نوشته شده توسط : mehdi

مروری بر فناوری ها و دستگاه های مختلف برای لیزر موهای زائد.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که به یکی از کلینیک های زیبایی بروید و به حرف زنانی که برای لیزر موهای زائد به آنجا آمده اند گوش دهید. طولی نمی کشد که گفتگو شروع می شود و ماجراها و مشکلاتی را که برای رهایی از موهای زائد پشت سر گذاشته اید به شما می گوید. حتماً شما نیز تجربه مشابهی داشته اید. حساسیت و التهاب پوست در اثر استفاده از تیغ و اصلاح ، درد ، قرمزی و التهاب پوست ، کبودی موهای زائد و سوختگی و حساسیت ناشی از استفاده از کرم های موبر و هزاران دلیل دیگر عواملی هستند که باعث می شوند بسیاری از افراد به از شر موهای زائد خلاص شوید ، به کلینیک های لیزر درمانی بروید تا موهای زائد را برای همیشه با کمک لیزر بدون درد و ناراحتی از بین ببرید.(سوپرانو ایس تیتانیوم)

به چه مراکز و کلینیک هایی اعتماد کنیم؟
آیا رفتن به کلینیک و استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد به تنهایی کافی است؟ آیا واقعاً فکر می کنید به همین سادگی است؟(لیزر تیتانیوم)

اکثر افرادی که لیزر را به عنوان آخرین و بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد انتخاب می کنند ، تصور می کنند که تنها داشتن دستگاه لیزر کافی است و کار تمام شده است!(دستگاه لیزر تیتانیوم)

من افراد زیادی را دیده ام که صرف نظر از تجربیات فرد ارائه دهنده لیزر و نوع دستگاه ، لیزر موهای زائد را امتحان کرده و نتیجه دلخواه را نگرفته و ناامید شده اند. این ممکن است چیز خوبی باشد ، اما باید بدانید که تصمیم اشتباه شما در سمت بد می تواند خود را نشان دهد و برای شما مشکل ایجاد کند. بنابراین برای انتخاب بهترین ها ، همیشه باید مطالعه کنید و تصمیمات آگاهانه بگیرید.(هایفو اولترا فورمر)

چه فناوری و چه دستگاه لیزری را انتخاب کنیم؟
واقعیت این است که امروزه دستگاه های متفاوتی با کاربردها و جلوه های مختلف برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. و این دانش ، تخصص ، تجربه و تخصص متخصص است که بهترین ، به روزترین و م effectiveثرترین دستگاه را برای شرایط شما ارائه می دهد.(دستگاه هایفو اولترا فورمر)

هر یک از این دستگاه ها بر اساس فناوری خاصی کار می کنند. آنها مزایای خاص خود را دارند و گاهی برخی از آنها ضعیف تر از دیگران و برخی دیگر قوی تر و قابل اطمینان تر از دیگران هستند. برای داشتن یک گزینه بهتر ، باید با روش های مختلف و دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کرده و با مشاوره متخصص آزمایش کنید. با ما همراه باشید تا با شباهت ها ، تفاوت ها و ویژگی های هر یک از این دستگاه ها آشنا شوید.(دستگاه سوپرانو تیتانیوم)

 

دستگاه لیزر خانگی
لیزر مبتنی بر نور پالسی شدید (IPL)
لیزر بر اساس تکنولوژی دیود
لیزر بر اساس فناوری ND YAG
لیزر مبتنی بر فناوری الکساندرایت(دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس)



:: برچسب‌ها: دستگاه لیزر خانگی موهای زائد , لیزر خانگی موهای زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

طبق آمارهای جهانی ، تزریق بوتاکس رایج ترین روش برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک است. سابقه استفاده از بوتاکس در علم پزشکی به بیش از 50 سال پیش برمی گردد. اما 15 سال است که برای محو شدن خطوط پوست استفاده می شود. در این مقاله می خواهیم موضوعات مهم و مبنای علمی تزریق بوتاکس را مرور کرده و به سوالات متداول شما پاسخ دهیم.

 

بوتاکس چیست؟
بوتاکس یک داروی تزریقی است که با فلج ماهیچه ها خطوط پوستی را از بین می برد. این ماده از سم بوتولینوم نوع A ساخته شده است که به طور موقت ماهیچه ها را فلج می کند. علت اصلی چین و چروک صورت در حرکت ، حرکت ماهیچه ها است. بنابراین اگر آنها را فلج کنیم خطوط صورت نیز از بین می رود.(دستگاه لیزر تیتانیوم)

تزریق بوتاکس یکی از روشهای کم تهاجم برای جوانسازی پوست است و به عنوان روشی بی خطر و م toثر برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های دور چشم ، بیشترین استفاده را دارد. البته برای برداشتن خطوط از سایر قسمت های صورت مانند خط اخم یا خطوط افقی روی پیشانی ، می توان با تزریق بوتاکس به پیشانی نیز از آن استفاده کرد.(هایفو اولترا فورمر)

بوتولینوم نوع A چیست؟

بوتولینوم نوع A ، که تقریباً تمام تزریق بوتاکس از آن انجام می شود ، یک سم عصبی یا نوروتوکسین است که می تواند به طور موقت عملکرد عصب را تغییر دهد. اگر پیام انقباض از مغز و از طریق اعصاب حرکتی به آنها برسد ، عضلات ارادی بدن (مانند ماهیچه های صورت) منقبض می شوند. اگر سم بوتولینوم در ماهیچه وجود داشته باشد ، عملکرد عصب حرکتی مختل شده و ماهیچه فلج می شود.( آموزش تزریق بوتاکس )

بوتولینوم به طور طبیعی توسط باکتری Clostridium botulinum تولید می شود. وقتی بوتولینوم توسط باکتری ها تولید می شود ، یکی از کشنده ترین سموم تولید شده در طبیعت است. برای یک انسان 70 کیلوگرمی ، فقط 70 میلی گرم از این سم می تواند کشنده باشد. سم بوتولینوم همان سمی است که اگر غذاهای کنسروی پخته نشود ، باعث بیماری بوتولیسم می شود ، یک بیماری کشنده.(دستگاه هایفو اولترا فورمر)

آیا تزریق بوتاکس بی خطر است؟
نترس! بوتولینوم مورد استفاده در بوتاکس خطرات سم اصلی تولید شده توسط باکتری را نشان نمی دهد. همچنین ، این سم وقتی وارد جریان خون ما می شود کشنده است. در موارد درمانی بوتاکس ، این سم فقط به صورت موضعی مورد استفاده قرار می گیرد.(دستگاه سوپرانو تیتانیوم)

به گفته FDA ، وزارت بهداشت ایران و تقریباً همه سازمانهای نظارتی برای درمان و سلامت ، تزریق بوتاکس برای درمانهای درمانی یا جوانسازی پوست بی خطر شناخته شده است. موارد زیر را در نظر بگیرید:

در ایالات متحده ، از سال 1989 تا 2003 ، تنها 36 نفر پس از تزریق بوتاکس عوارض جانبی جدی را تجربه کردند. سیزده نفر از این افراد به دلیل مشکلات زمینه ای دچار عوارض شدند و مشکلات مربوط به تزریق بوتاکس نبود.(دستگاه لیزر تیتانیوم تک هندپیس)

طبق مطالعات انجام شده ، تنها 3 درصد از بزرگسالانی که تزریق بوتاکس انجام می دهند عوارض جانبی جدی را تجربه می کنند. در بسیاری از این موارد ، علت عوارض جانبی تزریق داروها توسط افرادی است که پزشک نیستند یا استفاده از مواد نامناسب.
طبق تحقیقات انجام شده ، خطرات تزریق بوتاکس برای زیبا سازی و جوانسازی پوست بسیار کمتر از عوارض جانبی بوتاکس در کاربردهای درمانی است. طبق آمار ، تقریباً همه افرادی که عوارض حاد داشتند ، تزریق بوتاکس انجام دادند. ما در زیر موارد استفاده از بوتاکس را به تفصیل مورد بحث قرار داده ایم.(دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم)

دوز بوتاکس مورد استفاده برای خطوط پوستی بسیار کم و بی خطر است. دوزهای بالاتر در برنامه های درمانی بوتاکس استفاده می شود. بنابراین ، احتمال بروز عوارض جانبی بیشتر است.(هایفو اولترا فورمر)



:: برچسب‌ها: تزریق بوتاکس صورت , بوتاکس صورت ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

تکنیک های جدیدتر جوانسازی پوست ممکن است زمان را متوقف نکند ، اما می تواند روند پیری را به طور چشمگیری کند کند. نخ دندان یکی از متداول ترین و م effectiveثرترین روش ها برای بهبود انحنای سطح یا کانتور صورت است و می تواند چین و چروک های صورت را حتی در سنین بالا از بین ببرد.

لیفت صورت با نخ چیست؟
تا چند سال پیش ، تنها راه درمان افتادگی پوست ، جراحی لیفت صورت بود. یک جراحی سخت با خطرات زیاد و دوره بهبودی طولانی. البته روشهای جوانسازی زیادی وجود دارد که سابقه طولانی دارند ، اما اکثر آنها با نتایج نهایی جراحی لیفت قابل مقایسه نبود. در حقیقت ، تنها راه برای از بین بردن افتادگی پوست ، حذف پوست اضافی با تیغ بود.

جراحی لیفت صورت در حالی که می تواند به نتایج فوق العاده ای منجر شود ، خطرات و هزینه های زیادی دارد. به همین دلیل ، بسیاری از متقاضیان علاقه ای به استفاده از چاقو ندارند یا به دلیل شرایط جسمی و روحی قادر به انجام این کار نیستند. به همین دلیل ، روشهای مدرن و کمتر تهاجمی برای لیفت صورت ابداع شد که یکی از آنها لیفت نخ است.

لیفت صورت با نخ یک عمل جوانسازی است که از بخیه های موقتی یا قابل جذب برای بلند یا بلند کردن پوست استفاده می کند. بخیه های موقت زیر پوست کار می کنند و دو اثر شاداب کننده فوق العاده روی صورت شما دارند:

1) پوست را بلند کرده و سفت کنید

در این روش نیازی به استفاده از چاقوی جراحی نیست و هیچ برش یا برشی روی پوست ایجاد نمی شود. در عوض ، جراح متخصص تغییراتی را در زیر پوست ایجاد می کند تا پوست صورت بالا و سفت شود. در حقیقت ، جراح به جای برش پوست اضافی ، از بخیه ها برای جمع آوری و سفت کردن آنها استفاده می کند تا افتادگی روی سطح پوست دیگر قابل مشاهده نباشد. بنابراین بدون دردسر جراحی لیفت ، پوستی جوانتر و زیبا خواهید داشت.( آموزش لیفت با نخ )

2) تحریک تولید کلاژن.

جالب است بدانید نخ هایی که زیر پوست کار می کنند ، علاوه بر سفت شدن و حالت دادن به پوست ، روند پیری پوست را کند کرده و با آن مبارزه می کنند. این بخیه ها "فرایند ترمیم" پوست را تحریک می کنند تا بدن بتواند مقدار زیادی کلاژن در نزدیکی مناطق تحت درمان تولید کند. این تأثیر شگفت انگیز نقش مهمی در رسیدن به اهداف ما دارد. زیرا کلاژن یکی از عوامل اصلی جوانی و زیبایی پوست است.

کلاژن پروتئینی است که در اعماق پوست ما یافت می شود و کاربردهای زیادی در بدن دارد. این فیبرهای پروتئینی برای التیام زخم ها استفاده می شود و باعث می شود پوست ما شاداب و قوی ، حجیم و شاداب به نظر برسد. با افزایش سن ، بدن ما کلاژن کمتری تولید می کند و در نهایت 80 درصد ضخامت پوست ما را در 70 سالگی از دست می دهد.



:: برچسب‌ها: آموزش لیفت با نخ ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

برنامه های هیپنوتیزم درمانی

هیپنوتیزم درمانی را می توان در قسمت های مختلف صورت (پیشانی ، گردن ، بالا و پایین صورت) انجام داد.

هیپنوتیزم درمانی نیز روشی غیر تهاجمی و غیر جراحی برای کاهش چربی است. هایفوتراپی با تمرکز انرژی در لایه های چربی منجر به نکروز سلول های چربی ناشی از حرارت می شود.

این عمل سلول های چربی را در مناطق مشکل دار به صورت انتخابی حذف می کند.( آموزش لیزر )

مناطق مناسب برای هیپوترمی

چین و چروک روی پیشانی
افتادگی ابرو (لیفت ابرو)
خطوط ساق پا (خطوط ریز دور چشم)
چین خوردگی های بینی (خطوط خنده)
لیفت صورت
پوست شل
خطوط ظریف و چین و چروک
خطوط فک
خطوط فک مبهم (صورت V شکل)
غبغب
بزرگ شدن منافذ پوست
کشش و زبری بافت پوست.
خطوط گردن
مزایای هیپنوتیزم درمانی

این جراحی نیست ، بنابراین عوارض جراحی مانند کبودی و خونریزی را نشان نمی دهد.
در یک جلسه واحد انجام می شود.
نتایج طولانی مدت دارد.
درد نداره. (چون درد طاقت فرسایی ندارید ، حتی نیازی به بی حسی موضعی ندارید)
نیازی به بستری شدن ندارد. (به صورت سرپایی انجام می شود)
این یک روش ایمن برای انسان است زیرا هیچ تابشی ندارد ، به این معنی که HIFU دقیقاً مانند سونوگرافی با امواج صوتی اولتراسوند کار می کند ، که کاملاً بی خطر است.
هیچ گونه مشکل پوستی مانند لک و زخم روی پوست ایجاد نمی کند.
نرخ تهاجمی و زمان بهبود در هایفو

پس از جلسه درمان ، شما قادر خواهید بود بلافاصله به فعالیتهای عادی خود بازگردید و نیازی به انجام اقدامات خاصی نخواهید داشت. عوارض جانبی هیپنوتیزم درمانی حداقل است. ممکن است کمی بعد از درمان پوست شما قرمز شود ، اما هرگونه قرمزی باید ظرف چند ساعت از بین برود. تورم خفیف چند روز پس از جراحی یا سوزن سوزن شدن / حساسیت به لمس برای چند روز تا چند هفته پس از جراحی بعنوان یک عارضه جانبی هایفو غیر معمول نیست ، اما این شرایط معمولاً موقتی و خفیف هست

میزان بقای هایفو

تداوم و اثربخشی هیپنوتیزم درمانی به عوامل زیادی بستگی دارد. مواردی مانند سن ، افتادگی پوست ، سلامت عمومی ، شیوه زندگی ، رژیم غذایی و میزان فیبرهای کلاژن در پوست می تواند طول عمر و اثرات درمانی را کاهش داده یا افزایش دهد. نتایج را می توان حداقل به مدت 6 ماه و تا 3 سال پس از هیپنوتراپی مشاهده کرد.

نتایج هایفو

بالا بردن (بالا بردن ابرو)
- افتادگی پلک بالا ثابت شده است
- از بین بردن چین و چروک های خارجی چشم (چین خوردن پای کلاغ)
- لیفت گونه
- کاهش عمق خطوط خنده و غم (از بین بردن گوشه های افتاده لب)
- رفع افتادگی زیر چانه (رفع افتادگی قسمت تحتانی صورت)
- از بین بردن التهاب لثه
- چین و چروک های صورت و بالای گردن را از بین می برد.
- سفت شدن پوست صورت

چه زمانی نتایج هایفو قابل مشاهده است؟

دقیقاً بلافاصله پس از پایان جلسه هیپنوتیزم درمانی ، فرد به وضوح و به طور واضح احساس می کند که صورت خود را بلند می کند ، که به آن اثر سریع هیپنوتراپی می گویند. اما علاوه بر این نتایج سریع ، هایفو نتایج دیررس نیز دارد. نتایج دیرهنگام هیپنوتیزم درمانی تا حدود 3 ماه طول می کشد و تا 6 ماه بعد تکمیل می شود.



:: برچسب‌ها: انواع لیزر موهای زائد , لیزر الکساندرایت , لیزر موهای زائد , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

هیپنوتیزم درمانی چیست؟

هیپنوتراپی از "افزایش امواج اولتراسوند کانونی" برای هدف قرار دادن سه لایه مختلف پوست استفاده می کند.

 

سیستم عضلانی آپونوروتیک سطحی (آموزش هایفوتراپی)

این همان لایه ای از بافت پوست است که جراحان پلاستیک آن را کشیده و در لیفت صورت فشرده می کنند. انرژی هیپنوتیزم درمانی باعث گرم شدن و تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین می شود. این عمل باعث سفت شدن فوری پوست می شود. با توجه به تشکیل مداوم کلاژن ، بهبود پوست تا 2-3 ماه آینده ادامه می یابد.

 

لایه درم پایین (واقع در بالای لایه SMAS)

هایفوتراپی با افزایش کلاژن و الاستین چین و چروک را بهبود می بخشد و پوست را بلند کرده و دست ها را جوان می کند.

لایه درم فوقانی

تولید کلاژن و الاستین در این لایه باعث بهبود چین و چروک و سفت شدن منافذ پوست می شود. کشش و زبری بافت پوست نیز بهبود می یابد.

صورت هایفو

هایفو از انرژی سونوگرافی برای تولید کلاژن در وسط پوست (درم) و انقباض فاسیای ماهیچه های صورت استفاده می کند. جذابیت ماهیچه های پوست به بلند شدن سریع پوست صورت کمک می کند. تولید کلاژن ناشی از سونوگرافی ، پوست را 2 تا 6 ماه بعد جوان می کند.

اساساً ، اهمیت هایپرترمی در ویژگی منحصر به فردی است که سطح خارجی پوست کاملاً دست نخورده باقی می ماند. دلیل این پدیده این است که انرژی این امواج آنقدر زیاد است که می توانند در محل تماس با پوست باعث سوختگی شوند. تقاطع و تمرکز می تواند اثرات هر یک را تشدید و تقویت کند. تمرکز امواج اولتراسوند به عمق 1.5 تا 4.5 میلی متر در پوست باعث ایجاد دمای 65 تا 70 درجه می شود و این حرارت باعث لخته شدن فیبرها و سلول های کلاژن در آن نقطه می شود. به

هیپنوتیزم درمانی برای چه افرادی مناسب است؟

افراد کاندید مناسبی برای هیپنوتیزم درمانی هستند که به نظر می رسد (یا اغلب احساس می کنند) پوستشان سفت شده است. به عنوان مثال ، افتادگی خط ابرو یا افتادگی پوست پلک اغلب اولین علامت "پیری" در پوست است. اگرچه هیپنوتراپی اولتراسوند نتایج جراحی را تکرار نمی کند ، اما نشان داده شده است که برای افرادی که تمایلی به انجام عمل جراحی ندارند ، جایگزین مهمی است.



:: برچسب‌ها: آموزشی هایفوتراپی , آموزش هایفوتراپی , آموزش هایفو ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

ماسک صورت کلین LED محصول شرکت کلین کره جنوبی است. ماسک صورت LED ماسک صورت LED با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا می تواند به طور م textureثر بافت پوست را تقویت کرده ، از ایجاد چین و چروک جلوگیری کرده و چربی پوست را متعادل کند. LED درمانی همچنین می تواند منافذ باز بزرگ را به حداقل برساند و گردش خون و تنفس پوست را افزایش دهد. یکی از قوی ترین محرک ها برای سلول های پوست تولید کلاژن طبیعی است که برای شما پوستی صاف ، نرم و جوان به ارمغان می آورد. شرکت تجهیزات دکتر وینیک نمایندگی انحصاری کلاین کره است و ماسک تونل کلاین را به شما پیشنهاد می دهد.

معرفی دستگاه ماسک LED تونل کلاین


کاربردهای دستگاه ال ای دی تراپی صورت و بدن LED این دستگاه کاربردهای مشابه ماسک LED را دارد.
با این تفاوت که علاوه بر صورت می توان از آن برای کل بدن استفاده کرد
و قسمت پایینی دستگاه دارای LED در سرتاسر آن است.
جدیدترین فناوری زیبایی برای اثر درمانی بیشتر این دستگاه ثابت شده و به راحتی روی تخت قرار می گیرد
و دیگر نیازی به گرفتن و استفاده از دست نیست.
فناوری LED بهترین راه برای ترکیب با سایر خدمات پوستی است
که می توانید به مجموعه خود اضافه کنید.
این دستگاه در 7 رنگ مختلف و با عملکردهای مختلف ارائه می شود.
به نحوی ، می توان گفت که LED MASK مجموعه ای از موارد را به شما می دهد
تجهیزات مورد نیاز برای درمان انواع مشکلات پوستی را ارائه می دهد.
شدت نور ماسک را می توان برای شما تغییر داد.
دارای تایمر تا 60 دقیقه است
رنگهای LED آن شامل قرمز ، آبی ، سبز ، زرد ، بنفش ، آبی روشن و سفید است.

ماسک صورت کلین LED دارای 12 ماه گارانتی می باشد

 

کارایی هفت رنگ LED درمانی

رنگ LED قرمز با طول موج 630 نانومتر
نور قرمز که در گذشته ثابت شده است که جریان خون را افزایش می دهد
که خود باعث تحریک فرآیند تولید کلاژن و افزایش الاستین می شود.
کلاژن برای ترمیم بافت آسیب دیده پوست ضروری است
این به خودی خود چین و چروک و زخم های سطح پوست را از بین می برد ،
روشن کننده پوست ، سفت کننده و ضد پیری.



:: برچسب‌ها: ال ای دی تراپی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

آرون افشار به نام خنده هاتو قربون

آرون افشار خنده هاتو قربون

آرون افشار خنده هاتو قربون



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ آرون افشار به نام خنده هاتو قربون , آرون افشار به نام خنده هاتو قربون , آرون افشار ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

آموزش تزریق ژل و بوتاکس در کرج

در بین روشهای زیبایی غیر تهاجمی انجام شده ، تزریق ژل و بوتاکس علاقه مندان زیادی را ، چه مردان و چه زنان ، به خود جلب کرده است. از بین بردن چین و چروک ها یکی از کاربردهای این روش زیبایی است. آموزش در کرج و برگزاری جلسات نظری و عملی با تمام کاربردهای ژل و تزریق بوتاکس برای شما آشنا شده و مهارت های لازم را کسب می کند.


►آموزش روش های تزریق ژل و بوتاکس در کرج 

یکی از موضوعاتی که در دوره های آموزش تزریق بوتاکس در کرج مطرح می شود ، آموزش روش های تزریق ژل و تزریق بوتاکس است که نیاز به مهارت و دقت زیادی دارد. تزریق ژل یا بوتاکس بسته به نقطه مورد نظر و میزان تزریق و عمق تزریق تفاوت های متفاوتی دارد این آموزشها توسط معلمان مجرب و مجرب در این زمینه به صورت حرفه ای در جلسات نظری و عملی ارائه می شود.



:: برچسب‌ها: لیفت صورت با نخ , تزریق ژل , تزریق ژل و بوتاکس , آموزش تزریق ژل ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

آموزش تزريق ژل و تزریق فیلر یکی از محبوب ترین روشهای غیرتهاجمی برای زیبایی افراد است که این روزها در را برای زنان (به ویژه) باز کرده است. از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست تنها بخشی از کاربردهای این تکنیک زیبایی است که با شرکت در این دوره با تمام کاربردهای آن در تئوری و عمل آشنا می شوید.

این کارگاه آموزشی محبوب زیر نظر اساتید برجسته و مجرب مورد تأیید آکادمی iocare اروپا انجام می شود و شامل مطالب نظری و عملی برای شرکت کنندگان در کارگاه برای تسلط بر موضوع تزریق ژل و بوتاکس می باشد.

 

 

گواهینامه بین المللی تأیید شده توسط iocare Academy
کارگاه بوتاکس و تزریق ژل مانند دیگر کارگاههای گروه پزشکی پاسارگاد ، توسط مربیان و پزشکان مورد تأیید و آموزش دیده توسط آکادمی بوکر تدریس می شود. بنابراین ، شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه بین المللی مورد تأیید و مشکوک را دریافت خواهند کرد.



:: برچسب‌ها: آموزش تزريق ژل , تزريق ژل , آموزش تزریق فیلر , تزریق فیلر ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

امروزه ليزر موهاي زائد به يكي از محبوب ترين درمان هاي زيبايي در سراسر جهان تبديل شده است.در كشورمان ايران نيز كلينيك ‌هاي زيبايي از دستگاه ‌هاي مختلفي براي ليزر موهاي زائد مراجعين خود استفاده مي‌ كنند، اما از بين همه آن ها دستگاه ليزر تيتانيوم از بهترين، ايده ‌آل ‌ترين و پرفروش ‌ترين دستگاه ‌هاي ليزر موي زائد موجود در بازار ايران مي باشد.

در دستگاه ليزر تيتانيوم با وجود فناوري ليزر سه طول موج الكس، دايود و اندياگ و تأثير آن بر روي ملانين موجود در پوست، درمان ليزر موهاي زائد براي پوست ‌هاي برنزه و در فصول مختلف سال امكان‌ پذير است. اين دستگاه براي تمامي تيپ هاي رنگ پوستي از 1 تا 6 مناسب است و درمان موهاي زائد با اين دستگاه كاملاً ايمن است.

تنظيمات دستگاه تيتانيوم با توجه به وضعيت بيمار از جمله رنگ پوست و موي فرد مشخص مي‌ شود و به همين علت ايمني و تأثيرگذاري درمان با اين دستگاه بسيار بالاست و عوارض و خطرات احتمالي به حداقل ممكن كاهش مي‌ يابد.

 

خريد دستگاه ليزر تيتانيوم

دستگاه ليزر تيتانيوم دستگاهي پيشرفته براي از بين بردن موهاي زائد مي باشد كه از تكنولوژي سه طول موج قوي الكس، دايود و اندياگ استفاده مي كند و هر كدام از اين طول موج ‌ها براي تيپ هاي پوستي مختلف بكار مي‌ روند. طول موج‌ الكس براي موهاي نازك مثل نواحي پشت لب، طول موج‌ دايود براي موهاي معمولي مثل مو‌هاي دست و پا و طول موج اندياگ براي موهاي ضخيم‌ تر مانند قسمت‌ هاي شكم كاربرد دارند.

توسط دستگاه تيتانيوم در هر شات محدوده وسيعي از موهاي زائد بدن تحت تاثير قرار گرفته و باعث تسريع مدت زمان ليزر در هر جلسه مي‌ شود. اين دستگاه ليزر داراي سيستم خنك كننده پيشرفته است و با فناوري خنك كننده خود از گرم شدن بيش از حد پوست جلوگيري مي كند.

دستگاه تيتانيوم از كيفيت بسيار بالايي براي از بين بردن موهاي زائد برخوردار است و قدرتمندترين و ايمن ترين فناوري ليزر موهاي زائد را در خود دارد. اين دستگاه عملاً درماني بدون درد را ارائه مي دهد و براي افراد از هر نوع پوست و هر رنگي ايمن بوده و حتي بر روي پوست هاي برنزه نيز به راحتي قابل انجام است.

 



:: برچسب‌ها: دستگاه ليزر تيتانيوم , ليزر تيتانيوم , خريد دستگاه ليزر تيتانيوم ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mehdi

ال اي دي تراپي چيست:

دستگاه ال اي دي تراپي (نور درمانی) روشی مدرن و مدرن است که برای جوانسازی و زیبایی پوست صورت و بدن استفاده می شود. این تکنیک جدید که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است ، برای تقویت ماهیچه ها در نواحی مختلف صورت نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از بهترین راه ها برای درمان این علائم پوستی ، نور درمانی LED است. با این روش ، آثار پیری به راحتی برطرف می شود و پوست صورت صاف و شاداب می شود. نور درمانی یک روش درمانی بدون تهاجم بدون درد است که برای مراقبت از پوست استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: ال اي دي تراپي , دستگاه ال اي دي تراپي , كاربرد هاي ال اي دي تراپي ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()