بازسازي دکوراسيون داخلي
نوشته شده توسط : mehdi

بازسازي دکوراسيون داخلي

بنايي جديد با بازسازي دکوراسيون داخلي

خيلي از مردم به دليل بالا بودن قيمت ساخت و ساز قادر به خريد خانه جديد يا محل کار جديد و... نيستند در نتيجه براي ايجاد تغيير در محل زندگي يا کار خود دست به بازسازي دکوراسيون داخلي ميزنند. بازسازي به منظور دوباره ساختن آن چيزي که خراب يا فرسوده شده است در يک بنا صورت ميگيرد.

براي آشنايي با تيم بازسازي و نحوه انجام آن و نوع قرارداد بر روي لينک شرکت بازسازي کليک کنيد.

بازسازي اماکن مسکوني جذابيت را براي ساکنين يا اعضاي خانواده به ارمغان مي آورد.مخارج انجام شده براي بازسازي دکوراسيون داخلي در صورت کار با شرکت دکوراسيون داخلي مناسب، مي تواند مقرون به صرفه باشد.

مواردي که در بازسازي بايد به آن ها توجه شود شامل سيستم هاي گرمايش و سرمايش،کاغذ ديواري،ساختار کف زمين اعمال تغييرات در دکوراسيون آشپزخانه به ويژه عوض کردن کابينت ها و ...مي باشد.

امروزه بازسازي دکوراسيون داخلي يک بنا اهميت زيادي پيدا کرده است زيرا افراد بيشتر وقت خود را در فضاي بسته به سر ميبرند.

در طول شبانه روز يک فرد در اکثر اوقات يا در محل کار خود حضور دارد يا در منزل در حال استراحت است از اين رو طراحي دکوراسيون داخلي بايد به گونه اي باشد که در افراد احساس کسالت ايجاد نکند،همين امر باعث شده تا معماران به بازسازي دکوراسيون داخلي يک بنا اهميت زيادي بدهند. با گذر زمان اجراي دکوراسيون داخلي يک بنا علاوه بر از دست دادن زيبايي خود تکراري ميشود و با به روي کار آمدن طراحي و وسايل جديد آن دکوراسيون قديمي از مد افتاده و نياز به تغييري اساسي حس ميشود. اينجاست که نياز به بازسازي دکوراسيون داخلي داريم تا همه چيز از اول نو شود و از حالت تکراري و کهنه و قديمي خود بيرون بيايد.

رنگ آميزي ديوار و سقف در دکوراسيون منزل نيز اهميت دارد.براي داشتن خانه اي دلنشين ترجيحا از رنگ هاي الهام بخش استفاده کنيد.البته انتخاب نوع طراحي به سليقه شخصي شما بستگي دارد.

رنگ هاي الهام بخش براي دکوراسيون داخلي: سبز آبي، ارغواني روشن، بژ، آبي نفتي، خاکستري، نباتي، آبي دريايي، ياسي، اسطوخدوسي و نارنجي روشن.

 

تحليل دکوراسيون داخلي 

 

 

 

 

 

 

 

يکي از مهمترين عواملي که در دکوراسيون داخلي مد نظر قرار دهيد رنگي مي باشد که در طراحي دکوراسيون داخلي مورد استفاده قرار مي دهيد به عنوان مثال انتخاب رنگ هاي خنثي براي سالن نشيمن مي تواند يکي از گزينه هاي عالي باشد که شما مد نظر قرارر مي دهيد انتخاب رنگ هاي مثل کرمي ،استخواني و حتي بژ مي تواند از جمله عواملي باشد که سبب ايجاد احساس آرامش و راحتي در منزل شود،در رابطه با ايجاد روح در کنار رنگ هاي خنثي مي توانيد از رنگ هاي تيره تر در جزئيات استفاده کنيد به طور مثال استفاده از مجسمه نسبتا بزرگ در سالن با زنگ تيره بسيار جذاب است.

آنچه که در بازسازي دکوراسيون داخلي بايد به آن توجه داشت:

براي اين که يک بازسازي دکوراسيون داخلي موفق با بيشترين تغيير را داشته باشيم بهتر است به چند نکته توجه داشته باشيم:

بازسازي آشپزخانه

خانم هاي ايراني اکثر اوقات خود را در آشپزخانه مي گذرانند آن ها مي خواهند آشپزخانه اي رويايي داشته باشند به همين خاطر سهم بزرگي در به چشم آمدن دکوراسيون منزل دارد.براي نوتر به نظر رسيدن فضاي آشپزخانه مي بايست روش هاي طراحي مدرن آشپزخانه به کار برد.

مثلث کار در آشپزخانه

يکي از اين روش ها روش مثلث کار مي باشد. (اجاق گاز، سينک ظرفشويي و يخچال راس هاي اين مثلث هستند) امکان دارد در آشپزخانه هاي کوچک به صورت خطي اجرا شود! فاصله بايد متناسب باشد يعني نه آن قدر کم که فضا را تنگ کند و نه آن قدر زياد که رفت و آمد هارا طولاني کند.چون جريان هوا مي تواند رطوبت داخل سينک را خشک کند مي توان آن را در نزديکي پنجره قرارداد البته اگر آشپزخانه شما داراي پنجره باشد!

همانطور که در ديگر مقاله ها ذکر کرديم رنگ متريال مناسب مهمترين بخش طراحي هر دکوراسيون داخلي مي باشد.

 

 

بازسازي خانه ويلايي قديمي

بازسازي ويلا يک ضرورت در زندگي است، زيرا به ما کمک مي کند از روال عادي خارج شويم و فضاي زندگي را تغيير دهيم. اما ممکن است دشوار باشد زيرا به هزينه زياد و تلاش زيادي نياز دارد، در اينجا ايده هايي آورده شده است که دکوراسيون منزل را به سرعت و به راحتي تغيير مي دهد و نتيجه آن يک دکور فوق العاده و يک ويلاي جديد است ...

نقاشي هاي ديواري جديد براي بازسازي ويلا

پانل هاي ديواري جديد را مي توان در اندازه هاي مختلف و در گوشه هاي مختلف اضافه کرد، به عنوان مثال اتاق نشيمن، اتاق ناهار خوري، و اين نقاشي ها با سبک اتاق مطابقت دارند و رنگ ها با آن مطابقت دارند، اين يک مرحله ساده است، اما اين اثر مي تواند فضاي تجديد به فضا را اضافه کند.

رنگ هاي اتاق و مبلمان در ويلا

مي توان رنگ ديوارها را در اتاق تغيير داد يا کاغذ ديواري را به سبکي متفاوت و رنگ هاي مختلف بر روي همه ديوارها يا قسمتهاي خاصي از آنها قرار داد تا جلوه اي کاملا متفاوت از ظاهر قديمي اتاق بگيرد.

 

گياهان براي تزئين و زيباسازي در بازسازي ويلا

مي توانيد برخي از گياهان و گلهاي کوچک را پرورش دهيد، يا گياهان را براي گياهان خريداري کنيد، يک کار ساده مانند اين احساس راحتي و آرامش را ايجاد مي کند و حتي انرژي منفي را از اطراف ويلا بيرون مي کشد و ظاهر ويلا را به شکلي فوق العاده تجديد مي کند.

مصنوعات کوچک به سبک هاي عتيقه در ويلا

استفاده از قطعات تزئيني مانند گلدان، عکس، شمعدان و ساعت ديواري در سبک اتاق ها تغييرات زيادي ايجاد مي کند، حس تجديد حس مي دهد و در عين حال يک تغيير کوچک است که به اتاق ها روح مي بخشد.

پارچه ها

مي توانيد مبلمان اتاق نشيمن يا ناهار خوري را دوباره اثاثه يا لوازم داخلي بپوشانيد و از انواع جديد پارچه ها با نقش و نگارهاي زيبا و رنگ هاي روشن استفاده کنيد که فضاي سرگرم کننده اي به اتاق مي بخشد.

 

پرده هاي ويلا

پرده يکي از مهمترين عوامل موثر در ظرافت دکوراسيون است. شکل کلي فضا را مي توان با تغيير پرده هاي استفاده شده در اتاق، به عنوان مثال استفاده از پرده هاي طرح دار در آشپزخانه يا اتاق خواب کودکان، فضاي جديدي را به اتاق اضافه کرد.

بالش و کوسن براي زيبا سازي اتاق خواب ويلا

توزيع کوسن هاي رنگ روشن، الگوهاي مدرن و اندازه هاي مختلف در اتاق نشيمن روي مبل و کف يا اتاق خواب در نوسازي دکوراسيون منزل ضروري است، بالش ها را مي توان هر از چند گاهي تعويض کرد تا هميشه با گام هاي ساده و سريع ظاهري تازه بدست آوريم.

لازم نيست ديوارها خسته کننده باشند، اين يک ايده شگفت انگيز و ساده است، يکي از ديوارهاي اتاق را به رنگ ديگري با نقش هاي مشخص نقاشي کنيد، به عنوان مثال راه راه يا حتي روي آن را با نقاشي هاي آزاد خط بزنيد. کودکان مي توانند در تزئين اين ديوار يا به عنوان مثال يک ديوار يادبود شرکت کنند، بنابراين همه مهمانان و دوستان نشان خود را بر روي اين ديوار اضافه مي کنند.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: