نوشته شده توسط : mehdi

برای صورت های شل و افتاده ، هیچ روشی مانند لیفت صورت عمل نمی کند! در همین حال ، افراد تا زمانی که لیفت صورت با نخ بتواند نقش خود را به بهترین شکل ممکن بر روی صورت انجام دهد ، روش رقابتی لیفت صورت را حذف می کنند.
لیفت صورت با نخ چیست؟
جراحی لیفت صورت سنتی برای جوانسازی صورت و گردن انجام می شود. با این حال ، نخ دندان گزینه ای کمتر تهاجمی و در دسترس برای بیماران است.

لیفت صورت با نخ یک روش سفت کردن بدون جراحی است. این روش برای صورت ، گردن و چانه حداقل تهاجمی است ، که با پیشرفت های تکنولوژیکی جدید برای سفت شدن افتادگی پوست استفاده می شود. جوان سازی بافت های داخلی پوست و از بین بردن شکستگی و پیری. نخ ها نامرئی هستند و ظاهر شما را تقویت می کنند. با تشکیل طبیعی بافت پارچه ای ، نخ ها پوست را سفت می کنند.

کشش نخ می تواند بافت شل صورت و گردن را تا حدی شل کند. این تکنیک مورد استفاده در صورت و گردن به یکی از مهمترین پیشرفت ها در جوانسازی صورت تبدیل شده است.

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است؟
فردی که از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار است ، غیر سیگاری است و بافت پوست آن ملایم تا متوسط ​​است ، کاندیدای مناسبی برای این روش خواهد بود. افرادی که ضعف پوستی شدیدتری دارند نیاز به جراحی دارند.

هر بیمار منحصر به فرد است و بسته به سن ، میزان افتادگی پوست و ساختار صورت ، کشش نخ متناسب با هر فرد تنظیم می شود.

اگر به دنبال بهبود قسمت تحتانی صورت خود هستید ، بیماران جوان می توانند کاندید مناسبی باشند. برای زنان بین 25 تا 45 سال ، نخ دندان به دلیل اولین علائم پیری در از بین بردن چین و چروک ها موثر است. از دهه 1950 ، زنان می توانند از لیفت نخ برای کاهش چین و چروک و افتادگی پوست استفاده کنند.(آموزش لیفت با نخ)

لیفت صورت با نخ می تواند قسمت بیرونی ابروها ، گونه ها ، فاصله بین بینی و لب ها ، قسمت پایین چشم ، فک و گردن را درمان کند. بسیاری از این مناطق را می توان همزمان انجام داد.

این روش غیر جراحی برای گونه های تغییر شکل یافته ، چین و چروک پیشانی و چانه مناسب است. همچنین ، افرادی که دارای ناحیه چانه یا خطوط عمیق بین بینی و لب هستند ، کاندید مناسبی برای لیفت صورت هستند.

 

چگونه لیفت صورت نخ را انجام دهیم؟
با استفاده از مواد پلی پروپیلن ، نخ به سوزن نازکی متصل شده و از طریق بافت چربی زیر سطح پوست وارد پوست می شود. نخ ها دارای قلاب های کوچکی هستند که با سوزن زیر پوست قرار می گیرند. قلاب ها پوست را نگه می دارند و می کشند تا جوان شود.

نخ های جدیدتر محلول هستند و خطر عفونت را کاهش می دهند. باکتری ها بدون داشتن یک ماده خارجی دائمی نمی توانند از سیستم ایمنی پنهان شوند.

لیفت صورت دارای برش نخ نیست ، که این عمل را برای بیماران آسان تر می کند. روش بلند کردن نخ سریع است و به طور متوسط ​​حدود 1 ساعت به طول می انجامد.

دوام لیفت صورت نخ.
لیفت نخ می تواند تا شش ماه دوام داشته باشد و عموما جای زخم باقی نگذارد. حرکات صورت شما ممکن است برای چند هفته محدود باشد ، مخصوصاً اگر زیاد بخندید!

مزایا و معایب لیفت صورت نخ.
لیفت صورت با نخ دندان فواید زیادی دارد:

پس از این روش ، ممکن است برای چند روز دچار تورم و کبودی و کمی قرمزی در نقاط ورودی سوزن شوید. اکثر بیماران روز بعد از بالابر یا چند روز بعد به سر کار باز می گردند.



:: برچسب‌ها: یفت صورت نخ ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

تزریق بوتاکس به گونه ها یکی از روش های زیبایی و غیرجراحی است که در سراسر جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و به ویژه در بین خانم ها بسیار محبوب است. مزیت اصلی درمان و زیبایی بوتاکس ، عوارض جانبی اندک آن است. شما می توانید تزریق بوتاکس را با خیالی بسیار راحت و آرام به گونه های خود تزریق کنید. بوتاکس نوعی سم بوتولینوم است که از باکتری ها بدست می آید ، می توان آن را به مناطق مختلف صورت تزریق کرد تا میزان چین و چروک ها را کاهش داده و تصحیح کرده و همچنین با اثرات پیری مقابله کند.

تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟
در واقع با تزریق بوتاکس به گونه ها ، سیگنال های عصبی در عضلات گونه مسدود می شوند. وقتی این سیگنال های عصبی مسدود شوند ، ماهیچه های درگیر منقبض نمی شوند. در واقع تزریق بوتاکس عضله گونه را ضعیف می کند اما آن را به طور کامل فلج نمی کند. پس از تزریق بوتاکس به گونه ها ، گونه ها برجسته تر به نظر می رسند. شاید سوالی که به ذهن خطور می کند این باشد که تا چه مدت می توان نتیجه انتقال بوتاکس به گونه ها را مشاهده کرد؟


در پاسخ ، می توان گفت که زمان تخمینی واقعاً از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است ، ممکن است در برخی افراد تغییرات تزریق بوتاکس پس از دو روز مشاهده شود. اما در برخی دیگر ، ممکن است دو هفته طول بکشد. متوسط ​​زمان تغییرات پس از تزریق بوتاکس یک هفته است. با این حال ، عواملی که می توانند باعث ایجاد این تغییرات در افراد مختلف شوند ، از جمله سن ، میزان چین و چروک و ماهیچه های صورت. آنها اشخاصی هستند. بهترین محدوده سنی که می توان برای انتقال گونه بوتاکس در نظر گرفت ، محدوده سنی بین 18 تا 65 سال است که بهترین نتایج را می توان در این بازه زمانی به دست آورد. همانطور که گفته شد ، بوتاکس عوارض جانبی جزئی دارد ، اما توصیه می شود پزشک مجرب آن را به گونه ها تزریق کند. به همین دلیل ، وقتی پزشک تزریق بوتاکس را در دوزهای خاص انجام می دهد ، بسیار ایمن و ایمن خواهد بود. با این حال ، در برخی موارد ، ممکن است بعد از تزریق بوتاکس عوارض جانبی را تجربه کنید که شایع ترین آنها کبودی موقتی در ناحیه ای است که تزریق انجام شده است. اما نیازی به نگرانی در این مورد نیست ، اما این کبودی ها بدون نیاز به درمان از بین می روند.(آموزش تزریق بوتاکس)


نامزدهای مناسب تزریق بوتاکس در گونه ها.
به طور کلی ، نمی توان گفت کدام مارک مناسب تزریق بوتاکس در گونه ها است. در واقع ، نامزدها و مارک های متفاوتی برای این تزریق وجود دارد و هر یک از آنها می توانند مزایای منحصر به فرد خود را داشته باشند. برای پیشنهاد بهترین نامزد برای این تزریق ، حتماً با پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید. زیبایی یا افراد با تجربه در زمینه تزریق بوتاکس ، به طوری که پزشک یا متخصصان شما با توجه به نیازها و هزینه هایی که می خواهید برای تزریق بوتاکس انجام دهند شما را راهنمایی کنند تا در پایان کار از نتایج تزریق بوتاکس راضی باشید.

معمولاً یکی از نامزدهای مورد استفاده برای تزریق بوتاکس ، اسید هیالورونیک است و دلیل استفاده از اسید هیالورونیک این است که این ماده به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و یک مرطوب کننده عالی پوست است.


آیا نتایج تزریق بوتاکس دائمی است؟
یکی از سوالاتی که اکثر خانم ها از خود می پرسند این است که آیا انتقال بوتاکس به صورت دائمی انجام می شود؟

در پاسخ می توان گفت که این درمان با بوتاکس و زیبایی کاملاً موقتی است. در واقع ، وظیفه اصلی تزریق بوتاکس فلج کردن ماهیچه ها تا حدی و جلوگیری کامل از انقباض ماهیچه ها نیست. اگر عضلات دوباره منقبض شوند ، بوتاکس باید دوباره به گونه ها تزریق شود. از آنجا که اثرات تزریق بوتاکس پس از سه تا شش ماه از بین می رود ، به تدریج فعالیت ماهیچه ها و خطوط ناشی از چین و چروک دوباره شروع به بازگشت می کند و برای از بین بردن آنها درمان لازم است. با تزریق بوتاکس قبل از عمیق شدن چین و چروک ها ، می توانید به طور کامل از ایجاد چین و چروک های دائمی جلوگیری کنید.

 


:: برچسب‌ها: آموزش تزریق بوتاکس , تزریق بوتاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

دستگاه اولتراسونیک متمرکز با شدت بالا یا HIFU ultraformer 3 ، از اشعه درجه دقیق برای لیفت صورت و جوانسازی پوست استفاده می کند. Haifu Ultraformer 3 نسل سوم دستگاه هایفو است که به بیماران قدرت بیشتر ، درد و ناراحتی کمتر ، ایمنی و بهترین نتایج را تضمین می کند. Haifu Ultraformer 3 اولین انتخاب برای لیفت صورت غیر تهاجمی است.

 

Ultraformer 3 چه لایه هایی از پوست را هدف قرار می دهد؟
طول موج فراصوت فراصوت تولید شده توسط هایفو. آنها چهار لایه مختلف پوست را هدف قرار می دهند:

1. لایه SMAS برای بلند کردن اثر: 4.5 میلی متر

2. جوانسازی پوست: 3 میلی متر

3. درمان افتادگی پلک و پف دور چشم: 2 میلی متر

4. سطح پوست را بکشید: 1.5 میلی متر

دستگاه هایفو برای لیفت صورت چگونه کار می کند؟
دستگاه هایفو تا حدی گرما تولید می کند و یک فرآیند انعقاد حرارتی را آغاز می کند که باعث می شود الیاف کلاژن موجود ضخیم تر و کوتاه تر شوند و در نتیجه جوانسازی و لیفت پوست ایجاد می شود.

لایه SMAS یا سیستم عضلانی و عصبی سطحی پوست با یک ترانسدیوسر 4 میلی متری بلند می شود. لایه SMAS یک ساختار پشتیبان از صورت است. در واقع لیفت صورت جراحی پلاستیک دقیقاً این لایه را هدف قرار می دهد تا تاثیر لیفت صورت را نشان دهد.

با گذشت زمان ، با افزایش سن SMAS ، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و باعث می شود پوست پوست کند و چین و چروک شود. تحریک و کشش لایه SMAS پوست توسط دستگاه هایفو می تواند همه این مشکلات ظاهری پوست را برطرف کند. در عمق 1.5 و 3 میلی متری ، انرژی حرارتی باعث تغییر شکل کلاژن می شود و باعث کوچک شدن پوست و از بین رفتن خطوط و چین و چروک و صاف شدن بافت پوست می شود.

فرایند درمان HIFU ultraformer 3 به دو مرحله اصلی تقسیم می شود:
1. مرحله التهاب: در این مرحله بلافاصله پس از پایان درمان ، انعقاد خون جریان خون و در نتیجه مهاجرت یکنواخت سلولهای پوست را کنترل می کند.

2. مرحله تکثیر: چهل و هشت ساعت پس از درمان ، فیبروبلاست ها ارتباط جدیدی با بافت پوست ایجاد می کنند که به بافت دانه بندی معروف است ، که همان بافتی است که در زخم ها ایجاد می شود و کلاژن جدیدی را تشکیل می دهد.

چهار کارتریج با عمق نفوذ متفاوت انرژی سونوگرافی را مستقیماً به لایه های متعددی از پوست صورت منتقل می کند تا کلاژن را سفت کرده و به عنوان یک ترکیب جوانتر و محکم تر جوان سازی شود. کارتریج 2 میلی متری می تواند بر روی سنج های نازک و حساس با مبدل 2 میلی متری و سرعت شلیک بالاتر تأثیر بگذارد.

 


:: برچسب‌ها: دستگاه هایفو اولترا فورمر , دستگاه هایفو , Ultraformer ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

استفاده از لیزر روشی بی ضرر و دائمی برای از بین بردن موهای زائد است. اثربخشی این روش بستگی به نوع دستگاه و طول موج مورد استفاده در آن دارد. انواع مختلف دستگاه ها می توانند در انواع خاصی از پوست م effectiveثرتر باشند. دستگاه سوپرانو تیتانیوم با تکنولوژی منحصر به فرد و امکان استفاده همزمان از سه تا چهار طول موج مختلف ، برای انواع پوست م effectiveثر است.

 

چرا لیزر سوپرانو تیتانیوم بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد است؟

 

دستگاه لیزری Soprano Titanium جدیدترین دستگاه لیزر تیتانیوم برای از بین بردن موهای زائد است که از نظر قیمت مناسبتر از سایر دستگاه های لیزری است. استفاده از این دستگاه زمان درمان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و به گونه ای طراحی شده است که سهولت کار را برای کاربر فراهم می کند. با استفاده از دستگاه تیتانیوم سوپرانو ، امکان حذف موهای زائد در تمام نقاط بدن وجود دارد و تأثیر بسیار بالایی روی هر نوع پوستی دارد و نتایج درمان آن برای بیماران بسیار رضایت بخش بوده است. این دستگاه پیشرفته ترین روش حذف موهای زائد است و با سه طول موج Alexandrite ، Diode و Nd: Yag کار می کند. فناوری بسیار پیشرفته این دستگاه امکان مشاهده مزایای هر دو نوع لیزرهای دیود و الکساندرایت را فراهم کرده است. در این دستگاه امکان استفاده از انرژی لیزر با طول موج 755 نانومتر (الکساندرایت) ، 810 نانومتر (دیود) ، 940 نانومتر و 1064 نانومتر (Nd: YAG) وجود دارد. پوست انسان از نظر میزان تاریکی و روشنایی به 6 نوع مختلف طبقه بندی می شود. ملانین رنگ پوست را در انسان تعیین می کند و هرچه مقدار آن بیشتر باشد ، پوست تیره تر می شود. یکی از مهمترین مزایای دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم مناسب بودن آن برای از بین بردن موهای زائد از هر 6 نوع پوست است. سوپرانو تیتانیوم مستقیماً روی فولیکول های مو عمل می کند و هیچ تاثیری بر بافت پوست اطراف مو ندارد.

