ابزار گلويي
نوشته شده توسط : mehdi

در گذشته طراحي اشکال هندسي و طرح هاي دستي با مشقت فراواني همراه بود که گاهي سبب سنگيني سازه و غير استاندارد شدن آن مي گشت. امروزه از نماها و ابزار هاي پيش ساخته با پايه غير گچي، براي اين منظور استفاده مي گردد؛ يکي از نکات قابل توجه در ديزاين توسط ابزارهاي پيش ساخته، محل اتصال ديوار و سقف (گوشه ها) است که براي اين منظور از ابزار گلويي استفاده مي شود.

  

موارد استفاده ابزار گلويي و کاتالوگ ابزار گلويي

غالبا در ساخت اين گونه محصولات، تنوع بالايي در نظر گرفته مي‌شود؛ زيرا بر اساس کاربري ساختمان و معماري، ابزار گلويي و اقلام گچي پيش ساخته مشابه آن، کاملاً متفاوت و متمايز هستند؛ به عنوان مثال از نمونه هاي گلکاري شده و پر طرح ابزار گلويي در ديزاين مکان هاي سنتي و گردشگري استفاده مي‌گردد.

در مقابل نمونه هاي ساده تر با قابليت ترکيب شدن و ادغام با باکس کناف، در مکان هايي با ديزاين امروزي و لوکس کاربرد بيشتري دارند. به عنوان مثال استفاده از ابزار گلويي پرکار در فضاهايي که با وسايلي کلاسيک نظير، شومينه، صندلي راکي لهستاني و غيره، تزيين شده، مناسب تر است.

اين محصول در واقع، در کنج و گوشه ها، طراحي هاي سه بعدي، نور مخفي و نور پردازي و جا پرده و اتصال به آن، استفاده مي شود. 

 ابزار گلويي مانند ساير ابزارهاي از پيش ساخته، جنبه تزييني داشته و امروزه در طراحي داخلي هتل ها، اتاق خواب،  سقف آشپزخانه و اتاق نشيمن کاربرد فراواني نيز دارد. همچنين مي توانيد از اين محصول، به عنوان جعبه و باکس نور مخفي نيز استفاده کنيد، که البته با توجه به دکوراتيو و رنگ بندي آن مي توانيد رنگ و هارمونيک نور را تنظيم و انتخاب نماييد.

استفاده از ابزار گلويي در طراحي داخلي آپارتمان ها، ايده مناسبي براي کشيده و بلندتر جلوه دادن ديوارها است. در واقع اين محصول با ايجاد خطاي ديد، محدوديت هاي ساخت و ساز آپارتماني را کاهش داده مي‌دهد.

ابزار گلويي قابليت رنگ پذيري بالايي دارد که از رنگ‌هاي تيره تر ديوار و ابزار، براي ايجاد تضاد و کنتراست با چيدمان استفاده مي گردد.

استفاده از ابزار گلويي در اتاق پذيرايي و نشيمن، سبب شده تا براي اتصال پرده و نصب آن نيازي به چوب پرده نباشد؛ بنابراين ابزار گلويي به عنوان جاپرده، محل اتصال و نصب را کاور کرده که سبب زيبايي و تميزي بيشتر نما نيز مي گردد.

 يکي از محبوب ترين و پرکاربردترين نمونه هاي ابزار گلويي، نمونه هاي از پيش ساخته پلي اورتان است که در برابر رطوبت مقاومت بالايي از خود نشان مي‌دهند. همچنين ابزارهاي پيش ساخته به دليل وزن کم و قابليت نصب آسان در زمان کوتاه، نسبت به ساير متريال ها مقرون به صرفه نيز هستند.

  

چرا خريد از آذران پلاستيک ؟

فروشگاه آذران پلاستيک، همواره در راستاي ارائه با کيفيت ترين محصولات به مشتريان خود تلاش مي کند و شما مشتريان گرامي، مي توانيد با تکيه بر ويژگي هاي بي نظير اين فروشگاه نظير دارا بودن نماد اعتماد تجارت دو ستاره، مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت، تضمين عودت وجه و غيره، خريدي مطمئن و عالي را تجربه کنيد.




:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: