ديوارپوش
نوشته شده توسط : mehdi

امروزه همه به دنبال تغيير و تحول هستند و با انتخاب متريال هايي از جمله کاغذ ديواري ، نقاشي و … ديزاين و دکور محيط زندکي و محيط کار خود جهت جلوه بيشتر جذاب و لوکس ميکنند ، همه ما بارها نام ديوارپوش يا ديوار کوب را شنيده ايم و ذهنمان به دنبال معناي اين عبارت است ، لغت پوش از پوشش يا رفع نقص يا پوشاندن عيب مي آيد و کلمه ي ديوارپوش همانطور که گفته شد به معناي پوشش دادن ديوار يا پنهان کردن نقص ديوار و همچنين جلوه بيشتر آن است .

هر نوع پوششي که با نصب آن تغيير و تحولي در ظاهر ديوار ايجاد کند را ميتوان ديوارپوش ناميد . پوشاننده اي که سطح ديوار رو کاور کند و جلوه مناسبي داشته باشد ، حتي کاغذ ديواري و رنگ که همه ي ما با آن آشنايي داريم جزو پوشش ديوار به حساب مي آيد ، بسته به سليقه مشتريان محترم شرکت الو مدرن و ميزان هزينه اي که در نظر دارند ديوار پوش مورد نظر شان را انتخاب کنند .

ديوارپوش چيست؟

امروزه همه به دنبال تغيير و تحول هستند و با انتخاب متريال هايي از جمله کاغذ ديواري، نقاشي و … ديزاين و دکور محيط زندکي و محيط کار خود جهت جلوه بيشتر جذاب و لوکس ميکنند، همه ما بارها نام ديوارپوش را شنيده ايم و ذهنمان به دنبال معناي اين عبارت است، لغت پوش از پوشش يا رفع نقص يا پوشاندن عيب مي آيد و کلمه ي ديوارپوش همانطور که گفته شد به معناي پوشش دادن ديوار يا پنهان کردن ديوار اصلي و همچنين جلوه بيشتر آن است.

بطور کلي قدمت زيادي دارند. تقريبا از ابتداي ساختمان سازي به نحوي در معماري و ساخحتمان هاي باستان نيز دخيل بوده اند؛ پوشش ديوار سبک هاي مختلفي دارد منتهي در زمان قديم به نوعي ديگر اجرا مي شد و امروزه با توجه به پيشرفت تکنولوژي به نوعي  ديگر انجام مي شود. بنابراين ديوار پوش هاي جديد داراي سبک متفاوتي از نمونه هاي باشتاني بوده و طبعا کارايي بيشتري نيز خواهند داشت. انواع پوشش ها وجود دارد که مي توانيد براي ديوار منزل يا محيط کارتان استفاده کنيد. منتهي دقت داشته باشيد. هر نوع پوششي که با نصب آن تغيير و تحولي در ظاهر ديوار ايجاد شود را ميتوان ديوارپوش ناميد.

سيک و نوع  پوشاننده اي که سطح ديوار رو کاور کند و جلوه مناسبي داشته باشد، حتي کاغذ ديواري و رنگ همه ي ما با آن آشنايي داريم جزو پوشش ديوار به حساب مي آيد ، بسته به سليقه مشتريان محترم شرکت الو مدرن و ميزان هزينه اي که در نظر دارند مي تواند متفاوت باشد. شما عزيزان مي توانيد انواع مختلفي رابراي محيط خود انتخاب و استفاده کنيد. تنها کافيست در بازار دکوراسيون داخلي و همين طور سايت الو مدرن زماني رابه مطالعه مقالات مرتبط در هر زمينه و سبک  بپردازيد.

