيز در اين بستر خواهيم داشت. هم چنين براي شما اين مهم فراهم است که به انبارها غرب و نيز جنوب غرب ما تشريف ببريد و به صورت حضور هم اين متريال را نگاه کنيد و در نهايت تصميم سازي کنيد که ايا اين کالا براي شما مناسب است يا خير. در اين بخش هم انباردارها و نيز تيم فروشي از ما حضور دارند که کاملا متريال را خدمت شما دوستان گرامي معرفي کنند و تصميم گيري نهايي را با شما داشته باشند و حتي مي توانيد که درب انبار نيز تسويه حساب انجام بدهيد و اگر اتومبيل داريد اين متريال را با خودتان حمل کنيد. کافي است که فقط افتخار بدهيد و از سقف کاذب آذران پلاستيک خريد خودتان را داشته باشيد.

 

سقف کاذب پي وي سي pvc

اکنون نياز است که کمي توضيحات بيشتري را خدمت شما در مورد سقف کاذب ارائه دهيم تا راهکار مناسب خريد را پيش پاي شما عزيزان قرار دهيم. سقف هاي کاذب و تايل هاي 60 در 60 کاملا به صورت شکل هندسه اي مربعي است، اين نوع سقف به جهت زيبايي و قيمت مناسب بسيار از سوي متشري هاي مورد استقبال قرار گرفته است. اين نوع سقف به وسيله پروفيل هاي آلومينيومي و يا گالوانيزه به رنگ هاي طلايي يا نقره اي و مسي به فروش ميرسد. به صورت شبکه هاي 60 در 60 سانتيمتر به همديگر متصل يا کليک ميشود و در نهايت تايل ها روي آن قرار خواهد گرفت

مهمترين بخش سقف هاي کاذب پي وي سي pvc داشتن زيرسازي مناسب است، بدين شکل که با يک زيرسازي ميتوانيم عاليترين قسمت آن دسترسي هرچه سريعتر به سقف مي باشد که احيانا براي لوله هاي تاسيسات و نيز شبکه کشي و کابل هاي برق دسترسي عالي خواهد داشت. چنانچه که اين نوع تايل را با سقف هاي ديگر که در قسمت سقف پوش ها توضيح داده ايم ترکيب کنيد يک ترکيب ايده ال را خواهيد داشت.

در واقع سقف کاذب پي وي سي را شما مي توانيد در تمامي بخشها خريداري و نصب کنيد و معطوف به مکان خاصي نيست، مثلا در مورد آسمان مجازي ما عرض ميکنيم که معمولا براي سرويس بهداشتي و يا حمام، از سمت ديگر براي يک قسمت از اشپزخانه يا مطب پزشکي مي توانيد استفاده کنيد اما در مورد پانل پي وي سي موضوع متفاوت است، تنها سقف کاذبي است که ميتوانيد هم روي ديوار و هم روي سقف نصب کنيد در واقع همين نوع از محصول پي وي سي با داشتن طول شش متر و عرض بيست سانت است که هر بسته ي آن مي تواند فضايي در حدود 12 متر مربع را پوشش دهد.

  

سقف کاذب ارزان

بخش ديگري که براي شما اهميت دارد به قيمت هاي و بهاي ريالي ارزان قيمت است، به اين خاطر است که به سمت و سوي سقف کاذب ارزان خواهيم رفت و با توجه به مدل هايي که روي تار نماي وجود دارد به خوبي اين محصولات را به شما تقديم وظيفه مي کنيم، اعتقاد داريم که در يک کفه ترازو هزينه جنس قرار دارد و در کف ديگر ترازو هزينه نصب قرار گرفته است، بايد هر دو کفه يک سان و مساوي باشد، اگر تعادل اين کفه بهم بريزد نهايت کار به خوبي انجام نمي شود. اجازه بدهيد که اين موضوع را گسترش بدهيم، شرح بدهيم که اکنون سقف هاي کاذب مي توانيد در سه جنبه هاي مختلف دسته بندي شود، از نوع بهاي اقتصادي، بهاي متوسط و نيز قيمت تمام شده لوکس دسته بندي شود، در اين بخش که خدمت شما هستيم در مورد قيمت ارزان در حال صحبت کردن هستيم و کمي جلوتر هم در مورد سقف کاذب لوکس هم با شما عرض ادب مي کنيم، همان طور که مي دانيد در سال هاي گذشته نوع پانل هاي پي وي سي و نيز نوع تايل هاي شصت در شصت به عنوان يک فضاي بسيار خوبي در حوزه دکور وجود داشته است، اما در اين امر در اين سال ها هم فروش خودش را همين چند مدل نمايش داده است، مخصوص براي محيط هايي که اداري هستند و يا براي سرويس بهداشتي و حمام، تمام افراد به دنبال يک محصول و يا به زبان ديگري سقف کاذب ارزان هستند، خوب بيشتر در مورد آن در قسمت بعدي شرح مي دهيم.

چه طور مي توانيد خريد سقف کاذب ارزان را داشته باشيد، به اين طريق است که قرار است در گام اول چه بخشي را ما دکور کنيم، چرا که بيش از 70 درصد از پروژه هايي که در مورد سقف کاذب است حتما در مورد نصب هم با ما و دپارتمان نصب اذران دکور صحبت مي شود، خوب يک کار خوب اين است که شما در نظر بگيريد که فيلم و ابعاد از محيط پروژه ارسال کنيد، يک مثال اشاره کنيم که به خوبي درک موضوع رخ بدهد، به اين معني که قرار است ما يک سوله ي عظيمي را مزين به المان هاي دکوري کنيم، خوب در قدم اول اين که قرار است که چند متر مربع باشد، هم چنين از چه کالايي براي پوشش دهي اين محيط قرار است که بهره گيري شود و در نهايت تصميم گيري کنيم که ايا اين کالا در در مدت زمان خوبي هم روي فضا قرار خواهد گرفت يا خير، به اين خاطر با کارفرماي محترم صحبت ميکنيم؛ که قرار است که سازه کشي کنيم و همراه با تايل هاي 60*60 به شما تقديم وظيفه شود، يا اينکه پانل هاي پي وي سي در نوع خودش اکنون هم به عنوان يک سقف کاذب ارزان قيمت به شما تقديم ميشود، هم چنين اگر يک محيط کوچک باشد در نوع خودش اسمان مجازي توانسته است که کار را به زيباترين شکل جلو ببرد، بنابراين يک نتيجه گيري کنيم که هر چقدر متراژ پروژه وسيع تر باشد نوع جنس هم تغيير مي کند، کيفيت ها هر کدام هم متفاوت است ولي خوب در محيط هاي کوچک اشاره کنيم هر چقدر که جنس لوکس تر باشد طول عمر بالاتري را نيز در پي دارد. در بخش هاي ديگري در مورد سقف کاذب در تهران و شهرستان اشاره کنيم.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: