قيمت پي وي سي
نوشته شده توسط : mehdi

ديوارپوش پي وي سي يکي از محصولات شرکت آذران پلاستيک بوده که مي توانيد در انواع مختلف ديوارپوش با کيفيت عالي و قيمت و هزينه نصب  مناسب از اين مجموعه خريداري نماييد

ديوارپوش يکي از عناصر جديد امروزه براي تغيير دکوراسيون داخلي بوده که از تنوع بسياري برخوردار است و همين امر موجب شده تا طرفداران بسياري را به خود جذب کند. امروزه مصالح و عناصر متعدد و جديدي جهت بازسازي دکوراسيون داخلي ساختمان به وجود آمده که همين امر موجب شده تا افراد بتوانند به راحتي عناصر مورد نياز خود را انتخاب کنند.

ديوارپوش ها داراي انواع مختلفي هستند که مي توان از آن در فضاي بين کابينت هاي آشپزخانه، روي ستون و از همه مهتر در قسمت هاي ديوار هال و پذيرايي و اتاق خواب و همينطور بالاي تختخواب استفاده کرد. در ادامه  اين مقاله با ما در آذران پلاستيک   همراه باشيد تا شما عزيزان را با انواع ديوارپوش، مزايا و کاربردهاي آن بيشتر آشنا کنيم.

ديوارپوش چيست؟

در واقع ديوارپوش يک نوع پوشش تزئيني بوده که هم در فضاهاي تجاري و هم در فضاهاي مسکوني مورد استفاده است. به دليل تنوعي که ديوارپوش ها دارند مي توان به راحتي طرح مورد نظر را انتخاب کنيد و در فضاهايي که در نظر داريد به کار ببريد. ديوارپوش ها کار بازسازي داخلي خانه ها را راحت کرده اند و مي توان با استفاده از آنها زيبايي بيشتري را به فضا ببخشيد.

ديوارپوش پي وي سي چيست؟ و قيمت پي وي سي

 

 

 

 

 

ديوار پوش هاي پي وي سي در واقع نوعي پليمر ترموپلاستيک بوده که براي فناوري هاي نوين ساختمان کاربردهاي زيادي دارد و اين ماده جايگزين بسيار مناسبي براي مصالح ساختماني قديمي مي باشد. از مزاياي استفاده از ديوارپوش pvc در دکوراسيون داخلي مي توان به اجراي سبک سازي آن و جلوگيري از اتلاف انرژي  و اهميت زيبايي در دکوراسيون داخلي ساختمان اشاره کرد.

خريد ديوارپوش پي وي سي

اگر قصد خريد انواع ديوارپوش هاي PVC از مجموعه آذران فضانما را داريد تنها کافيست با مشاوران ما در مجموعه آذران تماس گرفته و با ارائه مشخصات فضايي که داريد تمام راهنمايي هاي لازم را در اختيار شما عزيزان قرار داده و به راحتي ديوارپوش مورد نظر خود را با قيمت مناسب از اين مجموعه خريداري کنيد.

انواع ديوارپوش پي وي سي

هر يک از انواع ديوارپوش هاي PVC شامل موارد زير مي باشند:

  • ديوارپوش پي وي سي روکشدار
  • ديوارپوش پي وي سي چاپي
  • ديوارپوش پي وي سي ساده
  • ديوارپوش پي وي سي ضد ضربه

اين نکته را هم بايد اضافه کنيم که در حالت کلي ديوارپوش ها در انواع مختلفي وجود دارند که در ادامه هر يک از آنها را معرفي خواهيم کرد:

انواع ديوار پوش

ديوارپوش ها در انواع مختلف وجود دارند که هر کدام از ويژگي هاي مختلفي برخوردار هستند که مي توانيد متناسب با نوع کاربري که داريد، ديوار پوش مناسب خود را با قيمت مناسب انتخاب کنيد. در ادامه با انواع ديوارپوش ها آشنا خواهيد شد:

ديوار پوش ها داراي انواع مختلفي هستند ديوار پوش سه بعدي، ديوار پوش کامپوزيت، ديوارپوش چوبي، ديوار پوش هاي سلولزي و ديوار پوش PVC که قيمت ديوار پوش با توجه به جنس و وسعت متفاوت مي باشد.

ديوارپوش پي وي سي سه بعدي

يکي از پرطرفدارترين ديوارپوش هاي مورد استفاده در اين روزها، استفاده از ديوار پوش پي وي سي طرح سه بعدي مي باشد. با به کار بردن نورپردازي خلاقانه در کنار اين نوع ديوارپوش ها مي توانيد جلوه اي خاص به آنها ببخشيد. از ويژگي هاي ديوارپوش هاي سه بعدي مي توان به ضد آب، سبک، ضد حريق بودن و نصب سريع و آسان ان اشاره کرد. به دليل اينکه ديوار پوش سه بعدي نيازي به درزگيري و رنگ کاري ندارد، خودتان هم مي توانيد نسبت به نصب ديوارپوش اقدام کنيد.

ديوارپوش شيشه اي

از ويژگي هاي ديوار پوش هاي شيشه اي مي توان به ساده و جذاب بودن آن اشاره کرد. ديوار پوش شيشه اي به دليل خاصيتي که دارد مي تواند با ديگر انواع ديوارپوش ها به صورت ترکيبي مورد استفاده قرار بگيرد. براي فضاي آشپزخانه بسيار جذاب بوده و مي توانيد با هر نوع ذوق و سليقه اي که داريد آن را انتخاب کنيد. ديوارپوش هاي شيشه اي از امنيت بالايي برخوردار بوده و در برابر ضربه مقاوم هستند. حتي اگر شکسته شود به هيچ عنوان خرد نخواهد شد.

ديوارپوش چوبي

استفاده از ديوار پوش چوبي حس اصيلي و آرامش را به محيط منتقل مي کند. همچنين با استفاده از ديوارپوش پي وي سي طرح چوب فضاي مورد نظر خود را مي توانيد به فضايي لوکس و دنج نيز تبديل کنيد. ديوارپوش هاي چوبي مي توانند فضاي مورد نظر شما را گرم کرده و به آنجا آرامبخش ببخشند.

ديوارپوش چرمي

نسل جديد ديوارپوش ها، ديوار پوش هاي چرمي مي باشند که همانند ديگر انواع ديوارپوش ها براي هر مکاني و هر نوع کاربري که دارند قابل استفاده مي باشند. از ديوارپوش هاي چرمي مي توان در فضاهاي مسکوني، اداري، هتل ها، مدارس، مهدها و مراکز تجاري هم استفاده کرد.

ديوارپوش ها نرم و ضربه گير هستند و همين ويژگي موجب شده از ديوار پوش چرمي به عنوان عايق حرارتي، عايق صوتي و عايق رطوبتي استفاده کرد. ديوار پوش هاي چرمي در طيف عظيمي از انواع طرح ها وجود دارند.

ديوارپوش سنگي

يکي ديگر از انواع ديوارپوش ها، ديوار پوش پي وي سي طرح سنگ هستند که از آنها براي تنها يک قسمت يعني تک ديوار استفاده مي شود. يعني بيشتر براي ديوارهاي پشت تلويزيون يا شومينه و يا حتي در ترکيب با آشپزخانه. ديوارپوش هاي سنگي برعکس ديگر ديوارپوش ها از تنوع رنگي برخوردار نيستند و به خاطر آنتيک و مغرور بودن اين نوع ديوارپوش ها بهتر است از به کار بردن آنها افراط نکنيد.

ديوارپوش آجري

همانطور که از نام ديوارپوش پي وي سي طرح آجر مشخص است، اين نوع ديوارپوش ها طرح هايي همانند آجر دارند. رنگ آجر طبيعي و يا سفيد آن بسيار پرطرفدار مي باشد و معمولا از آن براي تک ديوار استفاده مي شود. براي مثل ديوارهاي پشت تلويزيون يا شومينه. قطعا استفاده از ديوار پوش هاي آجري را در رستوران ها و کافه ها ديده ايد.

ديوارپوش آلومينيومي

اگر به فکر اين هستيد که به فضايي که در آن ساکن هستيد و مد نظرتان است، جلوه اي مدرن و صنعتي ببخشيد، مي توانيد از ديوارپوش هاي آلومينيومي استفاده کنيد. ديوارپوش هاي آلومينيومي در رنگ هي متنوعي وجود دارند اما استفاده از رنگ هاي طلايي، نقره اي و بژ بسيار پر طرفدارتر مي باشد. از مزيت استفاده از ديوار پوش آلومينيومي بايد به اين مورد اشاره کنيم که به دليل جنسي که دارند به راحتي با يک دستمال تميز مي شوند.

ديوارپوش ام دي اف (MDF)

يکي ديگر از انواع ديوارپوش ها، استفاده از ديوار پوش ام دي اف (MDF) مي باشد. اين نوع ديوارپوش ها قابليت شستشو ندارند و تنها روکشي از جنس PVC بر روي آن قرار گرفته است.

مزاياي ديوارپوش پي وي سي

يکي از مزاياي مهم ديوارپوش هاي پي وي سي قابل شستشو بودن آن است. علاوه بر آن از از اتلاف انرژي جلوگيري خواهد کرد. از ديگر مزاياي استفاده از ديوارپوش پي وي سي مي توان به هر يک از موارد زير اشاره کنيم:

  • نصب سريع و آسان
  • زيباسازي ديوار و محيط
  • شستشوي آسان
  • محافظت از ديوار در برابر رطوبت
  • عايق در برابر گرما، سرما و همينطور صدا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار

از مهمترين مزاياي ديوارپوش پي وي سي که باعث متمايز شدن آن نسب به ديگر عناصر شده، هزينه نصب ديوارپوش پي وي سي است که مرغوب به صرفه مي باشد.

نصب ديوارپوش پي وي سي

نصب ديوارپوش پي وي سي بر اساس نوع نصبي که انجام مي شود متفاوت مي باشد و همين امر موجب شده تا در قيمت نصب آن نيز تاثيرگذار باشد. در ادامه به معرفي مراحل نصب ديوارپوش PVC به روش هاي مختلف پرداخته ايم:

نصب ديوارپوش پي وي سي بر روي ديوار گچي

پانل ها در اندازه مورد نظر برش خورده و بوسيله کليپس به فاصله هاي 45 تا 50 سانتي متري بر روي ديوار گچي نصب مي گردد.

نصب بر روي ديوار با زيرسازي فلزي

پانل ها بر روي زيرسازي فلزي پيچ مي شوند. سازه فلزي را به ديوار وصل کرده و سپس تراز مي شود. يک لايه عايق در فاصله آزاد ميان پانل ها و ديوار اصلي قرار دارد. قرار دادن اين لايه عايق موجب صرفه جويي در مصرف انرژي مي شود.

از مزاياي داشتن فاصله بين ديوار و پانل ها علاوه بر رفع شاقولي احتمالي ديواراصلي، امکان عبور تاسيسات مانند برق و تاسيسات مکانيکي بدون تخريب بر روي ديوار اصلي را امکان پذير مي باشد. ديگر مزيت اجراي ديوارپوش بر روي ديوارهاي با زيرسازي فلزي اين است که مي توانيد کار را بر روي سطوح مختلف از قبيل ديوارهاي آجري، سفال، سيماني بدون نياز به ايجاد مصالح گچ و خاک کردن مي باشد. از ديگـر مزاياي اين روش مي توان به دفن نشدن لوله هاي تاسيساتي در داخل ديوار که علاوه بر ايجاد خوردگي و تحميل هزينه تعميرات آتي و عدم دسترسي آسان به تاسيسات را به همراه دارد، اشاره کرد.

انواع ديوارپوش هاي پي وي سي شرکت آذران پلاستيک

هر يک از موارد زير جزو ديوارپوش هاي PVC توليد شده توسط شرکت آذران فضانما بوده که مي توانيد با کيفيت و قيمت مناسب از اين مجموعه خريداري کنيد:

  • پانل پي وي سي دو جداره
  • پانل پي وي سي سه جداره
  • پانل پي وي سي وال برد
  • پانل هات استمپ
  • پانل هاي PVC اکس پن (EXPAN)




:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: