بين کابينتي
نوشته شده توسط : mehdi

اگرشما به‌دنبال خريد بين کابينتي هستيد مابهترين قيمت راارائه ميدهيم. انواع بين کابينتي در طرح و مدل گوناگون جهت خريد بهتر و قيمت رقابتي و جديدترين طرح و مدل

خريد بين کابينتي و قيمت بين کابينتي انواع مدل

حتما شما هم به دنبال يک بين کابينتي بسيار شيک هستيد، ما ياري مي رسانيم، انواع بين کابينتي همراه با قيمت جنس و نصب خدمت شما عرض ميکنيم، قصد ما اين است که شما کاملا به صورت بي واسطه بين کابينتي را خريداري کنيد و در منزل و محيط اشپزخانه خودتان نصب اين متريال را بر عهده بگيريد. در دکوراسيون منزل يکي از اصلي ترين مکان که‌ مورد توجه اهالي خانه قرار ميگيرد قطعا آشپزخانه است. زيبايي و تميزي آشپزخانه و متعلقات درون‌آن نشان دهنده يک خانه زيبا است. يک آشپزخانه فاکتورهاي متفاوتي براي دکوراسيون بهتر دارد اعم‌از کابينت، کفپوش، ديوار نمايان، لوازم برقي، پرده درصورت وجود پنجره و درنهايت ازمهم ترين و کليدي ترين فضا مخصوصادر آشپزخانه کوچکتر ديوارپوش بين کابينتي است.

مهم اين است که در محيط اشپزخانه که مامن گاه ارامش در محيط منزل است يک بين کابينتي شيک را داشته باشيد با مدل هاي مختلف و کاتالوگهاي بسيار شيک در خدمت شما خوبان هستيم، کافي است با ما در ارتباط باشيد. در کل در اين مقاله ميخواهيم ابعاد مختلف يک بين کابينتي را شرح بدهيم، به سراغ انواع مختلف آن برويم و در نهايت قيمت و نيز نصاب هاي حرفه اي بين کابينتي را شرح بدهيم، هستند در بين مشتريان محترم ما که اين عده از دوستان دستي بر آتش نصب هم دارند و مي توانند اين متريال را نصب کنند و بعضي ديگر هم نياز است که تکنسين هاي ماهر ما خدمت شما برسند و نصب شود. با ما در مقاله بين کابينتي همراه باشيد ابعاد مختلف را عرض ميکنيم. 

بين کابينتي

ديوارپوش بين کابينتي درديواره پشت سينک ،گاز يا کانتر و به‌طور کلي همه فضاي خالي روي ديوار آشپزخانه کار ميشود .دربرخي آشپزخانه اين‌فضا تنها جايي‌است که‌از ديوار آشپزخانه مشخص است‌و شمابا تزيين آن‌به درستي وبا متريال مناسب ميتوانيد درنهايت آشپزخانه خود رابزرگتر و دل باز تر نشان دهيد. در دکوراسيون داخلي متريال متنوعي براي اجرا به‌عنوان بين کابينتي وجود دارد که‌هر کدام بادر نظر داشتن فاکتورهاي اوليه لازم براي يک بين کابينتي مناسب انتخاب و تهيه ميگردند. اين فاکتورها بسيار ساده ولي درطول عمر و استفاده ازاين متريال بسيار تاثيرگذار هستند. زماني که به موضوع بي نظير اين متريال مي رسيم چند المان را در ذهن بايد مرور کنيم، در گام اول بايد بدانيم که ايا اين متريالي که شما تهيه مي کنيد با اکسسوري هاي ديگري که در محيط اشپزخانه هم داريد هم خواني دارد. بايد به سبک و سياق خود پرده، به نوع چيدمان اشپزخانه توجه کنيم، اما خوب است که از زاويه هاي ديگر هم مورد بررسي قرار بگيرد، در گام بعدي به اينکه قرار است که چه ميزان بودجه ريالي در اين محيط خرج شود صحبت کنيم.
ايا شما مستاجر هستيد و براي يک زمان محدود به اين ارايه ي داخلي نياز داريد يا اينکه شما مالک خانه هستيد و بايد مدت زمان را در اين خانه سپري کنيد و به دنبال يک متريال شيک هستيد خوب همه اين ها در چند بخش بين کابينتي اشاره مي شود. قرار است که ابعاد مختلف يک بين کابينتي را شرح بدهيم، در بخش اوليه خوب است که شما بدانيد محيطي که با آب بسيار سر و کار دارد، محيطي که با نور خورشيد سر و کار دارد و همچنين فضايي است که به عنوان يک مامن گاه امن جهت صرف غذا، پخت و پز استفاده مي شود و يا گفتمان خانوادگي خوب است که يک بار براي هميشه دکور کنيد، به محيط اراسته اين بخش برسيد و از فضاي بسيار شيک بهره بگيريد که در اين بخش و در قسمت انواع بين کابينتي هم عرض ادب مي کنيم. آشپزخانه مکاني است که‌مدام تحت بخارات مختلف ازمواد مختلف قرار ميگيرد اين‌بخارات بر روي سطوح مختلف نشسته و به شدت درتميزي و پاکيزگي محيط آشچزخانه موثر ند. پس‌هر سطحي‌در آشچزخانه بهتر است‌که قابل شست و شو و نظافت باشد. ورق بين کابينتي نيز ازاين موضوع مستثني نميباشد چه بساکه قابل شست و شو بودن آن‌از بقيه مواد و سطوح‌در آشچزخانه اهميت بالاتري دارد چون درفاصله کمي بااجاق گاز نيز قرار داشته واين قابليت ازرکن اصلي براي آرامش خاطر يک فرد خانه دار درتهيه ورق بين کابينتي است.

خريد بين کابينتي

براي اينکه به خريد بين کابينتي برسيم بايد موضوعات مختلف را بررسي کنيم. اين که شما يک محيط بسيار شيک همراه با پنجره هايي داريد که نور طبيعي را در محيط خودتان وارد ميشود، و قرار است با قيمت مقرون به صرفه خريد متريال داشته باشيد و در نهايت هم ماحصل آن هم يک محيط بسيار شيک باشد، شکن نکيد واقعا شک نکنيد که استون شيت يا ماربل شيت مي تواند يکي از بهترين گزينه هاي مناسب براي شما باشد که در بخش انواع آن را خدمت شما شرح ميدهيم. ما در اين محيط سبک هاي مختلف يک رنگ بندي را اشاره مي کنيم، طيفي که در حدود چهل مدل رنگ بندي توانسته است در سال هاي گذشته بالاترين ميزان رکورد فروش را به خود اختصاص بدهد و با ابعاد بسيار مناسب همانند نمونه کارهاي اذارن دکور که مشاهده مي کنيد بخش عمده اي از فروش را به دست بياورد. 

ازمواردي که‌گاها برخي ازافراد درانتخاب و خريد بين کابينتي به‌آن توجه نميکنند. ضد اشتعال بودن اين‌سبک ورق است ولي بايد خدمت شماعرض کنيم که‌اين موضوع جدي تر ازآن است‌ که شما نسبت به‌ آن سهل انگار باشيد و تنها به‌ خاطر زيبايي ويا قيمت کم تر جنسي راخريداري بفرماييد که‌ ميتواند بسيار خطر زا باشد. ورق بين کابينتي ماهمگي ضد اشتعال بوده و درصورت آتش سوزي تنها رفتار خود ريزنده داشته و به‌هيچ عنوان آتش رابه باقي موارد و مصالح انتقال نميدهند و اين‌ از برتري هاي متريال‌ما درمقابل بسياري ازاجناس موجود دربازار است.

 

خريد بين کابينت را با اين موضوع جلو مي بريم که ديوارپوش پشت چسبدار هم توانسته است فروش بالايي را بگيريد حداقل اينکه اين متريال هم از کشور چين توسط تيم بازرگاني شرکت ما وارد مي شود و کافي است که کاغذ روغني پشت آن را باز کنيد و روي هر سطح از ديوار اشپزخانه توسط خودتان نصب شود و نيازي به نصاب نيست اين ديوارپوش هم قيمت بسيار ارزاني دارد و به دليل اينکه توسط خودتان برش خورده ميشود و فيلم هايي که در شبکه هاي اجتماعي و يا فضاي مجازي ما در اختيار شما قرار ميدهيم ميتوانيد به خوبي نحوه نصب را مشاهده کرده و در نهايت يک محيط عالي را به دست بياوريد. ازموارد ديگر که درزمان اجراي پروژه براي کارفرمايان مابسيار اهميت دارد نه تنها درمورد ورق بين کابينتي بلکه درتمامي موارد نصب و درهر مکان ديگر .امکان نصب راحت و بدون ريخت و پاش و کثيفي است و اين مورد آنقدر اهميت دارد که يک مشتري رانسبت‌به خريد يک محصول مشتاق يا دل زده کند.

  

انواع بين کابينتي

خيلي منتظر اين بخش بوديم که در مورد انواع بين کابينتي و کارهايي که هر کدام از اين ارايه هاي داخلي ساختمان مي تواند انجام بدهد صحبت کنيم. هميشه ما در نظرمان اين است که کيفيت در درجه اول باشد، نصب خوب توسط تيم تکنسين هاي ما و در نهايت تحويل يک پروژه بسيار شيک به مشتري محترم، هر چند که دوستاني که در تهران با ما در ارتباط هستند و همواره از ما درخواست دريافت بين کابينت دارند اشاره مي داريم از اين حدود هشت مدل مختلف شما مي توانيد يک گزينه را انتخاب کنيد دوستاني که در شهرستان هاي خوب کشورمان هم قرار دارند با ارسال کردن کاتالوگ و نمونه کارهاي هر کدام از متريال در همين ابتدا، مي توانند انتهاي پروژه خودشان را تصور کنند و در نهايت با سريعترين روش ممکن خريد خودشان را نهايي کنند. خوب بهتر است که در مورد انواع بين کابينتي با شما صحبت کنيم. 




:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: