نوشته شده توسط : mehdi

آجر دکوراتيو يا آجر نماي داخلي از انواع آجر هاي نسوز است که براي نماي داخلي منازل مورد استفاده قرار مي گيرد. آجر هاي دکوراتيو مطابق با الگو ها و طرح آجر هاي قديمي ساخته مي شوند و در تزئينات داخلي نقش مهمي دارند. از آجر دکوراتيو داخلي براي تزئين مکان هاي عمومي نيز استفاده مي شود. ترکيبات آجر نسوز دکوراتيو شامل ترکيب سيمان و مواد سبک مانند پوکه صنعتي و مواد معدني و رنگ هاي اکسيد آهن و کروم و چند نوع مواد پليمري ديگر مي باشد. از ويژگي هاي آجر دکوراتيو داخلي مي توان به تنوع و فراواني آن در رنگ و طرح و مدل اشاره نمود. از مزيت هاي اصلي آجر نما داخلي تنوع بالاي رنگي آن ها است اما اين ويژگي در مورد آجر هاي نماي بيرون ساختمان وجود ندارد.(آذران پلاستيک)

استفاده از آجر نماي داخلي اين روزها به شدت محبوب شده است و طرفداران زيادي دارد. استفاده از آجر در دکوراسيون داخلي حس و حال متفاوتي به خانه هاي مسکوني مي بخشد. در حال حاضر استفاده از آجر نماي داخلي در محيط هاي مسکوني ، کافي شاپ ها، ويترين مغازه ها و فضاهاي تجاري رايج مي باشد. براي خريد آجر دکوراتيو مي توانيد به صورت اينترنتي و از طريق سايت عمران مدرن اقدام کنيد.

 

قيمت آجر نماي داخلي

ليست قيمت آجر دکوراتيو داخلي به صورت خطي محاسبه مي شود و بر اساس نوع آجر نماي داخلي و رنگ آن تغيير مي کند. هم چنين خريد اينترنتي آجر دکوراتيو يکي ديگر از راه هاي تهيه اين نوع آجر نما داخل منزل است که راه ساده تري بوده و آجر ها دم منزل به شما تحويل داده مي شوند. در نظر داشته باشيد که در اين صورت هزينه هاي حمل و نقل تا محل را نيز خودتان بايد پرداخت کنيد. مواد اصلي در ساخت آجر دکوراتيو مواد پليمري و نانو است که يک سري پوشش هاي رنگي و غير رنگي نيز در ساخت آن ها استفاده مي شود. براي استعلام قيمت آجر نماي داخلي يا قيمت آجر نسوز نما داخلي مي توانيد با عمران مدرن تماس بگيريد. 

 

نوعي از آجر دکوراتيو با نام آجر نسوز نما داخلي شناخته مي شود که به علت نسوز بودن مي تواند از قيمت بالاتري برخوردار باشد. قيمت آجر نسوز نما داخلي به علت مواد اوليه و روش توليد آن در مواردي بيشتر از نوع معمولي است. اجر دکوراتيو خريد آسان و به صرفه اي داشته و استفاده از آن در دکوراسيون داخلي جلوه اي نو و جذاب به محيط منزل شما مي بخشد.

  

ليست قيمت آجر دکوراسيون داخلي

براي بررسي بهتر قيمت ها و انتخاب درست و مناسب نوع آجر دکوراتيو مورد نظرتان، بايد با فاکتور هاي موثر بر برآورد ليست قيمت آجر نسوز دکوراتيو يا آجر نما داخلي آشنايي داشته باشيد. در ادامه اين عوامل به صورت مختصر مورد بررسي قرار گرفته اند.

  • مواد اوليه : مرغوبيت و نوع خاک، ميزان فلزات موجود در خاک، ناخالصي ها و منطقه اي که خاک از آن برداشت شده، همگي بر قيمت آجر دکوراسيون داخلي تاثير مي گذارند.
  • نوع طراحي آجر نماي داخلي : هر کدام از انواع آجر دکوراتيو که در ادامه بررسي شده اند، تحت شرايط خاصي توليد و طراحي مي شوند و اين موارد در تعيين قيمت آجر نسوز نما داخلي موثر خواهد بود.
  • مقاومت آجر دکوراتيو : يکي ديگر از عوامل مقاومت آجر در برابر ضربه، سايش، خوردگي و ... است که با توجه به نوع کاربرد آن ها تغيير مي کند و در تعيين قيمت آجر هاي دکوراتيو نيز موثر است.

انواع آجر در دکوراسيون داخلي

آجر هاي دکوراتيو با توجه به کاربرد هايي که دارند، در طرح ها و رنگ هاي مختلف توليد شده و به فروش مي رسند. تنوع رنگي آجر دکوراتيو از بقيه انواع آجر نما بيشتر بوده و دست طراحان و مجريان در انتخاب انواع رنگ ها در راستاي همخواني با دکوراسيون داخلي باز است. مناسب بودن قيمت آجر نماي داخلي و سادگي نصب آن ها اين محصول را به يکي از پرطرفدار ترين محصولات ترئيني ديوار داخلي تبديل کرده است. در ادامه با انواع آجر نما داخلي و فضاهاي مناسب براي استفاده از آن ها آشنا خواهيد شد.(آذران پلاستيک)

 

آجر نماي داخلي سفيد

نوع متداول آجر نما براي دکوراسيون داخلي ، آجر دکوراتيو سفيد است که رنگ خالص و خام آن اين محصول را براي استفاده به روي هر ديواري مناسب مي سازد. اما بيشترين استفاده از آجر مصنوعي دکوراتيو سفيد يا آجر دکوراسيون داخلي سفيد ، ديوار پش تلويزيون مي باشد. در کنار ديوار دکوراتيو داخلي سفيد مي توان از انواع المان هاي ديگر نيز استفاده کرد و نگران شلوغ شدن فضا نبود. ساختار و جنس آجر نسوز دکوراتيو سفيد به گونه اي است که به راحتي مي توان به روي آن دريل کاري کرد و آويز هاي تزئيني يا ال سي دي را روي آن نصب نمود.

 

آجر دکوراتيو قهوه اي

از ديگر انواع آجر نماي دکوراتيو مي توان به نوع قهوه اي و طيف رنگ هاي تيره آن اشاره کرد. اين رنگ بر خلاف سفيد شايد با تمام اجزاي دکوراسيون همخواني نداشته باشد و استفاده از آن محدوديت هاي خاص خود را داشته باشد. از رنگ هاي تيره آجر دکوراتيو مانند قهوه اي و مشکي مي توان براي نماي ديوار هاي خالي و بدون تزئينات استفاده نمود. همچنين اين ديوار ها تا حد امکان بعد از نصب آجر نما دکوراتيو بهتر است هيچ گونه آويز يا دکوري نداشته و به صورت کاملا ساده باشند تا فضا را بي نظم و شلوغ نکنند. 

 

آجر نما داخلي منعطف

از اسم اين دسته از انواع آجر دکوراتيو مشخص است که چه ويژگي بارزي دارند. براي نصب اين نوع آجر نسوز دکوراتيو ، ابتدا بايد به آن ها گرما داده تا منعطف شوند سپس مي توان براي ديوارهايي با طرح هاي پيچيده و خاص از آن ها استفاده نمود. 

 

کاربرد آجر هاي دکوراتيو

آجر دکوراتيو به جهت مصارف گوناگوني در دکوراسيون داخلي مورد استفاده قرار مي گيرد. طرح آجر دکوراتيو داخلي بستگي به نوع کاربرد آن دارد، به همين منظور در ادامه با انواع روش هاي استفاده از آجر دکوراتيو داخلي آشنا خواهيد شد.

 

آجر نما براي دکوراسيون داخلي 

آجر نماي دکوراتيو در رنگ ها و طرح هاي متنوعي مورد استفاده قرار مي گيرد و مي تواند پاسخگوي سلايق و سبک هاي مختلف باشد. بايد توجه داشت که آجر مورد استفاده متناسب با سبک دکوراسيون داخلي باشد. از پرکاربردترين رنگ هاي مورد استفاده آجر دکوراتيو ، دو رنگ سفيد و قهوه اي است. مي توان بخشي از ديوار خانه را با آجر دکوراتيو داخلي نما تزئين کرد و يا اينکه تمام ديوار را با آن پوشاند. آجر نماي داخلي قابل استفاده در بخش هاي مختلف ساختمان همچون ديوارهاي ورودي، فضاي آشپزخانه، ستون و … مي باشد.





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: