استون شيت
نوشته شده توسط : mehdi

استون شيت با بهترين کيفيت بازار قيمت استون شيت – آذران پلاستيک

استفاده کردن از انواع سنگ در دکوراسيون داخلي در فضاهايي مانند ادارات، نمايشگاه ها، سالن هاي سينما، کنفرانس و يا منازل با توجه به نماي لوکسي که به فضا مي ‌دهد هميشه پر طرفدار بوده است. اما استفاده از سنگ طبيعي در کنار تمامي زيبايي ها و خاصي که دارا مي باشد داراي معايبي هستند.

مثلاً مراحل نصب سنگ بسيار سخت است و با شلوغ کاري بسيار زيادي انجام مي شود. سنگها وزن بسيار سنگيني دارند. که ممکن است با توجه به زلزله و يا ديگر موارد مقداري خطرناک باشد بنابراين بهترين گزينه براي استفاده به جاي سنگ مي تواند ديوار پوش هايي باشد که داراي طرح سنگ هستند استون شيت يکي از بهترين ديوارپوش هايي است که نزديک ترين و طبيعي ترين شکل ظاهري را به انواع سنگ دارد و براي تهيه آن نيازمند بودجه کمتري خواهيد بود.

استون شيت چيست؟

استون شيت نوعي ورق سنگ مصنوعي است که از ترکيب پي وي سي و پودر سنگ ساخته مي شود که مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و نم دارد و قابليت شستشو را نيز دارا ميباشد. شما ميتوانيد از اين ورقه ها در مکان هاي مختلفي مانند فضاهاي بين کابينت، سرويس بهداشتي، حمام، ساختمان، ستونها و ديگر مکان‌ها استفاده نماييد. اين ورقه ها جايگزين بسيار مناسبي براي سنگ ها هستند که داراي ضخامت کمتري هستند و همچنين بار تخريبي آنها بسيار کم مي‌ باشد به راحتي نصب مي شوند و کثيف کاري و دردسرهاي چسباندن سنگ را نيز ندارند.

مزاياي استفاده از استون شيت چيست؟

استون شيت يکي از انواع ديوارپوش ها مي باشد که خاصيت ضد نم و رطوبت دارد، آنتي باکتريال است و بيشتر در بيمارستانها و يا در فضاي مهد کودک ها استفاده مي شود هيچ جرم و ميکروبي روي آن نمي ماند و شما مي توانيد به صورت کامل رفع نياز شستشو دهيد و نظافت نمايد شما مي توانيد هر نوع مواد شوينده و ضدعفوني کننده را براي آن استفاده کنيد شما همچنين مي توانيد از استون شيت در فضاهاي گرم يا در آشپزخانه استفاده نماييد زيرا در برابر حرارت فرم خود را از دست نمي دهد و در صورت اشتعال خود به خود خاموش مي شود و شعله ور نمي شود.

همچنين استون شيت خاصيت ضد ضربه، ضد خش دارد بسيار محکم و مقاوم است و شما مي توانيد از آن در فضاهاي پر تردد عمومي مانند سينما، پاساژ ها، راه پله ها استفاده کنيم و نصب آن بسيار راحت است و با استفاده از چسب هاي مخصوص و يا ميخ هاي بادي ريز به لايه زيرين خود روي ديوار مي چسبد داراي ابزارهاي سنگي متناسب با روکش هاي خود مي باشد که به راحتي مي توانيد آن را در انواع فروشگاه ها به صورت حضوري و يا انلاين خريداري کنيد.

استفاده از استون شيت در دکوراسيون داخلي

شما مي توانيد به راحتي و بر اساس سليقه خود انواع طرح هاي استون شيت و يا سنگ مصنوعي را در فضاهايي مانند لابي، راهرو، پارکينگ و فضاهاي داخلي در انواع ادارات و يا ديگر فضاها استفاده نماييد. همچنين مي توانيد از استون شيت به عنوان فضاي بين کابينتي در آشپزخانه و همچنين سنگ روشويي در حمام و سرويس‌هاي بهداشتي نيز استفاده نماييد.

کاربردهاي ديگري که استون شيت دارد اين است که قابليت استفاده به عنوان سقف کاذب و يا کفپوش را دارا مي باشد. استون شيت ها داراي ظاهر براق هستند و بسيار متراکم اند و ضخامت آن ها نيز کم مي باشد. اين ديوارپوش ها به هيچ عنوان درزي ندارند و يکپارچه هستند شما مي توانيد آنها را به صورت تايلي خريداري نماييد همچنين اين محصولات قابليت استفاده روي درب را نيز دارا مي باشند.

استون شيت ها دوستدار محيط زيست هستند.

اگر از انواع سنگ براي تزيينات دکوراسيون داخلي خود استفاده نماييد جداي از اينکه بايد هزينه بسيار زيادي را براي آن پرداخت کنيد بايد گفت که شما تقريباً به محيط زيست نيز خسارت ميزنيد به خاطر اينکه شکل گيري و پديد آمدن يک قطعه سنگ در دل طبيعت ميليونها سال طول مي کشد تا زماني که شما متوجه اين عدد مي شويد اهميت و ارزش سنگ طبيعي براي شما نمايان تر خواهد شد.

منابع ديگري مانند نفت، گاز، درخت، آب نيز در راس توجه ما قرار دارند که توليد مجدد آنها نيز مانند سنگ بسيار طولاني مي باشد. سنگ ها جزو منابع طبيعي هستند که پايان پذيرند زيرا روند شکل گيري مجدد آنها بسيار طولاني است و استخراج بي رويه آنها مي تواند باعث آسيب زدن به محيط زيست و همچنين اسيب به نسل بعدي  مي شود اما استفاده از استون شيت مانع اين اتفاقات مي شود زيرا آنها ورق هايي هستند از جنس پي وي سي و پودر سنگ که در آنها سنگ بسيار کم به کار رفته است و همين امر باعث جلوگيري از آسيب به محيط زيست مي شود.

 

نصب استون شيت

بسيار از مشتريان بعد از خريد استون شيت در ابتدا تصميم مي گيرند که خود با توجه به راحتي نصب،  اقدام به نصب استون شيت ها نمايند اما زماني که ورق ها دستتان ميرسد شاهد اين خواهيد بود که طرح‌هاي متفاوتي بر روي اين ورق ها وجود دارد و نصب آنها تنها کار نصابان حرفه ‌اي است که بتوانند اين طرح‌ ها را به صورت طبيعي کنار يکديگر قرار دهند و کار نصب استون شيت را انجام دهند با اين که نسبت آنها تنها نياز به برش و چسب دارد اما بايد به اين نکته توجه کنيد که براي آن که شکل طبيعي سنگ هاي روي استون شيت حفظ شود حتماً بايد از نصابان براي اين کار کمک بگيريد.

تفاوت استون شيت و کاشي

در سال‌ هاي قبل و قبل از باب شدن استفاده از ديوارپوش هاي استون شيت و ماربل شيت بسيار مرسوم بود  که از انواع کاشي ها براي تزيين فضاي داخلي و دکوراسيون ها در آشپزخانه و سرويس بهداشتي استفاده شود. درست است که کاشي ها نيز قيمت کمتري نسبت به سنگ هاي طبيعي داشتند اما با گذر زمان و با توجه به اينکه لعاب کاشي با مرور زمان از بين مي‌ رفت و يا آنها با توجه به فشار زياد شکسته مي ‌شدند باعث شد که طراحان به فکر استفاده از ديوارپوش هايي از جنس سنگهاي مصنوعي به نام استون شيت بيفتد.

اين مواد و متريال جايگزين بسيار مناسبي براي کاشي ها مي باشند زيرا درز هاي موجود در کاشي ها را ندارد که باعث مي شود ميکرو با جرم در آنها جمع نشود همچنين ضخامت آنها نسبت به کاشي ها بسيار کمتر ميباشد و وزن کم آن ها باعث مي شود تا ساختمان وزن بيشتري را تحمل نکند.

قيمت استون شيت

مطمئنا قيمت استون شيت در زمان خريد با توجه به سرمايه شما از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي باشد قيمت و هزينه استون شيت مي تواند با توجه به متراژ، کيفيت، ضخامت، برند و فروشگاه مورد نظر داراي قيمت هاي متفاوتي باشد. بنابراين قبل از آن که اقدام به خريد استون شيت نماييد توصيه مي کنيم حتما با شماره هايي که بر روي سايت المان پلاست قرار دارد تماس بگيريد تا با قيمت آن و همچنين موجودي آن مطلع شويد.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: