نوشته شده توسط : mehdi

تحصیل در اوکراین به دلیل اعتبار بین المللی مدارک فارغ التحصیلی و هزینه های مقرون به صرفه متقاضیان زیادی دارد. هزینه زندگی و تحصیل در اوکراین در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی آنقدر ارزان است که علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. اما مزایای تحصیل در اوکراین به همین جا ختم نمی شود! برای آشنایی بیشتر با زندگی در اوکراین، نحوه اخذ پذیرش تحصیلی اوکراین و ویزای تحصیلی، تا پایان این مقاله با Letsigo Uni همراه باشید.

 

اوکراین کجاست؟
جمهوری اوکراین یکی از کشورهای اروپای شرقی است که از شمال و شمال شرق به مرزهای روسیه متکی است. مرزهای شمالی کشور از بلاروس است و لهستان، اسلواکی و مجارستان همسایگان غربی آن هستند. اوکراین در بخش های جنوب غربی با رومانی و مولداوی مرز مشترک دارد، اما از جنوب با دریای سیاه و دریای آزوف همسایه است.

اوکراین یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپای شرقی است.

رودخانه Dnieper طولانی ترین رودخانه اوکراین است که زمین های حاصلخیز را در امتداد رودخانه های Sivorsky Donetsk و Dennister آبیاری می کند و به مقصد نهایی خود یعنی دریای سیاه می ریزد. این رودخانه ها علاوه بر تاثیرات عمیق آب و هوا، مناظر خیره کننده ای را به زمین بخشیده اند.

اوکراین دومین کشور بزرگ اروپا و چهل و ششمین کشور بزرگ جهان است. این کشور با جمعیتی بالغ بر 42 میلیون نفر، اوکراین را در رتبه نهم پرجمعیت ترین در اروپا و 32 در جهان قرار داده است. جمعیت این کشور در 24 استان پراکنده است. منطقه خودمختار کریمه نیز بخشی از اوکراین است که در شمال دریای سیاه قرار دارد. پایتخت اوکراین و پرجمعیت ترین شهر این کشور کیف است که با تلاقی رودخانه دنیپر از اطراف مرکز شهر به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می شود.

تحصیل در اوکراین 2021
تحصیل در پیشرفته ترین کشورها و دانشگاه های برتر دنیا آرزوی هر دانشجویی است. اوکراین یکی از کشورهایی است که به خصوص در سال های اخیر دانشجویان بین المللی زیادی را پذیرفته است. برای دریافت پذیرش تحصیلی از موسسات آموزشی این کشور و ویزای تحصیلی، مدارک شناسایی، گواهی سلامت پزشکی، مدارک و سوابق تحصیلی، انگیزه تحصیلی و رزومه شغلی و تحصیلی متقاضی باید اسکن و ترجمه شود.

تحصیل در دانشگاه های اوکراین مستلزم گذراندن دوره مقدماتی قبل از ورود به دانشگاه می باشد. این دوره با نام پاتفک (یا پادفک) به زبان های آموزشی در دانشگاه های اوکراین یعنی روسی و انگلیسی تدریس می شود. در این دوره بسته به رشته مورد نظر دروس و واحدهای خاصی بررسی و تدریس می شود.

دوره پاتفک که در نظام آموزشی ایران از دوره های پیش دانشگاهی محسوب می شود راه را برای ورود به دانشگاه های این کشور هموار می کند. پس از شرکت در این دوره، متقاضی باید در آزمون های ورودی دانشگاه شرکت کرده و نمره استاندارد 5 را کسب کند و بر اساس نمره کسب شده از این آزمون، دانشجو می تواند دانشگاه و رشته نمره خود را مناسب انتخاب کند.

دانشگاه ملی کارازین خارکف یکی از معروف ترین دانشگاه های اوکراین و یکی از برترین دانشگاه های جهان است. این دانشگاه بالاترین تعداد دانشجویان بین المللی را در میان سایر موسسات آموزشی در اوکراین دارد.



:: برچسب‌ها: تحصیل در اوکراین , ویزای اوکراین ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

در حالی که این پست وبلاگ معمولی من نیست، می‌خواستم تمام تجربیاتم را در مورد لیزر پلاتینیوم که در حال حاضر در کلینیک لیزر همپشایر انجام می‌دهم با شما به اشتراک بگذارم.

اگر من را در اینستاگرام (مخصوصا استوری IG) دنبال کنید، می دانید که 2 ماه پیش تصمیم گرفتم روش لیزر سوپرانو را دنبال کنم. از زمانی که نوجوان بودم، همیشه بزرگترین دشمن من در مورد موهای بدن بوده ام. اشتباه نکنید، من یک سر زیبا با موهای پرپشت، براق و قوی دارم، اما به لطف بزرگان باحالم به این معنی است که موهای پرپشت و بسیار سریع پایین تنه ام را نیز برکت داده ام. . من خوش شانسم درسته؟ در حالی که ممکن است برخی از خانم ها موهای بدن خود را دوست داشته باشند (و من اصلاً اهل قضاوت نیستم)، اما نظر من کمی متفاوت است و از دوران نوجوانی اپیلاسیون، اصلاح و اپیلاسیون را انجام داده ام.

چرا لیزر موهای زائد؟
این TMI را در نظر بگیرید، اما تا زمانی که یادم می‌آید، از موهای زائد زیاد، برآمدگی‌های زشت و بد، سایه‌های 5 ساعته و مقداری مو که در عرض 6 ساعت دوباره رشد می‌کنند، رنج می‌برم. 6 ساعت! من سال هاست که موهایم را می شناسم، به خصوص خط بیکینی. بنابراین در ابتدای سال (بعد از اینکه اپیلاسیون باعث نابودی من شد و موهای زائدم زیاد شد)، گلوله را گاز گرفتم و به این نتیجه رسیدم که جز موهایم چیزی برای از دست دادن ندارم!(قیمت لیزر آلما)

حدود 3 ماه بعد، من در مورد تجربه خود در مورد لیزر موهای زائد تا کنون صحبت می کنم. نه تنها به این دلیل که زندگی من را تغییر داده است، بلکه به این دلیل که احساسات من نسبت به بدنم به شدت تغییر کرده است. با این حال، آنچه برای من مفید است ممکن است برای همه کارساز نباشد. توجه: همه ما انواع مختلفی از موها را داریم و این نکته مهمی است که باید هنگام شروع لیزر موهای زائد به آن توجه کرد.

 

آغاز لیزر موهای زائد.
خوشبختانه، با کلینیک Lottie & Lewis روبرو شدم، یک تجارت خانوادگی مادر و دختر، و قبل از اینکه متوجه شوم، اولین قرار خود را برای شروع درمان خط بیکینی رزرو کرده بودم. Ekk اولین جلسه مشاوره من بود، جایی که Lottie پوست من را معاینه کرد، در مورد روند به من گفت و سپس تأیید کرد که پوست من برای درمان بیشتر خوب است. حیرت انگیز . 2 جلسه در 1. به گفته لاتی موهای من برای لیزر موهای زائد تیره و درشت بود و البته موزیک به گوشم بود!

امروزه بیشتر مردم نام لیزر موهای زائد را شنیده‌اند، اما برخی از افراد (از جمله خودم) ممکن است نام لیزر ICE Soprano را نشنیده باشند. این همان چیزی است که کلینیک لیزر همپشایر برای درمان خود استفاده می کند. این لیزر خاص از فناوری SHR استفاده می کند، به این معنی که روش منحصر به فرد حرارتی تدریجی آن به طور موثر به فولیکول های مو آسیب می رساند و از آسیب به پوست اطراف جلوگیری می کند. همچنین به این معنی بود که عملاً بدون درد است. برنده.(فروش لیزر پلاتینیوم)

اولین درمان (پایان ژانویه) تقریباً 10 دقیقه طول کشید. پس از استفاده از لوسیون ژل، او به سرعت لیزر را روی خط بیکینی خود به جلو و عقب تکان داد. این دقیقاً موردی است که قبلاً سونوگرافی انجام داده باشید. در واقع، ژل کاملا آرامش بخش بود و به لطف تازگی آن، به سختی می توانید دور شدن لیزر را حس کنید. من ظرف 10 دقیقه تحت درمان قرار گرفتم و بعد از مراقبت توانستم با یک بروشور آنجا را ترک کنم.

مراقبت از مو بعد از لیزر موهای زائد بسیار ساده است و صادقانه بگویم هیچ عارضه جانبی مانند قرمزی و درد را تجربه نکرده ام. در واقع انگار هیچ وقت لیزر نکرده بود!



:: برچسب‌ها: الکس دایود , الکس دایود آروما , الکساندرایت , پلاتینیوم پلاس پلاتینیوم پلاس , دستگاه پلاتینیوم , سوپرانو آیس پلاتینیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()