يکي ديگر از نام هاي که نسبت داده مي شود ديوارکوب است. معمولا وقتي صحبت ازديوارکوب يا همان ديوار پوش ميشود ذهنمان بصورت ناخداگاه به سمت و سوي پوششي با وزن سبک، سرعت اجراي بالا، نصب راحت و تميز، تنوع بالا و دسترسي سريع و آسان، قيمت مرقون بصرفه و ارزان و همچنين جلوه مناسب و زيبا ميرود کاملا درست است؛ اگر کمي در بازار دکور تفحص کنيد مي توانيد براحتي ديوارکوب ها و ديوار پوش هايي را در اختيار داشته باشيد که مطمئنا بخوبي قابل نصب در هر محيط از فضايي که در نظر داريد باشند و همچنين نصب آسان و راحتي داشته و با سرعت تبالا و بدون کثيف کاري در فضاي شما بکار مي روند.

يکي از مهم ترين مسائلي که افراد رابه خريد راغب مي کند زيبايي بي حد ونصاب آن است. تفاوت فضايي که به وسيله ي ديوار پوش پوشيده شده است و يک ديوار صاف و ساده و بي آلايش کاملا مشخص و مبرهن است. بنابراين بدون شک استفاده از ديوارپوش باعث ايجاد تغيير در فضاي داخلي و دکوراسيون منزل و يا محيط کارمان مي شود.
همين طور از آنجايي که انسان به دنبال تغيير و پيشرفت نيز هست اطراف خود را نيز به همان ميزان تغيير مي دهد. هر کدام از اين ديوارپوش‌ها خواص خودشان رادارند و متناسب با اين خواص در محيطي استفاده مي شوند که مناسب کارايي و کاربرد آن ديوارپوش باشد. فارغ از اينکه چه سبک ديوارپوشي را مي پسنديد و يا از ظاهر آن خوشتان مي آيد ابتدا بايد بدانيد که مناسب کاربري شما هست يا خير. در غير اينصورت حتما نياز است در انتخاب خود تجديد نظر کنيد. اين تغيير قطعا مفيد ميباشد و ميتواند در روحيه ما تاثير مثبت داشته باشد .ميتواند در رنگ ها و طرح هاي مختلف باشد، شما ميتواند با شرايط اقليمي مختلف سازگار باشد . مثلا ميتواند قابل شستشو يا ضد رطوبت، ضد حريق و خود اطفاء باشد .هر کدام از اين ديوار پوش‌ها رااگر نياز داريد قطعا مي توانيد در مورد آن ها با کارشناسان الو مدرن صحبت کنيد تا بخوبي شما را در راستاي انتخاب درست راهنمايي کنند.

ديوارپوش باعث ايجاد تغيير در فضاي داخلي و دکوراسيون منزل و يا محيط کارمان مي شود، از اينجا انسان به دنبال تغيير و پيشرفت است، اين تغيير قطعا مفيد مي باشد و ميتواند در روحيه ما تاثير مثبت داشته باشد. ميتواند در رنگ ها و طرح هاي مختلف باشد، ديوارپوش ميتواند با شرايط اقليمي مختلف سازگار باشد. مثلا ميتواند قابل شستشو يا ضد رطوبت، ضد حريق و خود اطفاء باشد.

 

قيمت ديوارپوش

ما قبل از تصميم به خريد ديوارپوش ابتدا بايد از قيمت آن اطلاع داشته باشيم. با توجه به تنوع ديوارپوش قيمت اين محصول در بازار متفاوت است ، امروزه با پيشرفت تکنولوژي و گسترش توليد انواع ديوارپوش در تنوع مختلف با توجه به کاربري فضاي مورد نظر توليد و در بازار عرضه مي شود . ديوارپوش ميتواند با توجه به مواد اوليه تشکيل دهنده ، نحوه توليد و شرايط استفاده انواع مختلف و قيمت هاي متفاوتي داشته باشد.

با توجه به اينکه تمامي اين موارد در چرخه قيمت گذاري بر روي ديوار پوش ها تاثير گذار است. خوب است قيمت ديوارپوش راپيش از اينکه بخواهيد کاري براي دکوراسيون داخلي انجام دهيد؛ قيمت هر کدام راکه نياز داريد بپرسيد. شما اگر قصد داريد دکوراسيون منزل ، فروشگاه تجاري و يا محيط اداري خود راتغيير دهيد اولين قدم داشتن ليست قيمت سال 1400 مي باشد قدم دوم انتخاب طرح و مدل با توجه به بودجه و هزينه در نظر گرفته شده است .
در مورد قيمت هر زمان از روز که نياز داريد در خدمت شما هستيم تا به بهترين نحو ممکن به‌شما در زمينه خدمات جنس و نصب توضيحات کامل راارائه کنيم. همواره در کنارتان هستيم و با توجه به ليست قيمت ديوارپوش شرکت الو مدرن که سالهاست به عنوان توليد کننده پا به عرصه دکوراسيون داخلي نهاده ، مشتريان محترم و عزيز ميتوانند ديوارکوب مورد نظرشان رااز نظر مدل و قيمت دلخواه انتخاب کنند.

شما اگر قصد داريد دکوراسيون منزل ، فروشگاه تجاري و يا محيط اداري خود را تغيير دهيد اولين قدم داشتن ليست قيمت سال 1400 مي باشد قدم دوم انتخاب طرح و مدل ديوارپوش با توجه به بودجه و هزينه در نظر گرفته شده است.
همواره در کنارتان هستيم و با توجه به ليست قيمت ديوارپوش شرکت الو دکور سالهاست به عنوان توليد کننده پا به عرصه دکوراسيون داخلي نهاده ، مشتريان محترم و عزيز ميتوانند ديوارکوب مورد نظرشان را از نظر مدل و قيمت دلخواه انتخاب کنند.

ديگر لازم نيست ساعت ها به دنبال برترين و بهترين مدل ها براي هر کاربري و فضايي داريد در ميان بازارهاي شهرتان قدم بزنيد و در کنار شلوغي و تنوع قيمت ها خودتان را خسته کنيد. امروزه خريد موردنظرتان تنها يک تاس تلفني و يا يک پيام در فضاي مجازي با شما فاصله دارد.براي مثال : هنگامي که‌شما تصميم ميگيريد دکوراسيون منزل يا محل کار خودتان را تغيير بديد ، ابتدا با مراجعه به سايت www.AloModern.com درحالي نوشيدني ميل ميکنيد و به استراحت ميپردازيد همزمان مدل ها و رنگ بندي انواع ديوارپوش رابهمراه نمونه هاي اجرايي نظاره ميکنيد و قيمت هر محصول را دريافت ميکنيد ، با اين روش شما براحتي اطلاعات کافي را بدست مي آوريد و با آگاهي کامل متريال مورد نظرتان را انتخاب مي کنيد.
بدون اينکه مجبور باشيد حتي قدمي بيرون از خانه خود برداريد.

ارزش زمان و وقت شما بسيار مهم تر از اين است بخواهيد آن را براي خريد يک امر ساده اي مانند ديوارپوش هدر کنيد درصورتي که‌با اين روش شما مشتريان محترم ميتوانيد در زمان و هزينه اي در گذشته صرف ميکرديد صرفه جويي کنيد و با خريد اينترنتي ديوارپوش براحتي دکوراسيون منزل و محل کار خود را تغيير دهيد .فرقي نمي کند کجاي ايران باشيد هر زمان نياز داشته باشيد بصوت 24 ساعته و هر روز هفته در خدمت شما هستيم.

خريد ديوارپوش

خريد ديوارپوش مي تواند ساده باشد اگر با تيم حرفه اي و شرکت معتبري در ارتباط باشيد. قطعا براي خريد ديوارپوش بايد اطلاعات کافي را داشته باشيد و بدانيد دقيقا به چه چيزي نياز داريد تا بتوانيم بهترين خريد رابا کمترين هزينه براي شما به ارمغان بياوريد.
اين مقاله سعي داريم موارد مورد نياز را قدم به قدم خدمتتان توضيح دهيم تا بتوانيم در بهترين انتخاب شما شريک باشيم:

ابتدايي ترين مسئله شرايط محيطي پروژه ماست. براي اينکه بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشد ابتدا بايد بدانيم که پروژه ما در چه اقليمي است و آيا ديوارپوشي که انتخاب مي کنيم مناسب اين اقليم هست يا نه و همين طور متريالي که انتخاب ميکنيم بايد داراي چه ويژگي هايي باشد.

براي مثال درشمال و جنوب کشورمان يکي از مهم ترين فاکتورها در انتخاب مقاومت آن در برابر رطوبت بالا و ضد آب بودن متريال است. درهر دو اين اقليم ها نياز به متريال هاي مقاوم بيشتر احساس مي شود. در باقي مناطق نيز نياز هاي متفاوتي وجود دارد شما مي توانيد با توجه به آنچه که نياز داريد و با اقيلم منطقه شم سازگاري داشته باشد تهيه کنيد.

از ديگر مراحل مهم در زمينه خريد توجه به کاربري فضايي است در اختيار داريد. قطعا ديوارپوش اداري و ديوارپوش منزل نم يتوانند يکي باشند مگر اينکه در شرايط خاصي و يا براي محيط اداري خود تزيينات خاصي را رد نظر داشته باشيد. بنابراين کاربري محيط مد نظر است، بايد مدل و رنگ و جنس رابه صورتي انتخاب کنيم که مناسب و برازنده ي آن مکان باشد و با قرار گرفتن در آن محيط حس خوب و انرژي لازم را دريافت کنيم.

مثلا طراحي يک لابي با طراحي يک دفتر کار متفاوت است. و به همين ترتيب طراحي يک هتل مجلل با منزل شما مي تواند متفاوت باشد.براي هر کدام از اين کاربري هاي متريال مناسبي توليد شده است که در اختيار شما عزيزان قرار مي گيرد.

درادامه خوب است بدانيد به‌عنوان مجري صد ها پروژه مختلف براي ما در خريد ديوارپوش آنچه در نهايت بسيار اهميت دارد  وسعت و متراژ کار شماست و متريالي که مي پسنديد. با درنظر داشتن تمامي موازين نامبرده مي توانيم بفهميم آيا ديوارپوشي که قصد خريد آن را داريد براي شما مناسب است يا نه و باتوجه به متراژ مورد نظر، نوع متريال انتخابي ميتواند متفاوت باشد.

بطور مثال زماني فقط قسمتي از ديوار پذيرايي را طراحي ميکنيم ترجيح ميدهيم المان زيباتر با قيمت بيشتر درنظر بگيريم ولي زماني که ديوار يک ساختمان اداري مد نظر باشد بدليل متراژ بالا معمولا ديوارپوش ارزانتر با سرعت نصب بيشتر را انتخاب ميکنيم که ميانگين قيمتي و زماني بهتري بابت اجراي کار داشته باشيم.

البته مهم ترين اصل نبايد فراموش کرد. در زمان خريد باتوجه به زيرسازي و شرايط کلي محيط پروژه شما آنچه که اهميت دارد استفاده از بهترين نمونه متريال هاي موجود و ممکن است؛ بنابراين کارشناسي اوليه پيش از خريد بسيار اهميت دارد. اين سطح ديوار مورد نظر شما از هر نظر صاف و يکدست بوده و بخوبي بتوانيد ديوارپوش مدنظرتان را خريداري و بر روي ديوار نصب کنيد و نتيجه اي عالي داشته باشد کاملا به زيرساخت کار شما مربوط است.

گاها ديده شده زيرساخت نامناسب و عدم رعايتاستاندارد ها بهترين و برترين متريال هاي ديوار پوش رااز بين ميبرد به‌همين خاطر است پيش از خريد ديوار پوش بر اين موضوع تاکيد داريم.





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: