نوشته شده توسط : mehdi

ديوارپوش

شما با کلمه ديوارپوش اشنا هستيد در تمامي محيط هايي که تشريف برده ايد يا در منازل و محيط هاي اداري تجاري ديده ايد اساسا روي ديوار نوعي ديوارپوش کار شده است خواه ممکن است از طرح ساده باشد همچون رنگ اميزي ديوار يا اينکه چوب اصيل باشد همه اينها به نوعي با دکوراسيون داخلي خلاصه ميشود. در دنياي امروزه که هر ساله شايد با حدود 5 تا هفت محصول مختلف در بخش دکور مي بيند چرا که سليقه ها به روز تر ميشود و همچنين مدهايي که در کشورهايي اروپايي وارد ميشود بعد از گذشت چند ماه نيز در کشورمان اجرايي ميشود. بنابراين صنعت دکوراسيون داخلي و مخصوصا ديوارپوش داراي انواع مختلفي است. بعضي از دوستان شايد با يک رنگ اميزي محيط خود، راضي شوند و عده اي دوستان هم هستند که هر بخشي از منزل خودشان را مزين به انواعي از ديوارپوش که بعدها شرح ميدهيم همچون ديوارپوش اجري، بتني، سنگي يا هر نوع ديگر را نصب خواهند کرد.

در ادامه شرح ديوارپوش عرض ميکنيم که هر محصولي که روي ديوار اصلي نصب شود و حالت دکوري داشته باشد به نوعي ديوارپوش است، اما مقصود از بعضي ها اين است که هم حکم زيبايي داشته هم حکم عايق صوتي، در بخش ديگري ديوارپوشها کمک ميکند که ديوار کاملا انتي باکتريال باشد، ضد ميکروب باشد. بعضي از ديوارپوشها خاصه براي اتاق کودکان طراحي شده است و بعضي ديگر مختص به اتاق خواب هست، تعدادي از ديوارپوش ها را هم شم مي توانيد در نماي داخلي و هم در نماي بيروني کار کنيد. اساسا اين محصول کارايي خيلي خوبي دارد همچنين تعدادي از ديوارپوشها هستند که همزماني که روي ديوار نصب ميشود همان را شما ميتوانيد روي سقف هم به عنوان سقف پوش استفاده کنيد پس در بين همه اين محصولات دکوري، اين ديوارپوش است که داراي انواع مختلفي است در ادامه نيز با ما همراه باشيد تا شرح کاملي از اين محصولات عرض کنيم.

قيمت ديوارپوش

بخشي که به آن مي پردازيم قيمت ديوارپوش است که در چند نکته خلاصه ميشود و اينکه پرسنل شبانه روز ما در هفت روز هفته و 365 روز سال در خدمت شما هستند تا نياز شما را نسبت به ديوارپوش و اساسا هر محصولي که در صنعت دکوراسيون داخلي وجود دارد بر طرف کنند. اما در مورد قيمت ديوارپوش نياز است که چند مسئله را خدمت شما عرض کنيم اول اينکه قيمتها در بازار داخلي دچار تلاطم است به بخش بندي مختلفي هم دسته بندي ميشود يک بخشي مربوط به مواد اوليه است که توسط کارخانه به ما داده مي شود، چرا که شاکله اصلي ديوارپوش دارا بودن مواد پي وي سي است. دستخوش تغييرات قيمتي در طول سال ميشود که بهاء تمام شده مشخص نيست، در بخش ديگر اين است که بعضي از ديوارپوشها وارداتي هستند همچون ديوارپوشهاي بين کابينتي که اساسا از کشورهاي همسايه وارد ميشود که آن هم تحت تاثير قيمت ارزي يا اينکه بهاء تمام شده کمرگ است که آن هم در قسمت خود جاي بحث و گفتگو دارد. اما اين نويد را خدمت شما سروران گرامي داريم که بي واسطه به صورت شبانه روزي خدمات خود را تقديم خواهيم کرد تا چنانچه که در روزهاي تعطيل يا هر زمان ديگري بچه هاي معمار دکوتهران را در خدمت خودتان داشته باشيد.

 

قيمت ديوارپوش را با اين موضوع ادامه خواهيم داد که هر کدام از اين محصولات در بخشهاي خاص خود استفاده مي شود و از قيمت هاي ارزان تا قيمت گران دسته بندي ميشود، در بخش مربوط در مورد آن شرح خواهيم داد که شما اگر بخواهيد ديوارپوش ارزان خريداري کنيد چه محصولي مفيد است و کجا ميتوانيد نصب کنيد و اگر که به ديوارپوش لوکس اهميت ميدهيد کدام قيمت مناسب شما هست و خواستگاه آن در کدام از بخش ديوار است. قطعا قيمت ديوارپوش با قيمت نصب ديوار پوش دو معقوله جداگانه است. زماني که به شما قيمت داده شود قطعا قيمت خود جنس است و با قيمت نصب فرق ميکند چرا که نصاب مربوط طي بازديد رايگاني که توسط کارشناسان سراسري ما در سطح تهران انجام ميشود در همان بخش خدمت شما شرح خواهند داد.

 

انواع ديوارپوش

اين بخش را بيشتر خانم ها مي پسندند چرا که با انواع ديوارپوش اشنا هستند در يک بخشي و اينکه خاصه اينکه با چيدمان منزل خودشان به نوعي معماري را نيز تجربه مي کنند؛ بي درنگ به سراغ انواع ديوارپوش در سطح کشور ميرويم به دسته بندي هاي مختلفي خلاصه ميشود، اينکه هر ديوارپوش چه کارايي انجام ميدهد و چه مزيت هايي دارد در بخش ديوارپوش سايت دکوتهران به شرح مفصلي عرض کرده ايم اما در اين قسمت قصد داريم که خلاصه در مورد چند ديوارپوش که اساسا هم پرفروش هستند و هم اينکه بيشتر خريد توسط مشتريان در اين چند ديوارپوش تقسيم بندي ميشود عرض ميکنيم اما اين را دوستان عزيزمان بداند که هر نوع محصولي را که نياز دارند مي توانند روي ما حساب کنند و تمامي محصولات دکوري را ما در اختيار شما قرار ميدهيم بي واسطه و افتخار است ک برگي ديگري را به کلکسيون نصب خودمان اضافه کنيم.

ديوارپوش پي وي سي: اين سبک ديوارپوش توسط چسب يا رول پلاک به ديوار نصب خواهد شد، همان طور که اشاره شد همه چيز بستگي به ديوار زيرين خواهد داشت، يک بخشي از ديوار است که گچ است راحت نصب ميشود يک بخشي مشاهده مي شود که ديوار بتن است و تايل هاي سخت بتني سراسر سازه ساختمان را فرا گرفته است بنابراين نصاب چاره اي جز رول کردن روي ديوار ندارد، هر پانلي را که به صور شش متر يا سه متر است به فراخور ديوار به صورت عمودي يا افقي قرار ميدهد و اين ديوارپوشها به خوبي در درون هم کيليک ميشوند، حتما اين نري و مادگي در هم تنيده خواهد شد و با چند ضربه ي دستي که نصاب به آن فشار مي اورد در درون هم قرار مي گيرد، حتما جاي سيم و برق کار را در آن در نظر بگيريد که انتهاي کار به مشکل بر نخوريد. ابزار مورد نيز اين کار فارسي بر است که همه نصاب ها براي خودشان دارند. در انتهاي کار هم زمان نصب نبشي تاشو و قرنيزها است که کار را به اتمام ميرساند.

ديوارپوش سنگي: اين ديوارپوش به جهت داشتن مواد پودر سنگي در دورن خود کمي نصب آن نياز به مهارت بيشتري دارد دستگاه فارسي بر از يک سمت و عمود بر هم نيز نياز است بعضي از دوستان در تماس تلفني عنوان ميکنند که ميني فرز هم دارند، آن هم کار ساز است اما مراقب انگشتان دست بايد بود، که قبلا هم در مورد آن صحبت کرديم، ديوار را اندازه گيري کرده و پشت ورق به همان ميزاني که برش ميدهيد ترسيم کنيد، سپس برش داده اکنون ورق براي قرار دادن روي ديوار اماده است، با چسب کالباسي يا پلي يورتان و گاها هم دو طرفه دور تا دور کار را اغشته به چسب کنيد، مطمن شويد به صورت ضربي همه ورق داراي چسب است، به کمک همکاري خودتان ورق را بلند کرده روي ديوار نصب کنيد به مدت دو دقيقه روي ديوار نگاه داريد تا چسب خشک شود، سپس وارد بخش نصب ابزارها شويد، ابزارها را با چسب 123 نصب کنيد.

 

ديوارپوش اجري: اين محصول براي دوستاني که اهل خانه داري هستند و سليقه، زمان کافي را دارند شايد بتوانند خودشان نصب کنند اما چون رج بندي دارد نصاب اقدام به نصب کند بهتر است، شرح کوتاهي عرض ميکنيم، بعد از اينکه ديوار گچي را براي کار اماده کرديد، کافي است که اجرها را از کارتن خارج کنيد، اگر اجرها رنگ بندي مختلفي دارد سه کارتن اجر را روي زمين ريخته سپس به صورت تصادفي هر کدام را برداريد پشت آن را چسب بزنيد و اقدام به نصب از پايين به بالا را داشته باشيد. سپس صليب را از بسته خارج کرده و رج بالايي را صليب بزنيد اکنون ديوار اماده است که رج کشي بعدي شود و همين طور تا انتها برويد سپس صليبها را برداشته و با پودر بندکشي ميان اجرها را بندکشي نماييد، اجازه دهيد پودر خشک شود و سپس اجري کاملا صاف خواهيد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

ماربل شيت چيست؟ ماربل شيت، ورقي از جنس pvc به همراه درصد معيني از پودر سنگ است که به عنوان سنگ مصنوعي شناخته مي شود و به دليل شباهت طرح هاي آن به سنگ هاي طبيعي مرمر، يکي از پرطرفدارترين متريال هاي دکوراسيون داخلي به شمار مي آيد. در ادامه مطلب به توضيح کاربرد ماربل شيت، ساختار، نحوه نصب و قيمت آن مي پردازيم.

 

ورق هاي ماربل شيت در عموم با نام هاي سنگ مصنوعي، ديوارپوش ماربل، ديوارپوش طرح سنگ، ديوارپوش سنگ مصنوعي و … شناخته مي شوند.

جنس ماربل شيت از سه قسمت مغزي پي وي سي (پلاستيک فشرده)، لايه روکش و لايه ضدخش (لاک يو وي) تشکيل شده است. سنگ مصنوعي ماربل در ضخامت هاي 2 و 4 ميليتري و ابعاد 122 × 280 cm توليد مي شود و هر ورق ديوارپوش ماربل 3/4 متر مربع را پوشش مي دهد که وزن آن تقريبا 20 کيلوگرم است.

 

ويژگي هاي ماربل شيت چيست؟

• مقاوم در برابر آب و رطوبت (قابل شستشو)

• يکپارچه و بدون درز

• طرح هاي مشابه سنگ هاي لوکس

• مقاوم در برابر حرارت (ديرسوز)

• ضد خش و ضد ضربه

• وزن سبک (کاهش بار مرده ساختمان)

• قيمت به صرفه تر نسبت به سنگ هاي اسلب

• سرعت نصب بالاتر نسبت به سنگ

• آنتي باکتريال (قابل استفاده در محيط هاي بهداشتي)

 

کاربرد ماربل شيت (سنگ مصنوعي)

يکپارچگي و لوکس بودن اين متريال، باعث شده در محيط هاي مسکوني، اداري و تجاري کاربرد بسيار زيادي داشته باشد مثل پوشش ديواري راهروها، لابي، فيلتر آسانسور، ديوار tv، تالار و هتل ها و همچنين فضاي بين کابينت آشپزخانه و پوشش سقف. علاوه بر اين به علت خاصيت آنتي باکتريال ماربل شيت، مي توان از آن در مراکز بهداشتي و درماني نيز استفاده کرد.

 

  

نحوه نصب ماربل شيت

نصب ماربل شيت به وسيله ميخ بادي ريز و چسب پلي اورتان انجام مي شود و روي سطوح صاف مثل گچ، کاشي، سنگ و ام دي اف قابل نصب مي باشد.

حمل و نقل سنگ مصنوعي ماربل به دليل وزن سبک نسبت به سنگ هاي اسلب بسيار راحت تر است و براي برش آن مي توان از کارگاه هاي برشکاري ام دي اف کمک گرفت (در صورت تمايل براي برش در محل مي توان از دستگاه سنگ فرز استفاده کرد.)

 

مقاومت ماربل شيت در برابر رطوبت و آبريزي

ورق هاي ماربل شيت با توجه به اينکه از پي وي سي توليد شده اند، در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم بوده و در محيط هاي مرطوب مثل حمام، استخر، سونا و … قابل نصب مي باشند. براي نظافت و تميز کردن سنگ مصنوعي ماربل مي توان از انواع شوينده هاي سبک استفاده کرد.

ماربل شيت با توجه به اينکه توسط برندهاي مختلفي توليد مي شود با نام هاي متفاوتي در بازار وجود دارد مثل: استونيت، تاپشيت و تاپکو .

 

 جمع بندي

جنس ماربل شيت ها از پي وي سي و درصدي پودر سنگ است و عموما با نام سنگ مصنوعي شناخته مي شوند. ديوارپوش ماربل با توجه به خاصيت ضد آب، ضد حرارت و ضد خش بودن آن در محيط هاي زيادي کاربرد دارد و پس از نصب به دليل يکپارچگي و بدون درز بودن همانند سنگ هاي اسلب، ظاهر زيبايي به محيط مي بخشد.براي تميز کردن سطوحي که از سنگ مصنوعي ماربل شيت استفاده شده به راحتي مي توان از آب و انواع مواد شوينده سبک استفاده کرد.


:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

انتخاب سقف لابي در سال هاي اخير به خوبي بازخورد خوبي را داشته است. مدل هاي سقف لابي به نحوي افزايش پيدا کرده است که براي مديران مجتمع هاي ساختماني، از سوي ديگر براي دوستاني که ساخت و ساز انجام مي دهند و بارها شده است که شرکت آذران پلاستيک به پروژه هاي آنان ورود کرده است و اين افتخار نصيب ما شده است که از مدل هاي مختلف چه در بخش طراحي، فروش و نيز اجرا در اختيار اين دوستان قرار گرفته است. ما انواع سقف لابي را همراه با قيمت در اختيار شما قرار مي دهيم. همه اين متريال ها به ميزان کيفيت پروژه شما بستگي دارد، اگر طرحي را در ذهن داريد و يا عکسي در اجرا کردن لابي هاي مکان هاي ديگر مد نظر شما است، اين امر به خوبي اجرايي مي شود، اگر هم مايل هستيد که تيم ما اجراي صفر تا صد را بر عهده خواهد گرفت. به اين معني که از طراحي، تا اجرا کردن و تحويل پروژه خاصه در محدوده سقف لابي انجام وظيفه مي شود. ما در پي اين هستيم که شما دوستان محترم نمونه کارهاي مختلف را در نظر بگيريد. در بخش قيمت هم خدمت شما شرح بدهيم. تقريبا هر ساله حدود دو محصول جديد وارد صنعت دکور مي شود که همگي قابليت کار کردن روي سقف لابي را هم دارد. در بخش هاي بعدي اين مقاله به تفکيک در مورد هر کدام شرح ميدهيم.

اجراي سقف لابي را هم در دستور کار خودمان داريم، جنس و نصب درجه يک و هم چنين توسط تيم حرفه اي اجرا خواهد شد. بايد اشاره کنيم به مدل هاي مختلف نمود، به اين معني که هميشه جنس ها در يک بستر و بخشي از کار است و نصب حرفه اي هم در دستور کار بعدي ما قرار خواهد گرفت. اين گونه بهتر است که شرح بدهيم که ويترين ساختمان شما، مي تواند لابي منزل مسکوني شما باشد. هميشه اجرا کردن در درجه اول براي همه ما اهميت دارد، بخشي که در درون آن صحبت هاي درون ساختماني اتفاق مي افتد، هيات مديره مذاکره مي کنند، ساکنين رفت و آمد دارند و نيز بخشي که مربوط به جلسه هاي حضور به صورت دقايق يا ساعتي با دوستان رخ مي دهد، در همين مکان لابي انجام مي شود، به اين خاطر است که ساکنين و مديران مجتمع هاي لوکس به سقف لابي و خاصه نوع کشسان و يا مدل هاي سي ان سي اهميت ويژه اي مي دهند. وجود دکوراسيون داخلي با لابي هم عجين شده است، در کنار شما هستيم که اجراي چهار مدل مختلف را با تمام شده کار اجرا کنيم، شما مي دانيد که جنس را در يک بخش داريم و نصب کردن را در بخش ديگري، همه اين متريال ها بارها و بارها اجرا شده است و ما هم رويکرد مناسبي را در اين بخش خواهيم داشت.

بيشتر بخوانيد:سقف کاذب

انواع سقف لابي

قسمتي که همه به دنبال آن هست همانا انواع سقف لابي است، اين متريال به مثابه يک محصول بسيار شيک خواهد بود. اگر بخواهيم خدمت شما يک امار فروشي را در اين قسمت اشاره کنيم، تا کنون بيشتر پروژه هايي که شرکت آذران پلاستيک ورود کرده است و آن را با کارفرمايان خود بسته است، در مورد اين بوده است که ساکنين در محيط مجتمع حضور داشته اند و اين عزيزان هستند که براي مديران ساختمان پيشنهاد مي دهند يا درخواست مي شود که لطف کنيد سقف لابي را تکميل کنيد و يک متريال در شان اين مجتمع و يا اپارتمان زده شود. فرقي ندارد که شما در تهران و يا حومه تهران مخصوص شهرهاي پرند يا پرديس باشد، هر جايي که تشريف داشته باشيد ما انجام وظيفه مي کنيم، قسمت هاي مختلفي از اجراي سقف لابي را در دستور کار داريم و اين امر بارها و بارها از طرف شرکت انجام شده است و به لطف خداوند متعال با صد در صد رضايت کارفرما از محيط پروژه خارج شديم، اما اشاره داشته باشيم به چند مدل خاص که در اين مي توانيم اين گونه اشاره کنيم:

 

  • سقف لابي مدل کشسان
  • سقف لابي مدل سي ان سي
  • سقف لابي مدل تايل
  • سقف لابي مدل پانل

هر چهار محصولي که در بالا خدمت شما دوستان گرامي عرض ادب شد، خودش مي تواند به چندين زير مجموعه مختلف تقسيم بندي شود، هم چنين مي توانيم به صورت ترکيبي هم اجرا کار داشته باشيم. به اين معني که در بخش پانل ها را کار کنيم و بعد به سراغ سقف کشسان برويم، يا اينکه در بخش تايل هاي معمولي کار شود و در قسمت بيشتر در چشم مخاطب باشد نوع سي ان سي کار شود، همه اين ها هيچ مشکلي نيست، در اجراي کار کاملا ما توانا هستيم و مي توانيم اجراي کار دقيق را داشته باشيم. ما در خدمت شما هستيم، کافي است که با همکاران بخش فروش در ارتباط باشيد، حالا کافي است که يک به يک در مورد سقف ها در بخش ذيل با شما صحبت داشته باشيم.

سقف لابي مدل کشسان

اجازه بدهيد از پر فروش ترين نوع سقف لابي که همان کشسان است با شما صحبت کنيم. اين متريال خودش به 5 زير گروه ديگري دسته بندي مي شود، هر کدام هر در جاي خودش بسيار پر فروش است و ما مي توانيم خدمت شما اين گونه شرح بدهيم که داشتن يک متريال بسيار با کيفيت همواره در بخش هاي مختلف در جاي خودش تاثير گذار است. ما مي خواهيم اين گونه خدمت شما معرفي کنيم که، سقف لابي مدل کشسان تا کنون بيشترين مخاطب را در تهران و سراسر ايران عزيزمان داشته است. در واقع فروش خودش را در شهرهاي بزرگ هم چون تبريز، اصفهان، اهواز، مشهد و غيره به خوبي نشان داده است و اين است که مخاطبين بسيار زيادي را براي خود جذب کرده است، ما هم بارها اشاره داشته ايم به اين مهم که شما دوستان محترم سعي کنيد که به دنبال يک سقف کاذب بسيار خوب باشيد که ما هم انجام وظيفه کنيم. ما در نقطه موازي در بخشي از دکور کردن محيط فضاي لابي شما هستيم. اما در مورد اين متريال بايد اشاره کنيم که همه کار از صفر تا صد بر عهده شرکت ما خواهد بود. اجرا کردن بسيار دقيق اين متريال همراه با کيفيت بسيار بالا خود پارچه مي تواند نويد بخش يک اجراي بسيار زيبا باشد، که همواره محيط سقف لابي مدل کشسان مي تواند زينت بخش هر مکاني باشد.

 

اما در رديف فاکتور شما چهار متريال مختلف در آن تاثير گذار است، بايد اشاره کنيم به نور در درجه اول که شاکله اصلي در بخش لابي است، همواره مديران اين مجتمع از ما درخواست مي کنند که لطف کنيد هم پر نور باشد هم اين که ما بتوانيم با نورها در زماني که پر تردد نيست هم چون نيمه شب ها به صورت نور کم ما در بخش لابي داشته باشيم براي آن دسته از افرادي که در اين زمان تردد مي کنند، زماني که بنده طراحي بخش سقف لابي مدل کشسان را انجام مي دهم حتما نور ريموت دار را براي اين بخش در نظر داريم که با آن نور را کم و زياد داشته باشند. در بخش ديگري ترانس که بايد ميزان ولتاژ را مساوي کند، در قسمت ديگري پارچه خود کشسان از اهميت مهمي برخوردار است که چه سبکي باشد که اشاره خواهيم کرد، پروفيل هاي دور تا دور براي قرار گيري کشسان و نيز نصاب حرفه اي از جمله بخش هاي دکور شما هستند. از سمت ديگري مي رويم سراغ مدل هاي مختلف همين که نوع، کشسان ترنسپرنت، نوع کشسان چاپي، فيبر نوري که بسيار لوکس و زيبا است پيشنهاد من اين متريال است، نوع لاکر که بدون نور پردازي انجام مي شود و فقط نوع ارزان قيمت است و در نهايت هم نوع برليانت را مي توانيم دسته بندي کنيم.

 

سقف لابي ارزان قيمت

اگر بخواهيم به مدل هاي اقتصادي يا اکنومي در بخش خاصه سقف لابي ارزان قيمت اشاره کنيم مي توانيم به نوع تايل و يا پانل هم اشاره هاي مستقيم داشته باشيم. براي دوستاني که هم به زيبايي اهميت مي دهند و هم اين که بودجه ريالي بايد داشته باشند که بخواهند اين قسمت را با المان هاي دکور، مزين کنند، خوب ما براي اين عزيزان چند بخش مختلف را در نظر داريم که اشاره ميکنيم و در نهايت در انتهاي مقاله هم اقدام به جمع بندي کردن خواهيم نمود. براي شما عزيزاني که قيمت اقتصادي بسيار مهم است بايد از دو بخش مختلف اشاره کنيم که هر کدام هم زير مجموعه دارند که در بخش فوق اشاره ي کوچکي را در اين زمينه داشتم. خوب نوع تايل و پانل هميشه اهميت داشته است و در صدر بخش فروش قرار گرفته است. ما اين مهم را زماني اشاره داريم بهش که همراه با نورپردازي به شما تقديم شود. هر دو يعني تايل هاي در بخش هاي مختلف و پانل هاي در ابعاد و نيز مدل هاي گوناگون مورد نظر شما دوستان محترم باشد. نوع اول که تايل است به صورت شصت در شصت قرار خواهد گرفت و ديگري به صورت ابعاد طول شش متر و عرض بيست يا 25 سانت خواهد بود. هر کدام در جاي خودش داراي زيبايي است و هم چنين رنگ بندي هاي متفاوت باعث زيبايي هر چه بيشتر محيط خواهد شد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi
سقف کاذب پي وي سي پرفروش ترين سقف در بازار به دليل قيمت مناسب و طراح هاي متنوع! بهترين و باکيفيت ترين سقف کاذب pvc را از کجا بخريم؟الو مدرن بهترين مرکز فروش سقف کاذب

سقف کاذب pvc چيست؟قيمت و نصب سقف کاذب pvc – آذران پلاستيک

اگر بخواهيم درساختمان مهم ترين سطوح براي پوشش و دکوراسيون داخلي رامعرفي کنيم؛ يکي‌از آن ها قطعا سقف کاذب است. سقف کاذب هاي متنوعي براي پوشش اين بخش‌از ساختمان وجود دارد وليکن اگر به دنبال متريال با دوام و تنوع کاري هستيد قطعا پس‌از کناف سقف کاذب pvc يکي‌از اصلي ترين انتخاب هاي شما خواهد بود.

براي استفاده‌از اين متريال براي فضاي خانه شما قطعا اين‌مهم است‌که شما درابتدا شرايط کار رابسنجيد هر چند که نصب‌اين متريال بسيار کار راحتي بوده و يکي‌از مزاياي آن نيز نصب سريع است.

درواقع الو مدرن يکي‌از فعال ترين وبه نام ترين مجريان‌در زمينه ي سقف کاذب pvc است. به‌صورتي که درهر ماه حداقل بين 1000 الي 2000 متر اين کالا براي فضاهاي مختلف اجرا ميکند که‌اين خود نشان دهنده ي اين‌است‌که درخواست و تقاضا براي‌اين متريال بسيار بالاست.

قطعا سقف کاذب pvc ازنظر کيفي‌در درجه ي بالايي قرار داردکه ميتوانيم به‌اين ميزان درماه ازآن فروش و نصب داشته باشيم؛ درکنار اينکه مزاياي آن آنقدر زياد است که‌نياز به‌معرفي ندارد ولي براي آن دسته ازعزيزاني که با اين‌متريال آشنا نيستند؛ سقف کاذب pvc را دراين مقاله توضيح خواهيم داد با ما همراه باشيد.

پي وي سي(pvc) چيست؟

PVC تشکيل شده ازيک نوع پلاستيک سخت به‌نام پلي وينيل کلرايد و ازدسته فرآورده‌هاي نفتي به‌حساب مي آيد. همين مورد باعث شده است که‌يکي ازخواص اصلي پي وي سي يعني ضد آب بودن راداشته باشد و به‌عنوان ماده اوليه درتوليد از پي وي سي براي کاربردهاي مختلفي مثل کفپوش، کابينت و سقف کاذب استفاده ميشود.

البته ازشناخته شده ترين کاربرد آن‌در سقف کاذب و ديوارپوش است. اين‌ماده اوليه به‌دليل مزاياي متعدد همچنان به‌عنوان ماده اوليه مقرون به‌صرفه درانواع متريال ها استفاده ميشود.درادامه درمورد انواع و همين طور مزاياي اسفاده‌از سقف کاذب pvc به عنوان يکي‌از زيرشاخه‌هاي اني متريال همه کاره صحبت خواهم کرد.

  

مزاياي سقف کاذب pvc

همانطورکه پيشتربه اين‌مورد اشاره کردم قطعا سقف کاذب pvc داراي مزاياي زيادي است که‌به اين‌ميزان مورد استقبال قرار گرفته و ساليان سال است که درپروژه‌هاي مختلف استفاده ميشود. درادامه مزاياي ماده pvc  را با شما عزيزان مرور ميکنيم.

 

  • مهمترين مزيت سقف کاذب PVC درانواع مختلف موجوداين است‌که ضد آب و به‌راحتي قابل شست و شو است.
  • نصب اين متريال بسيار آسان و سريع‌به وسيله زيرسازي‌هاي سبک و راحت انجام ميشود.
  • عايق حرارتي و عايق صوتي مناسبي است.
  • تمام شده ي سقف کاذب pvc بسيار سبک است.
  • به‌طور کلي اين متريال شکل، طرح و رنگ‌هاي بسيار متنوعي داشته و شما به‌راحتي مي توانيد ميان انواع آن انتخاب داشته باشيد.
  • دوام و طول عمراين متريال بسيار بالاست به‌صورتي‌که دربرخي ازپروژه‌هاي باحساسيت بالا نيز کار شده و ساليان سال دوام داشته است.
  • ماده اوليه pvc دربرابر حشرات، قارچ و باکتري مقاوم هست.
  • دسترسي‌به تأسيسات برقي و لوله‌کشي پشت سقف کاذب pvc به‌راحتي فراهم است.
  • مراقبت و نگهداري از pvc نيازبه اقدام خاصي نداشته، مقدار مواد افزودنيِ مضر براي سلامت دراون بسيار کم بوده و قابل بازيافت و برگشت به‌چرخه توليد است و درمقايسه با متريالي مثل آزبست کاملاً امن هست.

انواع سقف کاذب pvc

همانطورکه متريال‌هاي مختلف درصنف دکوراسيون داخلي داراي طرح و انواع مختلفي هستند؛ ما انواع سقف کاذب pvc نيز داريم که‌دراين بخش از مقاله به‌بررسي و توضيح آن ها ميپردازيم. قطعا هر مدل درميان انواع اين کالا درفضايي خاص به‌کار مي آيد و شما بايداين موضوع را درنظر داشته باشيد که کدام يک ازآن ها براي چه دست فضايي ارجحيت استفاده دارد.

 

انواع سقف کاذب pvc  ازنظر ابعاد و نوع کاربرد:

  • پانل طولي پي وي سي

    يکي‌از محبوب ترين انواع سقف کاذب pvc قطعا مدل پانل طولي پي وي سي است. شما ميتوانيد به‌راحتي ازاين متريال هم درفضاي سقف و هم به عنوان ديوارپوش هم استفاده کنيد. يکي‌از مزيت هايي‌که پانل طولي پي وي سي دارد نصب ساده و ابعاد مناسب آن است.

  • ابعاد هر شاخه پانل طولي پي وي سي 0.2 متر در 6 متر طول هر شاخه است‌که گاها شخه هاي 3 متري نيز وجود دارد. وليکن اگر 6 متري خريداري شود به‌راحتي ميتوانيد برش بزنيد و به‌ابعادي که‌مدنظر داريد تبديل گردد.
  • تايل 60*60 پي وي سي

    مدل ديگر قالب‌هاي 60*60 است‌که ازقديم درمحيط کار و ادارات مخصوصا خيلي مورد استفاده قرار ميگيرد. البته نمونه هاي تزييني آن امروزه درفضاي منازل مسکوني مورد استفاده قرار ميگيرد. نصب تايل‌هاي 60*60 به‌اين صورت است‌که با توجه‌به ايعاد فيکس و استانداردي‌که داردبه راحتي با ايجاد يک شبکه ي کلي بر روي سقف با استفاده ازپروفيل‌هاي آلومينيومي و ضد آب نصب ميشود.

انواع سقف کاذب pvc  ازنظر شکل ظاهري:

  • سفيد مات و ساده
  • سفيد براق (UV)
  • چاپي و هات استمپ
  • پي وي سي روکشدار

اين سبک‌از سقف کاذب pvc ميتواند براي محيط شما اجرا شود هرکدام راکه دوست داريد به‌راحتي ميتوانيم درمحيط شما اجرا کنيم. انواع تايل ها ازمدل سفيد مات و ساده گرفته تا نوع روکشدار

نصب سقف کاذب pvc

يکي‌از مهم ترين مسائل درخريد اطلاع ازمراحل سقف پي وي سي ازخريد تا مرحله نصب سقف کاذب pvc است. شما ميتوانيد به‌راحتي سقف کاذب خودرا دراختيار داشته باشيد زيرا نصب اين متريال بسيار سريع و راحت انجام مي شود.

نصب سقف کاذب pvc با زيرسازي‌هاي مختص خود انجام ميشودکه پروفيل‌هاي آلومينيومي و همين طور درصورت نياز چوب است. بنا به‌نياز فضاي شما و شرايط پروژه شما ميتوانيد ازهر کدام ازانواع آن استفاده کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

ابزار پلي يورتان

ابزار پلي يورتان يکي از محصولات توليدي مجموعه آذران پلاستيک مي باشد که امروزه جايگزين بسيار مناسبي براي گچبري هاي سنتي شده است . همواره شعار مجموعه فرسان کو استفاده از ابزار پلي يورتان با کيفيت و با هزينه مناسب و به صرفه براي معماران و مهندسين باتجربه مي باشد .

فعاليت مجموعه فرسان کو تنها معرفي کالا و فروش محصولات نيست . اين مجموعه گام به گام با شما مشتريان عزيز از ابتداي توليد تا انتهاي فعاليت و نصب و بهره برداري و حتي خدمات پس از فروش در هنگام بهره برداري از محصولات خود مي باشد .

ابزار پلي يورتان يا همان پلي اورتان در سال 1937براي اولين بار در کشور آلمان کشف شد . ابزار پلي يورتان داراي اشکال مختلف مي باشد . فوم ، فيلم ، الاستومرها ، پودرها و مايعات و امولسيون ها نمونه هايي از اين محصول است که کاربرد آن در پوشش هاي داخل ساختمان ها مي باشد.

 

کاربردهاي ابزار پلي يورتان :

با انواع متنوع ابزار پيش ساخته پلي يورتان که شامل ابزارهاي گلويي ساده و طرحدار ، کنج ، ابزار نور مخفي و سيستم هاي هالوژني ، دور چهارچوب در و پنجره ، پانل هاي قاب ، پانل ها پروفيل هاي ديواري کلاسيک و برجسته ، قرنيز ، ديوارکوب و طاقچه ، ابزار سقفي پلي يورتان ، تزئينات و چراغدان هاي ديواري و برکت ، ستون و سرستون پلي يورتان ، کتيبه و نرده ها ، نماي خارجي و ... مي توان طرح ها و نقش هاي بسيار زيبا و چشم نوازي را در قسمت هاي داخلي و خارجي ساختمان ايجاد کرد .

 

 

محصولات ابزار پلي يورتان گروه توليدي آذران پلاستيک :

ابزار نور مخفي پلي يورتان : ابزارهاي گچي پيش ساخته براي نصب روي لبه نور مخفي کناف از جنس گچ پليمري و داراي الياف جهت استفاده براي سقف و ديوار ساختمان هاي تجاري ، اداري و مسکوني .

ابزار سرستون داخلي : سرستون بالاترين قسمت ستون است از جنس گچ پليمري GFRC ، ضد آب داراي الياف و نصب آسان و بدون نياز به زير سازي مي باشد براي افزايش استحکام و همچنين براي افزايش زيبايي و ديزاين در طرح هاي رومي و اسليمي استفاده مي شوند.

ابزار پاستون داخلي : گچ پليمري ، داراي الياف مناسب براي داخل ساختمان ، نصب آسان ، نياز به زيرسازي ندارند. جهت استفاده براي نماهاي رومي و کلاسيک

ابزار بدنه ستون داخلي : به دليل سبک بودن نوع بتن GFRC و توخالي بودن آن ها ، وزن ستون ها ، سنگين نمي شود .

ابزار گل سقفي: گل سقفي پيش ساخته يا قاب هاي لوستر شامل انواع قاب لوستر زينتي ، قاب لوستر پلي يورتان ، قاب لوستر دايره اي طرح برجسته ، قاب لوستر ستاره اي ، قاب لوستر مربعي ، قاب لوستر حاشيه دار ، قاب لوستر طرحدار دايره اي و گنبدي ...

ابزار کربل : ابزار کربل يا چدني خور شامل انواع گوشه اي و گوشه اي طرح دار ، ابزار کربل ستوني ، ابزار کربل پلي يورتان ، ابزار کربل فرشته ، ابزار کربل نماي دور و ...

انواع ابزار شمايل : ابزار شمايل پلي يورتان برجسته ، ابزار شمايل پلي يورتان زينتي ، ابزار شمايل طرحدار گل آويز ، ابزار شمايل طرحدار سقف ، شمايل گلدار هلال و ...

ابزار گلويي ساده و گلويي طرح دار : در سايزها و طرح هاي مختلف. ابزار گلويي پلي يورتان نقش دار ، ابزار گلويي چندلايه مشبکي ، ابزار گلويي زينتي گلدار ، ابزار گلويي طرح برجسته ، ابزار گلويي دولايه کم عرض و چند لايه ، ابزار گلويي راه راه ساده ، ابزار گلويي مدور ، ابزار گلويي نما برجسته ، ابزار گلويي پلي يورتان پاپيوني و ...

پنل برجسته دکوراتيو پلي يورتان : يکي ديگر از موارد استفاده ابزار پيش ساخته پلي يورتان ، در توليد ديوارهاي سه بعدي مي باشد که امروزه براي کساني که طالب سبک هاي خاص و مينيمال دکوراسيون هستند جاي خود را باز کرده است .

 

چنانچه علاقمند به معماري مدرن و مينيماليست مي باشيد ، مي توانيد مقاله بتن اکسپوز ما را مطالعه و اطلاعات جامع و کاملي از اين متريال و پروژه هاي انجام شده در سبک هاي مدرن را دريافت نماييد .



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

آجر دکوراتيو يا آجر نماي داخلي از انواع آجر هاي نسوز است که براي نماي داخلي منازل مورد استفاده قرار مي گيرد. آجر هاي دکوراتيو مطابق با الگو ها و طرح آجر هاي قديمي ساخته مي شوند و در تزئينات داخلي نقش مهمي دارند. از آجر دکوراتيو داخلي براي تزئين مکان هاي عمومي نيز استفاده مي شود. ترکيبات آجر نسوز دکوراتيو شامل ترکيب سيمان و مواد سبک مانند پوکه صنعتي و مواد معدني و رنگ هاي اکسيد آهن و کروم و چند نوع مواد پليمري ديگر مي باشد. از ويژگي هاي آجر دکوراتيو داخلي مي توان به تنوع و فراواني آن در رنگ و طرح و مدل اشاره نمود. از مزيت هاي اصلي آجر نما داخلي تنوع بالاي رنگي آن ها است اما اين ويژگي در مورد آجر هاي نماي بيرون ساختمان وجود ندارد.(آذران پلاستيک)

استفاده از آجر نماي داخلي اين روزها به شدت محبوب شده است و طرفداران زيادي دارد. استفاده از آجر در دکوراسيون داخلي حس و حال متفاوتي به خانه هاي مسکوني مي بخشد. در حال حاضر استفاده از آجر نماي داخلي در محيط هاي مسکوني ، کافي شاپ ها، ويترين مغازه ها و فضاهاي تجاري رايج مي باشد. براي خريد آجر دکوراتيو مي توانيد به صورت اينترنتي و از طريق سايت عمران مدرن اقدام کنيد.

 

قيمت آجر نماي داخلي

ليست قيمت آجر دکوراتيو داخلي به صورت خطي محاسبه مي شود و بر اساس نوع آجر نماي داخلي و رنگ آن تغيير مي کند. هم چنين خريد اينترنتي آجر دکوراتيو يکي ديگر از راه هاي تهيه اين نوع آجر نما داخل منزل است که راه ساده تري بوده و آجر ها دم منزل به شما تحويل داده مي شوند. در نظر داشته باشيد که در اين صورت هزينه هاي حمل و نقل تا محل را نيز خودتان بايد پرداخت کنيد. مواد اصلي در ساخت آجر دکوراتيو مواد پليمري و نانو است که يک سري پوشش هاي رنگي و غير رنگي نيز در ساخت آن ها استفاده مي شود. براي استعلام قيمت آجر نماي داخلي يا قيمت آجر نسوز نما داخلي مي توانيد با عمران مدرن تماس بگيريد. 

 

نوعي از آجر دکوراتيو با نام آجر نسوز نما داخلي شناخته مي شود که به علت نسوز بودن مي تواند از قيمت بالاتري برخوردار باشد. قيمت آجر نسوز نما داخلي به علت مواد اوليه و روش توليد آن در مواردي بيشتر از نوع معمولي است. اجر دکوراتيو خريد آسان و به صرفه اي داشته و استفاده از آن در دکوراسيون داخلي جلوه اي نو و جذاب به محيط منزل شما مي بخشد.

  

ليست قيمت آجر دکوراسيون داخلي

براي بررسي بهتر قيمت ها و انتخاب درست و مناسب نوع آجر دکوراتيو مورد نظرتان، بايد با فاکتور هاي موثر بر برآورد ليست قيمت آجر نسوز دکوراتيو يا آجر نما داخلي آشنايي داشته باشيد. در ادامه اين عوامل به صورت مختصر مورد بررسي قرار گرفته اند.

  • مواد اوليه : مرغوبيت و نوع خاک، ميزان فلزات موجود در خاک، ناخالصي ها و منطقه اي که خاک از آن برداشت شده، همگي بر قيمت آجر دکوراسيون داخلي تاثير مي گذارند.
  • نوع طراحي آجر نماي داخلي : هر کدام از انواع آجر دکوراتيو که در ادامه بررسي شده اند، تحت شرايط خاصي توليد و طراحي مي شوند و اين موارد در تعيين قيمت آجر نسوز نما داخلي موثر خواهد بود.
  • مقاومت آجر دکوراتيو : يکي ديگر از عوامل مقاومت آجر در برابر ضربه، سايش، خوردگي و ... است که با توجه به نوع کاربرد آن ها تغيير مي کند و در تعيين قيمت آجر هاي دکوراتيو نيز موثر است.

انواع آجر در دکوراسيون داخلي

آجر هاي دکوراتيو با توجه به کاربرد هايي که دارند، در طرح ها و رنگ هاي مختلف توليد شده و به فروش مي رسند. تنوع رنگي آجر دکوراتيو از بقيه انواع آجر نما بيشتر بوده و دست طراحان و مجريان در انتخاب انواع رنگ ها در راستاي همخواني با دکوراسيون داخلي باز است. مناسب بودن قيمت آجر نماي داخلي و سادگي نصب آن ها اين محصول را به يکي از پرطرفدار ترين محصولات ترئيني ديوار داخلي تبديل کرده است. در ادامه با انواع آجر نما داخلي و فضاهاي مناسب براي استفاده از آن ها آشنا خواهيد شد.(آذران پلاستيک)

 

آجر نماي داخلي سفيد

نوع متداول آجر نما براي دکوراسيون داخلي ، آجر دکوراتيو سفيد است که رنگ خالص و خام آن اين محصول را براي استفاده به روي هر ديواري مناسب مي سازد. اما بيشترين استفاده از آجر مصنوعي دکوراتيو سفيد يا آجر دکوراسيون داخلي سفيد ، ديوار پش تلويزيون مي باشد. در کنار ديوار دکوراتيو داخلي سفيد مي توان از انواع المان هاي ديگر نيز استفاده کرد و نگران شلوغ شدن فضا نبود. ساختار و جنس آجر نسوز دکوراتيو سفيد به گونه اي است که به راحتي مي توان به روي آن دريل کاري کرد و آويز هاي تزئيني يا ال سي دي را روي آن نصب نمود.

 

آجر دکوراتيو قهوه اي

از ديگر انواع آجر نماي دکوراتيو مي توان به نوع قهوه اي و طيف رنگ هاي تيره آن اشاره کرد. اين رنگ بر خلاف سفيد شايد با تمام اجزاي دکوراسيون همخواني نداشته باشد و استفاده از آن محدوديت هاي خاص خود را داشته باشد. از رنگ هاي تيره آجر دکوراتيو مانند قهوه اي و مشکي مي توان براي نماي ديوار هاي خالي و بدون تزئينات استفاده نمود. همچنين اين ديوار ها تا حد امکان بعد از نصب آجر نما دکوراتيو بهتر است هيچ گونه آويز يا دکوري نداشته و به صورت کاملا ساده باشند تا فضا را بي نظم و شلوغ نکنند. 

 

آجر نما داخلي منعطف

از اسم اين دسته از انواع آجر دکوراتيو مشخص است که چه ويژگي بارزي دارند. براي نصب اين نوع آجر نسوز دکوراتيو ، ابتدا بايد به آن ها گرما داده تا منعطف شوند سپس مي توان براي ديوارهايي با طرح هاي پيچيده و خاص از آن ها استفاده نمود. 

 

کاربرد آجر هاي دکوراتيو

آجر دکوراتيو به جهت مصارف گوناگوني در دکوراسيون داخلي مورد استفاده قرار مي گيرد. طرح آجر دکوراتيو داخلي بستگي به نوع کاربرد آن دارد، به همين منظور در ادامه با انواع روش هاي استفاده از آجر دکوراتيو داخلي آشنا خواهيد شد.

 

آجر نما براي دکوراسيون داخلي 

آجر نماي دکوراتيو در رنگ ها و طرح هاي متنوعي مورد استفاده قرار مي گيرد و مي تواند پاسخگوي سلايق و سبک هاي مختلف باشد. بايد توجه داشت که آجر مورد استفاده متناسب با سبک دکوراسيون داخلي باشد. از پرکاربردترين رنگ هاي مورد استفاده آجر دکوراتيو ، دو رنگ سفيد و قهوه اي است. مي توان بخشي از ديوار خانه را با آجر دکوراتيو داخلي نما تزئين کرد و يا اينکه تمام ديوار را با آن پوشاند. آجر نماي داخلي قابل استفاده در بخش هاي مختلف ساختمان همچون ديوارهاي ورودي، فضاي آشپزخانه، ستون و … مي باشد.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi
ديوارپوش ماربل شيت ارسال کارشناس نصب ، ديوارپوش ماربل شيت بدون واسطه بطور مستقيم ازکارخانه ، ويژگي ونکات مهم ديوارپوش ماربل شيت خريد + قيمت در ادامه مطلب

ماربل شيت و قيمت ماربل شيت وخريد ماربلشيت – الو مدرن

ماربل شيت نسل جديد ديوار پوش مي باشد اين متريال دقيقاً مشابه سنگ طبيعي است و از نظر ظاهر با سنگ مخصوص نما تفاوتي ندارد اما از جنس pvc ساخته شده است و ادامه کاملاً به شما توضيح ميدهيم.

ماربل شيت چيست ؟

قبل از هر چيزي به معني انگليسي اين لغت ميرسيم به معني سنگ مرمر است و شيک در اصطلاح به ورق گفته مي شود که درجمع لغوي ماربل شيت به ورق طرح مرمر ميرسيم

اجزاي تشکيل دهنده ماربل شيت

ماربل شيت درواقع از 70% پي وي سي و 30% پودر سنگ ساخته مي شود و بشدت استحکام بالايي دارد و ضخامت آن 4 ميليمتر است و طول و عرض آن 280 در122 سانتيمتر مي باشد

  

ماربل شيت چگونه به صنعت دکوراسيون راه يافت

همواره استفاده از سنگهاي طرح دار در صنعت دکوراسيون داخلي علاوه بر اينکه محيط لوکس بودن و جذابيت مي‌دهد يکي از پرکاربرد ترين متريال مورد استفاده اين صنعت بوده است.

با توجه به بالا بودن قيمت سنگ طبيعي مهندسين و توليدکنندگان اقدام توليد نموده اند که از نظر ظاهري بسيار شبيه سنگ طبيعي است اما از نظر ساختار و وزن کاملاً با سگ طبيعي متفاوت است. چرا که براي شکل گيري سنگ طبيعي به ساليان طولاني است که در دل طبيعت اين متريال شکل بگيرد و با استخراج آن و تبديل آن به سنگ قابل استفاده مراحل سخت و طولاني وجود دارد که طبيعتاً قيمت را بشدت بالا ميبرد ماربل شيت ساخته شده است که تمام محدوديت ها را بردارد و براحتي در کارخانه اين محصول ارزشمند ساخته مي شود درهر فضايي مار بکشيد استفاده ميشود

 

ويژگي ماربل شيت

  • آنتي باکتريال بودن ماربل شيت باعث مي‌شود تمام محيط ها قابل استفاده باشد
  • قابليت شستشو با مواد شوينده
  • قابليت نصب آن روي تمام سطوح ديوار هموار و ناهموار
  • ضد ضربه بودن آن باعث مي‌شود هر محيطي قابل استفاده باشد
  • ضد خش بودن
  • ضد حريق توليد که قابليت خودش خاموش شوندگي دارد
  • عايق صوتي بين ديوارها
  • قابليت نصب توسط ميخ و چسب
  • و ده‌ها قابليت ديگر

 

کاربرد پوشش ماربلشيت

اين ديوار پوش براي کاربردهاي متنوعي استفاده ميشود که ازجمله آن ميتوان به مکان‌هاي تجاري، مسکوني، اداري و… اشاره کرد. همچنين امکان استفاده ازآن براي بيمارستان ها، هتل ها، تالارها و ديگر مکان ها نيز وجود دارد. اين پوشش براي سقف نيز مي توان استفاده کرد، زيرا موجب مي شود که فضا داراي زيبايي بسيار زيادي شود. امکان اجراي  درفضاهاي مختلفي مانند پارکينگ، پلکان، لابي، راهرو و فضاهاي داخلي منزل وجود دارد. همچنين مي توان ازآن به عنوان قرنيز، قاب، گلويي، فيتيله، نبشي، اسکوتي و تسمه نيز استفاده کرد.

متريال، نقش خيلي مهمي درکيفيت فضا ايفا مي کند. اگر شما طراحي يک فضا را به بهترين شکل و توسط بهترين تيم طراحي انجام داده باشيد، اما متريال هاي مورد استفاده براي اجراي طرح خود را درست انتخاب نکنيد، ممکن است نتيجه اي که درآخر با آن مواجه مي شويد، هيچ شباهتي به تصوري که ازآن در ذهن خود داشتيد، نداشته باشد.

 

اگر شما يک طرح با متريال نامناسب ايجاد کنيد، تا حد زيادي به زيبايي و کيفيت آن خدشه وارد خواهيد کرد. درحال حاضر، متريال هايي درصنعت ساختمان وجود دارند که پيش تر موجود نبوده اند. پيشرفت فناوري سبب شده متريال هاي ساخته دست انسان، جايگاه ويژه اي درميان متريال هاي طبيعي باز کنند. يکي ازاين متريال ها که محبوبيت زيادي درنظر طراحان و کافرمايان دارد، سنگ مصنوعي است.

استونيت يا ماربل شيت ، نوعي سنگ مصنوعي است که ميتواند به‌شما کمک کند يک فضاي لوکس و خيره کننده خلق کنيد. شباهت اين متريال سنگ طبيعي خيلي زياد است. درکنار اين شباهت زياد، اين متريال از خصوصياتي برخوردار است که آن را نسبت سنگ طبيعي برتري ميدهند. بخاطر همين خصوصيات است که استونيت توانسته کاربرد بسيار زيادي در طراحي داخلي فضاهاي امروزي پيدا کند.

 

خصوصيات ماربل شيت

ابعاد بزرگ توليد ميشود يکي از خصوصيات آن نصب راحت و سايز بزرگ و بدون درد بودن آن است ، ماربلشيت رنگهايي مثل طرح انواع سنگ مرمر سفيد ساده بصورتي و يا سبز و غيره توليد مي شود

  • يک نسبت به سنگ صرفه اقتصادي بالايي دارد
  • در برابر رطوبت و آب مقاوم است
  • داراي وزن سبک اي هست ب
  • ه صورت تا روي سقف نيز قابل اجراست
  • روي ستون ها با ابزار مختلف قابل اجراست
  • سايز بزرگ دارد و بصورت يکپارچه نماي زيبا ايجاد مي کند
  • قابل اجرا سرويس بهداشتي و حمام و توالت
  • علت عدم استفاده از مصالح ساختماني هنگام نصب کثيف کاري ندارد
  • از بار بلژيک مي‌توان در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده کرد باشيد
  • روي ديوارهاي خوزستان هم قابل اجراست

معايب ماربل شيت

با اينکه اين متريال ارزشمند داراي صفات ارزنده ميباشد حکم ديوار پوش هست که اين خصوصيات را وجود داشته باشد اما اينجا به معايب اندک آن اشاره مي کنيم.

  • در زمستان سرد است
  • نسبت به سگ احساس واقعي بودن کمتري دارد
  • ظاهر و نماي گرمي ندارد و بيشتر به محيط ظاهر لوکس القا مي‌کند

    ماربل شيت در چه مکان هايي قابل نصب است

    • قابل نصب محيط منزل
    • قابل نصب و سرويس بهداشتي
    • قابل نصب بيمارستان و فضاي درماني
    • اجرا راه پله ها
    • اجرا بالکن
    • اجرا بين کابينت ها
    • نصب در اتاق پذيرايي و اتاق خواب و اتاق کودک
    • نصب درب پارکينگ
    • تقريباً هر فضاي داخلي قابل استفاده است

قيمت ماربل شيت

قيمت باتوجه به مدل هاي مختلف آن و نوع طراحي و اجرا آن مي تواند متفاوت باشد براي اين که به قيمت درست و دقيق محيط نصب رسيد حتماً با کارشناسان ما تماس بگيريد دليل اينکه قيمت ماربلشيت ازطريق تلفن قابل استعلام است بيشتر به شرايط اقتصادي بازار و نوار نوسانات ارز کشور بر ميگردد بطوري که قيمت ماربلشيت همواره درحال تغيير است

  • نصب و اجرا
  • ابتدا بايد ديوار را اندازه بگيريم
  • ديوار بايد کاملاً تميز شود
  • ورق ها را برش دهيد
  • چسب به اندازه مورد نياز روي ديوارها اعمال کنيد
  • و آخر هم روي ديوار با تراز مناسب قرار دهيد

پديده اي مثال زدني در صنعت دکوراسيون داخلي است. اين سبک از ديوارپوش اين ديواروش با داشتن بالاترين ميزان رضايت مشتري در صدر متريال هاي مورد استفاده درميان انواع ديوارپوش هايي است که امکان عرضه آن در بازار دکوراسيون داخلي وجود دارد. بعلت انعطاف پذيري بالا و طرح هاي متنوع دست طراحان و مصرف کنندگان را در انتخاب باز گذاشته و توانسته است جايگزين مناسبي براي بسياري از متريال هاي قديمي تر باشد.

اولين و پايه اي ترين سوال معمولا پرسيده مي شود درباره ي جنس ديوارپوش هاي سنگي است. اين متريال از پايه پي وي سي به ميزان 70 درصد و 30 درصد مابقي در ماربل شيت حاوي پودر سنگ هستند تا جنس متريال را به سنگ طبيعي نزديک تر نمايد و مواد افزودني ضد حريق و ضد باکتري و ميکروب نيز دراين پايه متريال استفاده ميگردد تا خيال شما نسبت به‌مقاومت و دوام اين متريال راحت باشد. همواره سوالاتي درمورد ورق هاي سنگي يا ماربل شيت مطرح بوده که ذهن خريداران و يا طراحان به‌خود مشغول ميسازد دراين مقاله سعي داريم که برخي ازاين سوالات متداول شما پاسخ دهيم و ازمکان هاي مناسب براي دکوراسيون نيز صحبت کنيم.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

پيشرفت صنعـــت ساختمان و شهرسازي از يک سو و سليقه هـــاي و علائق متفاوت بشر از سوي ديگر اين نيـــاز را به وجود آورد که سنگ هايي با طرح هاي جديد و البته مختلف و همچنين فاکتور هـــاي فيزيکـــي و مکانيکـــي، کيفيـــت بالاتر و قيمـــت مناسب، در دسترس قرار گيرد. از اين رو با رشد سريع جمعيت جهـــان و تفاوت در سليقه افراد، ديگر سنگ هاي طبيعـــي پاسخ گوي اين نياز انسانـــي و سليقه اي نبودند. بنابراين فشار بازار موجب گرديد ترکيب علوم مهندسي و هنر جايگزين مناسبي را براي اين چالش ارائه دهند. راه حل جديد در حقيقت آميخته اي از گرايش هاي مختلف علوم مانند عمران، معماري، شيمي، فيزيک و … بود که با عنوان سنگ هاي مصنوعي شناخته مي شوند. در سنگ مصنوعي، با ترکيب مواد و عناصر مختلف امکان ساخت سنگ هايي با زيبايي خاص، نماي يکدست و البته بدون تغييـــر در رنـــگ و طـــرح مدنظـــر تنها بـــا افـــزودن رنگ دانـــه و رزين سمنت پلاست وجود دارد. در اين نوع از سنگ ها امکـــان استفاده از ساير اجزاي صنعتي مانند قطعـــات فلـــزي، دانه هـــاي فسيلـــي و همچنين قطعـــاتي از سنگ هـــاي قيمتـــي به عنوان بخشي از ساختـــار سنـــگ وجود دارد که در نهايت علاوه بر بهبود ويژگي هاي فيزيکي سنگ سبب زيباتـــر و منحصر به فرد شدن طرح هـــا و مدل هاي سنگ مصنوعي مي شـــود.

 

سنگ مصنوعي چيست؟

سنگ مصنوعي (معادل واژه انگليسي Artificial stone) ترکيبي از سنگ‌ هاي طبيعي با مواد افزودني ديگر است که مواد اوليه سنگ مصنوعي شامل ترکيباتي نظير سيمان و افزودني هاي پليمري است که سبب کاهش وزن و نصب سريع تر در آن ها خواهد شد. ايده ساخت سنگ مصنوعي به واسطه افزايش زيبايي و تنوع طرح و رنگ در نماي داخلي و نماي بيروني ساختمان ها، سنگ فرش و کف پوش ها و همچنين محوطه سازي هاي بيروني پديد آمد. توليد سنگ مصنوعي، پاسخي به نياز سليقه هاي مختلف در طراحي و فاکتورهاي فيزيکي و مکانيکي با کيفيت و هزينه بهينه است.

يکي از ويژگي هاي مهم در سنگ هاي مصنوعي وزن، ضخامت و قيمت کمتر آن ها نسبت به سنگ هاي طبيعي است. از آنجا که سنگ هاي مصنوعي از ترکيب مجدد سنگ هاي طبيعي با مواد افزاينده ديگر ساخته مي شوند داراي قيمت کمتري نسبت به سنگ هاي طبيعي هستند. همچنين براي آماده نمودن يک سنگ طبيعي و استفاده آن در صنعت بايد کارهاي زيادي بر روي آن انجام گيرد که اجراي فرايندهاي آن هزينه بر خواهد بود. با توجه به آن سنگ هاي مصنوعي ديگر نيازي به اين فرايندها ندارند و در کنار آن مي توان از طرح ها و رنگ هاي مختلف متناسب با سليقه مشتري توليد نمود. يک نکته ديگر در توليد سنگ هاي مصنوعي ضخامت کمتر آن ها است که با توجه به مقاومت ساختاري بکار رفته در آن ها مي توان از آن ها در فنداسيون هاي خاص با توانايي بالا بهره گرفت. سنگ هاي مصنوعي به دليل رس بکار رفته در آن ها داراي قابليت تحمل گرمايي بالايي هستند که اين ويژگي سبب شده از آن در ساخت فضاي خارجي و شومينه بهره برد. همچنين به دليل بکار رفتن سيمان در آن همانند ديگر محصولات سيماني عمر مفيد بالايي خواهد داشت.

تفاوت با سنگ هاي طبيعي

از منظر قيمت، سنگ هاي مصنوعي به دليل نحوه توليد و انتقال آن به بازار و البته ويژگي هايي مانند وزن و ضخامت کمتر داراي قيمتي به مراتب کمتر از سنگ هاي مصنوعي هستند. از سوي ديگر با انتخاب عناصر افزودني متفاوت مي توان مقاومت ساختاري آن ها را تا حد بسيار زيادي افزايش داد.

تاريخچه سنگ مصنوعي

در رابطه با تار?خچه تول?د سنگ مصنوع? م? توان به تول?د اول?ن نمونه هاي موزا??ک در 2000 سال قبل در روم باستان اشاره کرد. پس از آن ن?ز در ?ونان نمونه هايي از سنگ هاي مصنوع? با استفاده از قطعات مربع? سنگ هاي طب?ع? ساخته شده است. يونانيان از ا?ن تول?دات به عنوان سنگ فرش استفاده م? کردند و با تصاو?ري از انسان، ح?وانات و طرح هاي هندس? منظم به آن ها نقش مي دادند. تول?د ا?ن محصول تحت عنوان تجاري سنگ مصنوع? و به شکل? که امروزه مورد استفاده قرار م? گ?رد از سال 1960 در کشور ا?تال?ا آغاز شده است.در مواد اوليه سنگ مصنوعي از سيمان، رس‌ها، آگرگات ‌هاي سنگ ‌هاي ضايعاتي و خاک‌ هاي سبک وزن استفاده مي ‌شود. براي بهره‌گيري از رنگ ‌هاي مختلف و زيبايي سنگ‌ مصنوعي از رنگ دانه هاي اکسيد آهن استفاده مي شود.

به دل?ل برخ? و?ژگ? هاي خاص مصالح سنگ? نسبت به سا?ر مصالح ساختمان?، ا?ن مصالح از د?رباز ?ک? از پرکاربردتر?ن مصالح مورد استفاده انسان از بدو شروع زندگ? بشر روي ا?ن کره خاک? بوده است. در واقع م? توان چن?ن گفت که در ط? س?ر تار?خ? تمدن بشري مصالح سنگ? همواره مورد استفاده بشر بوده است، اما در ا?ن س?ر تکامل? و در برهه هاي زمان? متفاوت، نوع استفاده بشر از ا?ن مصالح متناسب با آن زمان تغ??ر کرده است.(آذران پلاستيک)

 

اما مي توان گفت فناوري توليد سنگ مصنوعي به شکل امروزي از حدود سال 1960 و در کشور ايتاليا شکل گرفت. بدين ترتيب کارخانه هاي توليد سنگ مصنوعي با سرعت در اين کشور شروع به فعاليت کردند.پ

امروزه ن?ز مصالح سنگ? با اشکال مختلف و به طور وس?ع? در فعال?ت هاي مختلف عمران? مورد استفاده قرار م? گ?رند. به عنوان مثال سنگ هاي ساختمان? از جمله مصالح سنگ? به شمار م? روند که با توجه به و?ژگ? هاي مطلوب ز?ادي که دارند کاربرد بس?ار گسترده اي در معماري و نماي ساختمان ها در مناطق شهري دارند.(آذران پلاستيک)

 

ويژگي هاي سنگ مصنوعي

  • وزن بسيار سبک تر نسبت به انواع طبيعي آن ها

وزن سنگ هاي مصنوعي در حدود 15 کيلوگرم براي هر مترمربع است

  • طرح ها جذاب

ظاهر و طرحها?? که براي ساخت سنگ مصنوع? م? تواند مورد استفاده قرار گ?رند بس?ار متنوع و ز?با هستند. به کارگ?ري اجزا، عناصر و دانههاي غ?رمعمول مانند اجزاي فس?ل?، قطعات فلزات و ن?ز هر دانه مورد نظري که بتواند در ترک?ب مخلوط سنگهاي مصنوع? قرار گ?رد جزء مزا?ا?? است که ز?با?? منحصر به فردي به سنگهاي مصنوع? م? دهد.

  • رنگ هاي متنوع

ع?وه بر ا?نکه رنگدانه هاي مختلف? م? تواند براي رنگ کردن سنگ مصنوع? به کار برده شود و هررنگ ترک?ب خاص? را به سنگ م? دهد، ثبات رنگ در تمام قطعات سنگ اسلبها و ت?لها از د?گر خصوص?ات سنگهاي مصنوع? است.

  • ضخامت کم

ضخامت سنگ هاي مصنوعي در مقايسه با مقاومت بالاي آنها بسيار پايين است

  • عمر بسيار زياد

اين نوع از سنگ ها با وجود حفظ ساير ويژگي هاي خود داراي عمر مفيد بالا هستند. تکنولوژي توليد اين محصولات با ترکيب سيمان هاي کيفيت بالا، عمر مفيد استفاده از سنگ مصنوعي را تا بيش از 30 سال تضمين مي نمايد .

  • مقاومت بالا

بر اساس آزمايش هاي صورت گرفته از نظر مقاومت سنگهاي مصنوعي در برابر فشار، انعطاف‌پذيري و يخ‌زدگي و خراشبرداري ميتوان اذعان داشت نسبت به سنگهاي طبيعي از وضعيت بهتري برخودار هستند.

  • امکان سفارش طرح خاص با رنگ دلخواه

در موارد خاص و در صورت نياز مشتري محصول نهايي مي تواند مطابق با طرح و رنگ پيشنهادي طراحي و توليد شود.

تکنولوژي ساخت سنگ مصنوعي

معمولا موادي كه براي توليد سنگ مصنوعي بكار مي رود به گونه اي تعيين مي شوند كـه محصول نهايي بـراي استفاده در كارهـاي داخلي و خارجي ساختمان چه در كف و چه در نما ايده‌آل و مناسب باشد. فناوري تركيبـي ويبـره-پـرس و نيـز بكـار بردن مواد طبيعي سنگ در تركيب آن از جمله مرمرها، سنگهاي كلسيتي، گرانيتها، و سـنگهاي سيليـسي بـه همراه سيمان و مقدار كمي آب خواصي به سنگ ميدهد كه %75 كيفيت خواص سنگ طبيعـي را دارا باشـد.

کاربرد سنگ مصنوعي

همانطور که پيش از اين نيز بيان شد ايده ساخت و توليد سنگ مصنوعي از آنجا شکل گرفت که طراحان و معماران ساختماني جهت زيباتر و منحصربه فردتر کردن فضاهاي داخلي و بيروني ساختمان از جمله کفپوش ها و نماي ديوار به سنگ هايي با فاکتورهاي مد نظر خود نياز داشتند. اين موارد استفاده موجب ظهور سنگ هاي مصنوعي شدند. اما کاربرد آن ها منحصر به اين چند بخش نشد و روز به روز به تغيير سليقه ها و نياز جامعه کاربردهاي جديدتري پيش روي اين نوع محصولات قرار گرفت. بطور خلاصه اصلي ترين کاربردهاي سنگ مصنوعي را مي توان شامل موارد زير بر شمرد:

  • نماي بيروني ساختمان
  • نماي داخلي ساختمان
  • محوطه هاي داخل حياط خانه
  • زيباسازي فضاي شهري
  • کف پوش و سنگ فرش
  • نماي داخل سرويس هاي بهداشتي و حمام
  • نماي شومينه
  • نماي ستون هاي ساختمان
  • نماي پنجره
  • راه پله
  • تزيين ويلا و باغ ها


:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

استون شيت با بهترين کيفيت بازار قيمت استون شيت – آذران پلاستيک

استفاده کردن از انواع سنگ در دکوراسيون داخلي در فضاهايي مانند ادارات، نمايشگاه ها، سالن هاي سينما، کنفرانس و يا منازل با توجه به نماي لوکسي که به فضا مي ‌دهد هميشه پر طرفدار بوده است. اما استفاده از سنگ طبيعي در کنار تمامي زيبايي ها و خاصي که دارا مي باشد داراي معايبي هستند.

مثلاً مراحل نصب سنگ بسيار سخت است و با شلوغ کاري بسيار زيادي انجام مي شود. سنگها وزن بسيار سنگيني دارند. که ممکن است با توجه به زلزله و يا ديگر موارد مقداري خطرناک باشد بنابراين بهترين گزينه براي استفاده به جاي سنگ مي تواند ديوار پوش هايي باشد که داراي طرح سنگ هستند استون شيت يکي از بهترين ديوارپوش هايي است که نزديک ترين و طبيعي ترين شکل ظاهري را به انواع سنگ دارد و براي تهيه آن نيازمند بودجه کمتري خواهيد بود.

استون شيت چيست؟

استون شيت نوعي ورق سنگ مصنوعي است که از ترکيب پي وي سي و پودر سنگ ساخته مي شود که مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و نم دارد و قابليت شستشو را نيز دارا ميباشد. شما ميتوانيد از اين ورقه ها در مکان هاي مختلفي مانند فضاهاي بين کابينت، سرويس بهداشتي، حمام، ساختمان، ستونها و ديگر مکان‌ها استفاده نماييد. اين ورقه ها جايگزين بسيار مناسبي براي سنگ ها هستند که داراي ضخامت کمتري هستند و همچنين بار تخريبي آنها بسيار کم مي‌ باشد به راحتي نصب مي شوند و کثيف کاري و دردسرهاي چسباندن سنگ را نيز ندارند.

مزاياي استفاده از استون شيت چيست؟

استون شيت يکي از انواع ديوارپوش ها مي باشد که خاصيت ضد نم و رطوبت دارد، آنتي باکتريال است و بيشتر در بيمارستانها و يا در فضاي مهد کودک ها استفاده مي شود هيچ جرم و ميکروبي روي آن نمي ماند و شما مي توانيد به صورت کامل رفع نياز شستشو دهيد و نظافت نمايد شما مي توانيد هر نوع مواد شوينده و ضدعفوني کننده را براي آن استفاده کنيد شما همچنين مي توانيد از استون شيت در فضاهاي گرم يا در آشپزخانه استفاده نماييد زيرا در برابر حرارت فرم خود را از دست نمي دهد و در صورت اشتعال خود به خود خاموش مي شود و شعله ور نمي شود.

همچنين استون شيت خاصيت ضد ضربه، ضد خش دارد بسيار محکم و مقاوم است و شما مي توانيد از آن در فضاهاي پر تردد عمومي مانند سينما، پاساژ ها، راه پله ها استفاده کنيم و نصب آن بسيار راحت است و با استفاده از چسب هاي مخصوص و يا ميخ هاي بادي ريز به لايه زيرين خود روي ديوار مي چسبد داراي ابزارهاي سنگي متناسب با روکش هاي خود مي باشد که به راحتي مي توانيد آن را در انواع فروشگاه ها به صورت حضوري و يا انلاين خريداري کنيد.

استفاده از استون شيت در دکوراسيون داخلي

شما مي توانيد به راحتي و بر اساس سليقه خود انواع طرح هاي استون شيت و يا سنگ مصنوعي را در فضاهايي مانند لابي، راهرو، پارکينگ و فضاهاي داخلي در انواع ادارات و يا ديگر فضاها استفاده نماييد. همچنين مي توانيد از استون شيت به عنوان فضاي بين کابينتي در آشپزخانه و همچنين سنگ روشويي در حمام و سرويس‌هاي بهداشتي نيز استفاده نماييد.

کاربردهاي ديگري که استون شيت دارد اين است که قابليت استفاده به عنوان سقف کاذب و يا کفپوش را دارا مي باشد. استون شيت ها داراي ظاهر براق هستند و بسيار متراکم اند و ضخامت آن ها نيز کم مي باشد. اين ديوارپوش ها به هيچ عنوان درزي ندارند و يکپارچه هستند شما مي توانيد آنها را به صورت تايلي خريداري نماييد همچنين اين محصولات قابليت استفاده روي درب را نيز دارا مي باشند.

استون شيت ها دوستدار محيط زيست هستند.

اگر از انواع سنگ براي تزيينات دکوراسيون داخلي خود استفاده نماييد جداي از اينکه بايد هزينه بسيار زيادي را براي آن پرداخت کنيد بايد گفت که شما تقريباً به محيط زيست نيز خسارت ميزنيد به خاطر اينکه شکل گيري و پديد آمدن يک قطعه سنگ در دل طبيعت ميليونها سال طول مي کشد تا زماني که شما متوجه اين عدد مي شويد اهميت و ارزش سنگ طبيعي براي شما نمايان تر خواهد شد.

منابع ديگري مانند نفت، گاز، درخت، آب نيز در راس توجه ما قرار دارند که توليد مجدد آنها نيز مانند سنگ بسيار طولاني مي باشد. سنگ ها جزو منابع طبيعي هستند که پايان پذيرند زيرا روند شکل گيري مجدد آنها بسيار طولاني است و استخراج بي رويه آنها مي تواند باعث آسيب زدن به محيط زيست و همچنين اسيب به نسل بعدي  مي شود اما استفاده از استون شيت مانع اين اتفاقات مي شود زيرا آنها ورق هايي هستند از جنس پي وي سي و پودر سنگ که در آنها سنگ بسيار کم به کار رفته است و همين امر باعث جلوگيري از آسيب به محيط زيست مي شود.

 

نصب استون شيت

بسيار از مشتريان بعد از خريد استون شيت در ابتدا تصميم مي گيرند که خود با توجه به راحتي نصب،  اقدام به نصب استون شيت ها نمايند اما زماني که ورق ها دستتان ميرسد شاهد اين خواهيد بود که طرح‌هاي متفاوتي بر روي اين ورق ها وجود دارد و نصب آنها تنها کار نصابان حرفه ‌اي است که بتوانند اين طرح‌ ها را به صورت طبيعي کنار يکديگر قرار دهند و کار نصب استون شيت را انجام دهند با اين که نسبت آنها تنها نياز به برش و چسب دارد اما بايد به اين نکته توجه کنيد که براي آن که شکل طبيعي سنگ هاي روي استون شيت حفظ شود حتماً بايد از نصابان براي اين کار کمک بگيريد.

تفاوت استون شيت و کاشي

در سال‌ هاي قبل و قبل از باب شدن استفاده از ديوارپوش هاي استون شيت و ماربل شيت بسيار مرسوم بود  که از انواع کاشي ها براي تزيين فضاي داخلي و دکوراسيون ها در آشپزخانه و سرويس بهداشتي استفاده شود. درست است که کاشي ها نيز قيمت کمتري نسبت به سنگ هاي طبيعي داشتند اما با گذر زمان و با توجه به اينکه لعاب کاشي با مرور زمان از بين مي‌ رفت و يا آنها با توجه به فشار زياد شکسته مي ‌شدند باعث شد که طراحان به فکر استفاده از ديوارپوش هايي از جنس سنگهاي مصنوعي به نام استون شيت بيفتد.

اين مواد و متريال جايگزين بسيار مناسبي براي کاشي ها مي باشند زيرا درز هاي موجود در کاشي ها را ندارد که باعث مي شود ميکرو با جرم در آنها جمع نشود همچنين ضخامت آنها نسبت به کاشي ها بسيار کمتر ميباشد و وزن کم آن ها باعث مي شود تا ساختمان وزن بيشتري را تحمل نکند.

قيمت استون شيت

مطمئنا قيمت استون شيت در زمان خريد با توجه به سرمايه شما از اهميت بسيار بالايي برخوردار مي باشد قيمت و هزينه استون شيت مي تواند با توجه به متراژ، کيفيت، ضخامت، برند و فروشگاه مورد نظر داراي قيمت هاي متفاوتي باشد. بنابراين قبل از آن که اقدام به خريد استون شيت نماييد توصيه مي کنيم حتما با شماره هايي که بر روي سايت المان پلاست قرار دارد تماس بگيريد تا با قيمت آن و همچنين موجودي آن مطلع شويد.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

سقف کاذب درمنزل همانقدر اهميت دارد که‌در محيطهاي اداري مااز آن‌به عنوان يک محصولي دکور استفاده ميکنيم ، سقف کاذب زيبا محيط راگرم و زيبا جلوه خواهند داد. قبلا طاق را صرفا با يک نقاشي و گچ کردن به اتمام مي رساند اما امروزه سليقه‌ها تفاوت پيدا کرده است، کسي به‌سراغ نقاشي و گچ نميرود ، ما براي شما هم نمونه هاي مختلفي رابه ارمغان خواهيم اورد و هم اينکه قيمت مناسبي دارد، شما مي توانيد بهترين را درطاق نصب کنيد و استفاده نماييد. در واقع سقف کاذب را ميتوانيم روي طاق اصلي نصب کنيم و يک بار بر روي طاق اصلي با وزن بسيار کم به اين جهت که وزن سازه‌ها و تايلهاي برروي قسمتهاي طاق تقسيم بندي مي‌شود و هيچ گونه بار اضافه رابر سازه اصلي ساختمان تحميل نميکند.

هميشه براي آذيين بندي و دکوراسيون سقف پوش متريال مختلفي را ما در شرکت اذران دکور به مشتري خود معرفي ميکند ، اصلا مشکلي نيست‌که متراژ پروژه شماچقدر باشد کم باشد يازياد و يااينکه محيط پروژه منزل باشد يامحيط اداري و کاري ،‌ همواره مارا به‌عنوان مشاور دکور خوددر کنار خودداشته باشيد. ماهميشه متريال درجه يک را خدمت شما ازدرب کارخانه عرضه خواهيم کرد. تصميم گرفته‌ايم‌که خريد شمارا بي واسطه انجام دهيم و تمامي متريال مربوط به سقف کاذب همچون خود تايل و نيز سازه آن رابه صورت مستقيم در رنگ بندي مختلف به‌شما خوبان عرضه مستقيم داشته باشيم . بنابراين کيفيت درجه يک رابراي‌خود اولويت قرار داده‌ايم و نيز داشتن قيمت کاملا پايين باتوجه به‌بودجه ريالي شماخوبان به‌عنوان سروران شرکت را مد نظر خودداريم.

سقف کاذب در واقع تشکيل شده است از چندين متريال که در کنار هم قرار گيري آن باعث شکل گيري يک طاقبسيار ايده ال خواهد شد، در واقع سقفي که از طاق اصلي نزديک به ده تا پانزده سانت پايين تر باشد تا بتوانيم فرايندهاي مختلفي همچون، مخفي کردن تاسيسات ساختمان، لوله کشي آب و فاضلاب، همچنين برق کاري را ميتوانيم در پشت اين تايلهاي بسيار زيبا مخفي کنيم. در واقع يک نوع عايق پوششي و از سمت ديگر به نوعي عايق صوتي هم هست، به اين جهت که معطوف به قسمت خاصي نيست، هم در منازل و نيز در مراکز تجاري و خريد و از سمت ديگر در مراکز عمومي قابليت نصب را دارد.

در واقع سقف کاذب تقسيم بندي مي شوند به:

پانل پي وي سي در انواع و رنگ بندي گوناگون

تايل پي وي سي در انواع مختلف همچون ساده و روکش دار

تايل گچي در انواع مختلفي همچون (ساده، تخم مرغي و حصيري)

تايل اسمان مجازي در حدود 40 طرح و رنگ مختلف همراه با سازه کشي کشسان

سقف کاذب سي ان سي cnc که به صورت همراه با سازه کشي درجه يک از سازه هاي گالوانيزه سفيد و طلايي

سقف کاذب داراي تنوع هاي مختلفي است، به هر پوششي که باعث شود طاق را آذيين بندي و آرايه هاي داخلي ساختمان را در داخل آن نصب کنيم، سقف پوش يا سقف کاذب گفته مي شود، شما در منزل يا محيط اداري خود در حال حاضر يک سقفي داريد که بالا سر است، حالا نياز است اين طاق از شمايل تکراري خود خارج شود و به يک طاق زيبا تبديل شود.

خوب در ابتدايي روش ما بايد يک باري را به اين طاق اضافه کنيم،‌ بنابراين در مرحله اول کارشناسان شرکت آذران پلاستيک،‌ طاق را از نظر استحکام سنجي خواهند کرد که ايا ميتواند نياز مشتري را بر طرف کند و ما ميتوانيم سقف پوش به آن اضافه کنيم يا خير خوب در اکثر پروژه‌ها اين امکان وجود دارد اما در بعضي ديگر چنانچه که امکان پذير نباشد حتما اقدام به استحکام آن خواهيم نمود.

 

خريد سقف کاذب

در اين بخش در مورد خريد سقف کاذب با شما صحبت کنيم و در اين مهم اشاره کنيم که تهيه کردن سقف کاذب به سهل ترين روش ممکن امکان پذير است، در سايت شرکت اذران دکور به خوبي شما نمونه هاي مختلف را در حال مشاهده کردن هستيد، ولي خوب بايد به صورت حضوري هم اين متريال ديده شود و در نهايت تصميم گيري شود، کيفيت ها را در رتبه هاي بالايي قرار داده شده است، همه جنس ها در درجه اول قرار گرفته است و در هم چنين حضور تيم نصاب حرفه اي در اين امر محقق مي شود. کافي است که شما مشتري هاي محترم در تهران و نيز شهرستان هاي خوب کشورمان اين متريال را مشاده کنيد و بعد در خدمت باشيم. در روش هاي خريد خدمت شما دوستان اشاره مي کنيم که دو بخش مجزا وحود دارد که شما تهيه کنيد، در بخش اول اين است که به صورت خريد انلاين داشته باشيد، در هر پيام رسان هايي که روي تلفن همراه شما وجود دارد، تيم ما در خدمت شما است که با کيفيت ترين نوع جنس و نيز پر فروش ترين ها را به شما تقديم کند، هم چنين در هر زمينه اي ويژگي ها و نيز معايب اين امر را نيز خدمت شما شرح ادب مي کنيم. روش هاي مختلفي در اين سال ها براي خريد کردن شما وجود دارد، معمولا بيشتر مشتري ها به روي خريد انلاين گرايش دارند ولي عزيزاني هم هستند که در تهران و حومه هستند و با توجه به دسترسي بسيار خوب از طريق خيابان ها و اتوبان ها، به راحت ترين شکل به محيط شرکت مي رسيد و ما خدمتگزار شما باشيم.

اشاره کرديم در مورد خريد سقف کاذب، روش هاي حضوري هم امکان پذير است براي دوستاني که در شهرستان هاي خوب کشورمان هم حضور دارند براي تهيه کردن اين کالا به سراغ پيام رسان هاي داخلي يا خارجي خواهند رفت و با علم بر اينکه کاملا کاتالوگ هاي بسيار مناسبي از اين متريال روي سايت اذران دکور وجود دارد شما قادر هستيد که مدل هاي مختلف را نگاه کنيد و در نهايت انتخاب خودتان را از بين اين همه مدل داشته باشيد، چرا که فيلم هاي قبل و بعد از نصب هم وجود دارد که با علم بر اينکه کيفيت را در نظر داريم، حتي اموزش نصب را نيز در اين بستر خواهيم داشت. هم چنين براي شما اين مهم فراهم است که به انبارها غرب و نيز جنوب غرب ما تشريف ببريد و به صورت حضور هم اين متريال را نگاه کنيد و در نهايت تصميم سازي کنيد که ايا اين کالا براي شما مناسب است يا خير. در اين بخش هم انباردارها و نيز تيم فروشي از ما حضور دارند که کاملا متريال را خدمت شما دوستان گرامي معرفي کنند و تصميم گيري نهايي را با شما داشته باشند و حتي مي توانيد که درب انبار نيز تسويه حساب انجام بدهيد و اگر اتومبيل داريد اين متريال را با خودتان حمل کنيد. کافي است که فقط افتخار بدهيد و از سقف کاذب آذران پلاستيک خريد خودتان را داشته باشيد.

 

سقف کاذب پي وي سي pvc

اکنون نياز است که کمي توضيحات بيشتري را خدمت شما در مورد سقف کاذب ارائه دهيم تا راهکار مناسب خريد را پيش پاي شما عزيزان قرار دهيم. سقف هاي کاذب و تايل هاي 60 در 60 کاملا به صورت شکل هندسه اي مربعي است، اين نوع سقف به جهت زيبايي و قيمت مناسب بسيار از سوي متشري هاي مورد استقبال قرار گرفته است. اين نوع سقف به وسيله پروفيل هاي آلومينيومي و يا گالوانيزه به رنگ هاي طلايي يا نقره اي و مسي به فروش ميرسد. به صورت شبکه هاي 60 در 60 سانتيمتر به همديگر متصل يا کليک ميشود و در نهايت تايل ها روي آن قرار خواهد گرفت

مهمترين بخش سقف هاي کاذب پي وي سي pvc داشتن زيرسازي مناسب است، بدين شکل که با يک زيرسازي ميتوانيم عاليترين قسمت آن دسترسي هرچه سريعتر به سقف مي باشد که احيانا براي لوله هاي تاسيسات و نيز شبکه کشي و کابل هاي برق دسترسي عالي خواهد داشت. چنانچه که اين نوع تايل را با سقف هاي ديگر که در قسمت سقف پوش ها توضيح داده ايم ترکيب کنيد يک ترکيب ايده ال را خواهيد داشت.

در واقع سقف کاذب پي وي سي را شما مي توانيد در تمامي بخشها خريداري و نصب کنيد و معطوف به مکان خاصي نيست، مثلا در مورد آسمان مجازي ما عرض ميکنيم که معمولا براي سرويس بهداشتي و يا حمام، از سمت ديگر براي يک قسمت از اشپزخانه يا مطب پزشکي مي توانيد استفاده کنيد اما در مورد پانل پي وي سي موضوع متفاوت است، تنها سقف کاذبي است که ميتوانيد هم روي ديوار و هم روي سقف نصب کنيد در واقع همين نوع از محصول پي وي سي با داشتن طول شش متر و عرض بيست سانت است که هر بسته ي آن مي تواند فضايي در حدود 12 متر مربع را پوشش دهد.

  

سقف کاذب ارزان

بخش ديگري که براي شما اهميت دارد به قيمت هاي و بهاي ريالي ارزان قيمت است، به اين خاطر است که به سمت و سوي سقف کاذب ارزان خواهيم رفت و با توجه به مدل هايي که روي تار نماي وجود دارد به خوبي اين محصولات را به شما تقديم وظيفه مي کنيم، اعتقاد داريم که در يک کفه ترازو هزينه جنس قرار دارد و در کف ديگر ترازو هزينه نصب قرار گرفته است، بايد هر دو کفه يک سان و مساوي باشد، اگر تعادل اين کفه بهم بريزد نهايت کار به خوبي انجام نمي شود. اجازه بدهيد که اين موضوع را گسترش بدهيم، شرح بدهيم که اکنون سقف هاي کاذب مي توانيد در سه جنبه هاي مختلف دسته بندي شود، از نوع بهاي اقتصادي، بهاي متوسط و نيز قيمت تمام شده لوکس دسته بندي شود، در اين بخش که خدمت شما هستيم در مورد قيمت ارزان در حال صحبت کردن هستيم و کمي جلوتر هم در مورد سقف کاذب لوکس هم با شما عرض ادب مي کنيم، همان طور که مي دانيد در سال هاي گذشته نوع پانل هاي پي وي سي و نيز نوع تايل هاي شصت در شصت به عنوان يک فضاي بسيار خوبي در حوزه دکور وجود داشته است، اما در اين امر در اين سال ها هم فروش خودش را همين چند مدل نمايش داده است، مخصوص براي محيط هايي که اداري هستند و يا براي سرويس بهداشتي و حمام، تمام افراد به دنبال يک محصول و يا به زبان ديگري سقف کاذب ارزان هستند، خوب بيشتر در مورد آن در قسمت بعدي شرح مي دهيم.

چه طور مي توانيد خريد سقف کاذب ارزان را داشته باشيد، به اين طريق است که قرار است در گام اول چه بخشي را ما دکور کنيم، چرا که بيش از 70 درصد از پروژه هايي که در مورد سقف کاذب است حتما در مورد نصب هم با ما و دپارتمان نصب اذران دکور صحبت مي شود، خوب يک کار خوب اين است که شما در نظر بگيريد که فيلم و ابعاد از محيط پروژه ارسال کنيد، يک مثال اشاره کنيم که به خوبي درک موضوع رخ بدهد، به اين معني که قرار است ما يک سوله ي عظيمي را مزين به المان هاي دکوري کنيم، خوب در قدم اول اين که قرار است که چند متر مربع باشد، هم چنين از چه کالايي براي پوشش دهي اين محيط قرار است که بهره گيري شود و در نهايت تصميم گيري کنيم که ايا اين کالا در در مدت زمان خوبي هم روي فضا قرار خواهد گرفت يا خير، به اين خاطر با کارفرماي محترم صحبت ميکنيم؛ که قرار است که سازه کشي کنيم و همراه با تايل هاي 60*60 به شما تقديم وظيفه شود، يا اينکه پانل هاي پي وي سي در نوع خودش اکنون هم به عنوان يک سقف کاذب ارزان قيمت به شما تقديم ميشود، هم چنين اگر يک محيط کوچک باشد در نوع خودش اسمان مجازي توانسته است که کار را به زيباترين شکل جلو ببرد، بنابراين يک نتيجه گيري کنيم که هر چقدر متراژ پروژه وسيع تر باشد نوع جنس هم تغيير مي کند، کيفيت ها هر کدام هم متفاوت است ولي خوب در محيط هاي کوچک اشاره کنيم هر چقدر که جنس لوکس تر باشد طول عمر بالاتري را نيز در پي دارد. در بخش هاي ديگري در مورد سقف کاذب در تهران و شهرستان اشاره کنيم.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi
پانل پي وي سي نوعي عايق ديوار و سقف است. خريد پانل پي وي سي به قيمت عمده و کيفيت بي نظير، قيمت و خريد به قيمت کارخانه ، نصب+فروش+کارشناس ارزياب در آذران پلاستيک

نصب پانل پي وي سي و قيمت خريد پانل پي وي سي خوب – آذران پلاستيک

انواع ديوارپوش‌در دنياي دکوراسيون داخلي وجود دارد اما از پرطرفداران صنعت دکوراسيون داخلي قطعا پانل پي وي سي است؛ اين سبک ازديوارپوش تقريبا از بهترين انواع متريال ها براي پوشش هر فضايي است؛ از ديرباز پانل پي وي سي مورد نظر همه مشتري‌هاي خوب شرکت الو مدرن بوده است، يکي از بهترين مدل‌هاي ديوارپوش‌براي نصب سريع قطعا پانل پي وي سي است.

درمورد پانل پي وي سي شرايط جنس و نصب مختلف است، يکي‌از بهترين تجربه‌هاي نصب پنل پي وي سي رادر مکان‌هاي تجاري داشته ايم هر چند که‌از مدل‌هاي روکشدار خاص آن حتي براي دکور منازل و مجموعه‌هاي مسکوني نيز استفاده مي شود؛ پانل پي وي سي هم قابليت نصب بر روي ديوار،را دارد و هم قابليت نصب بر روي سقف، مرقوم به‌صرفه ترين، ارزان ترين، ساده ترين نصب، بيشترين طيف رنگ، بالاترين ميزان مدل‌هاي مختلف‌را مي توانيم‌در پانل پي وي سي به شما تقديم کنيم.
پيشنهاد ما براي آن دسته‌از عزيزاني که مايل هستند درکمترين زمان ممکن و نيز قيمت پايين ترين محصول هم ديوار و هم سقف خود راتغيير دکوراسيون دهند قطعا پنل پي وي سي است.

ويژگي پانل پي وي سي

اين مدل ديوارپوش‌ها همواره ازچند سال گذشته که‌در ايران وجود داشته است و تقريبا داراي بيشترين ميزان فروش و نصب رادر اختيار دارد واين قطعابه دليل مزاياي بسيار پنل پي وي سي است که‌در ادامه درمورد مزايايي اين ديوارپوش‌ها خدمت شما عنوان ميگردد.
يکي از‌دلايل عمده انتخاب پانل پي وي سي به‌اين خاطر است که هم داراي قابليت کليک شدن درهم راداشته و هم اينکه قادر است‌در ديوار و سقف انواع فضا ها اجرا شود، ونصب آن داراي کمترين دردسر و همين طور مدل‌هاي متنوعي دارد که ميتواند تغيير دهنده کامل دکوراسيون داخلي شما باشد.

 

درادامه به‌طور خلاصه درمورد ويژگي‌هاي پنل پي وي سي به‌شما توضيح ميدهيم :

  • کاملا ضد خش و مقاوم دربرابر خش‌ها مگر اينکه کليد و اجسام نوک تيز رابا زور بخواهيد خش بندازيد
  • کاملا قابليت شتسشو دارند و درمقابل مواد شوينده مقاوم هستند با ابعاد طول 6 متر و عرض 20 سانت
  • کاملا انتي باکتريال به‌صورتي که ميکروب‌هاي روي سطح ديوارپوش‌جمع نمي شوند
  • کاملا مقاوم دربرابر حرارت و رفتار اين مدل ديوارپوش‌هاي پي وي سي درمقابل آتش ريزنده است
  • درحدود 70 رنگ و تنوع رنگ و روکش
  • تا درصد قابل توجهي عايق صوتي و نيز عايق حرارتي
  • نصب کاملا آسان
  • تعميرات و نگهداري اين مدل از‌ديوارپوش‌ها کم هزينه است‌به جهت مواد
  • ميتواند تجهيزات داخل ساختمان همانند لوله ها، کابل کشي ها، تجهيزات داخلي منازل
  • کاملا قابليت انعطاف پذيري است و بااين روش نصب براي سقف و ديوارها رابسيار سهل تر کرده است
  • داراي انواع مختلف سبک خارج ازبحث روکش مدل هايي چون: ضد ضربه – معمولي – شياردار – چاپي و غيره دارد.

قيمت پانل پي وي سي

دراين مقاله قصد داريم شما رامدلي ازديوارپوش‌ها آشنا کنيم که‌قطعا يکي ازمقرون به‌صرفه ترين انواع متريال ها هستند؛ پنل پي وي سي ، خارج ازبحث زيبايي و کيفيتي که‌دارد تقريبا کمترين هزينه رابراي شمادر مقايسه با بسياري‌از انواع محصولات خواهد داشت‌در ادامه مي توانيد به‌قيمت آن نيز نيم نگاهي داشته باشيد. درمورد قيمت گذاري عوامل و ويژگي‌هاي متفاوتي وجود داردکه تاثير گذار هستند؛ در،ادامه به‌شرح برخي از‌آن‌ها پرداخته ايم.

تنوع رنگ و طراحي پانل پي وي سي

اين داراي تنوع بيش از30 مدل رنگ بنا بر نوع توليد پانل پي وي سي داردکه مي‌تواند ساده باشد يا روکش دار و هات استمپ و .. مي‌باشد‌که متناسب با روند توليد هرمدل متفاوت ميباشد؛به همين دليل درقيمت گذاري اين محصول خودبه دسته‌هاي مختلف دسته بندي خواهد شد.
تنوع درمدل و مکان‌هاي نصب: پي وي سي معمولي، ضد ضربه – استخواني، شياردار ، براق و مات هات استمپ و … اشاره کرد. اين مدل ازديوارپوش قابليت نصب‌از اشپزخانه و بين کابينتي گرفته تا پذيرايي و حتي سرويس‌هاي بهداشتي را دارد.

 

تعميرات و نگهداري پانل پي وي سي

به جهت اينکه ازمواد پتروشيمي درجه يک ساخته شده است شرکت الو مدرن اين اطمينان رابه شما ميدهد‌که قابليت شتسشوي فراوان و نيزبه هيچ عنوان هيچ گونه جرمي روي پانل ها نمي نشيند، هم قابليت نصب‌در ديوار و هم نصب‌در سقف‌را دارد و طول عمر بالايي دارد.

ارازنترين‌ديوارپوش بازار پانل پي وي سي

شايد درجستجوهايي که‌شما عزيزان داريد به‌کلمه ارازنترين و باکيفيت ترين ديوارپوش‌برخورد کنيد، اين مدل‌از پانل به‌جهت طول 6 متر و عرض 20 سانت درهر بسته تعداد 10 تايي که‌در حدود 12 متر مربع ديوار را‌شامل خواهد شد، بسيار مقرون به‌صرفه بوده است و با بودجه درحدود 70 هزار تومان تا نهايت 150 هزار تومان بستگي به‌نوع مدل پانل قابليت خريد هر متر مربع‌از پنل پي وي سي راخواهيد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

در اين چند سال اخير به خصوص سقف cnc پيشرفت چشم گيري داشته است و توانسته است به خوبي مدلهاي زيادي را روانه بازار کند، ما هم به تأسي گرفتن از اين موضوع چند سالي است که توليد و پخش تايل cnc ‌ را توسط کارگاه خودمان بر عهده گرفته ايم که مردم عزيز کشورمان بي واسطه از خود کارگاه توليدي خريد خودشان را داشته باشند. همين اقتدار تايل سي ان سي است که به خوبي مي تواند فضاي يک محيط را دگرگون سازد. امار رضايت نصب آن بالا است و همچنين با داشتن بيش از 200 مدلي که در ژورنال دکوتهران وجود دارد برگه برنده ي ديگري را در خدمت دکوراسيون داخلي و نيز شما مشتريان محترم رقم خواهيم زد.اساسا اين محصول در دو نوع ديوارپوش و سقف پوش عرصه خواهد شد، تعدادي از دوستاني صرفا سقف کاذب آن را به عنوان تايل 60 در 60 توليد ميکنند اما ما اين موضوع را گسترش داده ايم و نه تنها سقف کاذب را در خدمت شما هستيم بلکه انواع ديوارپوش و انواع پوشش دهنده شوفاژ و جا کفشي را نيز توسط همين تايل cnc در اختيار شما قرار خواهيم داد. ما در اين مقاله قصد داريم در مورد ابعاد مختلف ليست قيمت cnc سال 1401 با شما صحبت کنيم و سپس به سراغ توليد و پخش اين تايل بسيار زيبا مي رويم و سپس ابعاد نصب آن را با شما صحبت ميکنيم تا چگونگي نصب توسط تکنسين ماهر را با شما صحبت کنيم خواهشمنديم تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد.

اين محصول در واقع نوعي از سقف کاذب است که توسط دستگاه هاي مخصوص معرق کاري يا سي ان سي کار ميشود، ورق هاي چند ميل ام دي اف را روي دستگاه گذاشته و با توجه به اينکه مشتري چه سبکي را انتخاب کرده است شروع به توليد آن خواهيم نمود. اما ليست قيمت cnc سال 1400 را در اين موضوع با شما صحبت خواهيم کرد. همه ساله مشتريان محترم بي شماري به جمع علاقه مندان به سقف کاذب cnc اضافه ميشوند اين بخش از جمله مهمترين بخشهاي شرکت دکوتهران هستند، به اين معني که مشخص شده است که مدلهاي ما نه تنها در کشور عزيزمان ايران بازخورد خوبي داشته است بلکه به سراسر جهان نيز توانسته ايم اين محصول کاملا ايراني را صادر کنيم. اشپزخانه اي که توسط سي ان سي تزيين و دکور شود در واقع يک پله بالاتر از هر بخش ديگري است.

به سراغ ليست قيمت cnc ‌سال 1401 خواهيم رفت، بدانيد که خيلي علل و عوامل به دست هم مي دهد تا يک جنس براي محصول در بياد نه تنها بخش دکوراسيون داخلي بلکه همه صنايع فرقي ندارد، مواد اوليه در يک کف ترازو است که ممکن است ماهيانه قيمت آن تغيير کند همچنين ممکن است که هزينه حمل در برخي از ماه ها افزايش داشته باشد بنابراين هزينه کارگر هم در بخش ديگري است به اين خاطر نميشود به صورت دقيق در مومرد هر قيمتي با شما صحبت کرد اما اين نويد را به شما ميدهيم هر موقع و هر زمان که نياز به تايل cnc داشتيد کافي است که با تلفن شبانه روزي و 24 ساعت دکوتهران در ارتباط باشيد تا ليست قيمت cnc ‌ سال 1400 را همان موقع کارشناسان ما خدمت شما اعلام کنند تا به قيمت هاي روز و همچنين سبک کارهاي به روز شما اشنا شويد.

سقف کاذب cnc

پوشش که روي سقف اصلي نصب ميشود را همواره سقف کاذب گفته ايم، اما اين بار به سراغ پوشش سقف کاذب cnc ميرويم و در مورد آن صحبت خواهيم کرد. ماهيت اين تايل هاي اساسا رنگ سفيد است و زماني که توليد ميشود هم همان رنگ است همچنان که در تصاوير مقاله هم پيدا است اين سبک از همان ابتدا سفيد است، اما با توجه به اينکه مشتريان محترم چه رنگي را مد نظر دارند که عموما هم رنگ چوب رنگ قهوه اي را مي پسندند ما هم قادر هستيم که اين سبک را در اختيار شما قرار دهيم با دستگاه هاي رنگ اميزي اقدام به رنگ کردن يا در بخش ديگر اقدام به چاپ رنگ مختلف در اين سقف کاذب انجام دهيم.

چند روش وجود دارد که سقف کاذب cnc را شما روي کار نصب کنيد. روش اول اين است که سبک که تايل سي ان سي توليد ميشود در ابعاد 60 در 60 يا هر ابعاد ديگري و ما هم در کارگاه توليد ميکنيم هم خود تايل را هم خود طلق را سپس در سر پروژه مياد يا نصاب يا خود مشتري اقدام به نصب خواهند کرد. روش دوم اين است که وسط کار را از سقف هاي مختلف همچون اسمان مجازي و يا کشسان استفاده کنيم و دور تا دور را از سقف کاذب cnc بهره مند شويم. اما در روش ديگر اين است که ميتوانيم به صورت کناف کاري کار انجام دهيم به اين معني که روي سقف اصلي چندين قسمت باکس از کناف توسط تيم تکنسين دکوتهران ايجاد شود و سپس روي همين سقف با استفاده از تايل هاي cnc بتوانيم کار را روي کناف بي نهايت زيباسازي کنيم.

 

تايل سي ان سي

اگر به دنبال تايل سي ان سي هستيد بهتر است که اين بخش از مقاله را مطالعه کنيد تا هر انچه که در مورد اين محوصل نياز داريد به دست بيارويد. يک سقف با نقش و نگارهاي خاص سليقه خودتان ميگرديد حتما اين مدل سقف کاذب را در نظر داشته باشيد. سي ان سي با برش کاريهاي منظم که در کنار هم همچون گل مرغ و يا گل بوته را به وجود مياورد باعث بهتر شدن اين صنعت شده است. اگر بخواهيم يک قدم در صنف دکوراسيون داخلي جلو برويم و سبک جديدتر سقف کاذب پي وي سي pvc‌ را ميتوانيم به اين سقف کاذب cnc نامگذاري کنيم. کاملا تايلهاي 60 در 60 که معرق کاري شده است و به صورت سازه کشي همانند عکسهايي که مشاهده ميکنيد کنار هم قرار گرفته است.

تايل سي ان سي را با اين موضوع جلو ميبريم که در بالا خاطر نشان کرديم که براي محيطهاي مرطوب مناسب است و اما در محيطهاي خشک همچون شهرهاي جنوبي و مرکزي کشورمان نيز اين مدل سقف کاذب را به صورت تايلهاي پي وي سي و يا چوبي درست مي شود که هر زمان نياز به معرق کاري باشد با برشهاي cnc‌ يک تيکه اين برشها زده مي شود و در حدود دويست رنگ بندي مختلف داريم که ميتوانيم هر کدام را به مشتريهاي خودمان تقديم کنيم، همچنين از تمامي همکاران ما درخواست مي شود به هيچ عنوان مطالب را کپي برداري نکنند که مصداق جرايم رايانه اي اذران دکور است. در مورد سقف cnc اين مورد را نيز در نظر داشته باشيد که طرحهاي متنوعي دارد داري آلبومهاي از رنگ بندي سقف کاذب هستيم که اين مهم را نيز ميتوانيم انجام دهيم بستگي به سقفي که در حال کار کردن هستيم ميتوانيم رنگ دلخواه را نيز تقديم مشتري محترم نماييم.

 

ارزان ترين سقف cnc

اما در مورد ارزن ترين سقف cnc‌ را در اين بخش شرح خواهيم داد تا شما مشتريان محترم چه در تهران و چه در شهرستان خريد خودتان را بي واسطه از کارگاه توليدي تهيه کنيد و با تکنسين هاي برتر اقدام به نصب کنيم. در اين بخش از مطالب و مقالات دکوتهران وارد قسمتي خواهيم شد که شما دوستان را با انواع سقف کاذب cnc‌ آشنا خواهيم کرد و در مورد علل و عوامل آن با شما خوبان به بحث خواهيم نشست، و اينکه چه مدلي از اين نوع سقف براي شما مناسب است، ما در مطالب ارائه شده عرض کرده ايم که اين سقف بسيار حائز اهميت است و حکم زيبا سازي منزل را دارد و به قدري زيبا است که در قسمت لابيهاي مجتمعهاي تجاري و مسکوني از اين سقف بسيار زيبا بهره مند خواهند شد، از سمت ديگر به جهت داشتن طلق پلکسي که مکمل آن است باعث ايجاد يک حس ارامش خواهد شد و در زمان نصب نيز طلق به عنوان توزيع کننده نور و نيز عدم نمايش سقف شناخته خواهد شد. در اين بخش قصد داريم که در مورد ويژگي اين سقف هم با شما صحبت کنيم و عرض کنيم که چند ويژگي تاثيرگذار در اين سقف وجود دارد که در انتخاب نهايي شما تاثير گذار است از جمله:

  • قابليت نور پردازي بسيار زيبا همراه با پلکسي هاي دوغي
  • قابليت شستشو تايل ها و آنتي باکتريال بودن
  • قابليت عايق صوتي و عايق حرارتي در مکان هاي صنعتي
  • نسبت به تايل هاي ديگر صرفه اقتصادي دارد
  • سبک و قابل حمل است ضخامت بين 6 تا 16 ميليمتر دارد
  • امکان تعويض سريع وجود دارد اگر خداي ناکرده شکسته شد قابليت تعويض

به عنوان شرکتي که اقدام به توليد ميکند بهترين و زيباترين و ارزان ترين سقف cnc را در اختيار شما مشتريان محترم قرار خواهيم داد کافي است که به صورت شبانه روزي با ما در ارتباط باشيد ما نيز خدمتگزاري خواهيم کرد با ارسال بهترين کاتالوگ سقف کاذب cnc همراه با تکنسين در محل پروژه شما حاضر خواهند شد تا با اندازه گيري اجرا کار را برعهده داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi
ديوارپوش بتني چيست؟ و در چه جاهايي مي شود از آن استفاده کرد؟ توجه کنيد خريد بهترين ديوارپوش بتني مستقيم از کارخانه بابهترين قيمت در آذران پلاستيک

ديوارپوش بتني چيست و خريد انواع ديوارپوش بتني - آذران پلاستيک

دنياي ديوار پوش‌ها براي دکوراسيون داخلي داراي انواع مختلف طرح و جنس و رنگ است. در اين ميان يکي از محبوب ترين انواع ديوار پوش‌ها را براي دکوراسيون داخلي زيبا و مدرن است ؛ شايد شما هم در ميان انواع طرح هاي ژورنالي و يا مجلات معتبر معماري ايران و جهان طراحي هاي داخلي بينظيري را به وسيله همين ديوارپوش بتني مشاهده کرده باشيد.

برداشت اوليه اکثريت افراد نسبت به ديوارپوش بتني وجود يک سطح سرد و خشن است که محيط داخلي را نيز سرد و بي روح مي سازد وليکن به هيچ عنوان اين موضوع صد درصد درست نيست، بتن يکي از طبيعي ترين و قديمي ترين متريال هاي مورد استفاده در هنر معماري کلاسيک بوده و انواع شکل و شمايل از گذشته دور در ساختمان هاي با کاربري متفاوت مورد استفاده قرار ميگرفته است. ترکيب اين متريال با متريال هايي همچون چوب يا حتي سنگ هاي با روکش متنوع ميتواند بسيار جذاب و فريبنده باشد و محيط داخلي شما را از اين رو به آن رو کند.

شايد براي شما سوال پيش آمده باشد که چطور ميتوان از بتن در دکوراسيون داخلي استفاده کرد و اين متريال با چه مشخصاتي در دکور فضاي داخلي استفاده ميگردد و آيا قيافه اي مانند بتن سخت و خشن فضاي خارجي در خانه ما ايجاد ميشود. دراين قسمت براي اينکه تصور شما را درمورد ديوارپوش بتني تا حد زيادي عوض کنيم بهتر است که درمورد مزايا و قابليت هاي اين متريل بسيار خاص و منحصر بفرد توضيح دهيم.

ديوارپوش بتني چيست؟

دوره اي بتن بصورت يک متريال همه پسند و مورد علاقه همگان براي ساخت و ساز هاي انبوه و سازماني قرار گرفت و به اين علت که مردم عادي زيادي پس از جنگ هاي جهاني بايد در خانه هاي سازماني زندگي ميکردند معماران به راهکار هايي انديشيدند تا بتن را در فضاي داخلي به عنوان دکوراسيون داخلي زيبا در اختيار همگان قرار دهند.

در اين دوران بود که فرآيند بتن سازي تغييرات شگرفي کرد و در نهايت و در طول ساليان متمادي تبديل به پانل هايي سبک و قابل حمل و نصب در تمامي ساختمان ها گرديد ؛ امروزه فرقي ندارد که فوندانسيون ساختمان شما بتني باشد يا فلزي نارک کاري ديوار شما گچي باشد يا سراميکي يا رنگ شما براحتي ميتوانيد هر سبکي از دکوراسيون داخلي را درخانه خود اعمال کنيد؛ بدون هيچ مشکل و هزينه گزافي ميتوانيد دکوراسيون هاي خاص بتني که معماران بسياري نيز از آن ها استفاده ميکنند را اختيار داشته باشيد.

درواقع اين قسمت ميخواهيم به شما درمورد ديوار پوش بتني امروزه صحبت کنيم ، مواد اوليه ان ها مشابه بتن طبيعي بوده وليکن با توجه به افزودني هايي که در بتن اوليه به کار ميبرند و در قالب هايي به ابعاد هايي همچون 50 در50 و 60 در60 و حتي ابعاد هاي بزرگتر همچون 100 در40 يا 50 در90 قابل توليد هستند و هم از نظر وزن و هم ضخامت با بتن عادي بسيار متفاوت هستند؛ اين دست ديوار پوش بتني بسيار سبک تر و همين طور ضخامت آن ها نهايتا بين 1 الي 2 سانتيمتر است.

 

به همين دليل براحتي و بوسيله چسب هاي مخصوص ميتوان ان ها را به ديوار چسباند و نهايتا درز مابين ان ها را با پودر بندکشي پوشش داد. از مزاياي ديگر اين نوع قابليت پيچ شدن آن ها به ديوار است که اگر ارتفاع ديوار شما بيش از 3 متر باشد اين موضوع بهتر است توسط نصاب ها رعايت گردد تا امنيت بيشتري داشته باشيد.

براي ايجاد هر شکل و ابعادي که باشد نياز به قالب هاي خاص هست که مواد اوليه بتن در آن ريخته مي شود و با گذشت زمان فرآوري بتن ساخته و بدست مشتري ميرسد؛با توجه به قالبي که در کارگاه براي ساخت آن استفاده مي شود ميتواند اشکال متفاوتي نيز داشته باشد از بتن اکسپوز هاي چهار سوراخه گرفته تا حتي انواع سه بعدي که امروزه بسيار پر طرفدار هستند.

قالب ها معمولا ابعاد و اشکال خاص و از پيش تعيين شده اي دارندو معمولا توليد کننده هاي خلاق براي خلق قالب هاي جديد و متنوع بنا بر تقاضاي بازار با يکديگر رقابت ميکنند و اين قالب ها ثابت و در اختيار کارگاه توليدي است وليکن اگر شما به عنوان کارفرما ابعاد و اندازه ي خاصي را درنظر داريد با پرداخت هزينه ساخت قالب يا سفارش با متراژ بالا مي توانيد از مدل درخواستي خود نيز بهره مند شويد.

مزاياي ديوار پوش بتني 

1-ضد خش و ضد ضربه بودن‌ ديوار پوش بتني

2-قابليت نصب درمنزل و  هر نوع محيط ديگر اعم از اداري – تجاري

3-قابليت نصب درنماي داخلي و نماي بيرون که براي هر کدام تايل هاي مخصوص آن فضا توليد ميگردد.

4-قابليت حمل آسان و نصب راحت نسبت به‌ بتن طبيعي و وزن بسيار کمتر از بتن طبيعي

5-مقاوم در برابر حريق و آتش

6-طول عمر بالا و مقرون بصرفه

7-داراي ابعاد و اشکال متفاوت و متنوع و انعطاف پذير در طراحي



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

همه چيز در مورد ديوارپوش و سقف کاذب هاي پي وي سي

در دهه هاي گذشته ديوار پوش ها در صنعت ساختمان سازي نقش مهمي نداشته اند ولي به لطف و مدد پيشرفت هاي اخير صنعت پتروشيمي و بالا رفتن کيفيت و ارزان تر شدن ديوار پوش هاي پي وي سي اين محصول مهم ساختماني جايگاه مناسبي در معماري هاي داخلي ساختمان ها، ادارات و حتي منازل پيدا کرده است تا جايي که شرکت ها و توليد کنندگان ديوار پوش pvc هر ساله با ارائه طرح ها و پايين آمدن قيمت توليد پنجره تازه در صنعت معماري و ساختمان سازي گشوده است، اين نوع ديوارپوش علاوه بر مزيت زيبايي و مدرن سازي فضاي داخلي، تاثير زيادي بر کاهش وزن ساختمان و همچنين افزايش استحکام آن ها دارند.

اين ديوارپوش به دليل عمر بالا، بسياري از هزينه هاي اضافه از قبيل ترميم و بازسازي و رنگ آميزي ساختمان را کاهش مي دهند. از سوي ديگر به دليل جلوگيري از هدر رفتن حرارت و برودت ساختمان، به عنوان يک عايق مقاوم ساختماني عمل مي کنند.

از ديگر مزيت هاي ديوارپوش هاي پي وي سي مي توان به قابل شستشو بودن آن اشاره کرد و يکي از معايب آن تو خالي بودن آن است که ممکن است در اثر برخورد اشيا به آن سوراخ شود.

پلي وينيل کلرايد با نام اختصاري  پي وي سي (pvc)، نوعي پليمر ترموپلاستيک است که کاربرد زيادي در فناوري هاي نوين ساختماني دارد. اين ماده جايگزين مناسبي براي مصالح ساختماني قديمي مي باشد که در سال هاي اخير به دليل اجراي سيستم سبک سازي، جلوگيري از اتلاف انرژي و اهميت زيبايي در دکوراسيون داخلي ساختمان به شدت مورد توجه قرار گرفته است.ديوارپوش در گروه پوشش هاي ديواري داخلي خارجي قرار مي گيرد.

مزاياي استفاده از ديوارپوش PVC

در ادامه مي خواهيم شما را با مزاياي به کار بردن ديوارپوش پي وي سي آشنا کنيم:

  • محافظت از ديوار در برابر رطوبت
  • عايق در برابر گرما، سرما و صدا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
  • شستشوي آسان
  • نصب سريع و آسان
  • غير قابل نفوذ در برابر حشرات
  • زيباسازي ديوار و محيط
  • سبک بوده و مرغوب ترين مصالح مورد استفاده در ساختمان محسوب مي شود.

علاوه بر موارد نام برده شده بالا که جزو مزاياي به کار بردن اين نوع ديوارپوش مي باشد، بايد بگوييم هزينه نصب ديوارپوش هاي پي وي سي نيز مرغوب به صرفه نيز مي باشد.

معايب استفاده از ديوار پوش پي وي سي (PVC)

ديوارپوش هاي پي وي سي به هنگام آتش سوزي از خود موادي منتشر مي کنند که موجب افزايش حساسيت هاي تنفسي مي شود. ترکيبات استفاده شده در ديوار پوش هاي پي وي سي دوستدار محيط زيست نبوده و ممکن است به طبيعت آسيب برساند. ديوار پوش هاي پي وي  سي در رابر نور مستقيم خورشيد و اشعه خورشيد حساس بوده و قرار گرفتن طولاني مدت در برابر اشعه فرابنفش تغييراتي را در ظاهر به ويژه در رنگ آن ايجاد مي کند.

نصب ديوارپوش پي وي سي

روش نصب ديوار پوش PVC براي هر يک از ديوارهاي گچي و همينطور ديوارهايي که داراي زير سازي فلزي هستند، متفاوت مي باشد. پس براي آشنايي با نصب ديوارپوش PVC با ما همراه باشيد:

نصب بر روي ديوار گچي

پانل ها در اندازه مورد نظر برش خورده و بوسيله کليپس به فاصله هاي 45 تا 50 سانتي متري بر روي ديوار گچي نصب مي گردد.

نصب بر روي ديوار با زيرسازي فلزي

پانل ها بر روي زيرسازي فلزي پيچ مي شوند. سازه فلزي را به ديوار وصل کرده و سپس تراز مي شود. يک لايه عايق در فاصله آزاد ميان پانل ها و ديوار اصلي قرار دارد. قرار دادن اين لايه عايق موجب صرفه جويي در مصرف انرژي مي شود.

از مزاياي داشتن فاصله بين ديوار و پانل ها علاوه بر رفع شاقولي احتمالي ديواراصلي، امکان عبور تاسيسات مانند برق و تاسيسات مکانيکي بدون تخريب بر روي ديوار اصلي را امکان پذير مي باشد.

هزينه نصب ديوارپوش پي وي سي

قيمت ثابت و قطعي اي براي هزينه نصب ديوارپوش هاي PVC وجود ندارد. چون قيمت نصب به عوامل مختلفي بستگي دارد. در بياني واضح تر بايد بگوييم متر مربع ديوارهاي مورد نظر، نوع و مرغوبيت متريال انتخاب شده براي ديوارپوش، طرح و مدل مد نظر، نوع نصب ديوارپوش PVC و زيرسازي هايي که براي آن انجام مي شود، در هزينه نصب ديوار پوش تاثير گذار مي باشد.

توليد انواع ديوار پوش هاي PVC در شرکت آذران

ليست پانل هاي پي وي سي شرکت آذران فضانما به شرح ذيل مي باشد که شما عزيزان مي توانيد با مطالعه و با توجه به نوع نياز خود، هر يک را انتخاب و از اين شرکت خريداري کنيد:

  • پانل پي وي سي دو جداره
  • پانل پي وي سي سه جداره
  • پانل پي وي سي وال برد
  • پانل هات استمپ
  • پانل هاي PVC اکس پن EXPAN

سقف کاذب آذران پلاستيک

سقف کاذب به سقفي گفته ميشود که در سطحي پايين تر از سطح سقف اصلي قرار ميگيرد و از داخل بنا قابل مشاهده است و با نام تايل سقفي نيز شناخته مي شود. امروزه با پيشرفت صنايع و پتروشيمي، استفاده از مصالح ساختماني جديد از قبيل سقف کاذب pvc، سقف هاي کاذب کناف، سقف هاي کاذب آي گلس، ديوارپوش ها، کف پوش ها و … مورد توجه ويژه مهندسان و سازندگان قرار گرفته است.

از سقف هاي کاذب براي پوشاندن تاسيسات زير سقف اصلي سازه، اکوستيک نمودن فضا، جلوگيري از رطوبت و اتلاف دما، ايجاد بستر نورپردازي مدرن که متناسب با فضا باشد و همينطور ايجاد حجم دکوراتيو استفاده مي شود.

 

انواع سقف کاذب براي سرويس هاي بهداشتي، آشپزخانه ها، مغازه ها و ساير مکان ها مورد استفاده قرار گرفته و اجراي سقف کاذب بسيار ساده و سريع انجام مي شود. در رابطه با قيمت سقف کاذب يا تايل سقفي و قيمت اجراي سقف کاذب با توجه به متر مربع اجرايي و نوع سقف متفاوت خواهد بود.

جنس سقف کاذب مي تواند از گچ، چوب، مواد معدني، پي وي سي، آلومينيوم، …. باشد. در گذشته مرسوم ترين روش براي اين کار استفاده از گچ و رابيتس بوده که بعلت وزن بالاي وارده به سقف اصلي و يا به علت ايجاد آورهاي خطرناک در مناطق زلزله خيز، رفته رفته استفاده از آن در کشور هاي پيشرفته و همينطور در کشورهاي توسعه يافته نيز در حال منسوخ شدن است.

سقف کاذب پي وي سي آذران فضانما باتوجه به کاربرد هاي آن در انواع متنوعي ارائه مي شود. شما براي خريد سقف کاذب PVC بايد به قيمت، مزايا و معايب، طراحي، توليد و نصب توجه نماييد.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

بازسازي خانه راهي براي داشتن خانه‌اي جديد است. ساختمان‌ها چند سال پس از ساخت به‌تدريج دچار استهلاک مي‌شوند. اين مسئله ظاهر زيباي خانه را به‌تدريج دچار تغيير مي‌کند. يکي از راه‌هاي رفع اين مسئله، نوسازي خانه‌تان است. از طرفي شما ممکن است پس از چند سال زندگي در يک خانه، دلتان کمي تنوع و تازگي بخواهد. در اين صورت نيز بهتر است دستي به سر و روي خانه خود بکشيد. اما چطور؟ اگر از خود مي‌پرسيد از کجا بايد شروع کنم؟ بايد بگوييم، از خواندن اين مقاله.

بازسازي کردن خانه يکي از راه‌هاي به‌صرفه و مناسب براي اعمال تغييرات و بهبود وضعيت خانه‌ي شماست. در انجام اين کار مزاياي زيادي وجود دارد که در اين مقاله آن‌ها را بررسي مي‌کنيم و صفر تا صد آن را به همراه نکات مهمي که بايد بدانيد با شما در ميان مي‌گذاريم. اگر تصميم گرفته‌ايد محيط زندگي خود را به شيوه‌ي خود و با هزينه‌اي معقول تغيير دهيد با ما همراه باشيد تا در انجام اين تصميم به شما کمک کنيم.

بازسازي دکوراسيون داخلي چيست و چه لزومي دارد؟

در درجه‌ي اول بايد به اين پرسش مهم پاسخ دهيم که بازسازي خانه شامل چه تغييراتي مي‌شود. زماني که خانه‌اي طوري دوباره‌سازي شود که اسکلت کلي ساختمان تغيير نکند اما تغييرات در جهتي باشند که عمر سازه افزايش پيدا کند و ماندگاري آن بيشتر شود به اين عمل مرمت ساختمان يا بازسازي (Renovation) گفته مي‌شود.

تفاوت بازسازي با نوسازي ساختمان اين است که در عمل نوسازي بيشتر ظاهر چيزها مانند کف‌پوش، سقف، ماربل شيت ديواري يا نقاشي ديوارها، عوض کردن شيرآلات خانه و مواردي از اين دست تغيير مي‌کنند. از طرفي بازسازي مي‌تواند شامل دوباره‌سازي ساختمان نيز باشد. با اين حال بازسازي خانه نيز انواع مختلفي دارد و مي‌تواند موارد گوناگوني مانند تغيير در تأسيسات خانه، تغيير فضاهاي داخلي، رفع فرسودگي خانه و غيره را شامل شود.

به صورت کلي هر آنچه که در خانه و ساختمانتان نياز به تعمير جدي داشته باشد مي‌تواند قسمتي از برنامه‌ي بازسازي منزل شما باشد.

مانند هر کار بااهميت ديگري، بازسازي و طراحي داخلي ساختمان نياز به برنامه‌ريزي و مشورت با افراد متخصص دارد. در ادامه تلاش مي‌کنيم تا همه‌ي نکات مهمي را که در انتخاب‌هاي شما تأثيرگذار خواهند بود، بررسي کنيم.

 

مزاياي بازسازي خانه

  • هزينه‌ي بسيار کمتر نسبت به خريد و تعويض خانه؛
  • اختصاص کاربردهاي بيشتر به بخش‌هاي مختلف خانه؛
  • طراحي به شيوه‌ي دلخواه و کارآمد؛
  • ايجاد تنوع و زيبايي در محيط خانه؛
  • به‌روزسازي و مدرن‌سازي بخش‌هاي مختلف خانه؛
  • مقاوم ساختن بنا و بهره‌گيري از طراحي‌هاي جديد.

اين دلايل سبب مي‌شود که بازسازي، شيوه‌اي بسيار مناسب براي تازه کردن محيط زندگي باشد. بسيار منطقي است که به جاي روند پرزحمت و هزينه‌بر فروش خانه و خريد خانه جديد و تحمل دردسرهاي جابه‌جايي، فضاي ساختمان خود را بازسازي کنيم و با هزينه‌اي معقول و متناسب به محيطي دلخواه و کارا دست پيدا کنيم.

بازسازي خانه در تهران؛ اکباتان

بازسازي خانه در برخي از شهرها بيشتر مورد توجه است. براي نمونه شهر تهران به دليل جمعيت بالايي که دارد خانه‌هاي قديمي‌تري را در دل خود جاي داده است؛ ساختمان‌هايي که مدت زيادي از زمان ساخت آن‌ها مي‌گذرد.

از طرفي هزينه‌ي سنگين تعويض خانه در تهران مي‌تواند مشکل و مانع بزرگي براي دستيابي به فضايي بهتر محسوب شود. بنابراين بازسازي منزل راه‌حلي بسيار مناسب در اين شهر تلقي مي‌شود.

ازجمله مناطق مسکوني تهران که جزو قديمي‌ترين مناطق اين شهر نيز محسوب مي‌شود منطقه اکباتان است که طبيعي‌ست بازسازي خانه در اين ناحيه با استقبال بيشتري روبرو باشد.

 

بازسازي خانه چقدر زمان مي‌برد؟

اينکه زمان لازم براي بازسازي خانه‌ي شما چقدر است به عوامل بسياري بستگي دارد که آن ‌ها را در زير ليست کرده‌ايم.

  • متراژ خانه؛
  • وسعت بازسازي (چقدر از فضاي خانه قرار است بازسازي شود)؛
  • بودجه‌ي مورد نظر شما؛
  • انتخاب شرکت خدمات بازسازي ساختمان؛
  • سرعت مورد نظر شما براي بازسازي؛
  • موقعيت جغرافيايي محل مورد نظر.

شايد برايتان اين پرسش پيش بيايد که انتخاب شرکت خدمات بازسازي ساختمان چه ارتباطي به ميزان زمان بازسازي آپارتمان دارد؟ بايد گفت که اگر از افراد متخصص و متعهد در اين زمينه بهره نگيريد ممکن است بازسازي خانه ماه‌ها طول بکشد که اين موضوع قطعاً موجب اتلاف وقت و پول و درنهايت نارضايتي شما خواهد شد.

مراحل بازسازي خانه

حال که تصميمتان براي مرمت خانه جدي است لازم است با مراحل و اصول بازسازي آشنايي پيدا کنيد تا تصميمات بهتري را اتخاذ کنيد.

 

تعيين بخش‌هايي که نياز به بازسازي دارند

در اولين قدم بايد تعيين کنيد که چه قسمت‌هايي از خانه نياز به بازسازي دارند. براي اين کار لازم است که ساکنين خانه نيازهاي خود و کمبودهاي خانه را بررسي کنند. قطعاً خيلي از ما علاقه داريم که بخش‌هايي از خانه‌هايمان طور ديگري ساخته مي‌شدند تا هم جذاب‌تر و هم کاربردي‌تر باشند.

بنابراين انجام اين مورد نياز به هم‌فکري ساکنين و بررسي بخش‌هاي گوناگون خانه دارد. براي بازسازي خانه در اين مرحله تمامي قسمت‌هاي خانه حتي تاسيسات برق و آب را نيز بررسي کنيد و هر جايي که نياز به تعمير داشت يادداشت کنيد.

چک ليست بازسازي خانه

برخي از مواردي را که ممکن است مدنظر شما نيز باشند در ادامه ليست کرده‌ايم تا بتوانيد راحت‌تر تصميم بگيريد.

  • در و پنجره‌هاي جديد و ضد سرقت؛
  • رنگ‌آميزي، نقاشي ديوارها يا استفاده از کاغذ ديواري؛
  • از بين بردن رطوبت خانه و تعويض لوله‌کشي‌هاي آب؛
  • بررسي چاه فاضلاب و تغيير شيرآلات سرويس بهداشتي و حمام؛
  • افزودن روشويي، فلاش تانک، وان، جکوزي، توالت فرنگي يا ايراني جديد؛
  • بهره‌گيري از قطعات ضروري آشپزخانه مانند هود، گاز، سينک ظرفشويي، کابينت‌ها، فر و شيرآلات جديد؛
  • تعيين نوع کف‌پوش جديد (بهره‌گيري از سراميک، سنگ، چوب و غيره)؛
  • تعيين نوع نورپردازي جديد خانه با توجه به فضاي مدنظر.

مشورت با افراد متخصص در شرکت بازسازي خانه

براي اينکه امورات مربوط به بازسازي بدون مشکل و با اطمينان پيش برود بايد نظر افراد کارکشته‌اي را در اين زمينه جويا شويد. بهترين راه براي اين کار در ابتدا، دريافت مشاوره‌ي تلفني رايگان است. براي اين کار مي‌توانيد با کارشناسان فروشگاه هوگونيک تماس بگيريد.

کارشناسان ما آماده پاسخ‌گويي به پرسش‌هاي شما در زمينه‌ي بازسازي آپارتمان، شرکت بازسازي، هزينه‌ها و محصولات ساختماني لازم هستند. متخصصان ما در کنار شما هستند تا خانه‌ي خود را با بهترين و به‌صرفه‌ترين راه ممکن بازسازي کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

شرکت آذران پلاستیک تولید کننده تایل های آسمان مجازی در ابعاد 60*60 و 120*180 در ضخامت های دومیل وچهار میل و شیش میل با بهترین کیفیت چاپ که شامل 300 طرح می باشد با خرید این محصول میتوانید سقف کاذب طرح داری که دارای قابلیت عبور نور می باشد را داشته باشید

شرکت آذران پلاستیک این محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مشتری میرساند زمان تولید محصول یک روزه و امکان ارسال محصول از طریق باربری ،اتوپوس و تیپاکس همچنین ابعاد های سفارشی داری بسته بندی مخصوص چوبی است که محصول سالم به دست مشتری برسد همچنین محصول ضمانت ارسال را نیز دارد

خرید آسمان مجازی برای آشپزخانه

شما با توجه به دکوراسیون آشپزخانه می توانید یک طرح انتخاب بکنید که باعـث روشن شدن یا تاریک تر شدن فضای آشپزخانه بشود.کل محصولات ضد رطوبت بود و قابل شستشو می باشد و و دارای قابلیت عبور نور نیز می باشد

خرید آسمان مجازی برای حمام

 

به علت این که محصولا ضد رطوبت بوده و قابل شستشو بوده می توانید از محصول آسمان مجازی برای تزیین سقف حمام استفاده کرد بهترین گزینه برای طراحی سقف حمام استفاده از طرح های آکواریوم می باشد

خرید آسمان مجازی برای سرویس بهداشتی

برای تزیین سقف های سرویس بهداشتی این محصول به علت قابلیت عبور نور و همچنین کاربرد در محیط های کوچک گزینه مناسبی برای سقف سرویس بهداشتی می باشد

خرید آسمان مجازی برای پذیرایی خانه

این محصول به علت قرار گرفتن در باکس های کناف ،کچ، و پی ویسی بهترین گزینه برای پرکردن فضاهای خالی در سقف پذیرایی خانه می باشد و به علت عبور نور از این محصول گزینه مناسبی برای نورپردازیی نیز می باشد.

 

خرید آسمان مجازی برای ادارات و مراکز خرید

یکی از ویژگی های آسمان مجازی شرکت پرتوپلاس چاپ طرح دلخواه شما می باشد. به همین علت شما میتوانید عکس محصول همراه با نوشته ی موردنظرتونو سفارش بدید که هم باعـث زیبای محیط فروشگاه میشه



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

سقف کشسان چيست؟ قيمت + خريد سقف کشسان و تمامي اطلاعات مورد نياز آن و همچنين انواع مدل سقف کشسان همگي در اين صفحه در دسترس شماست، همراه ما باشيد.

به جرات ميتوانيم عرض کنيم که يکي از زيباترين سقف هاي موجود در بازار به نام سقف کشسان است، اين سقف همانطور که از نامش پيدا است سقفهايي هستند که به صورت کششي و پارچه هاي مخصوص که با وجود گرمايش دادن ميتواند به حالت ارتجاعي درآمده و در نهايي با کشيده شدن پارچه سقف کشسان، زيباترين سقف موجود در بازار را توسط شرکت آذران دکور خريداري کنيد. 

اين سبک از سقف کشسان که يکي از گرانترين سقفهاي موجود در بازار است داراي شاخص هاي مهمي است که خدمت شما عرض مي شود اما موضوع مهم وجود نصاب هاي قوي براي نصب اين مدل از سقف است، چرا که در اصطلاح گفته مي شود که سقف کشسان کار هر کسي نيست و نميتوانيد به نصاب هاي تازه ورود شده به بازار بسپاريد.

  • پارچه هاي کاملا قابل شستشو و آنتي باکتريال است 
  • رفتار پارچه در مقابل آتش ريزنده است و حريق را گسترش نميدهد 
  • نماي بسياز زيبا با طرح هاي مختلف همراه با نورپردازي 
  • قابليت چاپ تمامي طرح هايي که مد نظر شما است 
  • گارانتي مادام العمر شرکت آذران دکور براي برخي از سقف هاي کشسان بستگي به درجه کار 
  • قابل انتقال به سقف هاي ديگر، باز شدن پارچه و نصب در محل ديگر 
  • استفاده از سازه هاي ساخته شده توسط کشور آلمان به جهت استحکام بيشتر 
  • به هيچ عنوان گرد و غبار بر روي پارچه نشست نخواهد کرد 
  • سقف کاملا يک دست و يک تيکه بدون هيچ گونه سازه در وسط کار 

پارچه سقف کشسان به جهت مقاومت بالا در مقابل حرارت و نيز به جهت اينکه پارچه ها حالت کششي دارند مناسبترين سقف براي لابي هاي هتل ها، بيمارستان ها و نيز منازل با وسعت بالا هستند. اين پارچه که اساسا از کشور المان وارد ميشود ميتواند در حدود 5 تا 10 سانت ارتجاعي داشته باشند و بر روي سازه هاي مخصوص خود وصل شود. از همين رو کارشناسان شرکت آذران دکور در کارهاي طراحي خود در مورد سقف هاي داخل منازل، ويلاها و نيز لابي هاي برج هاي مسکوني و نيز هتل ها از سقف کشسان استفاده ميکنند. 

سقف پوش و ديوارپوش کشسان 

همانطورکه در بالا گفته شد سقف پوش کشسان از نوعي پارچه ي با متريال نزديک به pvc پي وي سي همانند ديوارپوش هاي pvc  ساخته خواهد شد با اين تفاوت مهم که مواد سقف کاذب کشسان اساسا پي وي سي سخت نيست و متريال نزديک به آن با کيفيت بسيار بالاتري است؛ به جهت اينکه براي نصب اين محصول نصاب هاي شرکت آذران پلاستيک حتما بايد از وسايل گرمايشي مخصوص خود استفاده کنند تا پارچه ها به حد کافي گرما داده و سپس اقدام به نصب مينمايند. بدين شکل که بعد از گرمايش دهي، پارچه ها کش يا حالت ارتجاعي به خود خواهد گرفت و بنابراين با استفاده از کاردک هاي مخصوص کار، پارچه ها را در داخل سازه ها قرار خواهند داد. 

از اين نوع پارچه نيز در ديوار هم ميتوانيد استفاده کنيد، همانطور که درسقف نصب مي شود روي ديوار هم ميتوانيد در ابعاد نامحدود شما نصب و از نور پردازي منحصر به فر شرکت لذت ببريد، البته نصاب هاي شرکت آذران دکور تمامي اين امکانات را همراه با نورپردازي در اختيار شما قرار ميدهند، به طوريکه با يک ريموت کنترل با طرح هاي مختلف نوري با رشته هاي smd نورپردازي خارق العاده را در خدمت شما هستيم، همانند نورپردازي که در کشورهاي حوزه ي خليج فارس همانند کشورهاي مثل دبي و عمان انجام ميدهيم در داخل کشور و همين وطن هاي خوب هم خدمت رساني خواهيم کرد. 

 

نصب ديوار و سقف پوش کشسان 

همانطور که در بالا خدمت شما سروران گرامي توضيح داده شد، در ابتدا بعد از بررسي پروژه و طراحي تيم طراحان ما با توجه به سليقه شما، اکنون نياز است که سازه هاي که به شکل ريل است؛ در کنارهاي سقف اين سازه ها نصب مي شود، اکنون زيرسازي اماده است. سراغ زيرسازي همراه با نور پردازي ميرويم، بستگي به ميزان نوري که مشتري محترم در نظر دارد،‌ رشته هاي smd را نصب کرده و تست نهايي را در روي نورپردازي انجام خواهيم داد و سپس ‌اکنون سراغ پارچه هاي کشسان ميرويم؛  اساسا وزني در حدود نيم تا يک کيلو بستگي به ابعاد پروژه را دارند، اکنون نصاب هاي شرکت آذران دکور بالاي نردبان رفته و پارچه هاي مخصوص کشسان را از فاصله ي يک تا دومتري با گرمايش بالا، گرم ميکنند و نهايت اينکه زماني که پارچه به حد گرمايش رسيد توسط کاردک هاي مخصوص بر روي سازه هاي ريلي سوار مي شوند.  

اکنون پروژه تمام شده و کشسان شرکت آذران دکور همراه با نورپردازي منحصر به فر در خدمت شما عزيزان است، همراه با تست هاي مکرر توسط تيم نصاب ها و همراه با گارانتي طلايي شرکت آذران پلاستيک، خدمتگزاري شما عزيزان را خواهيم کرد. 

 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

چرا ديوارپوش کامپوزيت نخريم و علت اين که کامپوزيت ديگر منسوخ شده است را در اين مقاله خدمت شما معرفي مي کنيم. متريالي که تا چند سال گذشته به عنوان يک سر فصل بسيار خوب در صنعت دکور بود ولي بعد از حدود يک سال با جايگزين انواع ديگري از ديوارپوش ها که توسط تيم آذران دکور وارد صنعت ارايه هاي داخلي ساختمان شد، اين متريال ديگر در اين حوزه فعاليت خود را از دست داده است، اما براي خوانندگان محترم ما اين موضوع را اشاره کنيم که متريال هاي بسيار خوبي وجود دارد که کاملا جايگزين ديوارپوش کامپوزيت شده است و همواره هر زماني که محصولي از بين مي رود و يا اين که منسوخ مي شود در صنايع داخلي توليد کنندگان به دنبال يک متريال ديگري هستند که هم کارايي داشته باشد، هم اين که معايب محصول قبلي را نداشته باشد. اين امر در هر صنعتي متداول است به اين خاطر است که بارها وسايلي توليد مي شود که از نسل قبلي خودش بالاتر است و معايب قبلي را پوشش داده است. اين متريال مدل هاي مختلفي داشت ولي به قدري نصب کردن،  بعد از آن پرتي هاي کار، نقاشي هاي که روي کار انجام مي شد و ميزان خرابي که نقاشي به وجود مي اورد، مي تواند تا مرز انفجار و خراب کاري منزل را جلو ببرد، هم چنين با وجود اين اجرهاي طبيعي يا اجرهاي فومي امده است، حدود سه سالي است که اين متريال از گردش خروجي ها شرکت هاي قوي دکوراسيون داخلي خارج شده است و مي توانيم عرض کنيم که هنوز مغازه داران و فروشگاه داران که به سبک و سياق قديمي هنوز در حال کار کردن هستند و محصولات مدرن در درون فروشگاه پيدا نمي شود اين تريال را هنوز دارند، پيشنهاد ميکنم که ديوارپوش کامپوزيت را رها کنيد و به دنبال جايگزين کردن آن باشيد. 

اما در مورد ديوارپوش کامپوزيت اين محصول را خدمت شما اشاره کنيم که ابعاد اين متريال معمولا صد در سيصد بود يا اينکه ابعاد کوچک تري داشت در دويست و هشتاد روي صد و سي و با توجه به نوع انتخاب سنگ و يا اجر در منزل و يا محيط اداري تجاري اين المان نصب مي شد. در ابتدايي که وارد شد ظاهر بسيار زيباي داشت و با توجه به اينکه ميزان استقبال مردم در همان ورود خوب بود به زودي در کشور به عالي ترين شکل پيشرفت کرد، اما کم کم مشکلات عديده اي که در هنگام نصب کردن آن وجود داشت دست و پا گير شد، هر نصابي به سراغ اجراي آن نمي رفت، علت هم طبيعي است بايد چند مرحله کار روي ديوارپوش کامپوزيت انجام مي شد و وقت نصاب را گرفته مي شد، همچين روزها و هفته بايد طرف در منزل منتظر مي ماند که مرحله اول کار به اتمام برسد و سپس مرحله دوم که همان نقاشي کردن روي ديوارپوش کامپوزيت بود فرا برسد، خوب چه کاري است که اين همه دردسر بکشيم، شرکت اذران دکور، اجرهاي طبيعي که از خاک رس توليد مي شود را وارد چرخه توليد کرد و حدود پنجاه قالب به جمع قالب هاي قديمي هم اضافه کرد از سمت ديگر وارد کشور چين شود و مستقيم اجرهاي فومي را وارد کشورمان کرد، به اين خاطر ديگر مشکلات حضور کامپوزيت را در کشور نداشتيم و جايگزين مناسب براي آن پيدا شد.

مشکلات ديوارپوش کامپوزيت

اجازه بدهيد قبل از اين که به سراغ مشکلات ديوارپوش کامپوزيت برويم، در مورد يک سري از حسن آن با شما صحبت کنيم و علت اين که کم کم منسوخ شده هم با شما به گفتمان بنشينيم، خوب اين متريال به عنوان عايق صوتي وارد دکور شد، به دليل اين که اين اجرهاي طبيعي تا اکنون اين قدر فضاي گسترده اي نداشت مردم خوب کشورمان در سراسر ايران مجبور بودن که از يک دکور خوب بهره مند شوند، دليل اين که اجر را ما ايراني ها خيلي دوست داريم و مهد توليد آن در جهان هستم ولي خوب اجر دکوراتيو به اين زيبايي نبود، کم کم روند دکور داخلي فرق کرد، همان زمان هم از ديوارپوش کامپوزيت به عنوان يک ديوارپوش بسيار زيبا که نماي صخره هاي و کوه ها را نمايش ميدهد به خوبي ياد مي شد، خاطرم است حدود پنج سال پيش وقتي که وارد منزل يا مغازه شخصي مي شديد که کار کامپوزيت کرده بود به عنوان يک متريال خوب مي شناختند و نصاب ها هم خيلي دوست داشتند که پروژه کامپوزيت به دست آن ها مي رسيد اما به دليل اين که سه مرحله دارد تا کار به اتمام برسد، از حوصله نصاب هاي حرفه اي خارج شد، وقت اين را نداشتند که يک بار بياييند زيرسازي انجام بدهند، در بخش بعدي اين کامپوزيت را دريل کنند و يا نصب کنند روي ديوار چون با رول پلاک مي شد و در انتها هم قرار شد که برود نقاشي کنند، خوب طبيعي هم است که اين متريال ديگر از بين برود. 
مشکلات ديوارپوش کامپوزيت اين قدر زياد است که واقعا نمي دانم از کجاي اين متريال خدمت شما عرض ادب کنم، به فکر رسيد که اصلا در مورد نحوه نصب کردن آن با شما صحبت کنم که خودتان کم کم بدانيد که چرا اين متريال در حوزه صنايع دکوري لوکس ديگر جايگاه ندارد و معمولا براي دوستاني مناسب است که خودشان مايل هستند هر روز جمعه صبح يک بخشي از ديوار را کار کنند و برود براي جمعه ديگر و کم کم مرحله به مرحله کار خودشان را جلو ببرند. در ابتدا که کامپوزيت را خريد کرديد بايد کنار هم قرار بدهيد و همه بايد يک دست برش بخورد، دقت کنيد که نحوه برش خيلي مهم است اگر اشتباه شود ديگر به درد شما نمي خورد مگر اينکه در گوشه اي به عنوان پرتي به کار ببريد. بعد از اين تيم اذران دکور به سراغ نصب کردن به صورت رول پلاک کردن آن مي رود، کنار هم ديگر قرار گرفته است حالا بايد دريل شود و رول و پلاک شود، که مستحکم روي ديوار يک دست قرار بگيرد که خود اين مرحله بستگي به ديوار دارد يک تا دو روز زمان بر است. حالا نوبت به درزگيري است يا در اصطلاح نصاب ها ماستيک کاري، اين متريال بايد در کنار اينکه درزهاي مشخص است يک نفر يا خود همان نصب بياد درزهاي کامپوزيت را بگيرد که همه يک دست شود، چون شما قطعه قطعه روي ديوار نصب مي کنيد، دست اخر بايد يک نفر بياد که رنگ اميزي کند، يا اينکه نقاش ماهري باشد و هر شخصي روي ديوار کامپوزيت اقدام به نقاشي کردن نمي کرد، تا اينکه نصاب خاص خودش باشد و در انتها هم مشکلات کامپوزيت به قدري است که من طراح از خير طراحي کردن در پروژه اي که کامپوزيت بخواهد مي گذرم چون نصاب ندارد و جنس هم اون قدرها بايد و شايد کيفيت ندارد، به جاش يک متريال ديگري را خدمت شما معرفي ميکنيم. 

جايگزين کامپوزيت

اين اجرهاي طبيعي امده است که کاملا جايگزين ديوارپوش کامپوزيت شود، اين متريال در هر زماني کارايي خودش را دارد، چند ويژگي از اين متريال را خدمت شما معرفي مي کنم که ديگر نيازي نيست شما خريد کامپوزيت در دستور کار خودتان باشد، خاطر شريف باشد عرض شد که شما چهار مرحله نصب داريد که يک ديوار را مزين به المان کامپوزيت کنيد، تازه اون هم اگر نصاب حرفه اي باشد و از دپارتمان نصب شرکت اذران دکور اين محصول را خريداري کرده باشيد و به قوي داشتن شرط ها و شروط ها، تازه نصاب آن پيدا شود و تازه رضايت بدهد که کار شما را نصب کند. اما در مورد اين که قرار است که چه متريالي به جاي کامپوزيت خدمت شما معرفي کنيم در اين باره خدمت شما عرض مي شود که دو محصول مختلف، يکي ساخت و توليد توسط شرکت انجام مي شود و ديگري توسط تيم بازرگاني وارد کشورمان ايران عزيز مي شد به صورت کاملا بي واسطه هر دو نصب بسيار راحتي دارد و نيازي نيست اين قدر زحمت بکشيد و سختي داشته باشيد، کافي است که خريد کنيد و حتي فومي ها که جايگزين بسيار مناسبي براي اين کار است در کمتر از يک ساعت روي ديوار شما مزين شود و در اصطلاح زيباسازي کنيم. 


:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

پارتيشن شيشه اي يکي از پرکاربرد ترين موارد استفاده از شيشه به عنوان يک المان سازه اي مي‌باشد. از پارتيشن ها به عنوان جداکننده در فضاهاي داخلي ساختمان هاي اداري و مسکوني استفاده مي‌شود. استفاده از پارتيشن اداري مدرن باعث مي‌شود تا افراد علاوه بر داشتن آزادي و حفظ حريم خصوصيشان بتوانند با محيط بيرون تعامل داشته باشند و از نور در تمامي قسمت هاي ساختمان استفاده کنند. در محيط هاي اداري پارتيشن ها قابليت بيشترين و بهترين استفاده از حداقل فضا را به کاربران ارائه مي‌دهد و علاوه براين بدون اينکه مانع ديد افراد شود و به ظاهر و طراحي داخلي ساختمان آسيب برساند سر و صداي محيط را کاهش دهد. پارتيشن هاي شيشه اي داراي انواع مختلفي مي‌باشند، از انواع پارتيشن شيشه اي اداري مي‌توان به تک جداره، دو جداره و اداري open office اشاره کرد و هرکدام از اين مدل ها به صورت فريم لس، فريم دار، ريلي و تاشو قابل اجرا و طراحي مي‌باشد. جهت دريافت قيمت، مشاوره و اطلاعات بيشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

انواع پارتيشن شيشه اي مدرن اکسيدال

شرکت اکسيدال با چندين سال سابقه در طراحي و اجراي سازه هاي شيشه اي ساختماني، انواع پارتيشن اداري را ارائه، طراحي و نصب مي‌نمايد. معمار يا کارفرماي گرامي ميتوانند با توجه به مشخصات خاص هرکدام از پارتيشن ها و همچين مکان قرار گيري آنها بهترين مدل را براي پروژه خود انتخاب نمايند. در ادامه به بررسي انواع مختلف پارتيشن شيشه اي اکسيدال مي‌پردازيم:

 

پارتيشن شيشه اي تک جداره

پارتيشن شيشه اي تک جداره يکي از زيباترين و پرکاربرد ترين انواع پارتيشن هاي اکسيدال مي‌باشد که به صورت فريم لس و فريم دار قابل نصب هستند. به علت استفاده از پروفيل هاي مينيمال اين نوع پارتيشن بسيار ظريف بوده و مناسب بخش بندي تمامي ساختمان هاي اداري و مسکوني حتي با متراژ پايين نيز مي‌باشد. سيستم اختصاصي پارتيشن اداري تک جداره اکسيدال يک سيستم مادولار مي‌باشد. پارتيشن هاي مدولار با قابليت جدا کردن اجزا و نصب مجدد طراحي شده اند. اين نوع پارتيشن بدون نياز به استفاده از ابزارهاي خاص و مدت طولاني براي بازسازي، مي توانند خيلي سريع تر از پارتيشن هاي سنتي جابجا و مجدد نصب شوند.

مقاطع نگه دارنده شيشه شامل پروفيل هاي مينيمال مي باشد که از آن ها هم به عنوان پروفيل پارتيشن شيشه اي توکار و همچنين رو کار مي توان استفاده نمود و به طراح توانايي انتخاب قرار گرفتن شيشه در وسط يا آکس (کناره ها) پروفيل را ميدهد.

پارتيشن تک جداره روکار

امکان نصب پروفيل هاي پارتيشن اداري تک جداره به دو صورت توکار و روکار وجود دارد. در روش روکار پروفيل ها جهت نصب شيشه ها برروي سقف و کف تمام شده فيکس و نصب مي‌شوند. پروفيل هاي پارتيشن ها انواع مختلفي دارند که شامل مقاطع بسيار ظريف و مينيمال تا پروفيل هايي با مقاطع بزرگ مي باشند، انتخاب نوع پروفيل توسط طراح يا معمار محترم و متناسب با نياز پروژه با توجه به مشخصات پارتيشن طراحي شده صورت مي پذيرد.

پارتيشن تک جداره توکار

نوع ديگري از اين سيستم، پارتيشن هاي توکار مي باشند. در اين روش پروفيل کاملا در تراز کف قرار گرفته و همچنين نيازمند پيش بيني و تعبيه ي جزئيات مربوط به پروفيل هاي اين نوع از پارتيشن در فاز دو و تهيه نقشه هاي فني کف سازي مي باشد. تا در نتيجه ي آن يک پارتيشن شيشه اي تک جداره ي تو کار (يا دفني) با حداقل ديد بصري از نماي يراق الات و اتصالات اجرا گردد. تمامي قطعات نگه دارنده اصلي در سقف و کف پروژه پنهان مي گردد.

بيشتر بخوانيد:ماربل شيت

 

پارتيشن شيشه اي دو جداره

پارتيشن اداري دوجداره نيز مناسب جداسازي و بخش بندي کردن فضاهاي داخلي اداري و مسکوني مي‌باشد. پروفيل هاي پارتيشن دوجداره نسبت به پارتيشن تک جداره داراي ضخامت بيشتري هستند تا دولايه شيشه سکورت 6 ميليمتري برروي آنها قرار گيرند و به همين دليل فضاي بيشتري نسبت به پارتيشن تک جداره اشغال مي‌کنند و مناسب استفاده در فضاهاي بزرگ تر مي‌باشند. 

پارتيشن هاي دو جداره نسبت به پارتيشن هاي تک جداره عايق صدا و حرارت بهتري نيز مي‌باشند. و به همين علت از اين نوع پارتيشن ها بيشتر در مکان هايي مانند اتاق هاي کنفرانس، جلسه و مديريت که نياز به امنيت بيشتري دارند استفاده مي‌شود.

از ديگر مزاياي پارتيشن شيشه اي دوجداره ميتوان به محدود کردن ديد اشاره کرد؛ زيرا در فضاي خالي بين شيشه ها امکان قرار گيري پرده هاي کرکره اي وجود دارد تا در مواقع دلخواه ديد را محدود نمود (محدود کردن ديد توسط شيشه هاي هوشمند نيز امکان پذير مي‌باشد).

 بيشتر بخوانيد:پارتيشن pvc

انواع پارتيشن دوجداره

پارتيشن هاي شيشه اي دوجداره نيز به دو صورت روکار و توکار قابل نصب و اجرا مي‌باشند. در مدل رو کار همانطور که از اسم اين مدل مشخص است پروفيل ها به صورت روکار بر روي زمين و سقف نصب مي‌شوند و شيشه ها در داخل آنها قرار مي‌گيرند. اما در مدل توکار پروفيل ها در داخل کف و سقف نصب مي‌شوند و نياز به زير سازي جهت نصب دارند. پروفيل‌ها در اين مدل حداقل فضا را اشغال مي‌کنند و فضاي بيشتري در اختيار شما قرار مي‌گيرد، هم‌چنين وضوح، ديد و شفافيت بيشتري را به ارمغان مي‌آورند.

 

پارتيشن اداري شيشه اي open office

اين نوع پارتيشن ها کاملا مشابه به پارتيشن هاي تک جداره مي‌باشند. با اين تفاوت که هيچ اتصالي به سقف ندارند و فقط به زمين و ديوار متصل مي‌شوند. از اين پارتيشن ها بيشتر در فضاهاي اداري به منظور ايجاد حريم خصوصي براي افراد استفاده مي‌شود. (امکان استفاده در منازل مسکوني و ويلا ها نيز وجود دارد.)

 سيستم اختصاصي پارتيشن شيشه اي خود ايستا Open Office اکسيدال مناسب استفاده در فضاهايي با سقف هاي بلند يا فضاهايي که سقف به صورت کامل اجرا شده و امکان نصب پروفيل ها در سقف وجود نداشته باشد، زيرا با نصب پارتيشن هاي تمام قد ايمني و استحکام لازم ايجاد نمي‌شود.پارتيشن هاي open office يک سيستم مادولار با قبليت جدا کردن اجزا و نصب مجدد مي‌باشد و با توجه طراحي معماران و کارفرمايان محترم همچنين ايجاد هارموني با فضا  امکان استفاده از پروفيل اين محصول در رنگ هاي متنوع و همچنين با توجه به کاربري مورد نظر امکان ايجاد پانل هاي محدود کننده ي ديد در فضاي بين دو شيشه فراهم گرديده است.

ارتفاع شيشه ها در پارتيشن open office

همانطور که گفتيم پارتيشن هاي open office به سقف متصل نمي‌شوند و خود پارتيشن و اتصالات آن به گونه اي هستند که ايستايي لازم رو دارد و اصطلاحا خود ايستا هستند. براي اين پارتيشن ها مي‌توان ارتفاعي بين رنج 1 و70 تا 2 متر و 30 را در نظر گرفت. پارتيشن هاي خود ايستا از المان هاي قوي تري تشکيل شدن و در بين دهانه ها و فضاهاي مختلف قرار مي‌گيرند و با توجه به ارتفاع مورد نياز کارفرما، ارتفاع سقف و زير سازي هاي ديوار ها و کف طراحي و نصب مي‌شوند و اين نياز جدا سازي فضا را بدون هرگونه دسترسي به سقف به راحتي انجام مي‌دهند.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

پوستر کاغذ ديواري 

پوستر ديواري به نوعي همان کاغذ ديواري از ارزان ترين روش‌هاي تغيير دکوراسيون منزل است که تاثير بالايي در تغيير فضا دارد. شما مي توانيد با صرف هزينه اي خيلي کمتر نسبت به متريال هاي گران قيمت دکوري کم هزينه اما زيبا و اثرگذار در منزل خود داشته باشيد.

در ادامه کامل براي شما توضيح مي دهيم که چطور مي توانيد خيلي ساده و سريع از ما خريد کنيد.

جنس پوستر سه بعدي ديواري

 جنس پوستر ديواري به کشور سازنده ، وزن ( گرم کاغذ مورد استفاده در پوستر ديواري) ، بافت کاغذ پوستر ديواري و همين طور به کار رفتن اکليل در پوسترديواري برمي گردد .

سفارش پوستر ديواري

براي سفارش انواع پوستر ديواري در طرح‌هاي ساده، مدرن، براي پشت تلويزيون، لاکچري و ديگر دسته بندي‌ها در ابعاد کوچک و بزرگ کافيست سري به محموعه طرح‌هاي سايت چاپ دي بزنيد و يا به صورت حضوري تشريف بياوريد و طرح انتخابي خود را سفارش دهيد. همچنين مي‌توانيد عکس يا تصوير موردنظر خود را سفارش دهيد تا به صورت پوستر ديواري براي شما چاپ کنيم. (آذران پلاستيک)

نصب پوستر ديواري

نصب پوستر ديواري نگران کننده ترين مطلب مشتريان شهرستان در هنگام خريد اينترنتي آن مي باشد . اما جاي نگراني نيست. چاپ دي مفتخر است که در تمامي شهرستان هاي بزرگ و خيلي از شهرستان هاي کوچک نصاب هاي درجه يک دارد.

 

 

طرح پوستر ديواري

طرح پوستر ديواري  تاثيري در قيمت پوستر ديواري ندارد (قيمت فقط بستگي به جنس کاغذ آن دارد به اين معني که شما هر طرحي انتخاب کنيد تاثيري درقيمت ندارد.)

ارسال پوستر ديواري

ارسال پوستر ديواري توسط چاپ دي به تمام نقاط کشوراز طريق پست پيشتاز امکان پذير است. هر کجاي ايران که باشيد امکان ثبت سفارش آنلاين از طريق وبسايت براي شما امکان پذير است. پوستر مورد نظر با پست پيشتاز در کمترين فاصله زماني به دست شما خواهد رسيد. در ضمن در صورت خريد بالاي 500 هزار تومان ارسال به تمامي نقاط ايران به صورت رايگان انجام مي شود.

طرح دلخواه ذهني / ذهن خود را چاپ کنيد

اينکه تعداد طرح هاي آماده در سايت ما بسيار زياد و متنوع است اما اگر طرح خاصي مدنظر داريد مي توانيد آن را براي ما ارسال کنيد

تا دقيقا آن چه را که مي خواهيد براي شما چاپ کينم و يا اينکه مي توانيد طرح هاي موجود در سايت را به دلخواه و طبق سليقه ي خود تغيير دهيد

تا دقيقا چيزي را در خانه خود داشته باشيد که مور

 

خريد و قيمت پوستر ديواري 

 پوستر ديواري با توجه به انواع مختلفي که دارد قيمت‌هاي متفاوتي هم دارد. در واقع با توجه به جنس و نوع کاغذي که  طرح بر روي آن چاپ مي‌شود قيمت پوستر ديواري تعيين مي‌شود.

هرچقدر گرم کاغذ انتخابي گرم بالاتري داشته باشد خريد پوستر ديواري شما با هزينه بيشتري انجام مي‌شود.(آذران پلاستيک)



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi
ديوارپوش ضد ضربه يکي‌از محصولاتي است‌که‌در دکوراسيون داخلي به کار ميرود. خريد ديوارپوش ضد ضربه و همچنين قيمت مناسبي نسبت به ديگر محصولات دارد

قيمت ديوارپوش ضد ضربه و خريد ديوارپوش ضد ضربه – الو مدرن

ديوارپوش ضد ضربه

 

از مهم ترين مسائل در زمينه انتخاب ديوار پوش قطعا دوام و طول عمر آن است.بسياري از افرادي که براي محيط خود به دنبال متريال و جنسي هستند که داراي دوام بالايي باشد ؛ از مکان هايي که اهميت وجود يک متريال با دوام چندبرابر خواهد بود راه پله ها، راهروها ، مکان هاي عمومي و هر فضاي پرترددي است که در ذهن داريد.

اگر بحث يک ديوار پوش عالي براي اين دست از مکان ها باشد؛ قطعا اولين نوع ديوار پوش که به ذهن خطور ميکند ديوارپوش ضد ضربه است.در ميان انواع و متريال هاي موجود در صنعت دکوراسيون داخلي نوع ضد ضربه بسيار کارآمد و همين طور پر طرفدار است.

همان طور که مي دانيد يک ديوار هر چقدر که زيبا باشد در نهايت درمقابل اجسامي که به آن صدمه وارد مي کند اسيب پذير است به اين معني که اگر يک محيطي همچون اداره يا محيط شرکت را درنظر بگيريم بارها ضربه زدن ميز و صندلي به ديوار باعث فرو رفتگي در ديوار شده است که اين امر درطولاني مدت محيط را بد نما ميکند؛ يا به طور مثال محيط يک راه پله را درنظر بگيريد که هر ساله تعداد زيادي حمل بار و اسباب کشي را تجربه ميکندو امکان صدمه ديدن ديوارها دراين شرايط بالا هست.

انتخاب درست و به جاي سبک و مدل براي هر فضايي از اولويت هاي طراحي و دکور داخلي است ، ديوار پوشهاي ضد ضربه داراي تنوع بينظيري در زمينه رنگ و طرح هستند و باعث ايجاد جلوه و نماي بصري بسيار زيبا در محيط منزل يا تجاري خواهد شد. استفاده از اين ديوار پوش نه تنها منزل را زيباتر خواهد کرد بلکه در محيط هاي اداري و تجاري نيز به شيک بودن ديوارها کمک ميکنند.

 

ديوارپوش ضد ضربه چيست ؟

درمقابل ديوار پوش pvc ساده و پلي استايرن که هرکدام مزايا و و معايب خود را دارند؛ ديوارپوش ضد ضربه ي پي وي سي محصولي قابل اعتماد براب مکان هاي پرتردد است اين سبک از ديوار پوش پوشش و روکش ديوار پوش پي وي سي روکشدار را دارد و علاوه برآن داراي يکسري محاسن اضافه استکه درساختار اين نوع تعبيه گشته است.

ضخامت ضدضربه pvc حدود 8 ميلي متر است ودر دو ابعاد 20 سانت در6 متر و 25 سانت در6 متر در بازار ايران موجود است؛در ادامه به تفاوت هاي ساختاري ديوارپوش ضد ضربه و نوع ساده تر آن پرداخته ايم.

 

به جهت ضخامت مناسب و تعداد پل هاي بالا مقاومت بالايي دارد درهر فضايي که آسيب نرسيدن به ديوار ها اولويت شما باشد ميتواند نصب گردد؛ استفاده از اين ديوار پوشها درقسمتهاي مختلف حتي منزل هم بدون مانع است؛مخصوصا فضاهايي که‌پر تردد باشند يا احتمال برخورد لوازم با ديوار ها باشه و يا دوستاني که‌داراي فرزند کوچک هستند که قالبا ديوارها در امان نيستند ميتوانند از اين سبک و سياق از ديوار پوش براي منازل استفاده کنند.

ابعاد ديوارپوش ضد ضربه پي وي سي به طور نرمال داراي طول سه متر و عرض 20 و 25 سانت است که اين ابعاد کار نصاب را براي نصب درهر فضايي راحت ميکند؛ اگر مقالات ديگر ما را مطالعه کرده باشيد دربخش ديوار پوش پي وي سي توضيح داديم که تفاوت ساده و ضد ضربه چيست اگر هم فرصت نکرده ايد در اينجا مختصر توضيح خواهيم داد.

تفاوت ديوار پوش پي وي سي ساده و ديوار پوش پي وي سي ضد ضربه

بطور کلي اين سبک داراي شبکه اي تو خالي است اگر دو انگشت را بالا و پايين پانل قرار دهيد با فشار دادن تا حدي باعث تو رفتگي اين مدل ديوار پوشها خواهد شد ولي اين موضوع درمورد ديوار پوش ضد ضربه ديگر وجود ندارد، درواقع پي وي سي معمولي در منازل و محيط هايي که ديوار تحت آسيب نباشد و فقط محل سکونت باشد و جابه جايي زيادي درآن رخ ندهد هيچ مشکلي نداشته و کفايت ميکند.

داشته ايم مشترياني که‌حتي به مدت 10 سال روي ديوار خودشان نصب شده است و مشکلي نداشته است ولي بحث ما بيشتر مکان هاي پرتردد است قطعا ديوارپوش ضد ضربه که از نظر مقاومت در درجه بالاتري قرار دارد مناسب کار شما است.

اين ديوار پوش ها علاوه بر شبکه‌ي داخلي ديوار پوش هاي پي وي سي داراي 4 پل اضافه ي بزرگتر هستند که مقاومت خمشي و برشي اين مدل را بالاتر برده و به همينن دليل نام ضد ضربه روي آن ها قرار داده شده است.

مزاياي ديوار پوش پي وي سي

  • مقاوم دربرابر هرگونه صدمه و خش
  • مقاوم در برابر حرارت و رفتار ريزشي در برابر آتش و شعله مستقيم
  • عايق صوتي و حرارتي مناسب براي ديوارها
  • قابليت شستشو و رنگ ثابت اين مدل از ديوار پوش ها
  • نصب آسان و راحت
  • ضد حشره و موريانه و موجودات موذي

از ديوار پوش ضد ضربه کجا ميتوان استفاده کرد؟

محل نصب ديوار پوش ضد ضربه را در ادامه براي شما آورده ايم و البته که‌هيچ محدوديتي در استفاده از آن ها نداريد.و به راحتي درهر فضايي قابل نصب هستند.گاها سوالي که‌از ما پرسيده مي شود اين هست که‌براي تهيه اين ديوار پوش ها مردد هستيم چون به فضاي منزل يا محيط ما نميخورد که البته ذهنيت اشتباهي است؛ شما ميتوانيد درانواع فضا ها از اين سبک ديوار پوش استفاده کنيد.به طور مثال ليست زير را مطالعه کنيد:

  1. منازل مسکوني هم براي دکور داخلي و هم مشاعات مانند راه پله و..
  2. در سالن هاي آمفي تائتر
  3. در کليه بيمارستان ها در تمامي اتاق ها
  4. فروشگاه ها سطح شهر
  5. مهد کودک ها و مدارس و دانشگاه ها


:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

بازسازي دکوراسيون داخلي

بنايي جديد با بازسازي دکوراسيون داخلي

خيلي از مردم به دليل بالا بودن قيمت ساخت و ساز قادر به خريد خانه جديد يا محل کار جديد و... نيستند در نتيجه براي ايجاد تغيير در محل زندگي يا کار خود دست به بازسازي دکوراسيون داخلي ميزنند. بازسازي به منظور دوباره ساختن آن چيزي که خراب يا فرسوده شده است در يک بنا صورت ميگيرد.

براي آشنايي با تيم بازسازي و نحوه انجام آن و نوع قرارداد بر روي لينک شرکت بازسازي کليک کنيد.

بازسازي اماکن مسکوني جذابيت را براي ساکنين يا اعضاي خانواده به ارمغان مي آورد.مخارج انجام شده براي بازسازي دکوراسيون داخلي در صورت کار با شرکت دکوراسيون داخلي مناسب، مي تواند مقرون به صرفه باشد.

مواردي که در بازسازي بايد به آن ها توجه شود شامل سيستم هاي گرمايش و سرمايش،کاغذ ديواري،ساختار کف زمين اعمال تغييرات در دکوراسيون آشپزخانه به ويژه عوض کردن کابينت ها و ...مي باشد.

امروزه بازسازي دکوراسيون داخلي يک بنا اهميت زيادي پيدا کرده است زيرا افراد بيشتر وقت خود را در فضاي بسته به سر ميبرند.

در طول شبانه روز يک فرد در اکثر اوقات يا در محل کار خود حضور دارد يا در منزل در حال استراحت است از اين رو طراحي دکوراسيون داخلي بايد به گونه اي باشد که در افراد احساس کسالت ايجاد نکند،همين امر باعث شده تا معماران به بازسازي دکوراسيون داخلي يک بنا اهميت زيادي بدهند. با گذر زمان اجراي دکوراسيون داخلي يک بنا علاوه بر از دست دادن زيبايي خود تکراري ميشود و با به روي کار آمدن طراحي و وسايل جديد آن دکوراسيون قديمي از مد افتاده و نياز به تغييري اساسي حس ميشود. اينجاست که نياز به بازسازي دکوراسيون داخلي داريم تا همه چيز از اول نو شود و از حالت تکراري و کهنه و قديمي خود بيرون بيايد.

رنگ آميزي ديوار و سقف در دکوراسيون منزل نيز اهميت دارد.براي داشتن خانه اي دلنشين ترجيحا از رنگ هاي الهام بخش استفاده کنيد.البته انتخاب نوع طراحي به سليقه شخصي شما بستگي دارد.

رنگ هاي الهام بخش براي دکوراسيون داخلي: سبز آبي، ارغواني روشن، بژ، آبي نفتي، خاکستري، نباتي، آبي دريايي، ياسي، اسطوخدوسي و نارنجي روشن.

 

تحليل دکوراسيون داخلي 

 

 

 

 

 

 

 

يکي از مهمترين عواملي که در دکوراسيون داخلي مد نظر قرار دهيد رنگي مي باشد که در طراحي دکوراسيون داخلي مورد استفاده قرار مي دهيد به عنوان مثال انتخاب رنگ هاي خنثي براي سالن نشيمن مي تواند يکي از گزينه هاي عالي باشد که شما مد نظر قرارر مي دهيد انتخاب رنگ هاي مثل کرمي ،استخواني و حتي بژ مي تواند از جمله عواملي باشد که سبب ايجاد احساس آرامش و راحتي در منزل شود،در رابطه با ايجاد روح در کنار رنگ هاي خنثي مي توانيد از رنگ هاي تيره تر در جزئيات استفاده کنيد به طور مثال استفاده از مجسمه نسبتا بزرگ در سالن با زنگ تيره بسيار جذاب است.

آنچه که در بازسازي دکوراسيون داخلي بايد به آن توجه داشت:

براي اين که يک بازسازي دکوراسيون داخلي موفق با بيشترين تغيير را داشته باشيم بهتر است به چند نکته توجه داشته باشيم:

بازسازي آشپزخانه

خانم هاي ايراني اکثر اوقات خود را در آشپزخانه مي گذرانند آن ها مي خواهند آشپزخانه اي رويايي داشته باشند به همين خاطر سهم بزرگي در به چشم آمدن دکوراسيون منزل دارد.براي نوتر به نظر رسيدن فضاي آشپزخانه مي بايست روش هاي طراحي مدرن آشپزخانه به کار برد.

مثلث کار در آشپزخانه

يکي از اين روش ها روش مثلث کار مي باشد. (اجاق گاز، سينک ظرفشويي و يخچال راس هاي اين مثلث هستند) امکان دارد در آشپزخانه هاي کوچک به صورت خطي اجرا شود! فاصله بايد متناسب باشد يعني نه آن قدر کم که فضا را تنگ کند و نه آن قدر زياد که رفت و آمد هارا طولاني کند.چون جريان هوا مي تواند رطوبت داخل سينک را خشک کند مي توان آن را در نزديکي پنجره قرارداد البته اگر آشپزخانه شما داراي پنجره باشد!

همانطور که در ديگر مقاله ها ذکر کرديم رنگ متريال مناسب مهمترين بخش طراحي هر دکوراسيون داخلي مي باشد.

 

 

بازسازي خانه ويلايي قديمي

بازسازي ويلا يک ضرورت در زندگي است، زيرا به ما کمک مي کند از روال عادي خارج شويم و فضاي زندگي را تغيير دهيم. اما ممکن است دشوار باشد زيرا به هزينه زياد و تلاش زيادي نياز دارد، در اينجا ايده هايي آورده شده است که دکوراسيون منزل را به سرعت و به راحتي تغيير مي دهد و نتيجه آن يک دکور فوق العاده و يک ويلاي جديد است ...

نقاشي هاي ديواري جديد براي بازسازي ويلا

پانل هاي ديواري جديد را مي توان در اندازه هاي مختلف و در گوشه هاي مختلف اضافه کرد، به عنوان مثال اتاق نشيمن، اتاق ناهار خوري، و اين نقاشي ها با سبک اتاق مطابقت دارند و رنگ ها با آن مطابقت دارند، اين يک مرحله ساده است، اما اين اثر مي تواند فضاي تجديد به فضا را اضافه کند.

رنگ هاي اتاق و مبلمان در ويلا

مي توان رنگ ديوارها را در اتاق تغيير داد يا کاغذ ديواري را به سبکي متفاوت و رنگ هاي مختلف بر روي همه ديوارها يا قسمتهاي خاصي از آنها قرار داد تا جلوه اي کاملا متفاوت از ظاهر قديمي اتاق بگيرد.

 

گياهان براي تزئين و زيباسازي در بازسازي ويلا

مي توانيد برخي از گياهان و گلهاي کوچک را پرورش دهيد، يا گياهان را براي گياهان خريداري کنيد، يک کار ساده مانند اين احساس راحتي و آرامش را ايجاد مي کند و حتي انرژي منفي را از اطراف ويلا بيرون مي کشد و ظاهر ويلا را به شکلي فوق العاده تجديد مي کند.

مصنوعات کوچک به سبک هاي عتيقه در ويلا

استفاده از قطعات تزئيني مانند گلدان، عکس، شمعدان و ساعت ديواري در سبک اتاق ها تغييرات زيادي ايجاد مي کند، حس تجديد حس مي دهد و در عين حال يک تغيير کوچک است که به اتاق ها روح مي بخشد.

پارچه ها

مي توانيد مبلمان اتاق نشيمن يا ناهار خوري را دوباره اثاثه يا لوازم داخلي بپوشانيد و از انواع جديد پارچه ها با نقش و نگارهاي زيبا و رنگ هاي روشن استفاده کنيد که فضاي سرگرم کننده اي به اتاق مي بخشد.

 

پرده هاي ويلا

پرده يکي از مهمترين عوامل موثر در ظرافت دکوراسيون است. شکل کلي فضا را مي توان با تغيير پرده هاي استفاده شده در اتاق، به عنوان مثال استفاده از پرده هاي طرح دار در آشپزخانه يا اتاق خواب کودکان، فضاي جديدي را به اتاق اضافه کرد.

بالش و کوسن براي زيبا سازي اتاق خواب ويلا

توزيع کوسن هاي رنگ روشن، الگوهاي مدرن و اندازه هاي مختلف در اتاق نشيمن روي مبل و کف يا اتاق خواب در نوسازي دکوراسيون منزل ضروري است، بالش ها را مي توان هر از چند گاهي تعويض کرد تا هميشه با گام هاي ساده و سريع ظاهري تازه بدست آوريم.

لازم نيست ديوارها خسته کننده باشند، اين يک ايده شگفت انگيز و ساده است، يکي از ديوارهاي اتاق را به رنگ ديگري با نقش هاي مشخص نقاشي کنيد، به عنوان مثال راه راه يا حتي روي آن را با نقاشي هاي آزاد خط بزنيد. کودکان مي توانند در تزئين اين ديوار يا به عنوان مثال يک ديوار يادبود شرکت کنند، بنابراين همه مهمانان و دوستان نشان خود را بر روي اين ديوار اضافه مي کنند.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

کفپوش چيست؟ آشنايي با 4 نوع کفپوش پرکاربرد

درباره کفپوش چه مي دانيد؟ کاربرد و وسعت استفاده از کفپوش بسيار زياد است. براي پاسخ به سوال پارکت و کفپوش چيست و آشنايي با انواع آن، در اين مقاله با ما همراه باشيد.

کفپوش چيست ؟

کفپوش ها در بسياري از زمين هاي ورزشي و همچنين برخي استخرها ( براي جلوگيري از سر خوردن ) به کار مي‌روند . در برخي زمين هاي فوتبال از کفپوش هاي چمن نما استفاده مي شود . در خودرو نيز به منظور جلوگيري از ارتعاش ، راحتي پا ، نظافت و … از کفپوش هايي از جنس الياف پلي پروپيلن استفاده مي‌شـود .

 

انواع کفپوش چيست؟

انواع کفپـوش ها بنا به جنس ماده بکار رفته مي‌توانـد يکي از موارد زير باشـد :

·         در ساختمان هاي مسکوني :

سنگ ( مرمر، گرانيت و غيره ) ، لاستيک ، پي وي سي ، کاشي ، چوب ( پارکت ها و لمينت ها ) ، مخمل ، موکت ، فرش و غيره .

·         در صنعت :

پشم شيشه ، نايلون ، چوب پنبه ، پشم ، ورقه ( فلزي ) ، وينيفلکس و وينيل گرانيت ، سيمان ، بتن ، رزين اپوکسي و کفپوش اپوکسي و گرانيت اپوکسي و غيره . کفپوش چيست

کفپـوش ها بنا به کاربردشان در انواع زير موجودند :

1.      کفپـوش اپوکسي

2.      کفـپوش حفاظتي

3.      کفپـوش گرمايشي

4.      کفپـوش متحرک

5.      کفپـوش پُرزدار

 

کفپوش اپوکسي چيست؟

کفپوش اپوکسي ( Epoxy Floor ) به شکل مايع هست که پس از خشک شدن بدون درز بوده و بهداشتي هستند ، مقاومت سايشي بالا ، دوام ، چسبندگي مناسب و … باعث شده تا در صنايع مختلف و بيمارستان ها کاربرد زيادي داشته باشند . کفپوش چيست

کفپوش متحرک امکان کنترل دما و جريان هواي محيط را ممکن مي‌سازد ، همچنين کابل هاي برق و داده ها توسط اين کفپوش ها محافظت و نگهداري مي شوند .

کفپوش هاي پرزدار

همانطور که مي دانيد موکت ها به عنوان کفپوشي ثابت از سال هاي خيلي دور، در خانه ها بسيار ديده مي شد. حتي امروزه که نوآوري هاي بسياري در توليد انواع کفپوش ها به کار رفته، باز هم شاهد استفاده از اين مدل کفپوش ها در سطح جامعه هستيم. البته ناگفته نماند که استفاده از کفپوش هاي مدرن در حال حاظر خواهان بسيار زيادي دارد ولي با اين وجود هيچ کدام از آنها نمي توانند حس آرامش کفپوش هاي پرزدار را داشته باشند. استفاده از کفپوش پرزدار بيشتر در جاهاي سردسير رايج است، دليل اين موضوع هم شباهت بسيارزياد اين مدل کفپوش ها به فرش است. زيرا برخي از آنها داراي ضخامت بالايي هستند و بسيار هم شبيه به فرش طراحي شده اند. بنابراين پيشنهاد مي کنيم اگر در مکاني سکونت داريد که از زمستان هاي سردي برخوردار است، انتخاب کفپوش پرزدار مي تواند بهترين گزينه براي خريد باشد.(آذران پلاستيک)

کفپوش متحرک چيست؟

در سال هاي اخير يه نوع رنگ خاص به نام اپوکسي در ايران کاربرد وسيعي پيدا کرده است. يکي از استفاده هاي فراوان اين رنگ، پوشش انواع سطح است. اين سطوح را بر اساس ميزان ارتفاع، اندازه گيري مي گيرند، سپس بر حسب ميکرون آن را در نظر گرفته و بدينوسيله رنگ اپوکسي در آن قابل مشاهده مي شود. انتقال رنگ اپوکسي در کفپوش متحرک خيلي ساده نيست و بايد طي چند مرحله وبصورت چند لايه باشد. بدين صورت مي توان شکل هاي سه بعدي را در کفپوش ايجاد کرد. جالب است بدانيد اين کفپوش ها مي توانند يک تصوير واقعي در منزل شما خلق کنند. مثلا مي توانيد بدينوسيله طبيعت يا دريا را وارد منزلتان کنيد.(آذران پلاستيک)

کفپوش هاي متحرک که از جنس رزين اپوکسي هستند، هيچ خط يا درزي نداشته و بصورت گسترده برروي کف پياده سازي شده اند. کفپوش متحرک قابل طراحي براي پارکت هاي سيماني يا بتوني و سطح سنگي کاشي ها هستند. بر خلاف تصور اکثر افراد اين مدل از کفپوش، خيلي سريع و راحت اجرا مي شوند. از ويژگي هاي بارز کفپوش متحرک بايد به براقيت بالا، شفاف بودن و يکدستي آنها اشاره کرد. کفپوش هاي سه بعدي بيشتر در آشپزخانه ها، سرويس هاي بهداشتي و حمام، مراکز تجاري و هتل ها کاربرد دارند.

 

کفپوش گرمايشي يکي از انواع کفپوش

امروزه کاربرد کفپوش هاي گرمايشي از اهميت زيادي برخوردار است. استفاده از اين کفپوش ها، براي گرم نگه داشتن محيط خانه و صرفه جويي از هدر رفتن گرما، بسيار کاربردي است. از آنجايي که نصب اينگونه سيستم هاي گرمايشي متفاوت است، بايد با دقت وظرافت بالا انجام شود. کفپوش هاي گرمايشي براساس موقعيت منزل يا اتاق در نظر گرفته مي شود تا بر طبق شرايط موجود، سيستم گرما در آن اجرا شود.

اين سيستم که در فضاهاي سرپوشيده کاربرد دارند، حرارت و گرما را از طريق کف، به فضاي مورد نظر منتقل خواهد کرد و متشکل از دو روش است. در روش اول گرما بوسيله گردش آب داغ که معروف به روش خيس است، به محيط مي رسد. ولي در روش دوم بوسيله جريان الکتريسيته، گرما را در سطح محيط  پخش مي کنند. روش دوم به عنوان روش خشک، شهرت پيدا کرده است. در حال حاضر، روش خشک (جريان الکتريسيته) عموميت و کاربرد بيشتري دارد.

در روش گرمايش کفپوش بوسيله آب داغ، لوله هاي بسياري را در کف جاسازي کرده و همه آنها را منتهي به منبع توليد گرما مي کنند. بنابراين آب گرم که حرارت آن قابل تنظيم است، گرما را بوسيله لوله هاي مورد نظر در کل محيط به گردش در مي آورد. اما در روش خشک تعداد زيادي کابل به توده پلاستيکي شکل وصل شده و همه اين تورها شبيه به يک فرش، کف منطقه مورد نظر را احاطه مي کنند. بعد از اين مرحله کفپوش را بر روي اين سيستم قرارداده تا از طريق المنت ها، گرما به سطح کفپوش برسد.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

يکي از اصلي‌ترين تغييرات در فضاي داخلي منزل که مي‌تواند روي حال و هواي کليِ دکوراسيون خانه نيز اثر زيادي داشته باشد عوض کردن پوشش کف است. پوشش کف اگر به درستي انتخاب شود مي‌تواند هماهنگي خاصي با مبلمان و نورپردازي خانه پيدا کند و محيطي گرم و دوست‌داشتني را برايتان به ارمغان بياورد. اما مانند ساير موارد براي انتخاب نوع کف‌پوش گزينه‌هاي متفاوتي پيش روي شماست. اگر کف‌پوش مناسب خودتان را انتخاب نکنيد ممکن است خيلي زود از تغيير دکوراسيونتان سرخورده شويد. در اين مطلب مي‌خواهيم برايتان از تفاوت پارکت و لمينت بگوييم و بعد کف‌پوش‌هاي PVC را بررسي کنيم.

پارکت چيست؟

پارکت‌ها نوعي از کف‌پوش‌ها هستند که از جنس چوب طبيعي‌اند. براي توليد پارکت‌ها فرآيند خاصي انجام نمي‌شود. تنها چوب درخت را به الوار تبديل مي‌کنند، به ابعاد کوچک برش مي‌دهند و هنگام نصب آن را به کف مي‌چسبانند. در انتها هم روي آن را ساب و لاک مي‌زنند. تفاوت بين پارکت‌ها در نوع درختي است که چوبِ پارکت از آن تهيه شده است.

پارکت،‌ کف‌پوش لوکس و گران‌قيمتي محسوب مي‌شود. اين نوع کف‌پوش از اواخر قرن هفدهم ميلادي باب شد و بيشتر به خانه اشراف و طبقه مرفه جامعه اختصاص داشت. پارکت‌ها مي‌توانند گرما و حس طبيعت را به خانه‌ شما بياورند و براي دکوراسيون‌هايي که مي‌خواهند خانه را تاريخي جلوه دهند بسيار مناسب است.

با اين حال به علت قيمت بالا و معايب ديگري که اين نوع کف‌پوش نسبت به انواع جديد کف‌پوش دارد استفاده‌اش زياد نيست و کمتر در بازار يافت مي‌شود.

  

 

لمينت چيست؟

لمينت که در بازار به پارکت لمينت معروف است به نوعي از کف‌پوش‌ها گفته مي‌شود که از چند لايه چوب فشرده ساخته شده و بر خلاف پارکت مستقيما از چوب درختان تهيه نمي‌شود. هرچند که سطح خارجي آن طرح و نگار چوب را دارد. لمينت يکي از محبوب‌ترين انواع کف‌پوش است و مزايايي نسبت به پارکت چوبي دارد که آن را تبديل به يکي از بهترين انتخاب‌ها براي پوشش کرده است. از جمله‌ اين مزايا مي‌توان به نصب آسان، قيمت پايين‌تر و مقاومت بيشتر در برابر آب اشاره کرد.(آذران پلاستيک)

 

تفاوت پارکت و لمينت (پارکت لمينت) در چيست؟

پارکت و لمينت در موارد زيادي با هم تفاوت دارند که در ادامه به برخي از آن‌ها اشاره مي‌کنيم.

  • تفاوت پارکت و لمينت و نحوه‌ نصب:

    مهم‌ترين تفاوت پارکت و لمينت در نحوه‌ نصبشان است. براي نصب پارکت از چسب مخصوصي استفاده مي‌شود و کثيف‌کاري زيادي دارد. بعد از اينکه چسب خشک شد سطح پارکت را ساب زده و بعد يک لايه لاک روي آن اجرا مي‌کنند. تقريبا 24 ساعت بعد از اجراي پارکت مي‌توان وسايل منزل را روي آن چيد.

اما لمينت‌ها براي اجرا هيچ نيازي به چسب ندارند. لمينت‌ها دور تا دورشان شيارهايي به نام کليک دارند که به صورت نر و ماده درون هم قرار مي‌گيرند و قفل مي‌شوند. در نتيجه مي‌توان سطح وسيعي را خيلي سريع و بدون کثيف‌کاري لمينت کرد. از طرفي به خاطر اينکه براي نصب آن‌ها از چسب استفاده نمي‌شود به راحتي مي‌توان آن‌ها را جمع و در جاي ديگري دوباره نصب کرد.

 

قبل از اجراي لمينت روي کف فوم‌هاي مخصوصي پهن مي‌کنند که هم نقش هم‌باد کردن کف را بازي مي‌کنند و هم عايق مناسبي براي صدا و حرارت هستند.
عدم استفاده از چسب در نصب لمينت باعث مي‌شود استفاده از اين کف‌پوش صدمه‌اي به کف اصلي اتاق نزند. مثلا اگر کف اتاق سنگ‌فرش باشد و بعد از مدتي بخواهيد لمينت‌ها را جمع کنيد، هيچ مشکلي نداريد و سنگ‌فرش‌ها سالم خواهند بود.

 

  • تفاوت پارکت و لمينت و مقاومت در برابر آب: 

    پارکت‌ها چون از چوب خالص تشکيل شده‌اند به شدت به آب واکنش مي‌دهند و در صورت خيس شدن ورم مي‌کنند. به همين دليل استفاده از آن‌ها در محيط‌هاي مرطوب مانند آشپزخانه اصلا مناسب نيست. در مقابل لمينت‌ها در مقابل آب مقاومت بسيار بالاتري دارند.

  • مقاومت در برابر اجسام نوک‌تيز:

    پارکت‌ها نسبت به اجسام نوک‌تيز حساسند و خيلي زود آسيب مي‌بينند. بنابراين براي خانواده‌هايي که بچه‌هاي پر جنب و جوشي دارند اصلا مناسبت نيستند. در مقابل لمينت مقاومت بهتري نسبت به اجسام نوک‌تيز دارد و سخت‌تر آسيب مي‌بيند.

  • تفاوت پارکت و لمينت و دوام:

    پارکت‌ نسبت به لمينت دوام و طول عمر بيشتري دارد. در صورت نگهداري مناسب پارکت بين 40 تا 80 سال عمر مي‌کند. در حالي که عمر مفيد لمينت حدود 10 سال است. ضمن اينکه به خاطر طبيعي بودن، پارکت به راحتي طرح و نقش خود را از دست نمي‌دهد.

  • تفاوت پارکت و لمينت و قيمت:

    همان‌طور که پيش از اين گفتيم، يکي ديگر از موارد تفاوت پارکت و لمينت اين است که پارکت کف‌پوشي لوکس به شمار مي‌آيد و قيمتش اختلاف بسيار زيادي با لمينت دارد. در مقابل لمينت نسبت به پارکت و حتي ديگر کف‌پوش‌ها مانند سنگ يا سراميک قيمت پايين‌تري دارد.

 

  • قابليت تعويض:

    ديگر تفاوت پارکت و لمينت در آن است که اگر قطعه‌اي از لمينت آسيب ببيند مي‌توان به راحتي آن را تعويض کرد. در حالي که پارکت چنين قابليتي را ندارد.(آذران پلاستيک)

  • تنوع طرح:

پارکت‌ها طرح اصلي چوب درخت را دارند و به همين دليل طرح‌هايشان تنوع کمتري نسبت به لمينت دارد.

  • زيبابي:

    پارکت‌ نسبت به لمينت حس بهتر و طبيعي‌تري را به شما القا مي‌کند. دليلش هم مشخص است: پارکت کاملا طبيعي است.

  • دوست‌دار محيط‌زيست:

    اگر به محيط‌زيست اهميت مي‌دهيد بايد بدانيد که از اين نظر پارکت‌ها نسبت به لمينت‌ها بسيار بهترند. به خاطر استفاده از رزين و فشار در توليد لمينت اين کف‌پوش‌ها به سادگي در طبيعت تجزيه نمي‌شوند، در حالي که پارکت به خاطر طبيعي بودن خيلي راحت به طبيعت باز مي‌گردد.

  • نگهداري:

    نگهداري لمينت از پارکت بسيار راحت‌تر است. شما مي‌توانيد با پارچه‌اي مرطوب يا تي سطح لمينت را تميز کنيد، اما براي پارکت بايد از موادي خاص استفاده کنيد تا به پوشش محافظ آن آسيبي نرسد و ورم نکند. در عوض پارکت را مي‌توان سنباده زد، اما لمينت چنين قابليتي ندارد.

  

کفپوش لمينت چيست؟

کفپوش لمينت همان‌طور که از اسمشان بر مي‌آيد از جنس پلاستيک‌اند و در دو نوع تايلي و رولي توليد مي‌شوند. اين کف‌پوش‌ها به خاطر جنسشان تفاوت‌هاي زيادي با پارکت و لمينت دارند که بعضي از آن‌ها مزيت و برخي عيب به شمار مي‌آيد. از اين نوع کف‌پوش در آشپزخانه، شرکت‌ها، ادارات و فروشگاه‌ها به وفور استفاده مي‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

ديوارپوش هاي بيمارستاني يا ماربل شيت کيلينيک ها

شايد شما هم بيمارستان هاي زيبا رفته باشيد و از اينکه ديوارهاي براقي دارن لذت برده باشيد، با وجود اينکه ماربل شيت هاي يا سنگ هاي مصنوعي اساسا در همه جا ميتوانيد استفاده کنيد اما تيم ما بر آن است که شما را از صفر تا صد با ديوارپوشهاي بيمارستاني آشنا کند. 

بعضي وقت هاي شکوه بعضي از ديوارپوش ها باعث مي شود که فکر کنيم در بيمارستان هاي مدرن روزهاي دنيا هستيم اين امر در لابي هاي ساختمان نيز وجود دارد و تصور اينکه در يکي از ساختمان هاي باکلاس کشورهاي اروپايي هستيم هم فرقي ندارد اما اجازه بدهيد عرض کنم تفاوت در استفاده از ديوارپوش هاي سنگي يا همان ماربل شيت ها است که هميشه خاستگاه خود را دارد و همه مشتريان محترم مي توانند استفاده کنند. 

به سراغ ديوارپوشهاي بيمارستاني ميرويم همان طور که در بخش ديوارپوش هاي pvc عرض شد هم ميتوانيم از اين سبک استفاده کنيم و هم اينکه سنگ نصب کنيم با توجه به بودجه ريالي است. در اين چند سال اخير تمايل تمامي بيمارستان ها به جهت اجبار وزارت بهداشت به براي استفاده از سنگ هاي تاپشيت در ديوار بيمارستان و به جهت اينکه مدارک وزارت بهداشت را کارخانه تاپ شيت از شرکت محترم وزارت بهداشت گرفته است بنابراين مديران کل و مديران مياني بيمارستان ها و مراکز درماني هيچ دل نگراني ندارند چون استفاده از ديوارپوش ماربل شيت يا تاپ شيت بسيار متداول است در بيمارستان ها 

 

مزايايي استفاده از تاپ شيت ها در بيمارستان 

  • آنتي باکتريال بودن و ضد ميکروب براي تمامي اتاق هاي از جمله: اتاق هاي عمل، اتاق هاي کثيف، لابي و راهرو و همه سطوح هاي مراکز درماني و بيمارستان ها 
  • حمل اسان و نصب راحت براي نصاب هاي تيم ما تا فضاي زيبايي را براي شما به ارمغان بياورند 
  •  به جهت يک تيکه بودن کاملا نماي سنگي به کليه مراکز درماني و بهداشتي و دندان پزشکي ها ميدهد 
  • استفاده از ابزارهاي مختلف براي زيباتر کردن کار و تکميل پروژه 
  • داراي مدارک وزارت بهداشت – راه و شهرسازي و آتش نشاني و نيز مرکز بهداشتي ابن سينا تاييد دارد
  •  قابليت استفاده در اسانسورهاي مراکز درماني بيرون و درون 
  • تاپ شيت ها به خوبي تميز مي شوند و به راحتي نصب ميگردد و شستشوي راحتي دارند 
  • ماربل شيت ها در طولاني مدت دچار نقض نمي شوند و از رنگ آنها کاسته نمي شود 
  • عايق صوتي Marble Sheet ها بسيار تاثير گذار است در اين ارگان ها 
  • ضد خش است چنانچه که ميز و يا برانکاردها صدمه وارد کند يا ضربه بزند مشکلي پيش نمياد 

با توجه به اينکه بيمارستان ها ديگر قادر نيستن يا اينکه احتمال کمتري وجود دارد که اقدام به نصب pvc داشته باشند حتما جايگزين اين محصول به صرفه اقتصادي است، شما هيچ زماني نميتوانيد پي وي سي را با تاپ شيت مقايسه کنيد چون قطعا بابت کيفيت حتما تاپ شيت و ماربل شيت هاي يک سر و گردن بالاتر هستن. 

 

ليست قيمت تاپ شيت و ماربل شيت

همانطور که در فرايند ماربل شيتها عرض شد، اين موارد به جهت اينکه مواد اوليه از پتروشيمي خريدار ميشود و نيز روکش هاي از کشورهاي همسايه وارد مي شود بنابراين رقم هاي نهايي و يک دستي ندارد و متاسفانه سايت هايي به اشتباه قيمت ها را به جهت اينکه شما را دچار اشتباه کنند ليست قيمت را ميزنند ولي ليست قيمت با توجه به نوسانات ارزي و نيز پتروشيمي غير قابل ثبت است و فقط با تماس با ما از اخرين ليست قيمت ها اشنا شويد تا دچار سوء استفاده بعضي از سايت ها نشويد.

در بخش نصب ديوارپوش هاي  Marble Sheet و تاپ شيت حتما عنوان خواهيم کرد که چه طور نصب خواهد شد و اينکه اگر چنانچه که خود شما فني باشيد حتما ميتوانيد اقدام به نصب ديوارپوش هاي تاپ شيت کنيد اما بهتر است با کارشناسان ما در تماس باشيد تا کمک کند بهترين و بي نقض ترين پروژه را شما داشته باشيد. 

حتما به جهت ضخامت ديوارپوشهاي سنگي که حدود 4 ميليمتر است نصب راحت و زيبايي خواهد داشت اما بخش نصب شرکت ما حتما شما را کمک خواهد کرد بنابراين در تماس با تلفن هاي شرکت باشيد. 

 

 کف پوش آذران پلاستيک

خارج از بحث زيبايي که در بالا عرض شد و نيز بحث وزارت بهداشت و نماي زيباي اينکار، يک دست بودن تمامي بخش ها حائز اهميت است به جهت اينکه علاوه بر ديوارپوشهاي ماربل شيت يا تاپ شيت ميتوانيم به شما کف پوش تاپ شيت هم تقديم کنيم شرکت تاپشيت در اقدام خود توانسته است اقدام به توليد سقف پوش و کف پوش هاي سنگي کند که براي تمامي بيمارستان حائز اهميت است و ميتوانيد استفاده کنيد.

کف پوشهاي سنگي را ميتوانيم در ابعاد مختلف در ضخامت هاي مختلف به حضور شما بزرگواران ارائه دهيم همانطور که ماربل و تاپ شيت ها توانست جايگزين مناسبي براي ديوارپوشهاي پي وي سي شود اکنون با وجود کف پوش هاي سنگي و تاپ شيت هم ميتوانيم يک قدم به جلوتر برويم و بناي ديگري را در معماري ايران رقم بزنيم. 

براي اطلاع بيشتر و ارائه کاتالوگ ها لطفا با همکاران ما در شرکت آذران پلاستيک در ارتباط باشيد تا بهترين راهکار را براي شما ارائه دهند.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

در گذشته طراحي اشکال هندسي و طرح هاي دستي با مشقت فراواني همراه بود که گاهي سبب سنگيني سازه و غير استاندارد شدن آن مي گشت. امروزه از نماها و ابزار هاي پيش ساخته با پايه غير گچي، براي اين منظور استفاده مي گردد؛ يکي از نکات قابل توجه در ديزاين توسط ابزارهاي پيش ساخته، محل اتصال ديوار و سقف (گوشه ها) است که براي اين منظور از ابزار گلويي استفاده مي شود.

  

موارد استفاده ابزار گلويي و کاتالوگ ابزار گلويي

غالبا در ساخت اين گونه محصولات، تنوع بالايي در نظر گرفته مي‌شود؛ زيرا بر اساس کاربري ساختمان و معماري، ابزار گلويي و اقلام گچي پيش ساخته مشابه آن، کاملاً متفاوت و متمايز هستند؛ به عنوان مثال از نمونه هاي گلکاري شده و پر طرح ابزار گلويي در ديزاين مکان هاي سنتي و گردشگري استفاده مي‌گردد.

در مقابل نمونه هاي ساده تر با قابليت ترکيب شدن و ادغام با باکس کناف، در مکان هايي با ديزاين امروزي و لوکس کاربرد بيشتري دارند. به عنوان مثال استفاده از ابزار گلويي پرکار در فضاهايي که با وسايلي کلاسيک نظير، شومينه، صندلي راکي لهستاني و غيره، تزيين شده، مناسب تر است.

اين محصول در واقع، در کنج و گوشه ها، طراحي هاي سه بعدي، نور مخفي و نور پردازي و جا پرده و اتصال به آن، استفاده مي شود. 

 ابزار گلويي مانند ساير ابزارهاي از پيش ساخته، جنبه تزييني داشته و امروزه در طراحي داخلي هتل ها، اتاق خواب،  سقف آشپزخانه و اتاق نشيمن کاربرد فراواني نيز دارد. همچنين مي توانيد از اين محصول، به عنوان جعبه و باکس نور مخفي نيز استفاده کنيد، که البته با توجه به دکوراتيو و رنگ بندي آن مي توانيد رنگ و هارمونيک نور را تنظيم و انتخاب نماييد.

استفاده از ابزار گلويي در طراحي داخلي آپارتمان ها، ايده مناسبي براي کشيده و بلندتر جلوه دادن ديوارها است. در واقع اين محصول با ايجاد خطاي ديد، محدوديت هاي ساخت و ساز آپارتماني را کاهش داده مي‌دهد.

ابزار گلويي قابليت رنگ پذيري بالايي دارد که از رنگ‌هاي تيره تر ديوار و ابزار، براي ايجاد تضاد و کنتراست با چيدمان استفاده مي گردد.

استفاده از ابزار گلويي در اتاق پذيرايي و نشيمن، سبب شده تا براي اتصال پرده و نصب آن نيازي به چوب پرده نباشد؛ بنابراين ابزار گلويي به عنوان جاپرده، محل اتصال و نصب را کاور کرده که سبب زيبايي و تميزي بيشتر نما نيز مي گردد.

 يکي از محبوب ترين و پرکاربردترين نمونه هاي ابزار گلويي، نمونه هاي از پيش ساخته پلي اورتان است که در برابر رطوبت مقاومت بالايي از خود نشان مي‌دهند. همچنين ابزارهاي پيش ساخته به دليل وزن کم و قابليت نصب آسان در زمان کوتاه، نسبت به ساير متريال ها مقرون به صرفه نيز هستند.

  

چرا خريد از آذران پلاستيک ؟

فروشگاه آذران پلاستيک، همواره در راستاي ارائه با کيفيت ترين محصولات به مشتريان خود تلاش مي کند و شما مشتريان گرامي، مي توانيد با تکيه بر ويژگي هاي بي نظير اين فروشگاه نظير دارا بودن نماد اعتماد تجارت دو ستاره، مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت، تضمين عودت وجه و غيره، خريدي مطمئن و عالي را تجربه کنيد.


:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

اگرشما به‌دنبال خريد بين کابينتي هستيد مابهترين قيمت راارائه ميدهيم. انواع بين کابينتي در طرح و مدل گوناگون جهت خريد بهتر و قيمت رقابتي و جديدترين طرح و مدل

خريد بين کابينتي و قيمت بين کابينتي انواع مدل

حتما شما هم به دنبال يک بين کابينتي بسيار شيک هستيد، ما ياري مي رسانيم، انواع بين کابينتي همراه با قيمت جنس و نصب خدمت شما عرض ميکنيم، قصد ما اين است که شما کاملا به صورت بي واسطه بين کابينتي را خريداري کنيد و در منزل و محيط اشپزخانه خودتان نصب اين متريال را بر عهده بگيريد. در دکوراسيون منزل يکي از اصلي ترين مکان که‌ مورد توجه اهالي خانه قرار ميگيرد قطعا آشپزخانه است. زيبايي و تميزي آشپزخانه و متعلقات درون‌آن نشان دهنده يک خانه زيبا است. يک آشپزخانه فاکتورهاي متفاوتي براي دکوراسيون بهتر دارد اعم‌از کابينت، کفپوش، ديوار نمايان، لوازم برقي، پرده درصورت وجود پنجره و درنهايت ازمهم ترين و کليدي ترين فضا مخصوصادر آشپزخانه کوچکتر ديوارپوش بين کابينتي است.

مهم اين است که در محيط اشپزخانه که مامن گاه ارامش در محيط منزل است يک بين کابينتي شيک را داشته باشيد با مدل هاي مختلف و کاتالوگهاي بسيار شيک در خدمت شما خوبان هستيم، کافي است با ما در ارتباط باشيد. در کل در اين مقاله ميخواهيم ابعاد مختلف يک بين کابينتي را شرح بدهيم، به سراغ انواع مختلف آن برويم و در نهايت قيمت و نيز نصاب هاي حرفه اي بين کابينتي را شرح بدهيم، هستند در بين مشتريان محترم ما که اين عده از دوستان دستي بر آتش نصب هم دارند و مي توانند اين متريال را نصب کنند و بعضي ديگر هم نياز است که تکنسين هاي ماهر ما خدمت شما برسند و نصب شود. با ما در مقاله بين کابينتي همراه باشيد ابعاد مختلف را عرض ميکنيم. 

بين کابينتي

ديوارپوش بين کابينتي درديواره پشت سينک ،گاز يا کانتر و به‌طور کلي همه فضاي خالي روي ديوار آشپزخانه کار ميشود .دربرخي آشپزخانه اين‌فضا تنها جايي‌است که‌از ديوار آشپزخانه مشخص است‌و شمابا تزيين آن‌به درستي وبا متريال مناسب ميتوانيد درنهايت آشپزخانه خود رابزرگتر و دل باز تر نشان دهيد. در دکوراسيون داخلي متريال متنوعي براي اجرا به‌عنوان بين کابينتي وجود دارد که‌هر کدام بادر نظر داشتن فاکتورهاي اوليه لازم براي يک بين کابينتي مناسب انتخاب و تهيه ميگردند. اين فاکتورها بسيار ساده ولي درطول عمر و استفاده ازاين متريال بسيار تاثيرگذار هستند. زماني که به موضوع بي نظير اين متريال مي رسيم چند المان را در ذهن بايد مرور کنيم، در گام اول بايد بدانيم که ايا اين متريالي که شما تهيه مي کنيد با اکسسوري هاي ديگري که در محيط اشپزخانه هم داريد هم خواني دارد. بايد به سبک و سياق خود پرده، به نوع چيدمان اشپزخانه توجه کنيم، اما خوب است که از زاويه هاي ديگر هم مورد بررسي قرار بگيرد، در گام بعدي به اينکه قرار است که چه ميزان بودجه ريالي در اين محيط خرج شود صحبت کنيم.
ايا شما مستاجر هستيد و براي يک زمان محدود به اين ارايه ي داخلي نياز داريد يا اينکه شما مالک خانه هستيد و بايد مدت زمان را در اين خانه سپري کنيد و به دنبال يک متريال شيک هستيد خوب همه اين ها در چند بخش بين کابينتي اشاره مي شود. قرار است که ابعاد مختلف يک بين کابينتي را شرح بدهيم، در بخش اوليه خوب است که شما بدانيد محيطي که با آب بسيار سر و کار دارد، محيطي که با نور خورشيد سر و کار دارد و همچنين فضايي است که به عنوان يک مامن گاه امن جهت صرف غذا، پخت و پز استفاده مي شود و يا گفتمان خانوادگي خوب است که يک بار براي هميشه دکور کنيد، به محيط اراسته اين بخش برسيد و از فضاي بسيار شيک بهره بگيريد که در اين بخش و در قسمت انواع بين کابينتي هم عرض ادب مي کنيم. آشپزخانه مکاني است که‌مدام تحت بخارات مختلف ازمواد مختلف قرار ميگيرد اين‌بخارات بر روي سطوح مختلف نشسته و به شدت درتميزي و پاکيزگي محيط آشچزخانه موثر ند. پس‌هر سطحي‌در آشچزخانه بهتر است‌که قابل شست و شو و نظافت باشد. ورق بين کابينتي نيز ازاين موضوع مستثني نميباشد چه بساکه قابل شست و شو بودن آن‌از بقيه مواد و سطوح‌در آشچزخانه اهميت بالاتري دارد چون درفاصله کمي بااجاق گاز نيز قرار داشته واين قابليت ازرکن اصلي براي آرامش خاطر يک فرد خانه دار درتهيه ورق بين کابينتي است.

خريد بين کابينتي

براي اينکه به خريد بين کابينتي برسيم بايد موضوعات مختلف را بررسي کنيم. اين که شما يک محيط بسيار شيک همراه با پنجره هايي داريد که نور طبيعي را در محيط خودتان وارد ميشود، و قرار است با قيمت مقرون به صرفه خريد متريال داشته باشيد و در نهايت هم ماحصل آن هم يک محيط بسيار شيک باشد، شکن نکيد واقعا شک نکنيد که استون شيت يا ماربل شيت مي تواند يکي از بهترين گزينه هاي مناسب براي شما باشد که در بخش انواع آن را خدمت شما شرح ميدهيم. ما در اين محيط سبک هاي مختلف يک رنگ بندي را اشاره مي کنيم، طيفي که در حدود چهل مدل رنگ بندي توانسته است در سال هاي گذشته بالاترين ميزان رکورد فروش را به خود اختصاص بدهد و با ابعاد بسيار مناسب همانند نمونه کارهاي اذارن دکور که مشاهده مي کنيد بخش عمده اي از فروش را به دست بياورد. 

ازمواردي که‌گاها برخي ازافراد درانتخاب و خريد بين کابينتي به‌آن توجه نميکنند. ضد اشتعال بودن اين‌سبک ورق است ولي بايد خدمت شماعرض کنيم که‌اين موضوع جدي تر ازآن است‌ که شما نسبت به‌ آن سهل انگار باشيد و تنها به‌ خاطر زيبايي ويا قيمت کم تر جنسي راخريداري بفرماييد که‌ ميتواند بسيار خطر زا باشد. ورق بين کابينتي ماهمگي ضد اشتعال بوده و درصورت آتش سوزي تنها رفتار خود ريزنده داشته و به‌هيچ عنوان آتش رابه باقي موارد و مصالح انتقال نميدهند و اين‌ از برتري هاي متريال‌ما درمقابل بسياري ازاجناس موجود دربازار است.

 

خريد بين کابينت را با اين موضوع جلو مي بريم که ديوارپوش پشت چسبدار هم توانسته است فروش بالايي را بگيريد حداقل اينکه اين متريال هم از کشور چين توسط تيم بازرگاني شرکت ما وارد مي شود و کافي است که کاغذ روغني پشت آن را باز کنيد و روي هر سطح از ديوار اشپزخانه توسط خودتان نصب شود و نيازي به نصاب نيست اين ديوارپوش هم قيمت بسيار ارزاني دارد و به دليل اينکه توسط خودتان برش خورده ميشود و فيلم هايي که در شبکه هاي اجتماعي و يا فضاي مجازي ما در اختيار شما قرار ميدهيم ميتوانيد به خوبي نحوه نصب را مشاهده کرده و در نهايت يک محيط عالي را به دست بياوريد. ازموارد ديگر که درزمان اجراي پروژه براي کارفرمايان مابسيار اهميت دارد نه تنها درمورد ورق بين کابينتي بلکه درتمامي موارد نصب و درهر مکان ديگر .امکان نصب راحت و بدون ريخت و پاش و کثيفي است و اين مورد آنقدر اهميت دارد که يک مشتري رانسبت‌به خريد يک محصول مشتاق يا دل زده کند.

  

انواع بين کابينتي

خيلي منتظر اين بخش بوديم که در مورد انواع بين کابينتي و کارهايي که هر کدام از اين ارايه هاي داخلي ساختمان مي تواند انجام بدهد صحبت کنيم. هميشه ما در نظرمان اين است که کيفيت در درجه اول باشد، نصب خوب توسط تيم تکنسين هاي ما و در نهايت تحويل يک پروژه بسيار شيک به مشتري محترم، هر چند که دوستاني که در تهران با ما در ارتباط هستند و همواره از ما درخواست دريافت بين کابينت دارند اشاره مي داريم از اين حدود هشت مدل مختلف شما مي توانيد يک گزينه را انتخاب کنيد دوستاني که در شهرستان هاي خوب کشورمان هم قرار دارند با ارسال کردن کاتالوگ و نمونه کارهاي هر کدام از متريال در همين ابتدا، مي توانند انتهاي پروژه خودشان را تصور کنند و در نهايت با سريعترين روش ممکن خريد خودشان را نهايي کنند. خوب بهتر است که در مورد انواع بين کابينتي با شما صحبت کنيم. 


:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

امروزه همه به دنبال تغيير و تحول هستند و با انتخاب متريال هايي از جمله کاغذ ديواري ، نقاشي و … ديزاين و دکور محيط زندکي و محيط کار خود جهت جلوه بيشتر جذاب و لوکس ميکنند ، همه ما بارها نام ديوارپوش يا ديوار کوب را شنيده ايم و ذهنمان به دنبال معناي اين عبارت است ، لغت پوش از پوشش يا رفع نقص يا پوشاندن عيب مي آيد و کلمه ي ديوارپوش همانطور که گفته شد به معناي پوشش دادن ديوار يا پنهان کردن نقص ديوار و همچنين جلوه بيشتر آن است .

هر نوع پوششي که با نصب آن تغيير و تحولي در ظاهر ديوار ايجاد کند را ميتوان ديوارپوش ناميد . پوشاننده اي که سطح ديوار رو کاور کند و جلوه مناسبي داشته باشد ، حتي کاغذ ديواري و رنگ که همه ي ما با آن آشنايي داريم جزو پوشش ديوار به حساب مي آيد ، بسته به سليقه مشتريان محترم شرکت الو مدرن و ميزان هزينه اي که در نظر دارند ديوار پوش مورد نظر شان را انتخاب کنند .

ديوارپوش چيست؟

امروزه همه به دنبال تغيير و تحول هستند و با انتخاب متريال هايي از جمله کاغذ ديواري، نقاشي و … ديزاين و دکور محيط زندکي و محيط کار خود جهت جلوه بيشتر جذاب و لوکس ميکنند، همه ما بارها نام ديوارپوش را شنيده ايم و ذهنمان به دنبال معناي اين عبارت است، لغت پوش از پوشش يا رفع نقص يا پوشاندن عيب مي آيد و کلمه ي ديوارپوش همانطور که گفته شد به معناي پوشش دادن ديوار يا پنهان کردن ديوار اصلي و همچنين جلوه بيشتر آن است.

بطور کلي قدمت زيادي دارند. تقريبا از ابتداي ساختمان سازي به نحوي در معماري و ساخحتمان هاي باستان نيز دخيل بوده اند؛ پوشش ديوار سبک هاي مختلفي دارد منتهي در زمان قديم به نوعي ديگر اجرا مي شد و امروزه با توجه به پيشرفت تکنولوژي به نوعي  ديگر انجام مي شود. بنابراين ديوار پوش هاي جديد داراي سبک متفاوتي از نمونه هاي باشتاني بوده و طبعا کارايي بيشتري نيز خواهند داشت. انواع پوشش ها وجود دارد که مي توانيد براي ديوار منزل يا محيط کارتان استفاده کنيد. منتهي دقت داشته باشيد. هر نوع پوششي که با نصب آن تغيير و تحولي در ظاهر ديوار ايجاد شود را ميتوان ديوارپوش ناميد.

سيک و نوع  پوشاننده اي که سطح ديوار رو کاور کند و جلوه مناسبي داشته باشد، حتي کاغذ ديواري و رنگ همه ي ما با آن آشنايي داريم جزو پوشش ديوار به حساب مي آيد ، بسته به سليقه مشتريان محترم شرکت الو مدرن و ميزان هزينه اي که در نظر دارند مي تواند متفاوت باشد. شما عزيزان مي توانيد انواع مختلفي رابراي محيط خود انتخاب و استفاده کنيد. تنها کافيست در بازار دکوراسيون داخلي و همين طور سايت الو مدرن زماني رابه مطالعه مقالات مرتبط در هر زمينه و سبک  بپردازيد.

يکي ديگر از نام هاي که نسبت داده مي شود ديوارکوب است. معمولا وقتي صحبت ازديوارکوب يا همان ديوار پوش ميشود ذهنمان بصورت ناخداگاه به سمت و سوي پوششي با وزن سبک، سرعت اجراي بالا، نصب راحت و تميز، تنوع بالا و دسترسي سريع و آسان، قيمت مرقون بصرفه و ارزان و همچنين جلوه مناسب و زيبا ميرود کاملا درست است؛ اگر کمي در بازار دکور تفحص کنيد مي توانيد براحتي ديوارکوب ها و ديوار پوش هايي را در اختيار داشته باشيد که مطمئنا بخوبي قابل نصب در هر محيط از فضايي که در نظر داريد باشند و همچنين نصب آسان و راحتي داشته و با سرعت تبالا و بدون کثيف کاري در فضاي شما بکار مي روند.

يکي از مهم ترين مسائلي که افراد رابه خريد راغب مي کند زيبايي بي حد ونصاب آن است. تفاوت فضايي که به وسيله ي ديوار پوش پوشيده شده است و يک ديوار صاف و ساده و بي آلايش کاملا مشخص و مبرهن است. بنابراين بدون شک استفاده از ديوارپوش باعث ايجاد تغيير در فضاي داخلي و دکوراسيون منزل و يا محيط کارمان مي شود.
همين طور از آنجايي که انسان به دنبال تغيير و پيشرفت نيز هست اطراف خود را نيز به همان ميزان تغيير مي دهد. هر کدام از اين ديوارپوش‌ها خواص خودشان رادارند و متناسب با اين خواص در محيطي استفاده مي شوند که مناسب کارايي و کاربرد آن ديوارپوش باشد. فارغ از اينکه چه سبک ديوارپوشي را مي پسنديد و يا از ظاهر آن خوشتان مي آيد ابتدا بايد بدانيد که مناسب کاربري شما هست يا خير. در غير اينصورت حتما نياز است در انتخاب خود تجديد نظر کنيد. اين تغيير قطعا مفيد ميباشد و ميتواند در روحيه ما تاثير مثبت داشته باشد .ميتواند در رنگ ها و طرح هاي مختلف باشد، شما ميتواند با شرايط اقليمي مختلف سازگار باشد . مثلا ميتواند قابل شستشو يا ضد رطوبت، ضد حريق و خود اطفاء باشد .هر کدام از اين ديوار پوش‌ها رااگر نياز داريد قطعا مي توانيد در مورد آن ها با کارشناسان الو مدرن صحبت کنيد تا بخوبي شما را در راستاي انتخاب درست راهنمايي کنند.

ديوارپوش باعث ايجاد تغيير در فضاي داخلي و دکوراسيون منزل و يا محيط کارمان مي شود، از اينجا انسان به دنبال تغيير و پيشرفت است، اين تغيير قطعا مفيد مي باشد و ميتواند در روحيه ما تاثير مثبت داشته باشد. ميتواند در رنگ ها و طرح هاي مختلف باشد، ديوارپوش ميتواند با شرايط اقليمي مختلف سازگار باشد. مثلا ميتواند قابل شستشو يا ضد رطوبت، ضد حريق و خود اطفاء باشد.

 

قيمت ديوارپوش

ما قبل از تصميم به خريد ديوارپوش ابتدا بايد از قيمت آن اطلاع داشته باشيم. با توجه به تنوع ديوارپوش قيمت اين محصول در بازار متفاوت است ، امروزه با پيشرفت تکنولوژي و گسترش توليد انواع ديوارپوش در تنوع مختلف با توجه به کاربري فضاي مورد نظر توليد و در بازار عرضه مي شود . ديوارپوش ميتواند با توجه به مواد اوليه تشکيل دهنده ، نحوه توليد و شرايط استفاده انواع مختلف و قيمت هاي متفاوتي داشته باشد.

با توجه به اينکه تمامي اين موارد در چرخه قيمت گذاري بر روي ديوار پوش ها تاثير گذار است. خوب است قيمت ديوارپوش راپيش از اينکه بخواهيد کاري براي دکوراسيون داخلي انجام دهيد؛ قيمت هر کدام راکه نياز داريد بپرسيد. شما اگر قصد داريد دکوراسيون منزل ، فروشگاه تجاري و يا محيط اداري خود راتغيير دهيد اولين قدم داشتن ليست قيمت سال 1400 مي باشد قدم دوم انتخاب طرح و مدل با توجه به بودجه و هزينه در نظر گرفته شده است .
در مورد قيمت هر زمان از روز که نياز داريد در خدمت شما هستيم تا به بهترين نحو ممکن به‌شما در زمينه خدمات جنس و نصب توضيحات کامل راارائه کنيم. همواره در کنارتان هستيم و با توجه به ليست قيمت ديوارپوش شرکت الو مدرن که سالهاست به عنوان توليد کننده پا به عرصه دکوراسيون داخلي نهاده ، مشتريان محترم و عزيز ميتوانند ديوارکوب مورد نظرشان رااز نظر مدل و قيمت دلخواه انتخاب کنند.

شما اگر قصد داريد دکوراسيون منزل ، فروشگاه تجاري و يا محيط اداري خود را تغيير دهيد اولين قدم داشتن ليست قيمت سال 1400 مي باشد قدم دوم انتخاب طرح و مدل ديوارپوش با توجه به بودجه و هزينه در نظر گرفته شده است.
همواره در کنارتان هستيم و با توجه به ليست قيمت ديوارپوش شرکت الو دکور سالهاست به عنوان توليد کننده پا به عرصه دکوراسيون داخلي نهاده ، مشتريان محترم و عزيز ميتوانند ديوارکوب مورد نظرشان را از نظر مدل و قيمت دلخواه انتخاب کنند.

ديگر لازم نيست ساعت ها به دنبال برترين و بهترين مدل ها براي هر کاربري و فضايي داريد در ميان بازارهاي شهرتان قدم بزنيد و در کنار شلوغي و تنوع قيمت ها خودتان را خسته کنيد. امروزه خريد موردنظرتان تنها يک تاس تلفني و يا يک پيام در فضاي مجازي با شما فاصله دارد.براي مثال : هنگامي که‌شما تصميم ميگيريد دکوراسيون منزل يا محل کار خودتان را تغيير بديد ، ابتدا با مراجعه به سايت www.AloModern.com درحالي نوشيدني ميل ميکنيد و به استراحت ميپردازيد همزمان مدل ها و رنگ بندي انواع ديوارپوش رابهمراه نمونه هاي اجرايي نظاره ميکنيد و قيمت هر محصول را دريافت ميکنيد ، با اين روش شما براحتي اطلاعات کافي را بدست مي آوريد و با آگاهي کامل متريال مورد نظرتان را انتخاب مي کنيد.
بدون اينکه مجبور باشيد حتي قدمي بيرون از خانه خود برداريد.

ارزش زمان و وقت شما بسيار مهم تر از اين است بخواهيد آن را براي خريد يک امر ساده اي مانند ديوارپوش هدر کنيد درصورتي که‌با اين روش شما مشتريان محترم ميتوانيد در زمان و هزينه اي در گذشته صرف ميکرديد صرفه جويي کنيد و با خريد اينترنتي ديوارپوش براحتي دکوراسيون منزل و محل کار خود را تغيير دهيد .فرقي نمي کند کجاي ايران باشيد هر زمان نياز داشته باشيد بصوت 24 ساعته و هر روز هفته در خدمت شما هستيم.

خريد ديوارپوش

خريد ديوارپوش مي تواند ساده باشد اگر با تيم حرفه اي و شرکت معتبري در ارتباط باشيد. قطعا براي خريد ديوارپوش بايد اطلاعات کافي را داشته باشيد و بدانيد دقيقا به چه چيزي نياز داريد تا بتوانيم بهترين خريد رابا کمترين هزينه براي شما به ارمغان بياوريد.
اين مقاله سعي داريم موارد مورد نياز را قدم به قدم خدمتتان توضيح دهيم تا بتوانيم در بهترين انتخاب شما شريک باشيم:

ابتدايي ترين مسئله شرايط محيطي پروژه ماست. براي اينکه بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشد ابتدا بايد بدانيم که پروژه ما در چه اقليمي است و آيا ديوارپوشي که انتخاب مي کنيم مناسب اين اقليم هست يا نه و همين طور متريالي که انتخاب ميکنيم بايد داراي چه ويژگي هايي باشد.

براي مثال درشمال و جنوب کشورمان يکي از مهم ترين فاکتورها در انتخاب مقاومت آن در برابر رطوبت بالا و ضد آب بودن متريال است. درهر دو اين اقليم ها نياز به متريال هاي مقاوم بيشتر احساس مي شود. در باقي مناطق نيز نياز هاي متفاوتي وجود دارد شما مي توانيد با توجه به آنچه که نياز داريد و با اقيلم منطقه شم سازگاري داشته باشد تهيه کنيد.

از ديگر مراحل مهم در زمينه خريد توجه به کاربري فضايي است در اختيار داريد. قطعا ديوارپوش اداري و ديوارپوش منزل نم يتوانند يکي باشند مگر اينکه در شرايط خاصي و يا براي محيط اداري خود تزيينات خاصي را رد نظر داشته باشيد. بنابراين کاربري محيط مد نظر است، بايد مدل و رنگ و جنس رابه صورتي انتخاب کنيم که مناسب و برازنده ي آن مکان باشد و با قرار گرفتن در آن محيط حس خوب و انرژي لازم را دريافت کنيم.

مثلا طراحي يک لابي با طراحي يک دفتر کار متفاوت است. و به همين ترتيب طراحي يک هتل مجلل با منزل شما مي تواند متفاوت باشد.براي هر کدام از اين کاربري هاي متريال مناسبي توليد شده است که در اختيار شما عزيزان قرار مي گيرد.

درادامه خوب است بدانيد به‌عنوان مجري صد ها پروژه مختلف براي ما در خريد ديوارپوش آنچه در نهايت بسيار اهميت دارد  وسعت و متراژ کار شماست و متريالي که مي پسنديد. با درنظر داشتن تمامي موازين نامبرده مي توانيم بفهميم آيا ديوارپوشي که قصد خريد آن را داريد براي شما مناسب است يا نه و باتوجه به متراژ مورد نظر، نوع متريال انتخابي ميتواند متفاوت باشد.

بطور مثال زماني فقط قسمتي از ديوار پذيرايي را طراحي ميکنيم ترجيح ميدهيم المان زيباتر با قيمت بيشتر درنظر بگيريم ولي زماني که ديوار يک ساختمان اداري مد نظر باشد بدليل متراژ بالا معمولا ديوارپوش ارزانتر با سرعت نصب بيشتر را انتخاب ميکنيم که ميانگين قيمتي و زماني بهتري بابت اجراي کار داشته باشيم.

البته مهم ترين اصل نبايد فراموش کرد. در زمان خريد باتوجه به زيرسازي و شرايط کلي محيط پروژه شما آنچه که اهميت دارد استفاده از بهترين نمونه متريال هاي موجود و ممکن است؛ بنابراين کارشناسي اوليه پيش از خريد بسيار اهميت دارد. اين سطح ديوار مورد نظر شما از هر نظر صاف و يکدست بوده و بخوبي بتوانيد ديوارپوش مدنظرتان را خريداري و بر روي ديوار نصب کنيد و نتيجه اي عالي داشته باشد کاملا به زيرساخت کار شما مربوط است.

گاها ديده شده زيرساخت نامناسب و عدم رعايتاستاندارد ها بهترين و برترين متريال هاي ديوار پوش رااز بين ميبرد به‌همين خاطر است پيش از خريد ديوار پوش بر اين موضوع تاکيد داريم.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

متريال چوب با زيبايي و گرمابخشي خود به فضا، متريالي پر استفاده در دکوراسيون داخلي مي باشد، ديوارپوش ترمووال با جنس پلي استايرن، از زيبايي چوب طبيعي برخوردار بوده، با تنوع فراوان خود در رنگ ها و طراحي هاي متفاوت توليد شده و هيچ يک از معايب چوب همچون عدم مقاومت در برابر رطوبت و گران قيمت بودن را دارا نمي باشد.

ديوارپوش ترمووال چيست؟

ديوارپوش ها ايجاد کننده جلوه بصري به روي ديوار مي باشند و توانايي دارند تا با طرح ها و رنگ هاي خود به محيط شخصيت ببخشند، در اين ميان هم متريال هاي چوبي با بخشيدن ظاهري لاکچري و گرم به فضا از طرفداران بسياري برخوردار مي باشند.

ترمو نوعي چوب است که در عين زيبايي، در برابر رطوبت از مقاومت بالايي برخوردار مي باشد، ترمووال (thermo wall) ديوار پوشي هستند که از جنس پلي استايرن (pvc) ساخته شده اند و مي توانند با مقاومت بالاي خود در برابر رطوبت، در فضاهاي داخلي و خارجي و در سطوح متفاوت به کار روند.

ديوارپوش ترمووال

اين متريال که با نام هاي ديگري همچون ديوارپوش الواري، ديوارپوش ايزي پنل، ديوارپوش کيت کتي و ديوارپوش آکو پنل نيز شناخته مي شود، نسبتا مدت زمان کوتاهي است که وارد بازار شده با اين وجود به سبب ويژگي هاي مطلوب خود، مورد استقبال طراحان دکوراسيون و مصرف کنندگان بسياري قرار گرفته است.

 

ويژگي هاي ديوارپوش ترمووال پي وي سي

ديوارپوش ترمو وال با داشتن شباهت هايي با ترموود، از ويژگي هاي ذيل برخوردار مي باشد:

  • وزن سبک
  • ضد لک بودن و نظافت آسان
  • مقاومت در برابر رطوبت و ضد آب بودن
  • مقاوم در برابر باکتري ها، موريانه و حشرات
  • قيمت مناسب و مقرون به صرفه
  • متنوع در رنگ، طرح و بافت
  • نصب آسان و سريع
  • قابليت نصب به روي تمامي سطوح همچون گچ
  • قابليت بازيافت
  • دوام و مقاومت بالا

ابعاد ترمو وال

ابعاد پنل هاي ترمووال به اين ترتيب مي باشند:

  • طول شاخه 280 سانتي متر
  • عرض شاخه 20 سانتي متر
  • ضخامت 10 ميلي متر

کاربرد ترمووال

ديوارپوش هاي ترمووال با ظاهر چوبي خود در طراحي دکوراسيون انواع فضاهاي مسکوني يا تجاري قابل استفاده اند، ترمووال ها يک يا دو ديوار را مي پوشانند و آن ديوار ها را شاخص مي کنند، اين ديوارپوش را مي توان هم همراه با متريال هاي ديگر همچون ماربل شيت و هم به صورت تکي به کار برد.

يکي از کاربردهاي جالب ديوارپوش ترمووال، ساختن درب مخفي در اتاق خواب، پذيرايي يا آشپزخانه مي باشد، به وسيله چسباندن ترمووال به روي درب و ديوارهاي کنارش، مي توان درب سرويس بهداشتي و يا مستر را از ديدها پنهان کرد، در ادامه به دو مورد از مهمترين کاربردهاي ترمووال اشاره مي کنيم.

 

استفاده از ترمووال براي ديوار tv

از اصلي ترين کاربردهاي ترمووال در پوشش tv wall مي باشد، ديوار پوش ترمووال توانايي دارد تا ديوار را نسبت به سايرين، متمايز و شاخص نمايد.

استفاده از ترمووال براي ديوار اتاق خواب

با وجودي که استفاده از ترمووال براي ديوارهاي تمامي فضاها مقدور است، از مهمترين کاربردهاي آن در ديوار اتاق خواب و پشت تخت خواب مي باشد که با شاخص کردن ديوار، زيبايي منحصر به فردي را در فضا ايجاد مي کند.

 

مزاياي ترمووال

با نصب ترمووال مي توان ترک يا ساير ايرادات ديوار را پوشانيد و هم به آن ظاهري جذاب بخشيد، اين متريال جذاب و مقاوم قابليت دارد تا در کنار ورق ام دي اف، سنگ اسلب، سراميک و ماربل شيت در تمامي فضاها به کار رود.

ديوارپوش ترمو وال با نصب آسان و کم هزينه، ديوار کانوني در فضا ايجاد کرده و با بهره بردن از ويژگي هايي نظير زيبايي و تنوع، مقاومت در برابر خط و خش، آلودگي، سرما، گرما و رطوبت متريالي ايده ال براي ديزاين ديوار مي باشد.

روش نصب ترمووال

اين ديوارپوش ها به صورت پنل هاي طولي با ارتفاع 280 سانتي متر توليد مي شوند تا با ارتفاع بيشتر ديوارها هماهنگي داشته باشند، در صورتي که ارتفاع ديواري که پوشش را براي آن در نظر گرفته ايد کمتر از 280 باشد، پنل هاي ترمووال بايد در ابتدا با دستگاهي همپچون اره ديسکي يا فارسي بر، به خوبي برش داده شوند.

سپس اگر ديوار يکدست و تراز نباشد، لازم است تا زيرسازي انجام شود، در صورت شاقولي و تراز بودن ديوار، مي توان با چسب آکواريوم، چسب يک دو سه و يا ميخکوب بادي، ديوارپوش ترمووال را به راحت نصب کرد.

توجه داشته باشيد که اين ديوارپوش ها با ميخ بادي به روي ديوارهاي گچي، کاغذ ديواري يا ام دي اف نصب مي شوند اما براي نصب آن بر ديوارهاي سنگي يا سراميکي تنها استفاده از ميخ بادي کافي نيست و مي توان ترمووال را با چسب آکواريوم و يا زير سازي به روي ديوار سراميکي يا سنگي نصب نمود.

نحوه انتخاب ترمووال

ديوارپوش هاي ترمووال با تنوع خود قابليت هماهنگي با سبک هاي متفاوت دکوراسيون داخلي و پالت هاي رنگي متفاوت را دارا مي باشند، در زمان انتخاب ترمووال مناسب براي فضاي منزل يا محل کار خود، در ابتدا بايد طراحي اوليه را انجام دهيد.

براي اينکار مي توانيد از کمک طراح يا مشاورين معماري استفاده کنيد تا بهترين ايده به صورت اختصاصي متناسب با ابعاد، نور و سبک خانه شما انتخاب شود.

به طور کلي ديوار پوش ترمو وال دو رنگ در طراحي دکوراسيون هاي ساده تر و ترمووال هاي تک رنگ در دکوراسيون با اجزاي شلوغ به کار مي روند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

امروزه اغلب افراد براي طراحي آشپزخانه منزل خود از دکوراسيون هاي شيک و مدرن استفاده مي کنند؛ در ادامه اين مطلب انواع ديزاين آشپزخانه مدرن و کاربردي را مشاهده خواهيد کرد که اميدواريم اين ديزاين ها مورد توجه تان قرار بگيرند. 

طراحي داخلي آشپزخانه بهتر است با توجه به نيازهاي افراد خانواده و ابعاد آشپزخانه طراحي شود تا آشپزخانه شما دکوراسيون کاربردي تري داشته باشد.

طراحي آشپزخانه مدرن و شيک

با الگوبرداري از ديزاين هاي موفق آشپزخانه مي توانيد طراحي داخلي زيبا و متفاوتي را در فضاي آشپزخانه منزل خود ايجاد کنيد. در ادامه تصاويري از انواع طراحي آشپزخانه با متراژ هاي بزرگ و کوچک را در اختيار شما قرار مي دهيم.

طراحي داخلي آشپزخانه بزرگ

طراحي داخلي آشپزخانه هاي بزرگ نسبت به آشپزخانه هاي کوچک راحت تر است و علاوه بر اين آشپزخانه هاي بزرگ فضاي مناسبي را براي انجام دادن فعاليت ها در اختيار کدبانوها قرار مي دهند. اگر  طراحي براي آشپزخانه هاي بزرگ به صورت صحيح انجام شود، دکوراسيون آشپزخانه کاربردي و شيک تر به نظر مي رسد. براي طراحي داخلي آشپزخانه هاي بزرگ مي توانيد از انواع رنگ هاي روشن و تيره استفاده کنيد.

ديزاين آشپزخانه کوچک

طراحي داخلي آشپزخانه هاي کوچک کمي دشوار است بنابراين بايد با دقت بيشتري انجام شود. براي طراحي دکوراسيون داخلي آشپزخانه ها با فضاي کوچک بهتر است از رنگ هاي روشن استفاده کنيد تا فضاي آشپزخانه شما بزرگ تر از حد معمول به نظر برسد. امروزه در طراحي اغلب آشپزخانه هاي کوچک از ميز بار استفاده مي شود و شما مي توانيد از فضاي ميز باز به عنوان ميز ناهار خوري استفاده نماييد. نورپردازي مناسب در آشپزخانه هاي کوچک يکي ديگر از مواردي است که بايد مورد توجه قرار بگيرد اگر در فضاي آشپزخانه نور کافي وجود داشته باشد دکوراسيون آشپزخانه زيبا و پرنور تر به نظر مي رسد.

 

در اين مطلب طراحي داخلي آشپزخانه هاي بزرگ و کوچک را مشاهده کرديد شما مي توانيد با ايده گرفتن از اين ديزاين هاي موفق دکوراسيون شيک و متفاوتي را در فضاي آشپزخانه ايجاد کنيد. براي مشاهده انواع طراحي و تصاوير آشپزخانه هاي متفاوت مي توانيد به بخش دکوراسيون آشپزخانه مراجعه کنيد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

ديوارپوش پي وي سي يکي از محصولات شرکت آذران پلاستيک بوده که مي توانيد در انواع مختلف ديوارپوش با کيفيت عالي و قيمت و هزينه نصب  مناسب از اين مجموعه خريداري نماييد

ديوارپوش يکي از عناصر جديد امروزه براي تغيير دکوراسيون داخلي بوده که از تنوع بسياري برخوردار است و همين امر موجب شده تا طرفداران بسياري را به خود جذب کند. امروزه مصالح و عناصر متعدد و جديدي جهت بازسازي دکوراسيون داخلي ساختمان به وجود آمده که همين امر موجب شده تا افراد بتوانند به راحتي عناصر مورد نياز خود را انتخاب کنند.

ديوارپوش ها داراي انواع مختلفي هستند که مي توان از آن در فضاي بين کابينت هاي آشپزخانه، روي ستون و از همه مهتر در قسمت هاي ديوار هال و پذيرايي و اتاق خواب و همينطور بالاي تختخواب استفاده کرد. در ادامه  اين مقاله با ما در آذران پلاستيک   همراه باشيد تا شما عزيزان را با انواع ديوارپوش، مزايا و کاربردهاي آن بيشتر آشنا کنيم.

ديوارپوش چيست؟

در واقع ديوارپوش يک نوع پوشش تزئيني بوده که هم در فضاهاي تجاري و هم در فضاهاي مسکوني مورد استفاده است. به دليل تنوعي که ديوارپوش ها دارند مي توان به راحتي طرح مورد نظر را انتخاب کنيد و در فضاهايي که در نظر داريد به کار ببريد. ديوارپوش ها کار بازسازي داخلي خانه ها را راحت کرده اند و مي توان با استفاده از آنها زيبايي بيشتري را به فضا ببخشيد.

ديوارپوش پي وي سي چيست؟ و قيمت پي وي سي

 

 

 

 

 

ديوار پوش هاي پي وي سي در واقع نوعي پليمر ترموپلاستيک بوده که براي فناوري هاي نوين ساختمان کاربردهاي زيادي دارد و اين ماده جايگزين بسيار مناسبي براي مصالح ساختماني قديمي مي باشد. از مزاياي استفاده از ديوارپوش pvc در دکوراسيون داخلي مي توان به اجراي سبک سازي آن و جلوگيري از اتلاف انرژي  و اهميت زيبايي در دکوراسيون داخلي ساختمان اشاره کرد.

خريد ديوارپوش پي وي سي

اگر قصد خريد انواع ديوارپوش هاي PVC از مجموعه آذران فضانما را داريد تنها کافيست با مشاوران ما در مجموعه آذران تماس گرفته و با ارائه مشخصات فضايي که داريد تمام راهنمايي هاي لازم را در اختيار شما عزيزان قرار داده و به راحتي ديوارپوش مورد نظر خود را با قيمت مناسب از اين مجموعه خريداري کنيد.

انواع ديوارپوش پي وي سي

هر يک از انواع ديوارپوش هاي PVC شامل موارد زير مي باشند:

  • ديوارپوش پي وي سي روکشدار
  • ديوارپوش پي وي سي چاپي
  • ديوارپوش پي وي سي ساده
  • ديوارپوش پي وي سي ضد ضربه

اين نکته را هم بايد اضافه کنيم که در حالت کلي ديوارپوش ها در انواع مختلفي وجود دارند که در ادامه هر يک از آنها را معرفي خواهيم کرد:

انواع ديوار پوش

ديوارپوش ها در انواع مختلف وجود دارند که هر کدام از ويژگي هاي مختلفي برخوردار هستند که مي توانيد متناسب با نوع کاربري که داريد، ديوار پوش مناسب خود را با قيمت مناسب انتخاب کنيد. در ادامه با انواع ديوارپوش ها آشنا خواهيد شد:

ديوار پوش ها داراي انواع مختلفي هستند ديوار پوش سه بعدي، ديوار پوش کامپوزيت، ديوارپوش چوبي، ديوار پوش هاي سلولزي و ديوار پوش PVC که قيمت ديوار پوش با توجه به جنس و وسعت متفاوت مي باشد.

ديوارپوش پي وي سي سه بعدي

يکي از پرطرفدارترين ديوارپوش هاي مورد استفاده در اين روزها، استفاده از ديوار پوش پي وي سي طرح سه بعدي مي باشد. با به کار بردن نورپردازي خلاقانه در کنار اين نوع ديوارپوش ها مي توانيد جلوه اي خاص به آنها ببخشيد. از ويژگي هاي ديوارپوش هاي سه بعدي مي توان به ضد آب، سبک، ضد حريق بودن و نصب سريع و آسان ان اشاره کرد. به دليل اينکه ديوار پوش سه بعدي نيازي به درزگيري و رنگ کاري ندارد، خودتان هم مي توانيد نسبت به نصب ديوارپوش اقدام کنيد.

ديوارپوش شيشه اي

از ويژگي هاي ديوار پوش هاي شيشه اي مي توان به ساده و جذاب بودن آن اشاره کرد. ديوار پوش شيشه اي به دليل خاصيتي که دارد مي تواند با ديگر انواع ديوارپوش ها به صورت ترکيبي مورد استفاده قرار بگيرد. براي فضاي آشپزخانه بسيار جذاب بوده و مي توانيد با هر نوع ذوق و سليقه اي که داريد آن را انتخاب کنيد. ديوارپوش هاي شيشه اي از امنيت بالايي برخوردار بوده و در برابر ضربه مقاوم هستند. حتي اگر شکسته شود به هيچ عنوان خرد نخواهد شد.

ديوارپوش چوبي

استفاده از ديوار پوش چوبي حس اصيلي و آرامش را به محيط منتقل مي کند. همچنين با استفاده از ديوارپوش پي وي سي طرح چوب فضاي مورد نظر خود را مي توانيد به فضايي لوکس و دنج نيز تبديل کنيد. ديوارپوش هاي چوبي مي توانند فضاي مورد نظر شما را گرم کرده و به آنجا آرامبخش ببخشند.

ديوارپوش چرمي

نسل جديد ديوارپوش ها، ديوار پوش هاي چرمي مي باشند که همانند ديگر انواع ديوارپوش ها براي هر مکاني و هر نوع کاربري که دارند قابل استفاده مي باشند. از ديوارپوش هاي چرمي مي توان در فضاهاي مسکوني، اداري، هتل ها، مدارس، مهدها و مراکز تجاري هم استفاده کرد.

ديوارپوش ها نرم و ضربه گير هستند و همين ويژگي موجب شده از ديوار پوش چرمي به عنوان عايق حرارتي، عايق صوتي و عايق رطوبتي استفاده کرد. ديوار پوش هاي چرمي در طيف عظيمي از انواع طرح ها وجود دارند.

ديوارپوش سنگي

يکي ديگر از انواع ديوارپوش ها، ديوار پوش پي وي سي طرح سنگ هستند که از آنها براي تنها يک قسمت يعني تک ديوار استفاده مي شود. يعني بيشتر براي ديوارهاي پشت تلويزيون يا شومينه و يا حتي در ترکيب با آشپزخانه. ديوارپوش هاي سنگي برعکس ديگر ديوارپوش ها از تنوع رنگي برخوردار نيستند و به خاطر آنتيک و مغرور بودن اين نوع ديوارپوش ها بهتر است از به کار بردن آنها افراط نکنيد.

ديوارپوش آجري

همانطور که از نام ديوارپوش پي وي سي طرح آجر مشخص است، اين نوع ديوارپوش ها طرح هايي همانند آجر دارند. رنگ آجر طبيعي و يا سفيد آن بسيار پرطرفدار مي باشد و معمولا از آن براي تک ديوار استفاده مي شود. براي مثل ديوارهاي پشت تلويزيون يا شومينه. قطعا استفاده از ديوار پوش هاي آجري را در رستوران ها و کافه ها ديده ايد.

ديوارپوش آلومينيومي

اگر به فکر اين هستيد که به فضايي که در آن ساکن هستيد و مد نظرتان است، جلوه اي مدرن و صنعتي ببخشيد، مي توانيد از ديوارپوش هاي آلومينيومي استفاده کنيد. ديوارپوش هاي آلومينيومي در رنگ هي متنوعي وجود دارند اما استفاده از رنگ هاي طلايي، نقره اي و بژ بسيار پر طرفدارتر مي باشد. از مزيت استفاده از ديوار پوش آلومينيومي بايد به اين مورد اشاره کنيم که به دليل جنسي که دارند به راحتي با يک دستمال تميز مي شوند.

ديوارپوش ام دي اف (MDF)

يکي ديگر از انواع ديوارپوش ها، استفاده از ديوار پوش ام دي اف (MDF) مي باشد. اين نوع ديوارپوش ها قابليت شستشو ندارند و تنها روکشي از جنس PVC بر روي آن قرار گرفته است.

مزاياي ديوارپوش پي وي سي

يکي از مزاياي مهم ديوارپوش هاي پي وي سي قابل شستشو بودن آن است. علاوه بر آن از از اتلاف انرژي جلوگيري خواهد کرد. از ديگر مزاياي استفاده از ديوارپوش پي وي سي مي توان به هر يک از موارد زير اشاره کنيم:

  • نصب سريع و آسان
  • زيباسازي ديوار و محيط
  • شستشوي آسان
  • محافظت از ديوار در برابر رطوبت
  • عايق در برابر گرما، سرما و همينطور صدا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار

از مهمترين مزاياي ديوارپوش پي وي سي که باعث متمايز شدن آن نسب به ديگر عناصر شده، هزينه نصب ديوارپوش پي وي سي است که مرغوب به صرفه مي باشد.

نصب ديوارپوش پي وي سي

نصب ديوارپوش پي وي سي بر اساس نوع نصبي که انجام مي شود متفاوت مي باشد و همين امر موجب شده تا در قيمت نصب آن نيز تاثيرگذار باشد. در ادامه به معرفي مراحل نصب ديوارپوش PVC به روش هاي مختلف پرداخته ايم:

نصب ديوارپوش پي وي سي بر روي ديوار گچي

پانل ها در اندازه مورد نظر برش خورده و بوسيله کليپس به فاصله هاي 45 تا 50 سانتي متري بر روي ديوار گچي نصب مي گردد.

نصب بر روي ديوار با زيرسازي فلزي

پانل ها بر روي زيرسازي فلزي پيچ مي شوند. سازه فلزي را به ديوار وصل کرده و سپس تراز مي شود. يک لايه عايق در فاصله آزاد ميان پانل ها و ديوار اصلي قرار دارد. قرار دادن اين لايه عايق موجب صرفه جويي در مصرف انرژي مي شود.

از مزاياي داشتن فاصله بين ديوار و پانل ها علاوه بر رفع شاقولي احتمالي ديواراصلي، امکان عبور تاسيسات مانند برق و تاسيسات مکانيکي بدون تخريب بر روي ديوار اصلي را امکان پذير مي باشد. ديگر مزيت اجراي ديوارپوش بر روي ديوارهاي با زيرسازي فلزي اين است که مي توانيد کار را بر روي سطوح مختلف از قبيل ديوارهاي آجري، سفال، سيماني بدون نياز به ايجاد مصالح گچ و خاک کردن مي باشد. از ديگـر مزاياي اين روش مي توان به دفن نشدن لوله هاي تاسيساتي در داخل ديوار که علاوه بر ايجاد خوردگي و تحميل هزينه تعميرات آتي و عدم دسترسي آسان به تاسيسات را به همراه دارد، اشاره کرد.

انواع ديوارپوش هاي پي وي سي شرکت آذران پلاستيک

هر يک از موارد زير جزو ديوارپوش هاي PVC توليد شده توسط شرکت آذران فضانما بوده که مي توانيد با کيفيت و قيمت مناسب از اين مجموعه خريداري کنيد:

  • پانل پي وي سي دو جداره
  • پانل پي وي سي سه جداره
  • پانل پي وي سي وال برد
  • پانل هات استمپ
  • پانل هاي PVC اکس پن (EXPAN)


:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

ديوارپوش پي وي سي يکي از محصولات شرکت آذران پلاستيک بوده که مي توانيد در انواع مختلف ديوارپوش با کيفيت عالي و قيمت و هزينه نصب  مناسب از اين مجموعه خريداري نماييد

ديوارپوش يکي از عناصر جديد امروزه براي تغيير دکوراسيون داخلي بوده که از تنوع بسياري برخوردار است و همين امر موجب شده تا طرفداران بسياري را به خود جذب کند. امروزه مصالح و عناصر متعدد و جديدي جهت بازسازي دکوراسيون داخلي ساختمان به وجود آمده که همين امر موجب شده تا افراد بتوانند به راحتي عناصر مورد نياز خود را انتخاب کنند.

ديوارپوش ها داراي انواع مختلفي هستند که مي توان از آن در فضاي بين کابينت هاي آشپزخانه، روي ستون و از همه مهتر در قسمت هاي ديوار هال و پذيرايي و اتاق خواب و همينطور بالاي تختخواب استفاده کرد. در ادامه  اين مقاله با ما در آذران پلاستيک   همراه باشيد تا شما عزيزان را با انواع ديوارپوش، مزايا و کاربردهاي آن بيشتر آشنا کنيم.

ديوارپوش چيست؟

در واقع ديوارپوش يک نوع پوشش تزئيني بوده که هم در فضاهاي تجاري و هم در فضاهاي مسکوني مورد استفاده است. به دليل تنوعي که ديوارپوش ها دارند مي توان به راحتي طرح مورد نظر را انتخاب کنيد و در فضاهايي که در نظر داريد به کار ببريد. ديوارپوش ها کار بازسازي داخلي خانه ها را راحت کرده اند و مي توان با استفاده از آنها زيبايي بيشتري را به فضا ببخشيد.

ديوارپوش پي وي سي چيست؟ و قيمت پي وي سي

 

 

 

 

 

ديوار پوش هاي پي وي سي در واقع نوعي پليمر ترموپلاستيک بوده که براي فناوري هاي نوين ساختمان کاربردهاي زيادي دارد و اين ماده جايگزين بسيار مناسبي براي مصالح ساختماني قديمي مي باشد. از مزاياي استفاده از ديوارپوش pvc در دکوراسيون داخلي مي توان به اجراي سبک سازي آن و جلوگيري از اتلاف انرژي  و اهميت زيبايي در دکوراسيون داخلي ساختمان اشاره کرد.

خريد ديوارپوش پي وي سي

اگر قصد خريد انواع ديوارپوش هاي PVC از مجموعه آذران فضانما را داريد تنها کافيست با مشاوران ما در مجموعه آذران تماس گرفته و با ارائه مشخصات فضايي که داريد تمام راهنمايي هاي لازم را در اختيار شما عزيزان قرار داده و به راحتي ديوارپوش مورد نظر خود را با قيمت مناسب از اين مجموعه خريداري کنيد.

انواع ديوارپوش پي وي سي

هر يک از انواع ديوارپوش هاي PVC شامل موارد زير مي باشند:

  • ديوارپوش پي وي سي روکشدار
  • ديوارپوش پي وي سي چاپي
  • ديوارپوش پي وي سي ساده
  • ديوارپوش پي وي سي ضد ضربه

اين نکته را هم بايد اضافه کنيم که در حالت کلي ديوارپوش ها در انواع مختلفي وجود دارند که در ادامه هر يک از آنها را معرفي خواهيم کرد:

انواع ديوار پوش

ديوارپوش ها در انواع مختلف وجود دارند که هر کدام از ويژگي هاي مختلفي برخوردار هستند که مي توانيد متناسب با نوع کاربري که داريد، ديوار پوش مناسب خود را با قيمت مناسب انتخاب کنيد. در ادامه با انواع ديوارپوش ها آشنا خواهيد شد:

ديوار پوش ها داراي انواع مختلفي هستند ديوار پوش سه بعدي، ديوار پوش کامپوزيت، ديوارپوش چوبي، ديوار پوش هاي سلولزي و ديوار پوش PVC که قيمت ديوار پوش با توجه به جنس و وسعت متفاوت مي باشد.

ديوارپوش پي وي سي سه بعدي

يکي از پرطرفدارترين ديوارپوش هاي مورد استفاده در اين روزها، استفاده از ديوار پوش پي وي سي طرح سه بعدي مي باشد. با به کار بردن نورپردازي خلاقانه در کنار اين نوع ديوارپوش ها مي توانيد جلوه اي خاص به آنها ببخشيد. از ويژگي هاي ديوارپوش هاي سه بعدي مي توان به ضد آب، سبک، ضد حريق بودن و نصب سريع و آسان ان اشاره کرد. به دليل اينکه ديوار پوش سه بعدي نيازي به درزگيري و رنگ کاري ندارد، خودتان هم مي توانيد نسبت به نصب ديوارپوش اقدام کنيد.

ديوارپوش شيشه اي

از ويژگي هاي ديوار پوش هاي شيشه اي مي توان به ساده و جذاب بودن آن اشاره کرد. ديوار پوش شيشه اي به دليل خاصيتي که دارد مي تواند با ديگر انواع ديوارپوش ها به صورت ترکيبي مورد استفاده قرار بگيرد. براي فضاي آشپزخانه بسيار جذاب بوده و مي توانيد با هر نوع ذوق و سليقه اي که داريد آن را انتخاب کنيد. ديوارپوش هاي شيشه اي از امنيت بالايي برخوردار بوده و در برابر ضربه مقاوم هستند. حتي اگر شکسته شود به هيچ عنوان خرد نخواهد شد.

ديوارپوش چوبي

استفاده از ديوار پوش چوبي حس اصيلي و آرامش را به محيط منتقل مي کند. همچنين با استفاده از ديوارپوش پي وي سي طرح چوب فضاي مورد نظر خود را مي توانيد به فضايي لوکس و دنج نيز تبديل کنيد. ديوارپوش هاي چوبي مي توانند فضاي مورد نظر شما را گرم کرده و به آنجا آرامبخش ببخشند.

ديوارپوش چرمي

نسل جديد ديوارپوش ها، ديوار پوش هاي چرمي مي باشند که همانند ديگر انواع ديوارپوش ها براي هر مکاني و هر نوع کاربري که دارند قابل استفاده مي باشند. از ديوارپوش هاي چرمي مي توان در فضاهاي مسکوني، اداري، هتل ها، مدارس، مهدها و مراکز تجاري هم استفاده کرد.

ديوارپوش ها نرم و ضربه گير هستند و همين ويژگي موجب شده از ديوار پوش چرمي به عنوان عايق حرارتي، عايق صوتي و عايق رطوبتي استفاده کرد. ديوار پوش هاي چرمي در طيف عظيمي از انواع طرح ها وجود دارند.

ديوارپوش سنگي

يکي ديگر از انواع ديوارپوش ها، ديوار پوش پي وي سي طرح سنگ هستند که از آنها براي تنها يک قسمت يعني تک ديوار استفاده مي شود. يعني بيشتر براي ديوارهاي پشت تلويزيون يا شومينه و يا حتي در ترکيب با آشپزخانه. ديوارپوش هاي سنگي برعکس ديگر ديوارپوش ها از تنوع رنگي برخوردار نيستند و به خاطر آنتيک و مغرور بودن اين نوع ديوارپوش ها بهتر است از به کار بردن آنها افراط نکنيد.

ديوارپوش آجري

همانطور که از نام ديوارپوش پي وي سي طرح آجر مشخص است، اين نوع ديوارپوش ها طرح هايي همانند آجر دارند. رنگ آجر طبيعي و يا سفيد آن بسيار پرطرفدار مي باشد و معمولا از آن براي تک ديوار استفاده مي شود. براي مثل ديوارهاي پشت تلويزيون يا شومينه. قطعا استفاده از ديوار پوش هاي آجري را در رستوران ها و کافه ها ديده ايد.

ديوارپوش آلومينيومي

اگر به فکر اين هستيد که به فضايي که در آن ساکن هستيد و مد نظرتان است، جلوه اي مدرن و صنعتي ببخشيد، مي توانيد از ديوارپوش هاي آلومينيومي استفاده کنيد. ديوارپوش هاي آلومينيومي در رنگ هي متنوعي وجود دارند اما استفاده از رنگ هاي طلايي، نقره اي و بژ بسيار پر طرفدارتر مي باشد. از مزيت استفاده از ديوار پوش آلومينيومي بايد به اين مورد اشاره کنيم که به دليل جنسي که دارند به راحتي با يک دستمال تميز مي شوند.

ديوارپوش ام دي اف (MDF)

يکي ديگر از انواع ديوارپوش ها، استفاده از ديوار پوش ام دي اف (MDF) مي باشد. اين نوع ديوارپوش ها قابليت شستشو ندارند و تنها روکشي از جنس PVC بر روي آن قرار گرفته است.

مزاياي ديوارپوش پي وي سي

يکي از مزاياي مهم ديوارپوش هاي پي وي سي قابل شستشو بودن آن است. علاوه بر آن از از اتلاف انرژي جلوگيري خواهد کرد. از ديگر مزاياي استفاده از ديوارپوش پي وي سي مي توان به هر يک از موارد زير اشاره کنيم:

  • نصب سريع و آسان
  • زيباسازي ديوار و محيط
  • شستشوي آسان
  • محافظت از ديوار در برابر رطوبت
  • عايق در برابر گرما، سرما و همينطور صدا
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار

از مهمترين مزاياي ديوارپوش پي وي سي که باعث متمايز شدن آن نسب به ديگر عناصر شده، هزينه نصب ديوارپوش پي وي سي است که مرغوب به صرفه مي باشد.

نصب ديوارپوش پي وي سي

نصب ديوارپوش پي وي سي بر اساس نوع نصبي که انجام مي شود متفاوت مي باشد و همين امر موجب شده تا در قيمت نصب آن نيز تاثيرگذار باشد. در ادامه به معرفي مراحل نصب ديوارپوش PVC به روش هاي مختلف پرداخته ايم:

نصب ديوارپوش پي وي سي بر روي ديوار گچي

پانل ها در اندازه مورد نظر برش خورده و بوسيله کليپس به فاصله هاي 45 تا 50 سانتي متري بر روي ديوار گچي نصب مي گردد.

نصب بر روي ديوار با زيرسازي فلزي

پانل ها بر روي زيرسازي فلزي پيچ مي شوند. سازه فلزي را به ديوار وصل کرده و سپس تراز مي شود. يک لايه عايق در فاصله آزاد ميان پانل ها و ديوار اصلي قرار دارد. قرار دادن اين لايه عايق موجب صرفه جويي در مصرف انرژي مي شود.

از مزاياي داشتن فاصله بين ديوار و پانل ها علاوه بر رفع شاقولي احتمالي ديواراصلي، امکان عبور تاسيسات مانند برق و تاسيسات مکانيکي بدون تخريب بر روي ديوار اصلي را امکان پذير مي باشد. ديگر مزيت اجراي ديوارپوش بر روي ديوارهاي با زيرسازي فلزي اين است که مي توانيد کار را بر روي سطوح مختلف از قبيل ديوارهاي آجري، سفال، سيماني بدون نياز به ايجاد مصالح گچ و خاک کردن مي باشد. از ديگـر مزاياي اين روش مي توان به دفن نشدن لوله هاي تاسيساتي در داخل ديوار که علاوه بر ايجاد خوردگي و تحميل هزينه تعميرات آتي و عدم دسترسي آسان به تاسيسات را به همراه دارد، اشاره کرد.

انواع ديوارپوش هاي پي وي سي شرکت آذران پلاستيک

هر يک از موارد زير جزو ديوارپوش هاي PVC توليد شده توسط شرکت آذران فضانما بوده که مي توانيد با کيفيت و قيمت مناسب از اين مجموعه خريداري کنيد:

  • پانل پي وي سي دو جداره
  • پانل پي وي سي سه جداره
  • پانل پي وي سي وال برد
  • پانل هات استمپ
  • پانل هاي PVC اکس پن (EXPAN)


:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

يکي از ساده ترين روش ها براي جلوه بيشتر فضاي دکوراسيون داخلي، تزئين ديوارها است. رنگ يا کاغذ ديواري از متداول ترين نمونه هاي تزئين ديوارها هستند،اما امروزه براي جلوه بخشيدن به ظاهر ديوارها که بخش عمده اي از جلوه ي دکوراسيون داخلي را به خود اختصاص مي دهند استفاده از ديوارپوش ها بسيار پرطرفدار شده است

 

 

ديوار پوش خانگي که امروزه در دکوراسيون ها خيلي پر طرفدار شده است نقش چشم گيري در ديزاين ديوارهاي شما دارند با انتخاب ديوارپوش هاي سبک جديد مناسب با فضاي خود مي توانيد زيبايي و جلوه ي خاصي به خانه هايتان بدهيد به همين دليل امروز ما مي خواهيم شما را با انواع ديوارپوش منزل آشنا کنيم با تانما همراه باشيد.

ديوار پوش چيست

ديوارپوش يک پوشش اضافي و جداگانه از ساختار ديوار است که به صورت يک لايه اضافي بر روي ديوار نصب مي شود و باعث ايجاد يک نماي جديد مي شود. نحوه نصب ديوارپوشها با يکديگر متفاوت است، برخي از آن ها به کمک پيچ و مهره، برخي از آنها به کمک چسب سراميک و برخي نيز به کمک سيمان بر روي ديوار نصب مي شوند.

 

انواع ديوارپوش

  • ديوارپوش MDF
  • ديوارپوش PVC

ديوار پوش چوبي

ديوارپوش چوبي در واقع تخته هاي پهن يا باريک چوب در رنگ هاي روشن، تيره خاکستري و... هستند که مي توان آن ها را در کنار هم به صورت افقي يا عمودي روي يک ديوار نصب کرد و جلوه ي متفاوتي به فضاي ديوار خود بخشيد. اين ديوار پوش هاي چوبي مي توانند انواع و اندازه هاي مختلف داشته باشند و همان طور که گفته شد حتي رنگ هاي آن ها هم مي تواند متفاوت باشد تا تداخلي با فضاي داخلي شما ايجاد نکند.ديوارپوش چوبي در واقع تخته هاي پهن يا باريک چوب در رنگ هاي روشن، تيره خاکستري و... هستند که در دکوراسيون داخلي استفاده ميشوند.

ديوارپوش سه بعدي

ديوارپوش سه بعدي يکي از پرطرفدارترين ديوار پوش ها در فضاي دکوراسيون داخلي است که با کمک آن ها به سادگي مي توانيد از شر ديوارهاي يکنواخت و خسته کننده راحت شويد همچنين مي توانيد با نورپردازي و بازي با سايه هاي تشکيل شده بر روي پنل ها نماهاي شگفت انگيزي ايجاد کنيد.
اين ديوارپوش ها کاملا ضد آب مي باشند و وزن بسيار پاييني دارند که نصب آنها را بسيار راحت کرده بطوري که هرکس خود مي تواند به راحتي اين پنل ها را نصب کند و همچنين اين پنل ها باعث انتقال آتش سوزي نمي شوند و ضد حريق هستند و چون از قبل رنگ آميزي و بسته بندي شده اند، نيازي به درزگيري و رنگ کاري در محل نصب ندارند و سريع نصب مي شوند.ديوارپوش هاي سه بعدي کاملا ضد آب مي باشند و وزن بسيار پاييني دارند.

 

ديوارپوش سنگي

ديوار پوش سنگي گونه ي ديگري از انواع ديوار پوش منزل مي باشد که نوع آنيک آن امروزه بسيار پر طرفدار شده است و ظاهر ئيژه اي به فضاي دکوراسيون داخلي شما مي بخشد. اين ديوار پوش ها غالبا براي تزيين نقاط کانوني فضاي دکوراسيون شما مثل بخش ديوار پشت تلويزيون ، شومينه و يا بخشي از ديوار نشيمن و ... شامل شود و جلوه ي متفاوتي به اين فضا ببخشد.نوع آنيک ديوارپوش سنگي امروزه بسيار پر طرفدار شده است و در دکوراسيون داخل منزل استفاده ميشود.

ديوارپوش آلومينيومي

اين دسته از ديوارپوش ها از جنس آلومينيوم ساخته مي شوند و ممکن است به صورت يک ورقه آلومينيومي يکپارچه يا تکه هاي آلومينيومي چسبيده به هم از آنها استفاده شود. نکته اي که در مورد اين پوشش وجود دارد اين است که امکان ايجاد يک سطح براق يا کدر در آن ها فراهم است. آلومينيوم مقاومت چنداني در انتقال حرارت ندارد و به عنوان عايق صوت هم شناخته نمي شود، اما به هر حال مقاومت بالايي در برابر شرايط محيطي دارد و مي توان به عنوان يک پروژه بلند مدت از آن استفاده کرد.

ديوارپوش پي وي سي

ماده pvc يا پلي وينيل کلرايد به عنوان ماده اصلي استفاده شده در ساخت اين ديوارپوش ها شناخته مي شود. ماده pvc انعطاف پذيري بالايي دارد، تنوع رنگ آن بسيار بالاست، طول عمر بالايي دارد و در برابر شرايط محيطي نامناسب مقاوم است. بنابراين مي توان از ديوارپوش هاي pvc به عنوان يک پوشش دائمي با تنوع رنگي بالا استفاده کرد و از آن براي ايجاد دکوراسيون کلاسيک و مدرن در فضاي داخلي بهره برد.

ديوارپوش مناسب اتاق خواب

بهترين گزينه براي استفاده در اتاق خواب ديوارپوش هاي چوبي و ديوارپوشهاي کاغذي هستند.

ديوارپوش آشپزخانه

آشپزخانه در معرض رطوبت زياد و مواد چربي قرار دارد و به همين دليل ديوارپوشهاي استفاده شده بايد در برابر اين موارد مقاوم باشد. پوشش هاي آلومينيومي و پوشش هاي pvc گزينه هاي خوبي براي اين بخش منزل هستند.



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

پارکت يکي از محبوب ترين طبقه براي دکوراسيون داخلي است. نوسازي کف و تبديل سراميک به پارکت يکي از محبوب ترين اقدامات در روند نوسازي دکوراسيون داخلي خانه است.

پارکت يکي از محبوب ترين کف دکوراسيون کف است که طرح هاي متنوع آن مي تواند ظاهر جذاب دکوراسيون را دو برابر کند.

 

لمينت ، که به عنوان کفپوش لمينت يا لمينت نيز شناخته مي شود ، از HDF ، الياف چگالي جامد ساخته شده است و به عنوان يک پارکت ، مستقيماً از خود درخت ساخته نمي شود. براي تفاوت بين پارکت و لمينت ، مي توان گفت که لمينت تفاوت هاي زيادي با پارکت چوب دارد ، از جمله موارد زير:

 

کف الاستيک

کف الاستيک از موادي ساخته شده است که خاصيت خاصيت ارتجاعي دارند. اين محصولات شامل محصولات مصنوعي مختلفي مانند مشهور ، چوب پنبه ، پلاستيک و ساير محصولات است. سطوح نمايشگر مورد استفاده براي رقصيدن يا ورزشکاران از کف چوبي يا کف الاستيک ساخته شده است.

 

 لمينت:

لمينت به کف اتاق چسبانده نشده است ، اما توسط يک زن و مرد با شيارهايي به نام کليک و اطراف لمينت ها در کنار هم قفل شده است. افزايش دسک تاپ وزن لمينت هاي به هم پيوسته را افزايش مي دهد و اين وزن يکي از عواملي است که بدون استفاده از چسب ، لمينت هاي کف را حفظ مي کند.

 

به دليل کمبود چسب در هنگام تخمگذار لمينت ، کف اتاق آسيب نمي رساند. به عنوان مثال ، اگر کف اتاق آسفالت شده باشد و کفپوش لمينت اعمال شود ، اگر به دلايلي بخواهيم پس از مدتي لمينت ها را جمع کنيم ، مي توانيم بدون کوچکترين آسيب به سطح سنگ پايه اين کار را انجام دهيم.در اين روش ، لمينت را مي توان چندين بار پس از نصب جمع کرد و دوباره در جاي ديگر قرار داد.

کفهاي چند لايه به دليل گسترش کف در زير آنها قبل از نصب ، پس از اجراي کامل ، از انتقال صدا به شدت جلوگيري مي کنند. اين فوم به جز عايق صدا ، عايق و گرما و سرما.

 

لمينت نسبت به پارکت چوبي قديمي بسيار مقاوم تر است.

لمينت نسبت به پارکت قديمي در برابر اشياء تيز بسيار مقاوم تر است.

سرعت تخمگذار و انجام لمينت بسيار زياد است.

پس از نصب ديگر نيازي به زير و لاک وجود ندارد و پس از تميز کردن مبلمان مي توان آنرا ترتيب داد.

لمينت بسيار اقتصادي تر از ساير مصالح ساختماني مانند سنگ ، سراميک و غيره است.

 

 

 

نصب سريع لمينت: نصب لمينت بسيار سريع است و مي توانيد يک روز کفپوش را لمينت کنيد ، لمينت مانند اره منبت کاري اره منبت کاري است و براي قرار دادن آن به خمپاره اي احتياج نداريد تا در نصب آن وجود نداشته باشد. 

 

نصب لمينت سبک: لمينت به راحتي نصب مي شود تا مصرف کننده بتواند مصرف کننده را نيز به دليل انعطاف پذيري لمينت نيز توسط افرادي که مهارت فني کمتري دارند نيز سوار شود ، اما بايد توجه داشت که کف صاف و کامل خواهد بود.

 

امکان از بين بردن سريع و به راحتي لمينت: لمينت را مي توان خيلي سريع برداشته و جايگزين کرد ، زيرا براي تخمگذار لمينت به خمپاره يا چسب لازم نيست ، اين مشکل را کاهش مي دهد و مي توانيد با جدا کردن ستون ها به راحتي لمينت را از کف جدا کنيد. بصورت جداگانه.

 

دوام لمينت: برخي فکر مي کنند لمينت سست و با دوام کمي است ، اما به ياد داشته باشيد که حتي مواد طبيعي نيز با استقامت مشکل دارند. به عنوان مثال ، پارکت بسيار زيبا است و طول عمر طولاني دارد ، اما پس از مدتي پيچ خورده يا سنگ است. ترک هاي سراميکي ، در حالي که لمينت نازک است و لايه بيروني بسيار بادوام و مقاوم در برابر خراش است.لمينت را مي توان خيلي سريع برداشته و جايگزين کرد.

 

الاستيک لمينت: لمينت در مقايسه با پارکت و سراميک اين است که لمينت از الياف فشرده شده ساخته شده است ، به عنوان مثال ، اگر يک ليوان لمينت قرار دهيد ، ممکن است شکسته نشود ، اما اگر آن را روي سراميک يا سنگ قرار دهيد ، احتمالاً مکث خواهد کرد.

 

ترميم و تميز کردن لمينت: وقتي لمينت محکم ، صاف و کامل است و هيچ شکلي وجود ندارد که زباله ها جمع شود ، بهترين راه براي تميز کردن لمينت استفاده از يک پارچه مرطوب ، استفاده از يک تميز کننده مرطوب در زير تميز کردن لمينت امکان پذير نيست زيرا آب از طريق درزهاي مو بين لمينت نفوذ مي کند و آن را تحريف مي کند.

 

نگاه شگفت انگيز لمينت: يکي از انتقادات لمينت در گذشته ظاهر مصنوعي آن بود ، اين انتقاد ممکن است در مورد لمينت هاي قديمي اعمال شود ، اما در سالهاي اخير ، توليد کنندگان لمينت تغييراتي در ظاهر خود ايجاد کرده اند تا از نظر بصري بهتر و طبيعي تر به نظر برسند واد

بامبو زير

کف بامبو يکي از انواع کفهاي چوبي است. لازم به ذکر است که بامبو در واقع يک چوب سخت نيست و نوعي ني است. اين نوع کف داراي مزاياي بسياري از جمله استحکام و استحکام ، سختي و ظاهر شيک است. از نظر استحکام ، کف بامبو به سختي بلوط است ، که رايج ترين درخت مورد استفاده براي کف ها است. البته ، ظاهر کف بامبو مي تواند سست باشد ، اما در اصل بسيار بادوام است.

مهمترين ويژگي بامبو اين است که کمتر از ساير طبقه هاي چوبي پخش مي شود و بنابراين براي هر نوع آب و هوا مناسب است. اين مزيت را دارد که يک منبع تجديد پذير و ضد آب است.

به دليل سفتي کافي نسبت به درخت ، آنها بيشتر مستعد دندانپزشکي و خراش هستند.بامبو در دو رنگ طبيعي ، بلوند و کهربا موجود است. قطعات کف بامبو را مي توان به صورت عمودي يا افقي برش داد ، که ترکيبي بسيار بهتر در موقعيت افقي است.

 

کف وينيل يا پي وي سي زير

کف وينيل انعطاف پذير است که از آن از چندين لايه ساخته شده است که کاملاً به هم فشرده مي شوند و در واقع کف وينيل کف کامپوزيت و توت است.

کف وينيل را مي توان در رول يا کاشي تهيه کرد و معمولاً با چسب ثابت است. اين ماده در طيف گسترده اي از رنگ ها و الگوهاي ساخته شده است و چگونه لمينت مي تواند ظاهر ساير مواد را شبيه سازي کند.

 

 مزاياي استفاده از کف وينيل شامل موارد زير است:

او بادوام است

به راحتي نگهداري و تميز مي شود.

اين کف را مي توان بدون خم شدن مرطوب کرد و آن را براي استفاده در حمام ، آشپزخانه و غيره مناسب کرد.

نصب آن آسان است.

اين مي تواند نسبتاً ارزان باشد.

فرش

 

برخي از افراد ترجيح مي دهند کف خانه خود از پارچه پارچه اي مانند فرش ساخته شود. البته مي توان گفت که اين طبقه براي افراد مبتلا به روماتيسم مناسب تر است. بسياري از افراد ترجيح مي دهند بخشي از کف خانه خود را با يک فرش بپوشانند. به عنوان مثال ، برخي از فرش ها فقط براي اتاق خواب کودکان يا اتاق هاي نشيمن استفاده مي شود. در حال حاضر ، فرش هاي بازار انواع مختلفي از طراحي و بافت دارند. علاوه بر همه اين مشکلات ، فرش نسبت به گرما ، رطوبت ، مواد اسيدي ، اشياء تيز و همچنين جذب خاک بسيار زياد ، آلودگي که بايد بعد از مدتي شسته شود بسيار حساس است.

 

سنگ

اينها معمولاً گرانتر از گزينه هاي چيني يا سراميک هستند ، اما از نظر زيبايي شناسي مي توانند دلپذير باشند. در حين نصب ، آنها بايد به درستي مهر و موم شوند ، فرايندي که براي محافظت از کاشي ها بايد گاه به گاه تکرار شود.کاشي (چيني يا سراميک)

 

از نظر رنگ ، بافت ، شکل و پايان کاشي گزينه هاي زيادي وجود دارد. به دليل سختي آنها ، خراش يا خرد کردن آنها دشوار است و در محيط هاي مرطوب نيز مناسب هستند. با اين حال ، نصب آنها دشوار است و در صورت عدم پشتيباني در زير کاشي ها ، مي توانند بشکنند.

 

کف داخلي

کف داخلي به جاي استفاده از يک ماده به عنوان يک کل ، از اتاق به اتاق استفاده مي شود. اتاق هاي مختلف نيازهاي متفاوتي براي کف خود دارند.

 

اتاق خواب: محبوب ترين گزينه فرش است ، اگرچه از چوب ، لمينت يا وينيل مناسب است.

 

آشپزخانه: وينيل يک انتخاب محبوب است زيرا تحت تأثير آب قرار نمي گيرد ، تميز کردن آن آسان است و از دوام بالايي برخوردار است. کاشي هاي چند لايه و کف نيز گزينه هايي هستند.

 

اتاق نشيمن / اتاق ناهار خوري: احتمالاً تصميم کف به ترجيحات زيبايي شناسي کاهش مي يابد ، زيرا همه نوع طبقه مناسب است.

 

پله ها: بيشتر مناطق طبقه فوقاني با فرش پوشانده شده است زيرا مستاجران به احتمال زياد پابرهنه مي روند و کف قوي تر مي تواند پر سر و صدا باشد.

 

مکان هاي مرطوب مانند حمام: چوب فرآوري نشده براي اين اتاق ها مناسب نيست و فرش ها مي توانند مرطوب و غير بهداشتي شوند. وينيل و کاشي ايده آل هستند زيرا در آب بي اثر نيستند و به حداقل نگهداري نياز دارند. وينيل با کيفيت خوب با امتياز R10 لغزش نمي يابد و بنابراين براي اتاق هاي مرطوب ايده آل است.

 

کف تجاري

 

رايج ترين انواع کف مورد استفاده در اشياء تجاري عبارتند از:

 

وينيل

آسان براي نگهداري و برخلاف کف کاشي کاري ، هيچ تزريقي گنجانده نشده است. اين بدان معني است که از نظر حفظ سطح سالم ، به يک انتخاب محبوب براي بيمارستان ها ، خانه هاي مراقبت و موارد مشابه تبديل مي شود.با توجه به کيفيت پوشش وينيل سخت، مي تواند حجم زيادي از ترافيک را تحمل کند و براي طيف وسيعي از محيط هاي تجاري مناسب است.

 

طبقه امنيتي

 

اين نوع کف، کف وينيل يا لاستيکي انعطاف پذير، سنگين، با کيفيت بالا با مهره هاي غير لغزنده است. ايجاد يک محيط کار ايمن براي بسياري از صنايع ضروري است. نگهداري و نظافت اين کفپوش بسيار آسان است. از آنجايي که شايع ترين علت آسيب هاي محل کار، سر خوردن، مسافرت و سقوط است، کيفيت ضد لغزش اين کفپوش آن را براي بسياري از محيط هاي کاري مناسب مي کند.

 

فرش هاي تجاري و کاشي کاري فرش

 

اينها به دليل کيفيت زيبايي شناختي که مي توان به آن دست يافت، در بسياري از مشاغل محبوب هستند. کاشي هاي فرش در ادارات متداول هستند زيرا به جاي اينکه نقش اصلي را در فرش داشته باشند، کاشي هاي مخصوص را مي توان دور انداخته و در صورت نياز، انعطاف پذيري، دسترسي به طبقات مرتفع و صرفه جويي در ضايعات را دور انداخت.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

سقف کشسان چاپي يا پرينتي که به اون سقف چاپي هم گفته ميشه از سقف هاي کاذبي هست که استفاده از اون به تازگي اوج گرفته. شايد بشه گفت دليل اين اوجگيري، طرح هاي زيباي اون و سرعت اجرا و ساير برتري هاي اين سقف نسبت به رقباش باشه.

بطور کلي سقف کشسان در دو نوع کشسان باريسول و چاپي شناخته ميشه، که در اين مقاله ميخوام در مورد سقف کشسان چاپي صحبت کنم.

سقف کشسان چاپي يا پرينتي چيه؟

با چاپ طرح روي متريال سقف کشسان، سقف کشسان چاپي يا پرينتي درست ميشه. براي تهيه اين سقف کاذب، اول يه طرحي رو انتخاب ميکني. اين طرح ميتونه کهکشاني، آسمان مجازي، سه بعدي، منظره و هر طرح دلخواهي که ميخواهي باشه. طرح انتخابي توسط دستگاه چاپ ميشه و بعد از نصب، به حالت نهايي خودش ميرسه.

چرا سقف کشسان چاپي پرطرفدار شده؟

سقف کشسان چاپي مزيت هايي داره که باعث شده به سرعت بتونه طرفدارهاي خودش رو پيدا کنه. در ادامه ميخوام چند تا از مزيت هاي اين سقف کاذب رو معرفي کنم.

1. تمام مزيت هاي سقف کشسان ساده رو داره

در مقاله «سقف کشسان چيست؟» مزايا و معايب سقف کشسان ساده معرفي شده.

اين مزيت ها شامل سرعت بالاي اجرا، آساني نصب، بازگشت به حالت اوليه و … هست. همونطور که گفتم، سقف کشسان چاپي هم تمام اين قابليت ها رو داره.

2. تنوع طرح هاش زياده

تنوع در طرح و رنگ براي اين نوع سقف کاذب، باعث ميشه استفاده از سقف کشسان چاپي در دکور داخلي افزايش پيدا کنه و مناسب براي انواع خاص دکوراسيون داخلي باشه؛ از طرح هاي کلاسيک گرفته تا طرح هاي فانتزي و مدرن، حتي سه بعدي.

3. طرح چاپيِ يکدستي داره

برخلاف آسمان مجازي و طلق هاي پلکسي گلَس، سقف کشسان چاپي طرح چاپ يکدستي داره و از تايل ريز يا درشت تشکيل نميشه. همين خصوصيت باعث ميشه نماي کلي سقف پيوسته باشه و سازه سقف کشسان چاپي، تاثيري در نماي اون نداشته باشه.

4. حتي بدون نورپردازي هم قابل اجراست

طرح هاي سقف کشسان چاپي، گاهي ميتونه بهتر از اون چيزي باشه که تصور ميکني! استفاده از طرح هاي بدون نور، سرعت اجراي سقف چاپي رو بالا ميبره و ميتونه حتي بدون حضور نور هم زيبايي رو به دکور اضافه کنه و هم زمان و هزينه اجراي کمتري داشته باشه؛ چي از اين بهتر؟!

هميشه براي شناخت درست حسابي نسبت به هر متريالي و در نتيجه انتخاب عاقلانه، بايد در کنار مزاياي اون متريال معايبش رو هم بشناسيم. پس حالا که از خوبي‌هاي سقف کشسان چاپي گفتم، بريم معايبش رو هم ببينيم ديگه…

 

معايب سقف چاپي چيه؟

هرچند سقف کشسان چاپي يا همون سقف چاپي مزيت هاي زيادي داره، از طرفي معايب اون رو هم نميشه ناديده گرفت. با در نظر گرفتن معايب سقف چاپي ميشه توازني بين مزايا و معايب در نظر گرفت و اين سقف کاذب رو با ساير سقف هاي کاذب و حتي سقف کشسان ساده مقايسه کرد.

1. همه معايب سقف کشسان ساده رو داره

معايبي که استفاده از سقف کشسان داره و نوع چاپيِ اون هم از اين معايب مستثنا نيست؛ شامل قيمت بالا، مصرف انرژي زياد و مواردي از اين قبيل هست.

2. چاپ طرح ممکنه کيفيت متريال کشسان رو کاهش بده

فرآيند چاپ روي متريال کشسان توسط دستگاه مخصوص اون انجام ميشه. جدا از اشکالاتي که ممکنه يه دستگاه خراب به متريال وارد کنه، خود فرآيند چاپ باعث تضعيف متريال کشسان ميشه.

البته اين موضوع خيلي نگران کننده نيست ولي باز هم در بين معايب اين نوع سقف کشسان قرار ميگيره.

3. کيفيت چاپ و وضوح تصوير

اين دوتا موضوع رو به اين خاطر يه جا آوردم چون اثر هردوي اونها يکي هست؛ چاپ بي کيفيت تصوير!!!

به اين فکر کن که قراره يه عکس روي يه پارچه بزرگ چاپ بشه. اولين چيزي که چالش ايجاد ميکنه کيفيت چاپ دستگاه چاپگر هست. آيا دستگاه ميتونه چاپ رو کامل انجام بده؟ يا ممکنه در بعضي نقاط، اشتباه چاپ کنه و از رنگ هاي ديگه اي استفاده کنه؟ و يا حتي چاپ نکنه؟

اما مهم تر از اون کيفيت عکسي هست که قراره چاپ بشه. عکس استفاده شده بايد حداقل پيکسل مورد نياز دستگاه چاپ رو داشته باشه تا فرآيند چاپ صحيح انجام بشه. ميدونم خيلي تخصصي شد ولي اين رو بدون که هر عکسي که انتخاب کردي حتما به عنوان طرح روي متريال کشسان استفاده نميشه!! و بايد از نظر کيفيت يه حداقل‌هايي رو داشته باشه.

4.  محدوديت هاي دستگاه چاپ

همونطور که در قسمت قبل گفتم، يکي از محدوديت هاي دستگاه چاپ انتخاب عکس هست که اون عکس بايد پيش نيازهاي دستگاه رو داشته باشه. ولي از طرفي عرض چاپِ دستگاه هم خيلي مهمه و تاثير زيادي در طرح هاي استفاده شده ميذاره.

 

دستگاه هايي که در بازار موجوده داراي عرض چاپ هاي 3.20 متر و 5.20 متر داره. بعضي از مجري ها با دستگاه هاي با نهايت عرض 3.20 متر کار ميکنن و بعضي هم با دستگاه هاي با نهايت عرض 5.20 متر کار ميکنن.

اين موضوع به اين معنا هست که براي يه فضاي با عرض بيشتر از اين مقدارها بايد از جوش در وسط يا گوشه هاي کار استفاده بشه. هرچند سعي ميکنن اين تغيير خيلي محسوس نباشه ولي امکان ايجاد خطا در اين مرحله زياده.

قيمت سقف کشسان چاپي چطور محاسبه ميشه؟

قيمت سقف کشسان چاپي به سه بخش تقسيم ميشه:

  • هزينه متريال
  • هزينه چاپ
  • هزينه نورپردازي

هزينه هاي متريال و چاپ جدا هست؛ ولي معمولا بعضي از سقف هاي کشسان از قبل چاپ شده هستن و در هنگام خريد هزينه هردو پرداخت ميشه.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi
آسمان مجازي آشپزخانه چيست؟ در اين مقاله قصد داريم از قيمت و ويژگي و همچنين عکس هاي آسمان مجازي آشپزخانه در آذران پلاستيک آمده براي اطلاع بيشتر با مشاوران تماس بگيريد.

آسمان مجازي آشپزخانه چيست؟ قيمت + ويژگي + عکس – الو مدرن

آسمان مجازي آشپزخانه چيست؟

يکي از زيباترين دکورهاي هر خانه و کاشانه اي براي فضاي آشپزخانه آن انجام و اجرا مي شود. براي اجراي زيباترين طرح ها و عکس هاي متنوع لازم است که‌با استفاده از متريال هايي در فضاي سقف کاذب اين نمايه را ايجاد کنيد. آسمان مجازي براي آشپزخانه يکي از برترين هاي دکوراسيون داخلي است که‌شما ميتوانيد براي محيط آشپزخانه از آن استفاده کنيد و لوکس ترين و برترين مدلها را براي ايجاد يک فضاي دلنشين و زيبا به همراه نورپردازي در اختيار داشته باشيد.

آسمان مجازي آشپزخانه بدون پنجره

يکي از مسائلي که‌بسيار تاثير گذار درانتخاب متريال آسمان مجازي به‌عنوان سقف کاذب است وجود يا عدم وجود پنجره درفضاي آشپزخانه است. امروزه خانه هاي بسيارزيادي هستند که‌متاسفانه آشپزخانه آن ها بدون پنجره و فارغ از نعمت نور طبيعي است.حل کردن مشکل آشپزخانه هاي بدون پنجره امروزه يکي از اساسي ترين مباحثي است که طراحان داخلي به‌آن ها مي پردازند.

دربرخي موارد به‌دلايلي مانند کم بودن مساحت ويا کم بودن بر ساختمان و يا عدم ساخت داکت هاي مناسب ساختماني؛نور به آشپزخانه نمي رسد و اينجاست که‌وجود نورپردازي خوب و استاندارد و مضاعف دراين سبک فضا ها الزامي بنظر مي رسد.آشپزخانه بدون پنجره را مزين به طرحي زيبا از يک منظره و آسمان زيبا به‌همراه نور کافي مي سازد.

بدون پنجره طبيعي شما قطعا منظره اي رابراي ديدن نخواهيد داشت ولي آسمان مجازي آشپزخانه اين موضوع رابراي شما حل خواهد ساخت. خارج از بحث نورپردازي آسمان مجازي آشپزخانه داراي مزيت هاي متعدد ديگري نيز هست که‌شما ميتوانيد با دانستن آن ها با خيالي راحت تر اين متريال رابراي خود خريداري بفرماييد. به‌همين دليل درادامه مقاله به بررسي مزاياي ميپردازيم با ما همراه باشيد.

 

مزاياي آسمان مجازي آشپزخانه

  1. تايل ها قابل شست و شو ونظافت مداوم است.
  2. قابليت چاپ مستقيم عکس ها بر روي تايل
  3. قابليت حمل و نقل و نصب آسان
  4. داراي خاصيت آنتي باکتريال و عدم جذب ميکروب
  5. مقاومت دربرابر حرارت هاي درجه بالا و گرده و خاک
  6. قابليت توليد درابعاد متنوع
  7. قابل شست و شو با مواد شوينده
  8. قابليت ست و دکور متناسب با فضاي مد نظر کاربر
  9. قيمت مناسب و مقرون بصرفه با توجه به قابليت چاپ طرح دلخواه
  10. تنوع تعداد محصول دراين زمينه نزديک به‌50 رنگ و طرح مختلف
  11. داراي ابعاد مختلف وپوشش پلان هاي متفاوت سقف
  12. قابليت نصب درتمامي مکانها اعم‌از آشپزخانه و سرويس بهداشتي تا مراکز درماني و بهداشتي و حتي هتل هاي لوکس و…
  13. بسيار آسان قابليت جابه جايي و تعويض و دسترسي به تاسيسات زيرين

قيمت آسمان مجازي آشپزخانه

دراين بخش از مقاله قصد داريم شما رابا يکي از مهم ترين موازين کار يعني برآورد قيمت آشنا کنيم. شما براحتي و با در اختيار داشتن متراژ فضايي که مدنظرتان است براي نصب وارسال آن به‌کارشناسان ما در الو مدرن ميتوانيد بطور کلي قيمت آسمان مجازي آشپزخانه را دريافت کنيد.

قيمت آسمان مجازي آشپزخانه به‌عوامل مختلفي از جمله ابعاد، نوع طرح و چاپ آن و همين طور متراژ کار شما و هزينه نصب اين متريال مرتبط باشد. ما در بررسي برآورد قيمت به تمامي موارد نامبرده دقت خواهيم کرد تا نتيجه کار شما يک اجراي عالي و بينظير باشد.

ما ميتوانيم طرح هاي متنوعي از آسمان مجازي را دراختيار شما قرار دهيم وتفاوتي در قيمت ايجاد نخواهد کرد وليکن ابعاد تايل ها و ضخامت و نوع چاپ سه عامل بسيار مهم درتعيين قيمت است. بنا بر نوع سقف و پلاني که‌دراختيار داريد تعداد تايل ها مشخص مي گردد و ميزان ابزار وپروفيل براي نصب زير تايل ها مشخص شده و درنتيجه ميتوان برآيند هزينه ي تمام شده براي نصب کلي سقف رانيز مشخص کرد.

 

بحث قيمت رابا اينن موضوع ادامه مي دهيکه اگر شما درحال حاضر بخواهيد قيمت آسمان مجازي را منحصرا براي آشپزخانه خود دريافت کنيد چه مراحلي رابايد طي کنيد تا سريع تر به پاسخ سوالات خود برسيد زيرابه‌علت تغيير درقيمت مواد اوليه قاعدتا هزينه توليد تايل آسمان مجازي آشپزخانه نيز تغيير خواهد کرد؛ بهتر است براي دريافت قيمت به‌روزي که‌نياز است با ما تماس بگيريد و قيمت رادرهمان زمان دريافت کنيد.

قيمت را نميتوان تنها با اعلام قيمت هر عدد تايل بيان کرد و وابسته به‌تمامي مواردي است که‌در بالاتر به‌آن اشاره خواهيم کرد؛ به‌همين علت ما شما عزيزان را دعوت ميکنيم تا با برقراري تماس با کارشناسان مربوطه درزمينه ي آسمان مجازي راهنمايي هاي لازم براي سفارش و خريد رادريافت نماييد.

 

خريد آسمان مجازي براي آشپزخانه

يکي از کاربردي ترين و همين طور زيباترين متريال ها براي استفاده درمحيط آشپرخانه قطعا اسمان مجازي آشپزخانه است ولي شايد براي شما اين سوال پيش آمده باشد که‌چگونه ميتوانيد خريد راداشته باشيد. خريد براي شما مي تواند بسيار آسان و سهل صورت بگيرد.

ابتدا اينکه نياز است از کليت فضايي که‌دراختيار داريد يک متراژ ساده به‌همراه چند تا عکس دراختيار داشته باشيد تا با کارشناسان ما در الومدرن به اشتراک گذاشته و راهنمايي هاي لازم رادريافت نماييد.

 

خريد آسمان مجازي آشپزخانه شامل خريد تايل ، پروفيل ها و متريال نورپردازي است که‌درنهايت تشکيل دهنده  خواهند بود. براي خريد هر کدام از اين موارد قيمت خاص خود راداشته که البته عدد آن ها بصورتي است که کل پروسه کار شما مقرون بصرفه خواهد بود و اقلام مصرفي بسيار گراني ندارد.

اگر به‌دنبال خريد آسمان مجازي آشپزخانه باشيد زماني سخت مي شود که‌شما بخواهيد هر کدام از اين موارد راجداگانه خريداري کرده و درنهايت به‌دنبال نصاب هم بگرديد؛ درصورتي که‌با برقراري تماسي ساده با افراد کاربلد و متخصص دراين زمينه ميتوانيد براحتي و بدون اينکه دردسرهاي پيدا کردن ابزار مناسب رابکشيد خريد خود را نهايي کنيد.

و چه چيزي از اين بهتر که‌بدون الزام خريد حضوري و اينترنتي خريد آسمان مجزي آشپزخانه رانهايي کنيد؛ الومدرن اين مراحل را براي شما ساده سازي کرده و نيازي نيست به‌غير از ارسال عکس و طرح دلخواهتون به کارشناسان ما کار ديگري انجام دهيد. با ما تماس بگيريد و بهترين خريد راتجربه کنيد.

 

 

اجراي آسمان مجازي آشپزخانه

امر بسيار مهمي درمراحل خريد و نصب تايل هاي سقف کاذب است. با توجه به‌اين که‌طراحان داخلي براي طراحي و بازنگري سقف آشپزخانه زمان مضاعفي رااختصاص خواهند داد خوب است که اجراي آسمان مجازي آشپرخانه راآشنايي کافي داشته باشيد تا در زمان طراحي بخوبي جوانب رانيز درنظر بگيريد. اين بخش از مقاله هم براي طراحان داخلي و هم مشتريان و دوستان ارجمند خريدار اين متريال زيبا براي آشپزخانه است.

اجراي آسمان مجازي آشپزخانه باکمي سليقه به‌خرج دادن ومتناسب بارنگ ودکور کابينت ها وچيدمان وسايل داخل آشپزخانه, از ميان طرح هاي موجود آسمان مجازي متناسب ترين طرح راانتخاب و اجرا کنيد.

ازجمله عوامل تاثير گذار بر نوع طرح انتخابي واجراي قطعا وجود فضاي مناسب براي نصب و اجراي اين متريال است. شما در آشپزخانه بايد يک سطح مناسب صاف و يکدست راداشته باشيد که‌بتواند روي آن نورپردازي انجام داد و براي مراحل بعدي اجراي آسمان مجازي آشپزخانه جلو رفت. البته دربرخي آپارتمان هاي جديد تر درکناف کار شده سقف باکس يا دريچه هايي براي الصاق تايل آسمان مجازي قرار دارد.

درانتخاب طرح موردنظرتان درميان صدها مدل آسمان مجازي موجود درکاتالوگ ها مواردي وجود دارند که‌بايد به‌آن توجه کنيد اين عوامل عبارتنداز؛ رنگ کابينت ها, نقاشي سقف, طرح ورنگ ميز ناهارخوري ويا جزيره و… بعضا حتي ميتوان رنگ پروفيل ها رانيز با اين موارد درنظر گرفت وست کرد يا متضاد آن استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

در اين چند سال اخير به خصوص سقف کاذب سي ان سي پيشرفت چشم گيري داشته است و توانسته است به خوبي مدلهاي زيادي را روانه بازار کند، ما هم به تأسي گرفتن از اين موضوع چند سالي است که توليد و پخش تايل cnc ‌ را توسط کارگاه خودمان بر عهده گرفته ايم که مردم عزيز کشورمان بي واسطه از خود کارگاه توليدي خريد خودشان را داشته باشند. همين اقتدار تايل سي ان سي است که به خوبي مي تواند فضاي يک محيط را دگرگون سازد. امار رضايت نصب آن بالا است و همچنين با داشتن بيش از 200 مدلي که در ژورنال دکوتهران وجود دارد برگه برنده ي ديگري را در خدمت دکوراسيون داخلي و نيز شما مشتريان محترم رقم خواهيم زد.اساسا اين محصول در دو نوع ديوارپوش و سقف پوش عرصه خواهد شد، تعدادي از دوستاني صرفا سقف کاذب آن را به عنوان تايل 60 در 60 توليد ميکنند اما ما اين موضوع را گسترش داده ايم و نه تنها سقف کاذب را در خدمت شما هستيم بلکه انواع ديوارپوش و انواع پوشش دهنده شوفاژ و جا کفشي را نيز توسط همين تايل cnc در اختيار شما قرار خواهيم داد. ما در اين مقاله قصد داريم در مورد ابعاد مختلف ليست قيمت cnc سال 1401 با شما صحبت کنيم و سپس به سراغ توليد و پخش اين تايل بسيار زيبا مي رويم و سپس ابعاد نصب آن را با شما صحبت ميکنيم تا چگونگي نصب توسط تکنسين ماهر را با شما صحبت کنيم خواهشمنديم تا انتهاي مقاله با ما همراه باشيد.

ليست قيمت cnc ‌ سال 1401

اين محصول در واقع نوعي از سقف کاذب است که توسط دستگاه هاي مخصوص معرق کاري يا سي ان سي کار ميشود، ورق هاي چند ميل ام دي اف را روي دستگاه گذاشته و با توجه به اينکه مشتري چه سبکي را انتخاب کرده است شروع به توليد آن خواهيم نمود. اما ليست قيمت cnc سال 1400 را در اين موضوع با شما صحبت خواهيم کرد. همه ساله مشتريان محترم بي شماري به جمع علاقه مندان به سقف کاذب cnc اضافه ميشوند اين بخش از جمله مهمترين بخشهاي شرکت دکوتهران هستند، به اين معني که مشخص شده است که مدلهاي ما نه تنها در کشور عزيزمان ايران بازخورد خوبي داشته است بلکه به سراسر جهان نيز توانسته ايم اين محصول کاملا ايراني را صادر کنيم. اشپزخانه اي که توسط سي ان سي تزيين و دکور شود در واقع يک پله بالاتر از هر بخش ديگري است.

به سراغ ليست قيمت cnc ‌سال 1401 خواهيم رفت، بدانيد که خيلي علل و عوامل به دست هم مي دهد تا يک جنس براي محصول در بياد نه تنها بخش دکوراسيون داخلي بلکه همه صنايع فرقي ندارد، مواد اوليه در يک کف ترازو است که ممکن است ماهيانه قيمت آن تغيير کند همچنين ممکن است که هزينه حمل در برخي از ماه ها افزايش داشته باشد بنابراين هزينه کارگر هم در بخش ديگري است به اين خاطر نميشود به صورت دقيق در مومرد هر قيمتي با شما صحبت کرد اما اين نويد را به شما ميدهيم هر موقع و هر زمان که نياز به تايل cnc داشتيد کافي است که با تلفن شبانه روزي و 24 ساعت دکوتهران در ارتباط باشيد تا ليست قيمت cnc ‌ سال 1400 را همان موقع کارشناسان ما خدمت شما اعلام کنند تا به قيمت هاي روز و همچنين سبک کارهاي به روز شما اشنا شويد.

 

سقف کاذب cnc

پوشش که روي سقف اصلي نصب ميشود را همواره سقف کاذب گفته ايم، اما اين بار به سراغ پوشش سقف کاذب سي ان سي ميرويم و در مورد آن صحبت خواهيم کرد. ماهيت اين تايل هاي اساسا رنگ سفيد است و زماني که توليد ميشود هم همان رنگ است همچنان که در تصاوير مقاله هم پيدا است اين سبک از همان ابتدا سفيد است، اما با توجه به اينکه مشتريان محترم چه رنگي را مد نظر دارند که عموما هم رنگ چوب رنگ قهوه اي را مي پسندند ما هم قادر هستيم که اين سبک را در اختيار شما قرار دهيم با دستگاه هاي رنگ اميزي اقدام به رنگ کردن يا در بخش ديگر اقدام به چاپ رنگ مختلف در اين سقف کاذب انجام دهيم.

چند روش وجود دارد که سقف کاذب cnc را شما روي کار نصب کنيد. روش اول اين است که سبک که تايل سي ان سي توليد ميشود در ابعاد 60 در 60 يا هر ابعاد ديگري و ما هم در کارگاه توليد ميکنيم هم خود تايل را هم خود طلق را سپس در سر پروژه مياد يا نصاب يا خود مشتري اقدام به نصب خواهند کرد. روش دوم اين است که وسط کار را از سقف هاي مختلف همچون اسمان مجازي و يا کشسان استفاده کنيم و دور تا دور را از سقف کاذب cnc بهره مند شويم. اما در روش ديگر اين است که ميتوانيم به صورت کناف کاري کار انجام دهيم به اين معني که روي سقف اصلي چندين قسمت باکس از کناف توسط تيم تکنسين دکوتهران ايجاد شود و سپس روي همين سقف با استفاده از تايل هاي cnc بتوانيم کار را روي کناف بي نهايت زيباسازي کنيم.

 

تايل سي ان سي

اگر به دنبال تايل سي ان سي هستيد بهتر است که اين بخش از مقاله را مطالعه کنيد تا هر انچه که در مورد اين محوصل نياز داريد به دست بيارويد. يک سقف با نقش و نگارهاي خاص سليقه خودتان ميگرديد حتما اين مدل سقف کاذب را در نظر داشته باشيد. سي ان سي با برش کاريهاي منظم که در کنار هم همچون گل مرغ و يا گل بوته را به وجود مياورد باعث بهتر شدن اين صنعت شده است. اگر بخواهيم يک قدم در صنف دکوراسيون داخلي جلو برويم و سبک جديدتر سقف کاذب پي وي سي pvc‌ را ميتوانيم به اين سقف کاذب cnc نامگذاري کنيم. کاملا تايلهاي 60 در 60 که معرق کاري شده است و به صورت سازه کشي همانند عکسهايي که مشاهده ميکنيد کنار هم قرار گرفته است.

تايل سي ان سي را با اين موضوع جلو ميبريم که در بالا خاطر نشان کرديم که براي محيطهاي مرطوب مناسب است و اما در محيطهاي خشک همچون شهرهاي جنوبي و مرکزي کشورمان نيز اين مدل سقف کاذب را به صورت تايلهاي پي وي سي و يا چوبي درست مي شود که هر زمان نياز به معرق کاري باشد با برشهاي cnc‌ يک تيکه اين برشها زده مي شود و در حدود دويست رنگ بندي مختلف داريم که ميتوانيم هر کدام را به مشتريهاي خودمان تقديم کنيم، همچنين از تمامي همکاران ما درخواست مي شود به هيچ عنوان مطالب را کپي برداري نکنند که مصداق جرايم رايانه اي اذران دکور است. در مورد سقف cnc اين مورد را نيز در نظر داشته باشيد که طرحهاي متنوعي دارد داري آلبومهاي از رنگ بندي سقف کاذب هستيم که اين مهم را نيز ميتوانيم انجام دهيم بستگي به سقفي که در حال کار کردن هستيم ميتوانيم رنگ دلخواه را نيز تقديم مشتري محترم نماييم.

 

ارزان ترين سقف cnc

اما در مورد ارزن ترين سقف cnc‌ را در اين بخش شرح خواهيم داد تا شما مشتريان محترم چه در تهران و چه در شهرستان خريد خودتان را بي واسطه از کارگاه توليدي تهيه کنيد و با تکنسين هاي برتر اقدام به نصب کنيم. در اين بخش از مطالب و مقالات دکوتهران وارد قسمتي خواهيم شد که شما دوستان را با انواع سقف کاذب cnc‌ آشنا خواهيم کرد و در مورد علل و عوامل آن با شما خوبان به بحث خواهيم نشست، و اينکه چه مدلي از اين نوع سقف براي شما مناسب است، ما در مطالب ارائه شده عرض کرده ايم که اين سقف بسيار حائز اهميت است و حکم زيبا سازي منزل را دارد و به قدري زيبا است که در قسمت لابيهاي مجتمعهاي تجاري و مسکوني از اين سقف بسيار زيبا بهره مند خواهند شد، از سمت ديگر به جهت داشتن طلق پلکسي که مکمل آن است باعث ايجاد يک حس ارامش خواهد شد و در زمان نصب نيز طلق به عنوان توزيع کننده نور و نيز عدم نمايش سقف شناخته خواهد شد. در اين بخش قصد داريم که در مورد ويژگي اين سقف هم با شما صحبت کنيم و عرض کنيم که چند ويژگي تاثيرگذار در اين سقف وجود دارد که در انتخاب نهايي شما تاثير گذار است از جمله:
  • قابليت نور پردازي بسيار زيبا همراه با پلکسي هاي دوغي
  • قابليت شستشو تايل ها و آنتي باکتريال بودن
  • قابليت عايق صوتي و عايق حرارتي در مکان هاي صنعتي
  • نسبت به تايل هاي ديگر صرفه اقتصادي دارد
  • سبک و قابل حمل است ضخامت بين 6 تا 16 ميليمتر دارد
  • امکان تعويض سريع وجود دارد اگر خداي ناکرده شکسته شد قابليت تعويض

به عنوان شرکتي که اقدام به توليد ميکند بهترين و زيباترين و ارزان ترين سقف cnc را در اختيار شما مشتريان محترم قرار خواهيم داد کافي است که به صورت شبانه روزي با ما در ارتباط باشيد ما نيز خدمتگزاري خواهيم کرد با ارسال بهترين کاتالوگ سقف کاذب cnc همراه با تکنسين در محل پروژه شما حاضر خواهند شد تا با اندازه گيري اجرا کار را برعهده داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

موضوعاتي که در اين مقاله مي‌گيم، نتيجه‌ي مصاحبه با چندين متخصصِ حرفه‌اي و با تجربه در زمينه سقف کاذب کناف هست.

همينقدر بگم که با خوندن اين اين مقاله انگار 2 ترم سقف کاذب کناف پاس کردين و ميتونين به عنوان يک مشتري حرفه اي اظهار نظر کنين. حتماً ميدونين که مشتري حرفه اي بودن يعني جلوگيري از ضرر؟؟!!

خب قبل از شروع يه نگاه تيتروار به موضوعات اين مقاله بندازيم:

  • آشنايي با انواع سقف کناف + مزايا و معايب کناف
  • آشنايي با اشتباهات رايج کارفرمايان و مجريان سقف کاذب کناف
  • يادگيريِ روش‌هاي نظارت بر فرآيند اجراي سقف کناف و کنترل کيفيت اون
  • ارائه زمان مورد نياز براي اجراي کناف
  • قيمت سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف چيست؟

حتماً تا حالا شنيدين که به جاي دستمال کاغذي ميگيم کلينکس، يا بجاي مايع ظرفشويي ميگيم ريکا! اما کلينکس و ريکا محصول نيستن، فقط اسم برندهاي موفقي هستن که باعث شدن ما بجاي اينکه بگيم دستمال کاغذي يا مايع ظرفشويي، از اونها استفاده کنيم.

کناف هم دقيقاً همينطوره! کناف (Knauf) نام يک برند آلماني است که در سال 1932 تأسيس شده و در حال حاضر در 37 کشور دنيا فعاله. اين برند اينقدر معروفه که بجاي جمله طولانيِ «سقف کاذب از جنس پنل هاي گچي و غير گچي»، اصطلاح «کناف» بکار ميره!

پس به چه جور سقف کاذبي ميگن کناف؟

بطور کلي به سقف‌هاي کاذبي که در اونها از پانل‌هاي گچي و غيرگچيِ پيش ساخته همراه با پروفيل‌هاي فولادي استفاده شده باشه، ميگن سقف کاذب کناف.

کاربرد کناف چيست؟

مهمترين استفاده‌ي کناف‌ها در سقف کاذب است. به کمک سقف کاذب کناف اول از همه ميشه تأسيسات عبوري از سقف رو بپوشونيم. علاوه بر اين، ميشه نور مخفي و طرح‌هاي معماري رو به آساني به کمک اون اجرا کرد. کناف يک جايگزين خوب براي سقف رابيتس محسوب ميشه.

کاردبرد ديگه‌ي کناف، به عنوان ديوارهاي جدا کننده، پوششي و دکوراتيو است.

سقف کاذب کناف چه مزايا و معايبي داره؟

مزاياي سقف کاذب کناف

امروزه سقف کاذب کناف تبديل به يکي از پرکاربردترين و محبوب‌ترين انواع سقف کاذب شده چون علاوه بر صرفه جويي در هزينه، باعث صرفه‌جويي در انرژي و زمان هم ميشه و بوسيله‌ي اون ميشه طرح‌هاي مختلفي رو پياده سازي کرد. در ادامه مزاياي ديگر سقف کاذب کناف رو بصورت خلاصه بيان مي‌کنيم:

 

  • نصب سريع و آسان
  • قابليت برداشتن و دسترسي آسان به تأسيسات زير سقف
  • اقتصادي و مقرون به صرفه بودن
  • سبک بودن
  • قابليت نصب چراغ بصورت توکار و روکار
  • سهولت در تعمير.

معايب سقف کاذب کناف

با توجه به تنوع طرح‌هاي سقف کاذب کناف، براي نصب اين نوع سقف‌ها حتماً بايد از تيم حرفه‌اي و آموزش ديده استفاده کرد و گرنه ظاهر کار اصلاً جالب نخواهد بود. علاوه بر اين، اين نوع سقف کاذب برندهاي مختلفي داره که شامل کيفيت‌هاي پاييني هم هستن و لازمه حتماً در حين انتخاب سقف کاذب به کيفيت مصالح توجه کنين. البته اين عيب محسوب نميشه، بلکه جزء چالش‌هاي کاره.

اگر مي‌خواين واقعاً به صورت تخصصي با معايب سقف کاذب کناف آشنا بشين، روي لينک زير کليک کنين:

انواع سقف کاذب کناف چيست؟

بطور کلي مي‌تونيم انواع سقف کاذب کناف رو به سه دسته ي 1) ثابت 2) دکوراتيو و 3) متحرک تقسيم کنيم.

1.  سقف کاذب ثابت (يکپارچه)

سقف کاذب کناف يکپارچه شامل زير سازي فولادي سبک است و در دو نوع اجرا ميشه:

سقف کاذب يکپارچه با سازه دو طرفه يا تيپ A (D112a):

زير سازي در تيپ A در دو جهت (بصورت عمود بر هم) انجام ميشه. اين نوع از سقف کاذب کناف براي پروژه‌هايي با مشخصات زير کاربرد داره:

  • سطح کار بيشتر از 50 متر مربع باشه؛
  • دهانه‌هاي بزرگتر از 4 متر داشته باشيم؛ و
  • در صورتيکه ارتفاع آويز سقف بيشتر از 450 ميليمتر باشه.

سقف کاذب يکپارچه با سازه يک طرفه يا تيپ B (D112b):

زير سازي در تيپ B در يک جهت (تصوير زير) انجام ميشه. اين نوع از سقف کاذب کناف براي پروژه‌هايي با مشخصات زير کاربرد داره:

  • سطح کار کمتر از 50 متر مربع باشه؛
  • دهانه‌هاي کوچکتر از 4 متر داشته باشيم؛ و
  • در صورتيکه ارتفاع آويز سقف کمتر از 450 ميليمتر باشه.

اين نوع سقف کاذب داراي حداقل مصالح و هزينه بوده و همچنين سرعت اجراي بالايي داره.

2. سقف کاذب دکوراتيو

اين نوع از سقف کاذب کناف، شامل باکس ساده حاشيه، باکس نور مخفي حاشيه، سقف کاذب تونلي، سقف کاذب کماني، سقف کاذي منحني، قوسي و گنبدي است.

3.  سقف کاذب متحرک (کليک، مشبک يا تايل)

سقف کاذب متحرک به سقف کليک، مشبک و يا آرمسترانگ هم شناخته ميشه. در اين نوع سقف کاذب، تايل‌هايي (معمولاً با ابعاد 60*60 سانتيمتر) روي سازه سقف کاذب نصب ميشن. اين تايل‌ها قابليت جابجايي و تعويض دارن و به همين خاطر بهشون ميگن سقف کاذب متحرک.

براي نصب تايل‌ها، سازه‌هاي سپري شکل (معمولاً گالوانيزه) روي سازه اصلي سقف و با فاصله‌ي 60 سانتيمتر از يکديگر، نصب شده و در نتيجه فضاي خالي 60*60 براي نصب تايل‌ها فراهم ميشه (شکل زير).

ويژگي‌هاي اصلي سقف کاذب مشبک يا کليک چيست؟

  • در سقف کاذب مشبک سرعت اجرا بالاست؛
  • به راحتي مي‌توان به فضاي پشت سقف کاذب دسترسي داشت؛
  • تايل‌ها رو ميشه به راحتي تعويض کرد؛ و
  • اگر از تايل‌هاي روکش دار استفاده شود نيازي به رنگ آميزي ندارن.

سقف کاذب کليک يا آرمسترانگ چه انواعي داره؟

براي سقف کاذب مشبک مي‌توان با توجه به نياز از تايل‌هاي مختلفي استفاده کرد. در زير چند نوع از تايل‌هاي مرسوم بررسي شدن:

  1. تايل گچي ساده: فقط پوشش تزييناتي داره.
  2. تايل گچي روکش پي وي سي (آذران پلاستيک): در برابر رطوبت مقاوم هست و براي سرويس بهداشتي و حمام کاربرد داره.
  3. تايل گچي روکش پي وي سي و پشت فويل آلومينيوم: در صورت وجود رطوبت پشت سقف کاذب يا امکان تعريق در فضا (مثل حمام يا استخر) استفاده ميشه.
  4. سقف کاذب AMF: عايق حرارتي و صوتي بوده و نسوز است.
  5. سقف کاذب مشبک فلزي: پايداري بيشتري نسبت به ساير سقف‌ها داره، در برابر رطوبت هم مقاوم‌تر از تايل هاي گچي است.
  6. تايل‌هاي پانچ دار يا آکوستيک: عايق صوتي هستن.

همانطور که گفتيم پنل‌هاي کناف از جنس‌هاي مختلفي مثل گچ، پي وي سي، AMF، فلزي و … ساخته ميشن. اما يکي از پرکاربردترين انواع کناف، پنل‌هاي گچي هستن که به گچ برگ هم شناخته ميشن. در قسمت بعدي بررسي مي‌کنيم که پنل‌هاي گچي چه انواعي دارن.

انواع پانل گچي يا گچ برگ چيست؟

گچ برگ صفحاتي با هسته گچي هستن که سطوح و لبه‌هاي طولي اونها با کاغذ محکم مخصوصي پوشانده شده. يعني فرض کنين مخلوط گچ به همراه هوا، بصورت فشرده وارد سطوح مقوايي ميشه و پنل‌هاي گچي رو ايجاد ميکنه.

گچ برگ‌هاي ساده اصلاً در برابر رطوبت و آتش مقاومت ندارن، اما انواع ديگري از پنل گچي وجود دارن که مقاومت خوبي دارن. در زير انواع پنل گچي و نحوه تشخيص هر کدوم رو براتون توضيح داديم:

  1. پانل گچي معمولي يا ساده (RG): در ساخت و ساز خشک کناف کاربرد دارن – روکش کرم رنگ دارن به همراه مهر آبي در محور مياني پشت اونها.
  2. پانل گچي مقاوم در برابر رطوبت (MR): از ترکيب گچ با مواد مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده و براي آشپزخانه و سرويس بهداشتي کاربرد داره – روکش سبز همراه با مهر آبي نشونه اين نوع از پنل‌هاست.
  3. پانل گچي مقاوم در برابر آتش (FP): از مواد مقاوم در برابر آتش ساخته شده – نشونه‌ي اون روکش قرمز است.
  4. پانل گچي مقاوم در برابر رطوبت و آتش (FM): ترکيبي از گچ با الياف شيشه و مواد مقاوم در برابر آتش و رطوبت است – نشونه‌ي اون هم روکش سبز همراه با مهر قرمز است.


:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

چوب ترموود يا چوب ترمو چيست و چه کاربردي دارد؟

چوب يکي از متريال هايي است که از ديرباز تا کنون در صنعت ساختمان سازي کاربردهاي فراواني داشته است. ترموود نوعي از چوب است که از آن در نماي داخلي و خارجي ساختمان ها استفاده مي شود. ترموود از چوب درختان متعددي توليد مي شود. اين چوب يک محصول نوين و طبيعي است که طي فرآيندي خاص و علمي در چندين مرحله در دماهاي گوناگوني قرار مي گيرد. اين عمل باعث از بين رفتن رطوبت و گرما ديدگي چوب مي شود. فرآيند توليد ترموود سبب استحکام آن شده و از ترک خوردگي آن جلوگيري مي کند. در ادامه مي توانيد با نکاتي در زمينه چوب ترموود (THERMOWOOD)، ويژگي ها، انواع، کاربردها، مزايا و معايب و ابعاد و ضخامت اين چوب آشنا شويد. 

 

کندوکاو در مورد چوب ترموود يا ترمو کردن به چه صورتي است

ترموود نوعي از چوب است که از درختان متعددي ساخته و توليد مي شود و طي يک سري فرآيندهاي خاص حرارت دهي و تيمار مي گردد اين عمل سبب مقاومت بالاي ترموود در برابر اشعه آفتاب، رطوبت و فرسايش، باران هاي اسيدي و شرايط جوي و همچنين جذب حشرات موذي است. تاريخچه ساخت اين نوع چوب به دهه 1930 باز مي گردد. اين صنعت از کشور فنلاند آغاز شده است. مقاومت بالاي ترموود آن را گزينه بسيار مناسبي براي استفاده در نماي خارجي و داخلي ساختمان به شمار مي آورد. 

چوب ترموود با توجه به ساختار و نوع ساخت آن که در برابر حرارت قرار مي گيرد، از پوسيدگي آن جلوگيري مي نمايد. ترموود همان چوب طبيعي است که در اثر فرايندهاي حرارتي با بخار آب و گردش هوا خشک شده و ساختار سلولي آن تغيير پيدا کرده است.

در اثر فرايند ترمو، زنجيره‌هاي سلولزي مغز چوب مي‌شکند و اسيد موجود در بافت چوب تبخير مي‌شود. در نتيجه چوب حاصله (ترموود) از هرگونه جانور و حشرات ميکروسکوپي پاک گردد چوب ترموود جايگزين بسيار مناسبي براي چوب هاي اشباع است زيرا در طول فرآيند «ترمو کردن» چوب، هيچگونه ماده شيميايي و يا افزودني استفاده نمي‌شود. به همين دليل ترمووود محصولي کاملا سازگار با محيط زيست است ترموود (ترمو چوب) جديدترين روش مقاوم سازي چوب براي استفاده در فضاي باز مانند نماي چوبي ساختمان مي باشد.

بررسي انواع ترموود از نظر توليد و گونه

ترموود داراي انواع مختلفي است اين چوب از نظر روش توليد به دو رده يا کلاس  ترمو – اس و ترمو – دي تقسيم مي شود.

هدف از توليد ترمو S مقاومت و پايداري آن در برابر شرايط محيطي است. اين نوع ترموود را تا دماي 180 درجه سانتي گراد حرارت مي دهند تا مقاومت بالايي پيدا کند. همين امر سبب مي شود تا محصولاتي که از اين نوع ترموود در ساخت و توليدشان استفاده مي شود، داراي 6 تا 8 درصد تغيير در ابعاد داشته باشند و تورم پيدا کنند. از ترموود ترمو – اس بيشتر در ساخت مبلمان، اتصالات درب و پنجره، کفپوش ها و … استفاده مي شود.

ترمو D نيز نوع ديگري از ترموود است که به معناي دوام است و هدف و ويژگي اصلي آن دوام بالاي آن است. اين نوع ترموود را در دماي 220 درجه سانتي گراد حرارت مي دهند و اين امر باعث مقاومت بالاي آن در برابر شرايط محيطي مي شود. ميزان رطوبت و شرايط دمايي اين نوع ترموود بين 5 تا 6 درصد تغيير و تورم است. 

نوع ديگري از تقسيم بندي ترموود از نظر گونه و تنوع چوب آن است که به ترموود با چوب نرم، ترموود با چوب سخت تقسيم مي شود. ترموود با چوب نرم از درختان سوزني برگ مانند سرو، صنوبر و کاج ساخته و توليد مي شود. اين نوع ترموود نسبت به ترموود سخت ضعيف تر و شکننده تر هستند و چگالي کمتري نيز نسبت به سخت چوب ها دارند. از ترموود با چوب نرم به دليل سبکي و مقرون به صرفه بودنشان در نماي ساختماني استفاده مي شود. ترموود با چوب سخت از درختان پهن برگ است. اين چوب يکي از پرطرفدارترين نوع چوب ها است که از چوب درختان گردو، صنوبر، بلوط، افرا، گيلاس، راش و گنجشک توليد و ساخته مي شود.

 

دلايل و علت استفاده از چوب ترموود براي دکوراسيون داخلي

مقاوم در دماها و شرايط جوي مختلف

از ويژگي‌هاي برجسته ترموود سازگاري و مقاوم بودن آن در دماها و شرايط جوي گوناگون است. همين ويژگي آن را مناسب استفاده در نماي بيروني ساختمان و فضاي باز مي‌کند. طبيعت ترموود به دليل نحوه ساخت آن، چوب را در حالتي قرار مي‌دهد که تغييرات دما در فصول مختلف تاثيري بر بافت آن نداشته باشد . علاوه بر آن عدم جذب رطوبت و حرارت از محيط سبب مي‌شود تا در شرايط مختلف جوي نيز حالت اصلي خود را حفظ کند.

مقاوم در برابر پوسيدگي و حمله حشرات

در چوب‌هاي معمولي ساختار سلولزي موجود در بافت چوب، منبعي مغذي براي حشرات و قارچ‌هاي مولد پوسيدگي است . اين حشرات و قارچ‌ها در گذر زمان به چوب آسيب وارد مي‌کنند. در ترموود به دليل فشار و حرارت بالاي فرايند ساخت، تمامي حشرات و موجودات ميکروسکوپي درون چوب از بين مي‌‎روند . همچنين ساختار سلولزي درون چوب (زنجيره قندي) نيز تجزيه مي‌شود که چوب ترموود را در برابر اين پوسيدگي‌ها و حمله حشرات مقاوم مي‌نمايد.

خالص و فاقد صمغ

هنگامي كه الوارهاي چوبي تحت عمل فرآوري ترمو قرار مي‌گيرند، صمغ و مواد مضر آن مانند فرمالدهيدها حذف مي‌گردند . در نتيجه ماده اي خالص و استريل به دست مي‌آيد که کاربردهاي متعدد بيروني و دروني دارد. ترموود حاصله از اين فرآيند، يکنواختي منحصر بفردي دارد و سراسر آن داراي يک رنگ و يک حالت است. همين امر منجر مي‌شود تا جزو مصالح ساختماني بسيار مناسب براي طراحي به شمار رود.

سالم و طبيعي

در ساخت ترموود لوناوود تنها از حرارت و بخار آب، استفاده مي‌شود. ترموود تماما طبيعي و بدون هيچ‌گونه مواد شيميايي و نگه‌دارنده است که چوب را سالم و غيرسمي مي‌کند. طبيعي بودن ترموود فنلاندي از اصلي‌ترين مشخصه‌هاي اين محصول و متمايزکننده آن از ساير محصولات مشابه بازار است.

عايق گرما

از ديگر اثرات فرايند «ترمو کردن»، افزايش خاصيت عايقي چوب نسبت به حالت عادي مي‌باشد. رسانايي گرمايي ترموود طي فرايند حرارتي، حدود 20-25% نسبت به چوب‌هاي فراوري نشده کمتر مي‌شود. در واقع چيزي حدود يک چهارم چوب‌هاي عادي دما را از خود عبور مي‌دهند.

ثبات ابعاد

پس از انجام فرايند ترمو روي چوب، درصد رطوبت چوب تا حد بسيار زيادي كاهش يافته و چوب داراي ويژگي «تعادل رطوبتي» مي‌گردد. در نتيجه‌ي آن، جذب رطوبت و تبادل حرارت چوب با محيط اطراف آن به شكل قابل توجهي كاهش مي-‌يابد. اين امر تأثير ويژه‌اي بر ثبات ابعاد و كاهش ترك خوردگي الوارهاي چوب ترمو (ترموود) در گذر زمان دارد.

مشخصات و ويژگي هاي ترموود

از ويژگي ها و مشخصات ترموود مي توان به دوام بالا و ثبات ابعاد، مقاومت بالاي آن در برابر پوسيدگي و عدم اجازه به ورود حشرات موذي به آن، يکنواختي و خلوص ترموود، شست و شو و نگهداري آسان آن و قابليت نصب راحت  و جابه جايي راحت اين محصول اشاره نمود. همان طور که پيش تر مطرح نموديم ترموود با توجه حرارتي که مي بيند، موجب کاهش کاهش رطوبت چوب تا 4-6 درصد مي شود. 

اين امر سبب بروز ويژگي خاصي به نام تعادل رطوبتي در چوب مي گردد. در نتيجه جذب رطوبت و تبادل رطوبت چوب و محيط اطراف کاهش مي يابد. اين ويژگي و طريقه ساخت و توليد ترموود سبب کاهش ترک خوردگي و پوسيدگي آن شده و مقدار قابل ملاحظه اي خاصيت عايق بودن را براي چوب ايجاد مي نمايد. همچنين به دليل شکستن و تجزيه سلولز هاي چوب از ورود حشرات به آن جلوگيري مي گردد.

نقاط روشن يا مزايا ترموود

از مزاياي ترموود مي توان به مقاومت بالا و طولاني مدت آن در برابر فرسايش و شرايط محيطي، نصب بسيار آسان و سريع، شست و شو و نگهداري آسان، عايق بودن در برابر حرارت، وزن کم، تنوع رنگ، قابليت شکل پذيري و هلالي شدن براي نصب در مکان هاي داراي قوس، مقاوم در برابر حشرات و پوسيدگي و همچنين فاقد صمغ و خلوص بودن آن اشاره نمود.

معايب ترموود و نقاط ضعف ترموو

ترموود نيز مانند هر چوب و محصول ديگري علاوه بر دارا بودن مزايا، معايبي نيز دارد. از معايب اين چوب مي توان به کاهش مقاومت هاي مکانيکي آن، عدم مقاومت در مقابل اشعه ماوراي بنفش آفتاب، قيمت نسبتاً بالاي آن و نابودي محيط زيست و جنگل ها اشاره نمود. به عنوان مثال در صورت به کار بردن ترموود و عدم استفاده از رنگ ها و پوشش هاي مگنت دار، هنگام قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراي بنفش آفتاب دچار تغيير رنگ شده و به رنگ خاکستري تبديل مي شود. به همين دليل بهتر است براي استفاده از ترموود به عنوان نماي ساختماني حتماً از رنگ استفاده شود. يکي از بزرگ ترين ايرادات و معايبي که ترموود با آن مواجه است قيمت بسيار بالاي آن است. همچنين براي به دست آوردن و ساخت اين چوب از درختان جنگل استفاده مي گردد. به همين منظور ابتدا جنگل ها و درختان تخريب مي شوند و در صورت مصرف زياد ترموود آسيب بسيار جدي و بدي به جنگل ها وارد مي گردد.

بهترين و مهمترين خصوصيات ترموود آذران پلاستيک

از مهم ترين خصوصيات ترموود مي توان به چگالي، مقاومت آن اشاره نمود. از اندازه گيري وزن بر ابعاد چگالي به دست مي آيد. روند توليد ترموود به گونه اي است که چگالي آن را تا 15 درصد کاهش مي دهد. همچنين مقاومت و چگالي چوب رابطه مستقيمي با يکديگر دارند. به طوري که اگر چگالي  ترموود به صورت آهسته کاهش يابد، مقاومت آن نيز کاهش پيدا خواهد کرد. اما اين کاهش مقاومت در وزن آن نمي باشد.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1402 | نظرات ()