نوشته شده توسط : mehdi

لیزر پلاتینیوم 2022 یکی از جدیدترین، پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در سال های اخیر است. شما می توانید با خرید هر بار یک دستگاه از مزایای سه اکستنشن لیزری با طول موج مختلف بهره مند شوید. زیرا این دستگاه به سه طول موج مختلف دیود 808، ND Yag 1064 و الکساندرایت 755 نانومتر مجهز شده است. بنابراین درمان موهای زائد انواع پوست و مو به صورت همزمان با جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022 امکان پذیر است.

این دستگاه از یک دستگاه خنک کننده قوی برای جلوگیری از سوختگی پوست در سطوح بالای انرژی دستگاه استفاده می کند و بیمار در طول درمان درد بسیار کمتری را احساس خواهد کرد.

عوامل متعددی در رشد موهای ناخواسته صورت و بدن دخیل هستند. عادات غذایی ناسالم، سبک زندگی، آلاینده های محیطی و بسیاری از عوامل محیطی دیگر منجر به رشد موهای زائد شده است که امروزه به عنوان یکی از مشکلات اصلی زیبایی به خصوص برای خانم ها شناخته می شود.

بشر از دیرباز به روش های مختلف اصلاح مانند تراشیدن، اپیلاسیون و گره زدن متوسل شده و سعی کرده به نحوی از شر موهای زائد خلاص شود. اما هیچ یک از این روش ها راه حل قطعی برای از بین بردن موهای زائد نیست و پس از مدتی رشد مجدد موها از سر گرفته می شود.

اما با ظهور لیزر، این معادله شکل جدیدی به خود گرفته است. اکنون با پیشرفت روزافزون تکنولوژی راه حل های بی شماری برای رفع موهای زائد ارائه شده است که هر کدام مکانیسم خاص خود را دارند و مزایا و معایب خاص خود را دارند.

از جدیدترین و پیشرفته ترین ابزار لیزر موهای زائد می توان به دستگاه لیزر پلاتینیوم اشاره کرد که با کارایی بالای خود توانسته محبوبیت و اعتبار زیادی را در بین مشتریان کلینیک های زیبایی و متخصصین لیزر کسب کند.

لیزر پلاتین در حال حاضر در کلینیک های زیبایی در سراسر جهان استفاده می شود. مطالعات بالینی روی این دستگاه ها نشان داده است که کار با این ابزار لیزر موهای زائد کاملاً ایمن و تقریباً بدون درد است. به این ترتیب با کمک این دستگاه ها می توانید به راحتی و با کمترین دردسر یک بار برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

 

سایر دستگاه های لیزر موهای زائد:

دستگاه لیزر تیتانیوم 2022

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر الکس دایود 2022

 

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم 2022
لیزر پلاتینیوم یکی از جدیدترین فناوری های دنیا در ارائه لیزر موهای زائد می باشد. سیستم خنک کننده قدرتمند به کار رفته در این دستگاه آن را به گزینه ای ایمن و بدون درد تبدیل کرده است. با استفاده از این دستگاه ها می توان به کمترین خطر سوختگی و آسیب به بافت های اطراف دست یافت.

هندپیس لیزر پلاتینیوم با ترکیب سه طول موج موثر برای از بین بردن موهای زائد، این لیزر را بر روی لایه های مختلف پوست بسیار موثر می کند و عملکرد آن را نسبت به مدل های مشابه بهبود می بخشد. هر یک از این طول موج ها فولیکول مو را در عمق مشخصی در بافت و بخشی از ساختار آناتومیکی مو هدف قرار می دهد. به عنوان مثال، از طول موج های با نفوذ بیشتر برای تأثیر بر فولیکول مو (لامپ) و طول موج های کوتاه تر با قدرت نفوذ کمتر، سلول های قسمت های بالایی فولیکول مو را از بین می برند.طول موج های این دستگاه برای انواع پوست مناسب است و در درمان طیف وسیعی از رنگ های پوست روشن، گندمی و سبز و حتی پوست های برنزه کاربرد دارد. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک عملکرد تنظیم جداگانه برای مردان و زنان است. به این ترتیب علاوه بر زنان، مردان نیز می توانند از مزایای بی شمار لیزر موهای زائد بهره مند شوند.



:: برچسب‌ها: لیزر تیتانیوم , دستگاه لیزر پلاتینیوم , لیزر پلاتینیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

دستگاه آر اف دارای سوزن های بسیار ظریفی با روکش طلا برای جلوگیری از حساسیت می باشد و قطر آن 200 میکرون می باشد، این سوزن ها دارای عمق نفوذ قابل کنترل 5% در 3.5 میلی متر در پوست می باشد.

تعداد آنها 49 عدد است و در یک کیت 1.5 در 1.5 سانتی متری قرار می گیرند. طول این سوزن ها عایق بوده و فقط نوک آنها آزاد است، بنابراین با آزاد شدن انرژی اراف، تخریب حرارتی عمیق در بافت رخ می دهد.

 

مراحل انجام آر اف فرکشنال:
1. سطح پوست ناحیه به مدت 30 دقیقه با کرم بی حس کننده پوشانده می شود.
2. کیت سوزن باید برای هر بیمار جداگانه استفاده شود.
3. هنگام وارد کردن سوزن به سطح پوست، انرژی اراف فقط از نوک سوزن داخل آن خارج می شود و کلاژن در عمق پوست منقبض می شود و باعث سفت شدن پوست و تحریک کلاژن سازی می شود.
4. هنگامی که سوزن از پوست خارج می شود، قرمزی گذرا پوست به مدت چند ساعت رخ می دهد و تورم خفیفی در ناحیه به مدت 24 تا 48 ساعت مشاهده می شود.

- بیمار می تواند از کرم های ترمیم کننده و ضدآفتاب استفاده کرده و کار روزانه خود را بپوشاند و ادامه دهد.
در طی 3-4 هفته آینده، پوست کشیده تر و شفاف تر می شود.
- جلسات معمولا به صورت ماهانه برگزار می شود.

مزایای آر اف فرکشنال نسبت به co2 کسری:
1. عدم تغییر رنگدانه در پوست
2. بدون سوختگی پوست
3. دوره نقاهت بسیار کوتاه 48-24 ساعت

 

کاربردهای فرکشنال آر اف
1. لیفت صورت و سفت کردن پوست
2. ترمیم جای آکنه
3. جوانسازی پوست و کلاژن سازی
4. قابل استفاده برای تمام سطوح بدن.
5. شفافیت
6. منافذ باز پوست را ببندید

7. به درمان آکنه فعال و روزاسه کمک می کند
8. اخیراً در درمان کراتوسپیلاریس (پوست مرغ)، آدنیت چرکی و تعریق زیاد کف دست و پاهای زیر بغل استفاده شده و نتایج خوبی داشته است.
9. از بین بردن اسکارهای ناشی از زخم، بریدگی، تصادف و …. همچنین استفاده می شود..

10.فروش دستگاه آر اف



:: برچسب‌ها: فروش دستگاه آر اف , RF فرکشنال , دستگاه آر اف ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

در این مقاله توضیحات کامل و مفصلی در مورد لیزر فرکشنال RF داده شده است که برای کسب اطلاعات لازم بهتر است این متن را تا انتها مطالعه نمایید. پس به ما بپیوندید

یکی از وسایلی که اخیرا برای زیبایی و جوانسازی پوست، اصلاح افتادگی پوست، درمان چین و چروک پوست، رفع آفتاب سوختگی، بستن منافذ باز، رفع چین و چروک دور چشم، رفع تیرگی پوست، سلولیت، جای زخم و آکنه، ترمیم پوست استفاده می شود. دستگاه لیزر فرکشنال که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

وظیفه مهم دستگاه آر اف فرکشنال (rf) ایمن سازی لایه های زیرین و کلاژن برای جوان سازی پوست است که باعث تحریک پوست و افزایش کلاژن می شود.

 

تاریخچه لیزر درمانی
در گذشته (دهه 1950 تا 1960) از روش های تخریب شیمیایی مانند تری کلرواستیک یا گلیکولراستیک روی سطح پوست استفاده می شد و زمانی که پوست ترمیم می شد، استحکام و رنگ پوست را بهبود می بخشید. اما از آنجایی که آسیب شیمیایی قابل کنترل نیست و به دما، رطوبت، تغییرات سطح پوست و عوامل فردی بستگی دارد، آسیب لیزر را می توان با تغییر پارامترهایی مانند انرژی و چگالی نقطه کنترل کرد. بنابراین لیزر گزینه مناسب و بدون عوارض پوستی برای جوانسازی پوست است.

لیزر فرکشنال چیست؟
لیزر CO2 فرکشنال یک درمان پوستی است که توسط متخصصین پوست یا پزشکان برای کاهش ظاهر اسکارهای آکنه، چین و چروک های عمیق و سایر اختلالات پوستی استفاده می شود. این یک روش غیر تهاجمی است که با استفاده از لیزر، به ویژه دی اکسید کربن، لایه های خارجی پوست آسیب دیده را از بین می برد.

در این روش طیفی از امواج الکترومغناطیسی به صورت ستون های تخریب وارد بافت می شود که عمق آن بین 80 تا 120 میکرون می باشد که با این لیزر آسیب های سطحی به پوست وارد می شود. هنگامی که این ضایعه کنترل شده شروع به بهبود می کند، نتایجی که بیمار مشاهده می کند عبارتند از: بهبود قوام پوست، به عنوان بافتی که تاروپود آن تغییر می کند، رنگ پوست را بهبود می بخشد.

 

روش لیزر فرکشنال CO2 چگونه انجام می شود؟
لیزر فرکشنال CO2 معمولاً 30 تا 45 دقیقه قبل با یک کرم بی حس کننده موضعی روی ناحیه مشکل استفاده می شود. این روش 15 تا 20 دقیقه طول می کشد.

از انرژی نور پالسی کوتاه (معروف به اولتراپالس) استفاده می کند که به طور مداوم از طریق الگوی اسکن می گذرد تا لایه های نازک و خارجی پوست آسیب دیده را از بین ببرد.

هنگامی که سلول های مرده پوست از بین می روند، این روش تولید نواحی مختلف میکرو حرارتی را فعال می کند که به عمق پوست نفوذ می کنند. به این ترتیب می توانید روند بهبود طبیعی بدن خود را تحریک کرده و تولید کلاژن را افزایش دهید. این در نهایت سلول های قدیمی و آسیب دیده را با پوست جدید و سالم جایگزین می کند.

 

روش های جوانسازی پوست
به طور کلی روش های جوانسازی پوست را می توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد:

روش های مورد استفاده برای درمان چین و چروک های عمیق تر، مانند تزریق ژل و بوتاکس.
روش‌هایی که برای جوان‌سازی و سفت کردن پوست استفاده می‌شوند که معمولاً منجر به آسیب کنترل‌شده پوست می‌شود. امروزه بهترین روشی که برای این منظور استفاده می شود لیزر فرکشنال CO2 است.

 


:: برچسب‌ها: لیزر CO2 , لیزر CO2 فرکشنال , لیزر فرکشنال ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

ایالات متحده آمریکا از 50 ایالت و 5 قلمرو در قاره آمریکای شمالی تشکیل شده است و از غرب و شرق با اقیانوس آرام و اطلس همسایه است. این کشور بزرگترین مرز زمینی را با کانادا در شمال و مکزیک در جنوب دارد. ایالات متحده با جمعیتی در حدود 329 میلیون نفر سومین کشور پرجمعیت جهان است و تنوع نژادی و قومی زیادی در این کشور وجود دارد و افراد زیادی از سراسر جهان با انواع مختلف به این کشور مهاجرت کرده اند. از ویزای آمریکا

ایالات متحده همیشه یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت، هم برای زندگی و هم برای تحصیل بوده است. مسافران مانند اکثر کشورهای جهان برای ورود به ویزا نیاز دارند. در مورد ایرانی ها هم همینطور است، اما از آنجایی که ایالات متحده در ایران سفارت ندارد. کار برای آنها کمی سخت تر می شود. ایرانیان باید برای ویزا در یک کشور همسایه اقدام کنند. از آنجایی که سفارت هر کشوری شرایط خاص خود را دارد، بهتر است قبل از ارائه مدارک خود به سفارت، اطلاعات دقیق و کاملی از شرایط آن سفارت به دست آورید.

اولین قدم برای اخذ ویزای آمریکا این است که نوع ویزای مورد نظر خود را مشخص کنید. مشخص کنید که آیا سفر شما برای گردشگری، تحصیل، تجارت، ازدواج، کار یا سرمایه گذاری است. هر کدام از این موارد نیاز به ویزای خاصی دارد و البته مدارک خاص خود را نیز می طلبد.

 

انواع ویزای توریستی آمریکا
طبق قوانینی که در سال های اخیر توسط دولت آمریکا وضع شده است، اکنون برای دریافت ویزای توریستی آمریکا با شرایط بسیار سخت گیرانه ای مواجه خواهید شد، البته افراد بر اساس هدف سفر شما به آمریکا می توانند برای دریافت ویزا اقدام کنند.

 

انواع ویزای توریستی آمریکا عبارتند از:
تماشا
ملاقات خویشاوندان
در یک کنفرانس یا سمینار شرکت کنید
تجاری
درمانی
روند ویزای ایالات متحده
مسافران برای ورود به ایالات متحده نیاز به ویزا دارند. با توجه به نبود سفارت آمریکا در ایران، مسافران ایرانی برای اخذ ویزای مسافرتی باید برای اخذ ویزای کشور همسایه ترجیحا ارمنستان (ایروان)، ترکیه (آنکارا) و امارات متحده عربی (دبی) اقدام کنند. ایالات متحده آمریکا اگر مسافران قصد مصاحبه در کشورهای دیگر را دارند، می توانند برای مصاحبه برنامه ریزی کنند. مراحل اخذ ویزای آمریکا به شرح زیر است:

فرم DS-160 باید به صورت کاملا حرفه ای و صحیح تکمیل شود.
زمان مصاحبه و واریز وجه سفارت آمریکا باید انجام شود.
توجه: مسافران هنگام گرفتن وقت سفارت در کشور همسایه می توانند 5 بار ساعت خود را تغییر دهند. آنها همچنین این فرصت را دارند که ظرف یک سال زمان خود را تغییر دهند. اما نمی توانند محل کنسولگری را تغییر دهند یا مبلغ واریزی را به سفارت برگردانند. پس از یک سال، مسافر باید مجدداً به سفارت مراجعه کرده و زمان مصاحبه را مجدداً تعیین کند.



:: برچسب‌ها: ویزای آمریکا , آمریکا ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()