 

تفاوتها و مقایسه دستگاههای لیزری سوپرانو تیتانیوم با سایر دستگاههای لیزری


طول موج دستگاه الکساندرایت 755 نانومتر است و برای افراد با پوست روشن مناسب است. دستگاه لیزر دیود با طول موج 810 نانومتر و مناسب پوست های تیره است. در دستگاه SHR یا Super Hair Removal ، حذف موهای زائد بر اساس روش IPL انجام می شود ، بسیار کارآمد نیست و دارای سیستم خنک کننده ضعیفی است. در این روش مو 50 درصد انرژی را جذب می کند و این کارایی آن را کاهش می دهد. با توجه به اینکه دستگاه سوپرانو تیتانیوم از سه طول موج مختلف استفاده می کند ، برای انواع پوست های تیره و روشن و انواع امواج ریز و خشن مناسب است. سیستم خنک کننده این دستگاه بسیار قوی است که بدون کوچکترین درد و سوختگی قابل درمان است. دستگاه تیتانیوم سوپرانو جدیدترین دستگاه لیزری در جهان است که با ترکیب طول موج های مختلف زمان درمان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. بررسی تفاوت ها و مقایسه دستگاه های لیزری سوپرانو تیتانیوم با سایر دستگاه های لیزری نشان می دهد که این فناوری جدید به دلیل کارآیی و اثربخشی بالا در انواع مختلف پوست در بین پزشکان و اقشار مختلف جامعه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. برخی از لیزرها نمی توانند همه فولیکول های مو را به طور همزمان بردارند که مانع از بین رفتن همه موهای زائد می شود ، اما لیزر سوپرانو تیتانیوم این توانایی را دارد و موهای زائد را با حداقل فشار از بین می برد و به پوست آسیب می رساند.

 

مزایای استفاده از دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم


روش از بین بردن موهای زائد با دستگاه لیزر تیتانیوم با دستگاه های دیگر متفاوت است از این جهت که سه نوع طول موج مختلف را در یک جا گرد هم آورده و ریشه موهای زائد را به بهترین شکل ممکن از بین می برد. طول موج 755 نانومتر موهای روشن رنگی را که به راحتی در حالت عادی دیده نمی شوند و حتی موهای زیر پوست را هدف قرار می دهد. طول موج 810 نانومتر برای پوست های تیره مناسب است و عموما ریشه های عمیق را هدف قرار می دهد. طول موج 1064 ایده آل تر است و نفوذ بیشتری دارد و برای موهایی که در اعماق زیاد یافت می شوند بسیار مثر است. استفاده از سه طول موج مختلف ، لیزر سوپرانو تیتانیوم را به روشی ایده آل برای از بین بردن موهای زائد تبدیل می کند. هیچ دستگاهی قدرت حذف کامل ریشه مو را ندارد ، اما استفاده از سه طول موج مختلف باعث شده است ریشه موها به این شکل کاملاً از بین برود. دستگیره روسی یک دستگاه بسیار بزرگ است که زمان درمان را بسیار کوتاهتر از سایر روشها می کند. به طور کلی ، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان بستگی به سن ، جنس ، ضخامت مو ، هورمون ها و ناحیه پوست مورد درمان دارد. سوپرانو تیتانیوم به دلیل فرکانس بالا و سه طول موج متفاوت ، سریعتر از سایر روش های از بین بردن موهای زائد است و برای انواع پوست مناسب است. دستگیره بزرگ و سیستم خنک کننده مناسب در این دستگاه باعث کاهش درد و التهاب پوست می شود. مراقبت از مو بعد از لیزر برای کاهش احتمال عوارض پس از درمان ضروری است و دستگاه تیتانیوم سوپرانو به دلیل داشتن فناوری خاص کمترین آسیب پذیری پوستی را نسبت به سایر دستگاه ها دارد که مشکل مراقبت های بعد را کاهش می دهد. با استفاده از این دستگاه



:: برچسب‌ها: دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم , لیزر تیتانیوم , دستگاه لیزر تیتانیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()